Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+ei+jalat+kutia.+Mutta+odotan+taxia+viemään+minut+silmien+kaihileikkaukseen.+
Vähän+jännittää.+
Uskoisin+kuten+moni+muukin+että+ihon+kuivuus+tekee+kutinan.
20.03.2017 08:48
Kaduttaa+kun+annoin+poistaa+ammeen++kun+teetin+kylppäriremontin+ja+saunan+kerrostaloon.+
Ajattelin+ostaa+irtoammeen,+saa+nähdä+tuleeko+ostettua.+Sitä+kaipaa+ammetta+kun+ei+ole,+jos+on+niin+harvoin+tule+käytettyä.
18.03.2017 20:19
Mieli+ja+tietoisuus,+eikö+se+ole+melkein+sama+asia.
Olen+ihmetellyt+mistä+tietoisuus+tulee+eläville+olennolle.+Sitä+ei+pystytä+tuottamaan+keinotekoisesti.+Onhan+kuulemma+hyvin+älykkäitä+robotteja+mutta+eivät+ne+ole+kuitenkaan+sama+asia+kuin+mieli+tai+tietoisuus.+
Mielestäni+mielen+olemassaolo+on+vaikea+selittää+ja+ymmärtää.+Se+vain+on.
16.03.2017 10:23
Kokilla+on+myös+taipumusta+tulla+alkoholistiksi.+En+ole+ollut+varsinainen+kokki+mutta+emäntä+pienessä+kyläkoulussa.+Siellä+ei+ollut+viinasta+tietoakaan.+Ura+katkesi+kun+kyläkouluja+alettiin+lopettaa.+Menin+vielä+kouluun+vanhempana.+
Noista+tippaviinoista+olen+kuullut.+Baarimikko+ystäväni+jemmasi+ne+aina+itselleen,+joi+sitten+kotiin+päästyään+että+sai+nukuttua.+Yhteen+aikaan+hän+joi+aika+paljon+mutta+on+vähentänyt+terveydellisistä+syistä,+on+eläkkeellä+joten+ei+ole+enää+tippaviinojakaan.
16.03.2017 08:37
Ei+nykyiset+renkaat+kestä+kahdeksaatoista+vuotta.
Et+varmaan+aja+paljon+kun+niin+vahat+renkaat+ovat+vielä+säällisessä+kunnossa.
En+itsekään+paljon+aja,+mutta+renkaita+on+osteltava+muutaman+vuoden+välein.+
Invamopo+olisi+varteenotettava+vaihtoehto,+tulisi+halvemmaksi+kuin+auto,+mutta+lomareissuille+sillä+ei+kovin+kauas+viitsisi+körötellä.+
Minulla+on+neljäs+pösö+menossa+enkä+merkkiä+vaihda,+olen+ollut+tyytyväinen.
16.03.2017 07:08
Lenitasta.+Aikaisemmin+en+tykännyt+hänestä,+nykyisin+yritän+kuunnella+mitä+hän+sanoo+sen+raikuvan+naurunsa+lomassa.+
Mitä+hyötyä+Lenitalle+on+siitä+että+lukijat+saavat+tirkistellä+kenen+kanssa+hän++on+ollut+petipuuhissa,+paitsi+huomion+hakeminen.
15.03.2017 08:17
Haluaisin+tietää+tarkemmin+mitä+meidän+pitäisi+oppia+esim.+islamin+uskoisten+arvomaailmasta.+
Elämäntavoissa+ja+uskomuksissa+on+paljon+hyvää+alkuperäiskulttuureissa+joissa+kunnioitetaan+luontoa,+ei+tapeta+turhaan..
Kristinuskosta+ja+Islamista+on+ollut+vain+harmia,+turhaa+verenvuodatusta+ja+älyttömiä+sääntöjä.+Molemmat+ovat+myös+syyllisiä+naisen+alistettuun+asemaan.
