Näin unta valtava kirkkaus veti puoleensa ! ?

vei-sanattomaksi-

Näin viimme yönä unta, valtava kirkkaus veti mua puoleensa kuin mangneeti,
pistin kaikinvoimin vastaan, olin kauhissani, nytkö minä kuolen, siihen heräsin,
nyt kokopäivän olen ollu hämmentyny ja jotenki peloissani,
voiko joku teistä kertoa mikä oli se uni , mitä se tarkottaa ?

Uni vei sanattomaksi, koko päivän olen ollu vähäpuheinen, joteki peloissani,

11

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkiä

Ole turvallisella mielellä. Tämä kirkkaus on JUMALAN SUURIRAKKAUS joka vetää puoleensa. Jollei ole tälläista koskaan kokenut. Niin pelkää. Toiset tuntevat itsensä syntisiksi tai vajavaiseksi,tuntee olevansa Pyhälläpaikalla. Voi sanoa poista kaikki mikä ei kelpaa sinulle Jeesus. Ja ui siinä suudessa rakkaudessa. Hän Pyhä Henki antaa sinulle yliluonnolisen rauhan.

• Susanna-Karoliina

Itelle tulee sellaisen olo, että olet hyvänsä turvassa ja hyvä tuonpuoleinen on olemassa. Laita kädet ristiin ja kiitä kokemuksesta. Älä pelkää. Jatka elämää luottavaisin mielin.

• Johdattelua

Uni hallitsematonta aivotoimintaa.
      Tuonpuoleinen josta ei ole mitään todisteita.
      Mitä uskomus merkitsee, uskoa johonkin selittämättömään toteennäyttömään.

• Tuollaisen unen pitäisi olla voimaannuttava.
      Ennen vanhaan mummot kertoivat hyvin synkkiä ennusteita tuollaisista unista. Ei pidä paikkaansa, kirkkaushan on hyvä asia, pimeyden vastakohta.

• bella____n

bella, sinun on nyt syytä mennä pikimmiten mielenterveystoimistoon. Yksityiseltä puolelltahan sinulla ei ole varaa hakea apua. Kaikki yhteiskunnalta saamasi avustukset kuluvat näet partapoikien elättämiseen. Maistuu se kalja heillekin kuten selinalle.

• Niiku.olisikaan

Näetkö unia juopottolevista partapojista, se on merkki piilevästä alkoholismista jos näet seksi unia on se merkki sen puutteesta.

• Kuukausi-pääsiäiseen

Ihmisillä houreiden ensioireet alkavat kukin eri tavalla. Esimerkiksi me miehet, ennen pääsiäistä, alamme nähdä munaisia mahdollisuuksia mutta epäeroottisia luutamummoja joka paikassa.

• Unesihan on kuin kopio jostain UFO-jutusta, missä ufo laskeutui jonkun yläpuolelle, sen alapuolelta aukesi luukkuu, mistä tuli kirkas valokiila, joka imaisi ihmisen luukusta sisään.
      Miksi panit vastaan? Eikö se olisi ollut kiva nähdä minkälaisiin avaruusseikkailuihin unimaakari olisi sinut vienyt, kun olisit mennyt mukaan.

• "Tellukka"

Ei olisi UFO aloittajaa huolinut.
        Aloittaja on NIIN uupunut :)

H.

• Ole onnellinen, aloittaja, että sinut valittiin tuollaisen suurunen näkijäksi. Jos se vähän pelotti niin eikö se samalla antanut lohtua ja luottamusta ?

• edelleen-vapisen-

Edellisenä päivänä olin merenjäällä sauvakävelyllä, siellä oli valtavan ihana ilma, ja suuri yksinäisyys ja rauha ympäröi,
        jostain syystä koko reken ajan rukoilin juojalta kaikenlaista hyvää ja turvaa lapsenlapsilleni ja kaikille muillekki rakkaille läheisilleni sekä itselle vapautuksesta rahapelien kierteeseen,
        rukoilin myös valtavasti, näytä jokin merkki, tule niin että sinut näkisin,
        -- oliko uneni jokin merkki, mutta mistä,
        se todella sai pelonvaltaan,
        ja erittäin hämmentyneenä ja vähäpuhesena olin koko päivän,
        vaikka touhusin arkiaskareeni samoin kuin ennenkin,
        vieläki se kirkkauden v a l t a v a voima pelottaa,
        toivekkaana odotan jotain parempaa loppu elämääni, mutta mitä se on se jää nähtäväksi,
        aina olen uskonu luojaa ja ramatun totuuteen,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      751
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      742
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      626
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      201
      532
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      496
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      50
      494
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      484
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      453
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      36
      450
    Aihe