Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+varmasti+ole+hienoa,+ne+ovat+sen+nimisiä+melko+halpoja+sänkyjä.+Sänkyä+vaan+kutsutaan+tuolla+nimellä+kuten+jenkkikaappiakin.+
Kummassakaan+ei+ole+mitään+luxusta.
05.05.2017 19:16
Halvalla+vaahtomuovipatjalla+ja+kalliimmilla+on+eroa.++Kyllä+sängyissäkin+eroa+on,+mutta+kallein+ei+aina+ole+paras.+Noin+500+€++maksanut+jenkkisänky+mökillä+on+ihan+hyvä,+Hästensin+sängyssä+on+sekin+etu+että+voi+nostaa+jalka-+ja+pääpuolta+ylös+tarpeen+mukaan,+patja+on+paksu+ja+painava,+petauspatjan+olen+uusinut.+Kiva+siinä+on+katsella+ennen+nukkumaan+menoa+telkkaria.+
Tyynyjä+ostaessa+en+pihtaile,+niissäkään+ei+aina+hinta+ole+mukavuuden+tae.+Ostin+kerran+nukkujan+pään+mukaan+muotoutuvan+tyynyn,+se+jäi+kaappiin+en+tykännyt.+Nyt+osaan+jo+kaupassa+katsoa+millaisen+tyynyn+haluan,+tyynyn+vaihdan+aika+usein,+vaikka+sanovat+että+niitä+voi+pestä+niin+ei+ne+kuitenkaan+pesusta+oikein+tykkää.+Pesen+kuitenkin+tyynyjä+ja+pidän+niitä+varatyynyinä+vieraita+varten.+Peitto+vaihtelee+kesällä+on+ohkaisempi,+se+ei+minulle+ole+niin+tärkeä+kuin+monelle+muulle.+
Nämä+minun+mieltymykseni+voivat+olla+ihan+erilaisia+kuin+monella+muulla.
05.05.2017 14:44
Ehkä+vaihdan+liian+harvoin.+Selkä+kyllä+sanoo+jos+patja+ei+ole+hyvä.
Keskustan+asunnossa+on+Hästensin+moottorisänky+jossa+on+viimeisen+päälle+patjat,+ostin+sängyn+silloin+kun+hoidin+vuodepotilaana+ollutta+miestäni,+nyt+nukun+siinä+itse.++En+paljonkaan+huomaa+eroa+nukkumisessani+mökillä+jossa+on+jenkkisänky,+ei+mikään+kallis,+ihan+hyvä+siinäkin+on+nukkua.
05.05.2017 14:00
Isän+äidin+sukunimi+on+suojattu,+se+on+aika+tunnettu+suomessa.+Äidin+tyttönimi+on+erikoinen,+sitä+voi+joko+pitää+tai+inhota,++lapsena+minusta+mummoni+sukunimi+oli+ruma,+nyt+olen+vähän+eri+mieltä,+ainakin+on+harvinainen.
Olen+ottanut+tyttönimeni+takaisin+miehen+"nen"+päätteisen+sijaan.+Nykyinen+sukunimeni++on+aika+tunnettu+tätä+nykyä.+Nimi+on+suomennettu+viime+vuosisadan+alussa.
02.05.2017 17:22
Lenita+on+rohkea+ja+suorasanainen.+
Jotenkin+kolahti+kun+sanoi+että+ei+viihdy+bilettämässä+eikä+väkijoukoissa.+Mieluummin+yksin+tai+kaksin,+kolme+on+jo+liikaa,+siinä+ollaan+samanlaisia.
01.05.2017 20:34
http://blogit.iltalehti.fi/alan-salehzadeh/2017/04/12/johtuuko-ylenkin-boikotti-minua-kohtaan-ulkovaltojen-sekaantumisesta/
Ei+taida+olla+ensimmäinen+kerta.+Mitähän+Yle+oikein+meinaa.
30.04.2017 07:18
Minuakin+ärsytti+se+kuinka+puheenvuoroja+jaettiin.+Liian+läpinäkyvää+puolueellisuutta.+Totuutta+ei+haluta+kuulla,+tämä+Alan+Salehzadeh+oli+hyvin+perillä+asioista+ja+hän+puhui+kokemuksesta.
29.04.2017 10:16
Jos+en+saa+välillä+olla+ihan+yksin+ja+hilaisuudessa+niin+en+tykkäisi+yhtään.+Kaikkea+kohtuudella.
28.04.2017 16:28
https://www.youtube.com/watch?v=D8XsOCZQeio
Dimitriä+kuuntelen+usein.+Tykkään+äänestä+ja+ulkomuodosta.
28.04.2017 16:06
Ollaan+mökillä.+En+usko+että+lähdetään+mihinkään.+Loskaista+on+tiellä+ja+lunta+vielä+vaikka+kuinka+paljon.+
Lämmitetään+ulkosauna,+voisi+vaikka+avata+pullon+valkoviiniä.++Ei+ole+ikinä+ollut+noin+paljon+lintuja+syöttöpaikalla.+Ruokintapaikalle+menee+sangollinen+siemeniä,+pitää+lisätä+lähes+joka+päivä.+On+mukava+seurata+kun+välillä+tappelevat+ja+Oravakin+käy+syömässä.
