Näin unta valtava kirkkaus veti puoleensa ! ?

vei-sanattomaksi-

Näin viimme yönä unta, valtava kirkkaus veti mua puoleensa kuin mangneeti,
pistin kaikinvoimin vastaan, olin kauhissani, nytkö minä kuolen, siihen heräsin,
nyt kokopäivän olen ollu hämmentyny ja jotenki peloissani,
voiko joku teistä kertoa mikä oli se uni , mitä se tarkottaa ?

Uni vei sanattomaksi, koko päivän olen ollu vähäpuheinen, joteki peloissani,

11

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkiä

      Ole turvallisella mielellä. Tämä kirkkaus on JUMALAN SUURIRAKKAUS joka vetää puoleensa. Jollei ole tälläista koskaan kokenut. Niin pelkää. Toiset tuntevat itsensä syntisiksi tai vajavaiseksi,tuntee olevansa Pyhälläpaikalla. Voi sanoa poista kaikki mikä ei kelpaa sinulle Jeesus. Ja ui siinä suudessa rakkaudessa. Hän Pyhä Henki antaa sinulle yliluonnolisen rauhan.

    • Susanna-Karoliina

      Itelle tulee sellaisen olo, että olet hyvänsä turvassa ja hyvä tuonpuoleinen on olemassa. Laita kädet ristiin ja kiitä kokemuksesta. Älä pelkää. Jatka elämää luottavaisin mielin.

    • Johdattelua

      Uni hallitsematonta aivotoimintaa.
      Tuonpuoleinen josta ei ole mitään todisteita.
      Mitä uskomus merkitsee, uskoa johonkin selittämättömään toteennäyttömään.

    • Tuollaisen unen pitäisi olla voimaannuttava.
      Ennen vanhaan mummot kertoivat hyvin synkkiä ennusteita tuollaisista unista. Ei pidä paikkaansa, kirkkaushan on hyvä asia, pimeyden vastakohta.

    • bella____n

      bella, sinun on nyt syytä mennä pikimmiten mielenterveystoimistoon. Yksityiseltä puolelltahan sinulla ei ole varaa hakea apua. Kaikki yhteiskunnalta saamasi avustukset kuluvat näet partapoikien elättämiseen. Maistuu se kalja heillekin kuten selinalle.

      • Niiku.olisikaan

        Näetkö unia juopottolevista partapojista, se on merkki piilevästä alkoholismista jos näet seksi unia on se merkki sen puutteesta.


    • Kuukausi-pääsiäiseen

      Ihmisillä houreiden ensioireet alkavat kukin eri tavalla. Esimerkiksi me miehet, ennen pääsiäistä, alamme nähdä munaisia mahdollisuuksia mutta epäeroottisia luutamummoja joka paikassa.

    • Unesihan on kuin kopio jostain UFO-jutusta, missä ufo laskeutui jonkun yläpuolelle, sen alapuolelta aukesi luukkuu, mistä tuli kirkas valokiila, joka imaisi ihmisen luukusta sisään.
      Miksi panit vastaan? Eikö se olisi ollut kiva nähdä minkälaisiin avaruusseikkailuihin unimaakari olisi sinut vienyt, kun olisit mennyt mukaan.

      • "Tellukka"

        Ei olisi UFO aloittajaa huolinut.
        Aloittaja on NIIN uupunut :)

        H.


    • Ole onnellinen, aloittaja, että sinut valittiin tuollaisen suurunen näkijäksi. Jos se vähän pelotti niin eikö se samalla antanut lohtua ja luottamusta ?

      • edelleen-vapisen-

        Edellisenä päivänä olin merenjäällä sauvakävelyllä, siellä oli valtavan ihana ilma, ja suuri yksinäisyys ja rauha ympäröi,
        jostain syystä koko reken ajan rukoilin juojalta kaikenlaista hyvää ja turvaa lapsenlapsilleni ja kaikille muillekki rakkaille läheisilleni sekä itselle vapautuksesta rahapelien kierteeseen,
        rukoilin myös valtavasti, näytä jokin merkki, tule niin että sinut näkisin,
        -- oliko uneni jokin merkki, mutta mistä,
        se todella sai pelonvaltaan,
        ja erittäin hämmentyneenä ja vähäpuhesena olin koko päivän,
        vaikka touhusin arkiaskareeni samoin kuin ennenkin,
        vieläki se kirkkauden v a l t a v a voima pelottaa,
        toivekkaana odotan jotain parempaa loppu elämääni, mutta mitä se on se jää nähtäväksi,
        aina olen uskonu luojaa ja ramatun totuuteen,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3870
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1578
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe