Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Liikutun+elokuvista+tai+ohjelmista+jotka+koskettavat+elämiäni+vaikeita+hetkiä.+
En+liikutu+yleensä+mistään+biiseiseistä,+luonto+tekee+aina+vaikutuksen,+keväällä+eniten.
15.02.2017 11:49
Näet+varmaan+untakin+tuosta+henkilöstä.
Olet+varmasti+hyvin+katkera+jostain+hänelle.
15.02.2017 08:44
Kirjoitan+minäkin.+Ei+täällä+voi+ketään+julistaa+pannaan.+Minulle+ei+tarvitse+vastata,+kirjoitan+aina+kun+huvittaa.
14.02.2017 18:26
Mitä+turhia,+ei+me+hylkiöitä+olla.+En+halua+mihinkään+klikkiin+enkä+sisäpiiriporukkaan,+minua+vaivaisi+kovasti+kuulua+mihinkään.+Kunhan+kirjoitellaan,+en+välitä+edes+siitä+vastataanko+minulle,+joskus+ilahdun+ystävällisistä+sanoista.+Haukkuihin+täällä+pitää+tottua+tai+on+mentävä+muualle.
14.02.2017 17:16
Minulla+on+selkeä+syy+miksi+olen+ärsyyntynyt.+Lapsena+lyötiin+raamatulla+päähän+jos+ei+osannut+olla+mieliksi+uskovaisille+ja+peloiteltiin+helvetillä.
Tiedän+että+ihmisellä+on+tarve+uskoa+johonkin+korkeampaan+voimaan,+näkeehän+sen+jo+uskontojen+määrästä.+
Olen+minäkin+rukoillut+kun+ei+ollut+mitään+muuta+mihin+turvautua.+Ei+se+auttanut,+mutta+ei+pahentanutkaan+asiaa.
14.02.2017 16:44
Kiitos+samoin+reppuriikka.+Hyvää+ystävänpäivää+kaikille+muillekin.
14.02.2017 16:23
Reppuriikka+on+vilpitön+uskossaan.+Vaatii+rohkeutta+kertoa+asiat+niin+kuten+uskoo+niiden+olevan.+Kyllä+tänne+mielipiteitä+sopii.
Itse+en+ole+hehkuttamassa+homojen+puolesta+vaikka+ei+minulla+heitä+vastaan+mitään+ole.+Mielestäni+vaahtoaminen+mediassa+homostelun+puolesta+on+mennyt+liiallisuuksiin.+Jos+olen+sitä+mieltä+ei+se+keneltäkään+ole+pois.
Itse+olen+ateisti,+sain+immuniteetin+uskovaisesta+kodistani.+Ennen+ärsyynnyin+jos+joku+siteerasi+raamattua,+nyt+suhtaudun+välinpitämättömästi,+kuten+asiaan+joka+ei+kiinnosta.+Pitää+ottaa+sama+asenne+otsikoihin+jotka+ärsyttävät.
14.02.2017 16:21
En+minäkään+aio+enää+synnyttää+aviossa+enkä+se+ulkopuolella+:)+
Saarakin+nauroi,+minkähän+takia?
14.02.2017 16:08
Minusta+ärsyttävät+tahallaan+ihmisiä.+Kun+olisivat+luontevasti,+liioittelematta+moni+ei+edes+huomaisi+heissä+mitään+outoa.+Amsterdamissa+käydessänikin+näin+tyyppejä+joita+ei+voi+katsoa+ilman+puistatusta,+olen+kai+fossiili,+en+halua+katsella+kun+ihminen+tekee+itsestään+pellen.+Tunnen+kivoja+homoja,+elävät+parisuhteessa+eivät+joka+käänteessä+julista+mikä+heidän+seksuaalinen+suuntautumisensa+on+jokainen+sen+tietää+muutenkin.++Pukeutuvat+hyvin+ja+ovat+hyvissä+ammateissa,+varmasti+ei+kukaan+voi+heitä+moittia.+
Hyvä+oli+Tom+piirtämään,+en+silti+nukkuisi+niissä+lakanoissa,+saisin+varmaan+painajaisia.
14.02.2017 15:59
Lehtola+puhuu+asiaa.+On+mennyt+tuo+homostelu+överiksi.
13.02.2017 20:03
Olen+kyllästynyt+tähän+homo+hehkutukseen.+Ledetkin+ovat+sitä+täynnä.+
Uskaltaako+enää+katsoa+Iltalehteäkään,+joku+homojuttu+siellä+kuitenkin+on+etusivulla.
Homot+ovat+ok.+Mutta+mistä+moinen+meteli.
13.02.2017 19:56
:DD+Lapset+ovat+viisaampia+kun+uskommekaan.
13.02.2017 18:41
4023531+Muistan+kouluaikaan+että+asukkaita+oli+reilut+neljä+miljoonaa.
12.02.2017 21:01
Kokeilin+juuri,+kyllä+toimii.+Se+olisi+liian+räikeää+jos+poistaisivat.
12.02.2017 20:36
Myös+Bepanthene+on+aika+hyvä,+sellainen+juoksevampi.+Sitä+on+kahdenlaista,+toinen+on+aika+rasvaista.+On+yleensä+molempia+kotona.
12.02.2017 19:47
Olen+joskus+laittanut+kolikoita+kuppiin.+Meillä+päin+ei+usein+ole+kerjäläisiä.
Ovikelloa+on+soittanut+joku+ulkomaalainen+ja+kaupitellut+kortteja+ym..
En+ole+ostanut+kun+on+harvoin+käteistä.+En+uskalla+yksin+ollessani+pyytää+kahville,+noista+ei+tiedä+mitä+vievät+mukanaan,+vaikka+ei+minulla+mitään+mittaamattoman+arvokasta+ole.+
Tiedän+että+rahat+eivät+jää+kerjäläiselle,+siksi+ei+huvita+auttaa.+
En+aina+avaa+ovea+jos+huomaan+ovisilmästä+että+joku+tuntematon+on+oven+takana.+Mökillä+olen+kesäisin+paljon+ulkona,+viime+kesänä+pari+romaanipoikaa+yritti+myydä+jotain,+en+edes+muista+mitä,+olivat+aika+röyhkeitä.+Naapuriin+olivat+päässet+sisään+ja+vieneet+rahaa+ja+pankkikortin.+Soitin+kaiken+varalta+112+sanoivat+että+hyvä+kun+soitin,+niistä+oli+kuulemma+ollut+harmia+muillekin,+poliisi+etsi+heitä.
12.02.2017 19:42
Huulipuna+ja+kosteusvoide,+siinäpä+ne+meikit.+Onneksi+iho+on+aika+sileä+ja+hyvän+värinenkin+vielä.+Kun+on+ikää+niin+se+saa+näkyä,+huvittaa+ryppyvoide+mainokset,+niissä+kerrotaan+että+auttaa+taistelussa+ryppyjä+vastaan.
12.02.2017 19:26
Käyn+monellakin+palstalla.+Tällä+nikillä+vain+60++palstalla.++
Erään+lehden+keskustelupalsta+on+aika+hyvä.
12.02.2017 09:49
En+enää...;)+
Kun+olin+nuori+sellainen+ei+ollut+tapana..tietääkseni.+
Ihan+komiasti+harmaantunut+ukkeli.
11.02.2017 21:46
Tom+Jones+on+aina+ollut+suosikkini.+Hän+on+niin+seksikäs,+ainakin+oli.+Kuuntelin+hurmiossa+Walesin+sonnia.
11.02.2017 19:20
130 / 165