15.03.2017 08:11
Olen+jotenkin+samaa+mieltä+mutta+en+kaikesta.+
Harvoin+tämän+ikäisillä+on+tarvetta+keksiä+vaikeuksia+ja+sairauksia,+niitä+tulee+ja+menee+ihan+luonnostaan.
Itse+en+tunnista+onko+tuska+oikeaa+vai+ei,+uskon+että+lähes+aina+on+aitoa.+
Olet+onnekas+jos+olet+välttynyt+pahalta+ololta,+puutteelta+ja+tuskalta,+se+on+hyvin+harvinaista.+
Tunnen+nytkin+itseni+onnekkaaksi+vaikka+kaikenlaista+hankaluutta+on+kasaantunut.+Minä+elän+täydesti+ja+olen+aika+terve,+osaan+iloita+siitä+että+asiani+ovat+näinkin+hyvin.
14.03.2017 11:46
Minullakin+on+joskus+ollut+samantapaisia+tuntemuksia.+Ihon+pinta+oli+ikään+kuin+sähköisen+arka,+pienikin+hipaisu+tuntui+pahalta.+
Ei+ole+enää+vuosiin+ilmennyt,+lääkäriltä+kerran+kysyin,+sanoi+että+voi+olla+saman+viruksen+aiheuttamaa+joka+saa+aikaan+myös+vesirokon,+voi+jäädä+piilevänä+elimistöön+ja+nousta+pintaan+samoin+kuin+herpes+rakkulatkin.+En+oikein+uskonut+tähän+diagnoosiin,+vaiva+ilmeni+enimmäkseen+käsivarsissa.
14.03.2017 11:31
Vähättely+on+merkki+siitä+että+vähättelijällä+itsellään+ei+ole+hyvä+olla.+
Onneksi+naapuri+kävi+luonani+juttelemassa,+meillä+on+paljon+samankaltaisuutta+elämässämme.+Silloin+ymmärtää+toista.+
Nytkin+on+kasaantunut+stressin+tarpeita+liian+kanssa,+täällä+ei+voi+hakea+vertaistukea,+saa+helposti+tokaisun+että+on+keksinyt+omasta+päästään.
14.03.2017 11:18
Vapaat+olisi+pidettävä.
Itsekin+sinnittelin+alkuun+ilman+vapaita+kun+mies+ei+halunnut+intervallipaikalle.++
Kun+aloin+huomata+itsessäni+uupumista+ja+haluttomuutta+elämään+otin+vapaa+asiat+uudelleen+harkittaviksi.+Nopeasti+hän+tottui+menemään+tuttuun+paikkaan.+
Alkuun+pidin+vain+lakisääteiset+vapaat.+Myöhemmin+kaksi+päivää+viikossa+ja++ainakin+kerran+vuodessa+pidin+pidemmän+vapaan+että+pääsin+irtautumaan+samoista+ympyröistä.+Tein+2-3+viikon+reissuja+jonnekin+kauemmaksi.+Sitten+taas+jaksoin.+Omaishoidontukea+ei+paljon+herunut+kun+pidin+niin+paljon+vapaita.+Hoidettavankin+etu+on+että+omainen+on+levännyt+ja+hyvällä+mielellä.+
Kuten+"entinen+mies"+sanoo,+kukaan+ei+ole+huolissaan+omaishoitajan+jaksamisesta,+aina+kysyttiin+kuinka+hoidettava+voi,+tietenkin+hoidettava+on+huonommassa+asemassa+hoitajaan+nähden,+mutta+joskus+on+karmeitakin+esimerkkejä+kun+itsekin+vanha+ja+sairas+hoitaja+on+sinnitellyt+liian+kauan+ja+päätynyt+ratkaisuun+jota+ei+olisi+pitänyt+tulla.
14.03.2017 08:46
Aloittaja,+oletko+sinä+uupunut?
