Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näitä+raamatunkohtia+ei+nykyaikana+enää+noudateta.+Toisin+kuin+islam,+siellä+nämä+säännöt+ovat+yhä+voimassa.+
Kyllä+raamattukin+alistaa+naista.+
Miksi+nuo+jätetään+huomioimatta+kun+ollaan+niin+uskovaista.++
Jos+yrittäisi+noudattaa+raamatun+käskyä+kirjaimellisesti+olisi+edessä+kaaos.+
Miksi+vanhasta+testamentistakin+omitaan+kohdat+jotka+sopivat+omaan+käsitykseen+uskonnosta,+muut+jäävät+huomioimatta.
27.12.2016 08:57
Rakkaus+on+tätä+=+kaikki+se+kestää+kaikki+se+kärsii+sanoo+raamattu,<<
Raamattukin+on+avioliitosta+sitä+mieltä+että+mies+on+perheen+pää.+Naisen+osa+on+tyytyä+hänen+tahtoonsa+kärsiä+ja+kestää+loputtomiin+jos+meinaa+saada+kirkkaamman+kruunun.+Sellaista+kruunua+en+ole+suostunut+koskaan+havittelemaan.
Harvemmin+kehotetaan++miestä+kärsimään+ja+kestämään.+
Paitsi+pokka+pitää+Hyasintin+aviomiehelle+on+kirjoitettu+sellainen+rooli.
26.12.2016 20:54
Ymmärrän+tunteesi+"viloSohvi-+".
Vastuu+lapsista,+sitten+puoliso+sairastuu,+hänkin+tarvitsee+sinua.++Olet+ollut+hyvin+tärkeä+monelle,+uskon+että+lapsesi+ymmärtävät+arvosi,+että+olet+ollut+kivijalka+jonka+avulla+lapsistasi+on+tullut+hyviä+aikuisia..
Itse+en+ajatellut+niinkään+vihkivalaa+kun+aloin+hoitamaan+miestäni,+se+vain+lankesi+minulle+jotenkin+automaattisesti.+
Kaikilla+on+murheensa,+olen+nähnyt+paljon+sairautta+ja+kuolemaa+lähipiirissä.+
Ei+se+pahemmin+ole+jalostanut,+mutta+tunnistan+ihmisen+joka+tarvitsee+apua,+en+kiellä+apuani+jos+siihen+minusta+on.
25.12.2016 21:36
Että+ei+menisi+liikaa+kehumiseksi+kerron+myös+huonot+asiat.+
On+silmätulehdus,+käytinköhän+vanhentuneita+kostutustippoja,+en+muista+onko+päivämäärä+mennyt+vanhaksi,+heti+ensimmäisenä+arkena+lääkäriin.+
Meinasin+lähteä+joulukirkkoon,+jotenkin+ajatuksissani+poljin+taas+kaasua+ennen+starttia,+auto+alkoi+mököttämään,+ei+käynnisty+vähään+aikaan,+toivottavasti+edes+huomenna+pääsen+mökille+lisäämään+linnuille+ruokaa.+
Sitten+oli+oikein+paha,+koskee+ihan+muuta+kuin+henk.kohtaista+elämääni,+en+kerro+sitä+täällä,+sai+päivän+pilalle.+Nyt+nukkumaan+niin+ei+tapahdu+enää+muuta.
25.12.2016 21:22
Olen+ollut+myös+pitopalvelussa+töissä+laittamassa+ruokaa+ja+tarjoilemassa+ylitöinäni.+
Aika+hektistä+hommaa.
25.12.2016 19:22
Hunksz+nyt+ottaa+tilansa+joka+ketjuun.
Hän+ei+pidä+minusta+enkä+voi+asialle+mitään+;)+Eikä+varmaan+tarvitsekaan.
25.12.2016 18:50
Joulu+ruuhkavuosina+oli+stressaavaa.
Usein+piti+saada+joulu+isolle+porukalle+vaikka+ei+olisi+jaksanut.++
Toisaalta+halusinkin+laittaa,+vielä+mieluummin+jos+olisi+ollut+tarpeeksi+aikaa.+
Ehkä+siksi+tykkään+tästä+rauhallisesta+erilaisesta+joulusta.
Olen+katsellut+asuntojen+ja+mökkien+myynti-ilmoituksia.+En+varmaan+osta+mitään,+tai+ei+sitä+koskaan+tiedä+jos+saisi+tämän+entisen+kaupaksi,+näyttää+hyvin+epätodennäköiseltä.+On+liian+iso+mutta+onpa+sitten+tilaa+kun+tulee+uutta+sukupolvea+käymään.
25.12.2016 18:46
vanha-oppi-unohdettu<
Kaveri+ja+kumppani+ei+ole+ukkomies,+ajattelin+että+epäilet+sellaista+kun+meille+sopii+ei+sitova+etä-suhde.
