Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suhtaudut+niin+negatiivisesti+ainakin+osaan+kirjoittajista,+että+he+vaistomaisesti+välttävät+vastaamista.+Itseäni+ei+häiritse,+ei+sanat+satuta,+varsinkaan+jos+niissä+ei+ole+perää.+
Luen+tekstisi+ja+olen+tullut+siihen+tulokseen+että+monenlaisia+kirjoittajia+on+hyvä+olla.+Vaikkakaan+en+juuri+ymmärrä+tarkoitusperiäsi.+
Jos+jokainen+kirjoittaisi+vastaukseksi+typerys+tai+muuta+vastaavaa+niin+palsta+kuolisi+nopeasti+pois.+
Tykkään+Siivoojasta,+hän+on+oikealla+tavalla+realisti,+ehkä+haluaisin+olla+vähän+enemmän+hänen+kaltaisensa?+
DW+näyttää+olevan+kroonisesti+äreä?
18.01.2017 16:23
Ei+minuakaan+naurata.+Aika+lähellä+mökkiäni+hän+on+asustellut,+on+sentään+muutama+kymmenen+kilometriä+väliä.
Jos+häntä+ei+saada+kiinni+niin+ensimmäistä+kertaa+vähän+arveluttaa+mennä+yksin+mökille.
Tämä+tyyppi+ei+ole+koskaan+välittänyt+mistään,+saati+nyt+kun+on+pitkä+tuomio+edessä.
Kauhistuttaa+ajatuskin+että+tuon+näköinen+tyyppi+koputtelisi+mökin+oven+takana+ja+olisin+yksin.
18.01.2017 16:14
Yhden+kerran+olen+elämäni+aikana+ylittänyt+muutamalla+kympillä+omavastuurajan.++Se+on+ollut+tähän+asti+600-700+vuosi,+en+ole+varma+mitä+on+nyt.
Pitää+olla+kalliita+lääkkeitä+jos+jo+nyt+on+tämän+vuoden+omavastuukatto+täynnä,+se+alkaa+alusta+joka+vuosi.+
Itse+maksan+lääkkeeni+minäkin+mitä+KELA.n+korvauksen+jälkeen+jää+maksettavaa.+
Allergia+ja+Astmalääkket+on+aika+kalliita,+jonkin+verran+reseptillä+saatavia+särkylääkkeitä++ostan+myös.
18.01.2017 16:04
Se+on+Tertun+ratkaisu.+Luin+että+ilman+tukevaa+rahatukkoa+ei+sinne+asumaan+pääse.+
En+ole+yhteisöllinen+joten+se+ei+sopisi+minulle.+
Vanha+äiti+tykkää+asua+kodissaan,+se+hänelle+suotakoon+niin+kauan+kun+jaksaa.+Mielestäni+Tertulla+on+oikeus+tehdä+valintoja+vain+itselleen,+kyllä+äidille+paikka+löytyy+kun+siihen+on+tarvetta,+siihen+ei+nähtävästi+mene+kauan.
18.01.2017 15:57
En+ole+kuullutkaan+20+sentin+margariinista.+
Oivariinia+käytän+leivän+päällä+ja+paistamiseen+voita.+Ei+ole+kolestrolia+kun+mittasivat+niin+sanoivat+että+kolestrolitasoni+saisi+olla+korkeampikin.+Jonkun+verran+pitää+ainakin+hyvää+kolestrolia+olla.+
Käyn+joskus+Lidlissä,+ihan+ok.
18.01.2017 13:12
Yleisesti+on+tapana+kertoa+että+ottaa+lasillisen+viiniä+ruuan+kans.
Itse+en+juo+viiniä+ruuan+kanssa.
Tykkään+valkoviinistä+jos+ei+ole+niin+kuivaa+että+kitalaki+alkaa+pykimään.+
Olen+joskus+juonut+saunan+päälle+pullollisen+valkoviiniä+ja+ollut+ihan+tolkuissani.++
Vanhemmiten+ei+enää+maistu+samalla+tavalla.+Kai+elimistö+kertoo+omalla+tavallaan+mikä+on+hyväksi.
18.01.2017 11:47
"ent.siivoojaparka+"+:D+
Näinhän+se+on.+Miten+se+menikään,+näkee+rikan+toisen+silmässä+mutta+ei+malkaa+omassaan.
18.01.2017 11:07
En+tilaa,+en+myy+vähiä+Arabioitani+ja+Iittaloiani.+Myymäni+lasitavara+on+ihan+nättiä+mutta+ei+mitään+kallista.
Vaatteet+ei+hänelle+kelpaa.+
50+centtiä+kappale+myyn+tuikkulyhtyjä+ja+juomalaseja+eurolla+6kpl+ym..
18.01.2017 10:59
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/rikostoimittajan-kommentti-taman-vuoksi-sarjahukuttajan-pakomatka-oli-mahdollinen-silkkaa-pahuutta-ei-tunnisteta/6268410
Toivottavasti+tämä+linkki+toimii+paremmin,+vaikka+varmaan+moni+löytää+sen+itsekin+:)
18.01.2017 09:04
Tekivät+virheen+kun+päästivät+vapaaksi.+Hän+ei+varmaan+välitä+enää+mistään,+voi+tehdä+mitä+vain.
http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/rikostoimittajan-kommentti-tämän-vuoksi-sarjahukuttajan-pakomatka-oli-mahdollinen-silkkaa-pahuutta-ei-tunnisteta/ar-AAlYcTD?li=AAaDcIL&ocid=spartandhp
18.01.2017 09:00
Heräsin+pirteänä,+nukuin+vaihteeksi+hyvin.+Muutaman+kerran+meni+aamu-yöhän+kunnes+uni+tuli,+epäilen+että+olin+liian+paikallani+ei+tullut+tervettä+väsymystä.+
Eilen+keräsin+lisää+tavaraa+kirppikselle,+katselin+vaatteita+joita+sinne+voisi+viedä,+en+vie+kuin+kunnollista+tavaraa,+sellaista+jota+itsekin+ostaisin.+
Olen+joskus+erehtynyt+ostamaan+itselle+käymättömiä+vaatteita+jotka+jonkun+muun+päällä+olisivat+ihan+ok.+
Lasitavaraa+ja+astioita+on+ihan+liikaa,+niistä+valitsin+osan+ja+katson+miten+menee+kaupaksi.
Myös+pöytäliinoja+on+joka+lähtöön+vaikka+minkälaista,+kuka+niitäkin+tarvitsee.+Otin+pöydän+viideksi+viikoksi,+jos+jotain+saa+kaupaksi+vien+sitten+tilalle+lisää.
Huomenna+menen+lämmittämään+mökkiä+ja+linnuille+on+vietävä+ruokaa,+on+iso+syöttöpaikka,+sopii+sangollinen+siemeniä+kerralla.
18.01.2017 08:58
Jaa.+en+ole+huomannut.+
En+ole+kuin+tällä+yhdellä+rekisteröidyllä+nimimerkillä.
17.01.2017 22:05
En+ole,+siksi+meidän+tilannettamme+ei+voi+verrata.+
Kun+toinen+puolisoista+on+terve+ja+toinen+sairas+niin+siinäkin+tulee+ristiriitaa.+
Muutama+vuosi+vielä+menee+mutta+meillä+kesti+hyvin+kauan.
90-vuotias+ovat+harvoin+siinä+kunnossa+että+pystyy+hoitamaan+huonokuntoista+läheistään.+
Meilläkin+tuli+tilanteita+että+tunsin+voimattomuutta+ja+epätoivoa,+saati+sitten+vanhoilla+sairailla+ihmisillä.+
Kunnioitan+heidän+ratkaisuaan,+he+katsoivat+sen+helpommaksi+tieksi.
17.01.2017 22:03
Ei+minulla+päivien+päättäminen+tullut+kertaakaan+mieleen+pitkän+omaishoitajuuden+aikana.+Silti+ymmärrän+näiden+ihmisten+ratkaisun.+Kun+molemmilta+on+paukut+lopussa+tulee+epätoivo,+heidän+ikäiset+haluavat+olla+omillaan.
Hoidettavani+eli+omassa+maailmassaan,+näytti+tyytyväiseltä+kun+perusasiat+hoidettiin,+hän+ei+halunnut+vieraita+eikä+virikkeitä.+Telkkari+oli+sängyn+päässä,+sitä+saattoi+katsella+joskus.+Huomasin+että+nautti+kesällä+kun+sai+makailla+ulkona+mökillä,+ei+jaksanut+istua.+Talvella+ei+halunnut+ulos.