Välillä+uupuu+jos+tulee+henkistä+tai+ruumiillista+kuormitusta+liikaa.+Sitä+ei+tahdo+huomata+silloin+kun+tilanne+on+päällä.+Jälkeenpäin+voi+olla+voimat+poissa,+siihen+auttaa+lepo+ja+mieleinen+tekeminen.
14.03.2017 08:27
Tuollaisen+unen+pitäisi+olla+voimaannuttava.+
Ennen+vanhaan+mummot+kertoivat+hyvin+synkkiä+ennusteita+tuollaisista+unista.+Ei+pidä+paikkaansa,+kirkkaushan+on+hyvä+asia,+pimeyden+vastakohta.
14.03.2017 07:35
En+voi+mitään,+nimim.+"tautirallin"+kommentti+sai+aikaan+naurukohtauksen+:D+
Siinä+oli+vankka+mielipide+mummeleiden+fyysisistä+avuista+vielä+alkoholiongelma+lisäksi.
14.03.2017 07:30
Viime+yö+oli+rauhallisempi.+Hyräilijä+oli+jossain+muualla.+
Näen+selkounia+usein,+juuri+unen+ja+valveen+rajoilla+voi+erehtyä+luulemaan+että+on+hereillä.
14.03.2017 07:23
Onneksi+olkoon!
Kuntoremontti+olisi+tarpeeseen,+tämä+talvi+on+jäänyt+kuntopyörän+ja+muutaman+kuntoiluvempaimen+varaan.+Parempi+tuokin+tietysti+kun+ei+mitään.+
En+tykkää+lumesta+enkä+kylmästä,+talvet+olen+kuin+karhu+pesässäni.+Nytkin+kissan+kanssa+mökillä,+katselen+ikkunasta+kun+ilta+alkaa+hämärtymään.
13.03.2017 18:31
En+tiedä,+saisihan+tuon+selville+jos+viitsisi+penkoa+ei+hänestä+itsestään+ainakaan+ole+kuluttamaan,+ei+ole+sellaisessa+kunnossa+että+ei+voisi+päättää+asiasta.+Asunto+on+myynnissä,+hintaakin+on+laskettu+moneen+otteeseen.+
Myös+erään+miehen+asunto+myytiin+samasta+taloyhtiöstä+ollessaan+hoidettavana,+hän+on+kuollut,+mutta+eli+vielä+asunnon+myymisen+jälkeen.+Jos+saan+tietoa+voin+kertoa+enemmän.
13.03.2017 11:13
Meidän+kulmiltakin+käy+paljon+turisteja+Itärajan+takana.+Ei+voi+yleistää,+moni+on+löytänyt+hyvän+ja+ahkeran+kumppanin+sieltä.
Siellä+saattaa+vaania+vaara,+todella+kauniita+naisia+siellä+on.+
Tuttava+mies+kertoi+että+venäläinen+nainen+viettää+tunnin+kylppärissä+ennen+kuin+näyttäytyy+täydessä+sotisovassa.+Ei+kai+tuotakaan+voi+yleistää.
13.03.2017 11:08
Tässä+on+Hitckokkimaista+viime+yöltä.
Olen+yksin+mökillä,+heräsin+ja+kuulin+ihan+totta+miehen+aika+äänekästä+hyräilyä??+
Kaveri+lähti+illalla+kotiinsa+kun+on+tänään+työpäivä+joten+miehiä+ei+pitäisi+olla+lähettyvillä.+
Ihan+oikeasti+säikähdin,+telkku+oli+kiinni,+äänikirja+oli+pysähtynyt,+kissa+nukkui+uunin+päällä.+
Kai+näin+unta.
13.03.2017 10:56
Siis+äitini+naapuri+on+terv.keskuksen+vuodeosastolla,+eikä+kotiin+enää+pääse,+vointinsa+on+sellainen+että+paremmasta+ei+ole+toivoa.
13.03.2017 10:31
122 / 165