Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt+selvisi+miksi+asiaa+niin+kovasti+pidetään+etusivuilla,+on+kyse+kantasuomalaisesta+:D
23.01.2017 12:49
Puhut+asiaa+heikunkeikku.
23.01.2017 12:44
Minussa+on+ja+ei+ole+tunneälyä+kuten+varmaan+suurimmassa+osassa+ihmisiä.+
Kartan+riitoja+vaikka+en+olekaan+erityisen+miellyttämishaluinen.+
Uskallan+myös+kääntyä+enemmistön+mielipidettä+vastaan.
En+kiusaa+ikinä+enkä+koskaan+ketään+jos+en+sitten+tietämättäni+pelkällä+olemassaolollani.+
Kiusaajat+ovat+arvoasteikossani+kaiken+alapuolella+olevia,+en+ymmärrä+kuinka+joku+voi+saada+kiksejä+toisen+kiusaamisesta.
23.01.2017 12:43
Onko+nimi+Kärsämäki+jonkinlainen+enne?+
Miksi+tätä+kummallista+ja+iljettävää+asiaa+hehkutetaan+mediassa,+luulisi+että+uutiskynnyksen+ylittäisi+joku+tärkeämpi+lööppi.
23.01.2017 12:35
Johtuneekohan+siitä+että+Aina+Inkerin+hahmossa+oli+paljon+tuttua+että+en+ensin+oikein+tahtonut+sulattaa+sitä.+Olen+nähtävästi+saanut+tarpeekseni+noista+maailman+murjomista+valittajista+että+teki+mieli+paeta+sketsihahmoakin.
23.01.2017 12:13
Minusta+Abdul+Tuisku+oli+paras,+Aika+uskottava+oli+myös+tämä+Aino+Inkeri.
Negatiivisuutta+olen+vaistoavinani+täällä+palstallakin.
22.01.2017 12:43
H.lle+pitäisi+varmaan+skannata+kuolintodistus.
Tämä+ketju+alkaa+mennä+sellaiseksi+että+olisi+parempi+poistaa+kokonaan.+
Kun+katsoo+parhaassa+iässään+olevan+elämänhaluisen+poikansa+menehtyvän+syöpään+ei+huumorille+eikä+irvailulle+ole+sijaa.+
Itse+lopetan+tähän,+alkaa+oksettaa.
22.01.2017 10:30
Minä+olen+aikasti+hyvä+lukemaan+ulkoa.
Erottamaan+kuka+on+tosissaan+ja+kuka+matkii+huvikseen.
-
Jaa+että+lapsi+sinultakn.<<<
Kuka+olisi+niin+hullu+että+valehtelisi+lapsensa+kuolemasta!
Sinä+saat+olla+mikä+olet,+mielenrauhani+säilyy+ihan+ennallaan+sinusta+huolimatta.
Minua+on+varoiteltu+että+miksi+käyt+näillä+palstoilla+kun+täällä+on+häiriintyneitä+ja+outoja+kirjoittajia+paljon.
Olen+sanonut+että+kaikille+avoimet+palstat+ovat+sellaisia+että+tuo+on+otettava+huomioon.
Täällä+on+mahtavia+kirjoittajia+jota+on+ilo+lukea,+se+on+syynä+että+käyn.+Yritän+myös+antaa+oman+vaatimattoman+mielipiteeni+joukon+jatkona.+
Katselen+mielenkiinnolla+venkuiluasi,+miten+pitkälle+ilkeät+mennä.+Tuo+on+jo+todella+härskiä+että+pilkataan+lapsensa+menettänyttä+äitiä.
22.01.2017 09:25
Kiitos+asiallisesta+viestistä+DW.+Juuri+noin+minäkin+ajattelen.
21.01.2017 21:51
Usko+tai+ole+uskomatta.+Joka+sana+on+totta,+muistan+unen+kirkkaasti+vaikka+en+yleensä+muista+uniani.+
En+ole+lukenut+80++kirkkolehteä+joten+siitä+en+pysty+sanomaan+mitään.+
Osa+viestistäsi+oli+ihan+ok.+
En+yleensä+edes+mieti+tuonpuoleisia,+enkä+ala+vakuuttelemaan+jos+joku+ei+usko+kertomaani.+
Sinulta+ei+varmaan+ole+lapsi+kuollut,+itse+olen+hyvilläni+että+yleensä+olen+selvinnyt+siitä+näinkin+hyvin.+Pyydän+älä+irvaile+asialla+enää!
21.01.2017 18:49
En+todellakaan+ole+kateellinen.+
Kyllä+verottaja+muistaa,+minusta+pitäisi+laskea+kaikki+tulot+yhteen+ja+verottaa+sen+mukaan.+Sivutoimesta+otetaan+kohtuuton+vero.+
Omaishoitajuus+on+enemmän+kuin+päätoimi,+vaan+turha+sitä+on+täällä+selittää,+ei+mene+jakeluun+sellaisille+jotka+eivät+ole+sitä+tehneet.