28.04.2017 08:05
Eilen+illallakin+lämmitin+uunia.+Olen+tehnyt+näitä+hommia+lähes+koko+ikäni,+kyllä+se+taitolaji+on.+Jos+laittaisi+äkkinäisen+lämmittämään+niin+ei+siitä+oikein+mitään+tule,+ainakin+nämä+vanhemmat+uunit+vaativat+omat+niksinsä+että+ei+savuuta+jos+alkaa+lämmittää+kylmää+uunia.+
Kerran+oli+jäänyt+uunin+perälle+kekäleitä+kun+laitoin+pellin+kiinni,+palo-häkävaroitin+nosti+kovan+metelin.+
Tykkään+lämmittää+uunia,+aina+kun+tulemme+kissan+kans+mökille+se+hyppää+ensimmäisenä+uunin+päälle,+katsoo+minua+paheksuen+kun+uuni+ei+olekaan+lämmin.+Kun+saa+ison+kivikasan+lämpimäksi+ei+pakkasillakaan+tarvitse+lämmittää++kuin+joka+toinen+päivä,+nyt+enää+kerran+pari+viikossa.+On+sähköpatteritkin,+pidän+niitä+päällä+tarvittaessa.
28.04.2017 08:00
En+todellakaan+halunnut+olla+ilkeä.+Olen+oikeasti+kummastellut+pölyttömien+mattojen+hakkaamista+vain+sen+takia+että+juuri+sinä+päivänä+se+on+tehtävä,++ja+kaikkea+turhaa+siivoamista.+Kuten+joku+kertoi+täällä+että+ensin+kannetaan+nojatuolit+parvekkeelle+ja+pieksetään+niitä+olan+takaa,+sitten+todetaan+ylpeänä+että+eipä+tullut+yhtään+pölyä.+
Olen+muistaakseni+kuullut+että+muualla+maailmassa+tällaista+ulos+ja+sisään+rahtaamista+ei+juuri+harrasteta.+Ainakaan+suurkaupungin+keskustassa+ei+sellaiseen+olisi+mahdollisuutta.+
Vaikka+haluaisin+en+tykkää+kontata+polvillani,+toinen+polvi+ei+sellaisesta+tykkää.
27.04.2017 14:34
Kai+sitä+kuolinvuoteellaan+ajattelee+että+on+antanut+kaikkensa+taistelussa+villakoiria+vastaan.+Voi+hyvillä+mielin+nukahtaa+pois+kun+nurkatkin+on+jynssätty+viimeisen+päälle.+Varmaan+vähän+jää+harmittamaan+että+kuinka+nurkkien+käy+kun+ei+ole+enää+paikalla.+Aneeksi+kun+olen+hieman+ilkeä,+jokainen+tehköön+miten+haluaa+ja+viitsii.
Katsoin+ihan+varta+vasten+nurkkiani,+ei+siellä+mitään+pinttynyttä+näkynyt,+otan+imurin+putkella+nurkat+listat+puhdistuu+hyvin+hieman+kostealla+lankamopilla+silloin+tällöin,+muuten+käytän+mikrokuitumoppia+vähän+kosteana,+kuivana+sillä+lähtee+pölyt+hyvin+sänkyjen+alta.
27.04.2017 08:19
Ei+kaaritukia,+ne+painavat.+Parhaat+liivit+on+elastiset+ilman+mitään+kovia+osia.+Joskus+body+jos+meinaan+pukeutua+jonnekin+tilaisuuteen.
26.04.2017 09:58
Mummeli+tuli+takaisin+kun+katsoi+itse+peiliin+:),++tykkään+tästä+mainoksesta.+Myös+mainos+missä+lääkäri+tutkii+karvalakkia+kissana+on+hauska,+varsinkin+kissan+ilme+lopussa.
26.04.2017 09:47
Eläkeläiset+ovat+kuulemma+loispummeja,+paitsi+itse+kun+alkaa+nauttimaan+eläkettä,+silloin+ollaan+hiljaa.+Vai+onko+joku+kieltäytynyt+nostamasta+eläkettään.
26.04.2017 09:34
Kun+tulee+vitamiini+ja+kaljuuntumisen+estolääkityksen+mainos+niin+panen+kädet+korvilleni.+Molemmissa+on+sama+puhelinnumero.+Perinnölliseen+kaljuuntumiseen+ei+ole+keksitty+lääkettä+joten+huijausta+kuten+vitamiinikin+on.
26.04.2017 09:32
Villasukkia+on+useita.+Mökillä+on+kylmä+lattia+talvella+joten+ovat+paikallaan.+Olen+ostanut+kirppikseltä,+siellä+käsityöihmiset+myyvät+kutomiaan+tossuja+ja+sukkia.
26.04.2017 08:50
Montakohan+samanlaista+tekstiä+vielä+laittavat,+ei+ensin+lähtenyt+joten+yritin+uudelleen+ja+lisäsin+vähän,+sitten+tuli+enemmän+kuin+oli+aikomus.
25.04.2017 14:55
Näinhän+se+menee+:)++Bensaa+on+välillä+ostettava+että+pääsee+siirtymään+pidemmät+matkat+paikasta+toiseen,+lyhyet+ajelen+pyörällä.+
Olen+myös+kova+käyttämään+kirjaston+palveluja,+enimmäkseen+äänikirjoja,+mutta+ihan+tavallisiakin+nyt+kun+sain+silmät+kuntoon.+
Tänään+vietin+kulutusjuhlaa+kun+sain+uuden+akun+sähköpyörään,+ne+on+kalliita+mutta+vain+joka+viides+vuosi+on+ostettava+jos+tämä+kestää+yhtä+kauan+kuin+entinen.+
Minunkin+pitäisi+käydä+stadissa+tyttären+luona,+ennen+ajelin+omalla+autolla+mutta+nyt+menen+junalla.
25.04.2017 14:53
114 / 165