Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuule,+voitko+kuvitella,+en+lukenut+kommenttiasi,+ainoastaan+aloituksen.
06.02.2017 11:14
Eipä+minulla+olisi+paljon+sanottavaa.+Jälkipolvet+elävät+ja+tekevät+kuitenkin+miten+itse+haluavat.+Paljon+olen+minäkin+kuullut+viisaita+neuvoja,+eipä+ole+paljon+tullut+noteerattua,+vaikka+neuvot++olisivat+olleet+ihan+itseni+parhaaksi+joskus.+
Sittenkun+elämä+pitäisi+vaihtaa+elämään+nyt+eikä+huomenna.+Aika+kuluu+aina+vain+nopeammin+kun+ikää+tulee.
06.02.2017 10:55
Ostan+kirjolohen+yleensä+kokonaisena.+Fileestä+laitan+uunikalaa+tai+paistan+pannulla+ja+osan++suolaan.+Perkeistä+keitän+sopan,+jätän+fileeratessa+vähän+lihaakin+perkeisiin,+hyvä+soppa+tulee.+Kidukset+poistan+ennen+keittämistä.
05.02.2017 11:21
Alkossa+myydään+Ural+Mocca+nimistä+juomaa,+on+parikymmentä+%+alkoholia.+Varmaan+musta+ryssä+on+saman+makuista,+maistui+kahvilta.+Tuttava+tykkäsi,+juotiin+aikoinaan+pullollinen+kahdestaan.+Tämä+tuttava+on+edesmennyt+jo,+ei+ollut+Ural+Mocan+syytä.
04.02.2017 19:03
Tulee+mieleen+juorumummo+kahvipöydässä.+Se+sitten+on+sellainen+ja+se+tällainen.+Mutta+onneksi+olen+parempi+kuin+ne.
04.02.2017 13:33
Onhan+olemassa+sellainen+kuin+valkovenäläinen,+eikö+siinä+olekin+vodkaa+ja+maitoa?+En+muista+että+olisin+juonut,+olen+nähnyt+jonkun+juovan.
03.02.2017 17:54
Kissa+puhkaisi+jumppapalloni.+En+sitä+kovin+usein+käyttänytkään.
03.02.2017 17:05
Kuolenkohan+heti.+Kuinkahan+moni+läpäisi+tuon+testin+täysillä+pisteillä,+en+minä+ainakaan.+
Ylösnouseminen+ei+onnistunut+käsiä+käyttämättä.
03.02.2017 17:04
Niinpä,+olisihan+se+aika+jäinen+reiänympärys+talvella+:)
Monesti+kun+kunto+heikkenee+eikä+pysy+kunnolla+pystyssä+terveydelliset+syytkin+voivat+estää+seisomisen.+
Mökillä+on+myös+ulkohuussi,+on+myös+sisällä,+en+ole+tullut+kysyneeksi+miespuolisilta+miten+he+asiansa+hoitelevat+siellä+käydessään.+Valot+on+ulkorakennuksessa,+sitä+riittää+valistusta+myös+ulkohuussiin.
03.02.2017 14:43
Sekin+on+menetys+kun+mies+menee+siihen+kuntoon+että+ei+voi+pissiä+kuin+istuallaan.+Seuraava+vaihe+onkin+sitten+vaipat.+
On+naisia+jotka+kieltävät+seisaaltaan+pissimisen+miehiltä+ainakin+kotona,+kuulemma+ei+osu+pyttyyn?
03.02.2017 13:21
Entäs+yskänlääkkeet,+käsidesiä+alkoholistit+kuulemma+juovat+viinantuskissaan+kun+joutuvat+sairaalaan.+
Kotikaljaa+on+tehty+niin+kauan+kun+muistan,+ei+siitä+humallu,+heinäpellolle+vietiin+isolla+tonkalla+lapsuudessani,+oli+hyvää+janoon+,+lapsille+ja+aikuisille.
02.02.2017 22:41
Kuuntelen+vihakeskustelua.+Enpä+sano+mitään+ainakaan+nyt.+
Kotikaljaa+on+meilläkin+päin+hoitopaikoissa,+asukkaat+tykkäävät.+
Ei+siitä+ainakaan+alkoholistiksi+kukaan+tule,+jos+on+joskus+ollut+alkoholisti,+siitä+en+osaa+sanoa+mitään+kuinka+herkkiä+ovat.+Eräät+kieltäytyvät+ehtoollisviinistäkin.
02.02.2017 22:12
Ei+tuo+minusta+mitenkään+kummallisesti+puhunut,+sitä+samaa+kuin+ennekin.+Hänhän+puolusti+rauhaa+rakastavia+muslimeja.