21.01.2017 18:44
Ainakin+minulla+on+riittänyt+motivaatiota+nousta+ylös+joka+aamu,+vieläpä+onnellisena+siitä+että+saan+elää+elämääni+kuten+olen+aina+toivonut.+
Minua+motivoi+elämä+itse,+se+on+niin+arvokas+asia.+
En+usko+että+edes+haluaisin+lottovoittoa,+mitä+minä+sillä+tekisin+itse.+Voisin+antaa+jälkikasvulle,+heillä+riittäisi+käyttöä+sellaiselle.
Saan+nytkin+mitä+haluan,+joten+tarpeeni+eivät+kovin+kummoisia+ole.+
Nuorempana+olisin+varmaan+matkustellut+paljon+lottovoittajana,+silloin+työ++haittasi+vapaa-aikaa.+Eikä+rahaakaan+ollut+liikaa,+menot+olivat+toista+luokkaa+kuin+nyt.
21.01.2017 18:38
Suru+voi+tulla+uniin+siten+että+saa+lohtua+kun+kaipaus+tuntuu+kestämättömältä.+
Näin+unta+että+poikamme+oli+käymässä,+istuttiin+keittiön+pöydän+ääressä+kuten+meillä+oli+tapana+hänen+eläessään.+Laitoin+usein+hänen+mieliruokiaan.
Olemme+molemmat+temperamenttisia,+juttelimme+kaikesta,+välillä+vähän+kinasteltiinkin+kuten+hänen+eläessään.+
Sitten+poika+sanoi+että+pitää+lähteä,+läksin+saattamaan+ovella+samoin+kuin+aina+ennenkin.+Kysyin+koska+taas+tulet+käymään.+Hän+käänsi+päätään+ja+katsoi+ihan+läheltä,+sanoi+että+kyllä+tulen,+en+osaa+sanoa+koska.
Koko+ajan+tiesin+unessakin+että+poika+on+kuollut,+silti+kaikki+tuntui+niin+luontevalta.
Sain+paljon+lohtua+unesta,+toivoisin+että+hän+tuli+vielä+käymään+unessa+luonani.
En+tiedä+tuonpuoleisesta,+sen+näkee+sitten+jokainen+ajallaan.+Uskon+että+uni+tuli+omasta+alitajunnastani.
21.01.2017 18:30
Ei+yli+kuusikymppisen+kannata+laihduttaa+rankasti.+
Muutenkin+aloittaja+on+tuomittu+epäonnistumaan.+
Tonnikala+ja+raejuusto+menee+vielä+harvakseltaan+jotenkin,+mutta+ei+edes+kerran+viikossa.
Nuo+pussikeitot+ovat+kalliita+ja+ihan+turhia.+Voi+itse+tehdä+maukkaamman+vähäkalorisen+keiton+jos+sellaista+välttämättä+haluaa+syödä.
21.01.2017 10:16
Ei+meidän+kulmilla+kuule+ruotsinkieltä+
Lapsena+kuulin+paljonkin,+silloin+oli+ihan+ummikkoja+"hurreja",+toisin+kuin+nyt,+lähes+kaikki+ruotsinkieliset+osaavat+jotenkin+suomea.+Närpiössä+oli+aikoinaan+yksi+ainoa+virallisesti+suomenkielinen+asukas,+kai+heitä+on+jo+enemmän.+Viime+kesänä+kävin,+ei+siellä+suomenkieltä+juuri+kuule,+ymmärtävät+kyllä+ja+vastaavat+suomeksi+jos+on+tarvetta.+
Kun+seisoo+Kristiinankaupungissa+kassajonossa+niin+suomalaisia+on+ehkä+enemmän,+aikoinaan+oli+toisin+päin.
Minusta+pakkoruotsi+on+turhaa,+saahan+sitä+opiskella,+ei++kukaan+kiellä+vaikka+pakko+poistettaisiin.+Eivät+ruotsinkieliset+Vaasalaisetkaan+usko+että+pakkoruotsin+lukeneet+pystyvät+Seinäjoella+palvelemaan+heitä+tarpeeksi+hyvin.+joten+aika+turhalta+tuntuu.
20.01.2017 15:34
Minulla+on+minun+ja+sinulla+sinun+murheesi.+
Olen+kuullut+että+vaikeat+asiat+pitää+käsitellä.+
Pärjään+toki+ilman+palstaakin,+mutta+moni+samaa+kokenut+voi+saada+lohtua.
19.01.2017 19:38
Lisään,+palvoi+kaukaa,+ette+tunteneet.
19.01.2017 16:51
https://www.youtube.com/watch?v=z4h4ItmAMqY
Voi+sinua+Virpi+ja+haavemaasi.+Et+huomannut+kun+kävelit+onnesi+ohi,+tuntemani+mies+olisi+antanut+sinulle+kaiken.+Hän+suorastaan+palvoi+sinua.
19.01.2017 16:50
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000005044080.html
Tässä+on+juttua+todella+tarkoista+ihmisistä.
18.01.2017 21:05
:)+Kiitos+ojennuksesta.+Minulle+on+yhdys-sanat+olleet+aina+heikko+kohta.+
Monia+muitakin+puutteita+on.
18.01.2017 18:14
136 / 165