Omaishoitajien+pitäisi+vaatia+enemmän+vapaata,+itse+otin+kaksi+päivää+viikossa+ja+matkustelin+viikon-pari+muutaman+kerran+vuodessa.+En+olisi+muuten+pystynyt+siihen+pestiin.+Miehen+eläkkeestä+maksettiin+hoitomaksut,+en+saanut+kun+vähän+omaishoidontukea+kun+pidin+niin+paljon+vapaata.+
Mies+oli+todella+raskas+hoidettava,+ei+sitä+silloin+huomannut,+meni+rutiinilla+päivästä+toiseen.
17.01.2017 20:25
Eikö+nuo+Crimplene+mekot+ole+jo+retroa?+Minulla+on+yksi,+löysin+äidin+vaatekaapista+kun+järjestelin+hänen+jäämistöään.+Ei+tarvitse+silittää,+pese+ja++pidä,+kestää+äidiltä+tyttärelle.+En+kyllä+laita+kotimekoksi,+kangas+ei+hengitä,+voi+tulla+tukala+olo.
17.01.2017 20:04
En+ole+sen+teennäisempi+kodin+ulkopuolella+vaikka+kampaankin+hiukset+ja+voin+laittaa+jopa+huulipunaa.+
En+ole+verkkari-ihmisiä,+aika+siististi+pukeudun+ihmisten+ilmoilla.+Nykyisin+ei+vieraita+juuri+käy+tietämättä+joten+voi+olla+kotonaan+välittämättä+muusta+kuin+omasta+mukavuudestaan.+
Minulla+on+monta+ihanan+pehmeää+olomekkoa,+ovat+kaiken+lisäksi+kauniitakin.+Laitan+sellaisen+päälleni+heti+kun+saan+takin+pois+päältäni.+
Pidättekö+naiset+rintsikoita+näiden+oloasujen+kans.+Minä+en+pidä.
17.01.2017 19:58
Minullakin+on+kaihileikkaus+ihan+lähiaikoina.
Se+on+helppo+leikkaus,+veljeni+kehui+kuinka+hyvin+näkee+nyt.+Väitti+että+vaimollaan+ei+tiennyt+olevan+ryppyjä,+nyt+hän+on+sopeutunut+siihenkin.+
Näen+laseilla+ihan+hyvin,+näkö+on+muuttunut+entisistä+plus+laseista+toinen+silmä+miinukselle+ja+toinen+vähäinen+plus.+Sain+viikko+sitten+lasit+joita+pidän+autoillessa+leikkaukseen+asti.
17.01.2017 19:48
Oloasu,+mahdollisimman+mukava.+Joskus+unohtuu+paituli+päälle+melkein+koko+päiväksi.
17.01.2017 14:58
Oletko+muslimi+expimot+kun+noin+pontevasti+pidät+heidän+puoliaan.
Ei+minullakaan+mitään+heitä+vastaan+ole,+mutta+totuus+on+että+juuri+muslimimaissa+on+jatkuvasti+sotatila+käynnissä.+
En+pelkää+muslimeja+ainakaan+toistaiseksi,+ei+niitä+juuri+meidän+kulmilla+ole+näkynyt+kahta+lapsiperhettä+lukuun+ottamatta.+
Mukavia+ihmisiä,+nuoria+muslimimiehiä+en+toivo+maahamme+enää+yhtään+lisää.
17.01.2017 12:19
Minäkin+tunsin+erään+rouvan+joka+kertoi+että+ostaa+aina+kossupullon+siivouspäiväksi.+En+tosiaankaan+tiedä+miten+usein+hän+siivosi+kerran+kuussa+vai+joka+päivä?
Hän+sanoi+että+siivous+sujuu+mukavammin+kun+välillä+tekee+paukun.+
Kerran+hänelle+oli+sattunut+haaveri,+oli+pudottanut+siivouspullonsa+viinakaupan+portaille+ja+se+oli+särkynyt,+eikä+ollut+rahaa+ostaa+uutta,+jäiköhän+siivoamatta.+
Minulla+jäisi+siivoaminen+sikseen+jos+siinä+sivussa+joisin+kossua,+jäisin+istumaan+pöydän+ääreen+ja+ratkomaan+vaikka+ristikkoja.
16.01.2017 16:23
137 / 165