02.02.2017 18:45
En+uskalla+yrittää+ainakaan+tänään,+söin+äsken+:)
02.02.2017 18:40
Täällä+on+onneksi+paljon+pyöräteitä.+
Lumenkolausta+kartan+viimeiseen+asti,+kaveri+sen+homman+yleensä+tekeekin.+Nurmikkoa+leikkaan+bensakäyttöisellä+ruohonleikkurilla+ja+akku+trimmerillä.+Sitäkin+tekee+kaveri+enemmän.+
Jos+ei+ole+lumenluojaa+en+kolaa+kuin+auton+kokoisen+alueen+pihaan.+Onneksi+tie+on+lähellä+joka+pidetään+auki+ainakin+sen+verran+että+pystyy+ajamaan+autolla+perille+ympäri+vuoden.++Kylillä+on+helppoa,+auto+on+tallissa+ja+talkkari+hoitaa+lumityöt.
Sauvakävelyä+en+ole+oppinut,+olen+kyllä+yrittänyt.
02.02.2017 18:24
Moni+päälle+kuusikymppinen+on+jopa+lopettanut+pyöräilyn,+eivät+kuulemma+uskalla+ajaa+enää+kun+pelkäävät+kaatuvansa.+
Minulle+pyöräily+on+niin+tärkeä+asia+että+olisi+suuri+menetys+jos+en+siihen+enää+pystyisi.
Lattialle+menokaan+ei+vielä+tuota+vaikeuksia,+treenaan+polvillani+lattialla++sellaisella+kädensijallisella+pyörällä,+jotkut+ovat+varpaidensa+varassa+samalla+vehkeellä+en+ole+kokeillut.+Eihän+sitä+enää+kolmekymppinen+ole+vaan+kuka+sellaista+vaatisikaan.
02.02.2017 16:49
Meillä+ei+ole+murmeleita+mutta+hiiriä+on.+Mökillä+olivat+järsineet+tyroksiseen+kylmälaukkuun+reiän+ja+syöneet+leipiä+kun+laitoin+leipiä+eteisen+komeroon+kylmälaukkuun+juuri+siitä+syystä+että+ei+hiiret+pääse+sotkemaan.+Kissakaan+ei+ehdi+kaikkia+pyydystämään.+
Olen+muutaman+kerran+yrittänyt+käydä+jossain+kerhoissa+ja+jumpallakin.+Eipä+ole+minun+juttuni.+Taloyhtiön+kerhohuoneessa+kokoontui+kerran+viikossa+naisporukka,+kävin+pari+kertaa+kuuntelemassa+muutamaa+puhekonetta.+
Minulla+on+kuntoiluvälineitä+kotona,+tykkään+kuntoilla+itsekseni+silloin+kun+huvittaa.+Pärjään+ihan+hyvin+ihmisten+kanssa+mutta+viihdyn+parhaiten+yksin+tai+yhden+ihmisen+kans+kerrallaan.
02.02.2017 11:06
Tunnen+ainakin+yhden+aloittajan+kuvaileman+ihmisen.+Ei+hän+ole+onnellinen+vaan+pakkomielteinen.+Kaikki+suunnitellaan+pilkun+tarkasti+etukäteen,+jos+asiat+eivät+sujukaan+kuten+piti,+seuraa+masennus+ja+hän+lopettaa+syömisen.+
Näillä+täydellisyyden+tavoittelijoilla+on+usein+ollut+anorexia,+se+nostaa+päätään+varsinkin+kriisitilanteissa.+Hänen+maailmansa+menee+sekaisin+jopa+siitä+kun+ei+pääse+suihkuun+aamuin+ja+illoin,+oltiin+reissussa+ja+siellä+ei+vettä+aina+ollut+saatavilla.+
Kyllä+yksi+päivä+menee+kosteuspyyhkeilläkin+hätätilanteessa.+
Eilen+imuroin,+pölyä+tulee+vaikka+järjestys+säilyykin,+en+hätkähdä+muutamasta+villakoirasta,+pyyhkäisen+ohi+kulkiessani+aina+kun+huomaan.+Aamulla+pesin+myös+saunan+ja+kylppärin,+niitä+putsailen+aika+usein.++Olen+oppinut+myös+laiskottelemaan,+se+on+mukavaa+kun+tottuu,+teen+mitä+huvittaa,+syön+mistä+tykkään.
02.02.2017 09:25
Tuossa+on+kyllä+perää,+jotain+saman+suuntaista+olen+minäkin+ajatellut.+
Trumpin+elämä+on+ollut+sellaista+että+häntä+ei+ole+juuri+vastustettu+omassa+valtakunnassaan.+Ei+ole+tottunut+selittelemään+mitä+tekee+ja+miksi.
01.02.2017 10:51
Trumphan+on+tehnyt+vain+sen+mitä+lupasi+tehdä+ennen+vaaleja.+Mitä+ihmettelemistä+siinä+on.+Hänet+valittiin+presidentiksi,+se+on+vain+kestettävä.+Vuoden+kuluttua+tiedetään+jo+enemmän.
Sitähän+ei+pysty+sanomaan+kukaan+kuinka+kauan+on+virassaan,+aika+vanhakin+on.+Neljä+vuotta+on+noilla+kymmenillä+pitkä+aika+vaikka+muuten+menee+nopeasti.
01.02.2017 10:31
132 / 165