25.12.2016 18:31
Olet+oikeassa+ja+väärässä.+
12-vuotta+kestänyt+omaishoitajuus+sai+väkisinkin+olon+tuntumaan+välillä+yksinäiseksi.+Tein+sen+kuitenkin+vapaaehtoisesti+joten+turha+valittaa.+
Otin+vapaata+ja+matkustelin+paljon,+en+olisi+muuten+jaksanut,+onneksi+sain+vapaata+halutessani,+tuet+ja+korvaukset+siinä+meni+mutta+vapaus+oli+sen+arvoista.+
En+ole+nytkään+yksinäinen+kuin+vapaaehtoisesti,+on+hyvä+suhde+joka+ei+ole+liian+sitova+ja+sopii+molemmille.+
Olen+varautunutkin,+mutta+onneksi+sitä+ei+normaali+elämässä+juuri+huomaa.+
Tämä+varautuneisuus+juontaa+hyvin+pitkältä+ajalta,+ihan+lapsuudesta.+
Ihan+totta,+olen+hyvin+onnellinen+juuri+nykyisin,+en+kaipaa+mitään+muuta+elämääni.+
Tämä+onnellisuus+on+ehkä+tulosta+hyvin+vaikeista+ajoista+joista+olen+selvinnyt.+Osaan+olla+kiitollinen.
25.12.2016 18:26
https://www.youtube.com/watch?v=9KpvVepzjtg
Kuuntelen+tätä+Lailan+kappaletta+ja+muistelen+pois+nukkuneita.
On+hyvä+olla+vain+ja+hiljentyä.
25.12.2016 16:17
Minulla+oli+rauhallinen+joulu.+Nautin+siitä.
Huomenna+alkaa+olla+elämää+kun+ruuhkasuomesta+tulee+porukkaa.
25.12.2016 14:49
Mikä+se+nyt+noin+kyrsii?+
Olenko+jotenkin+loukannut+sinua+vai+miksi+noin+äriset?+Ei+minulla+ole+mitään+sinua+vastaan,+toivottavasti+ei+toisinkaan+päin?
25.12.2016 14:45
Kuten+"suvenelli1"++kirjoitti.+Jokainen+on+vastuussa+omasta+elämästään+ja+voi+tehdä+siitä+näköisensä.+
Myös+parisuhteessa+voi+olla+kaksin+yksin.+Silloin+on+vielä+sidotumpi+yksinäisyyteen+kuin+vapaa+ihminen.
En+ole+koskaan+jättänyt+elämääni+kenenkään+toisen+varaan,+edes+puolison.+
Jos+ei+itse+tee+mitään+elämänsä+hyväksi+niin+yksin+saa+olla+vaikka+ei+haluaisikaan.+
Aloittaja+ihmetteli+miksi+joku+pettää+puolisoaan.+Mielipiteeni+on+että+hyvästä+liitosta+ei+noin+vain+lähdetä+pettämään.+Jos+joskus+tilaisuus+olisi+tehnyt+varkaan+ei+sen+pitäisi+olla+maailman+loppu.+Pahempaakin+sattuu+maailmassa.+
Välillä+tuntuu+että+katkerat+petetyksi+tulleet+marttyyrit+voisivat+vilkaista+peiliin.+
Luotan+ihmisiin+yhtä+paljon+kun+olen+aina+luottanut.+Ihan+kivoja+on+suurin+osa,+mutta+en+vaadi+keneltäkään+100%+lojaalisuutta+ja+luotettavuutta,+minusta+se+on+liian+paljon+vaadittu.+
Olen+elänyt+sen+mukaan+että+tiedän+pärjääväni+yksinkin.
25.12.2016 14:10
En+jaksanut+syödä+enempää+vaikka+mieli+teki.+
Ei+maha+vedä+jouluna+enempää+kuin+muulloinkaan.
Kissan+kans+kahden+on+ollut+rauhallista.+Tapanina+tulee+pikkuväkeä+ja+isompiakin.+
Vuodeosastolta+kävi+potilas+herkuttelemassa+pari+tuntia.+Jaksoi+aika+hyvin+olla+erikoispyörätuolissaan.+
En+ole+käynyt+kymmeniin+vuosiin+joulukirkossa,+ajattelin+mennä+kymmeneltä+alkavaan+tilaisuuteen.
25.12.2016 08:15
Tuollaista+tarot+kortit+lupasivat+ensi+vuodeksi.+Että+ihan+ylipappi+:)
"Ylipapilla+on+hallussaan+kaikki+konkreettinen+tieto+näkyvästä+maailmasta.+Tämä+kortti+kertoo+luonnollisesta+auktoriteetista+ja+arvovallasta,+jonka+avulla+on+mahdollista+hallita+omaa+ja+ympärillä+olevaa+maailmaa.+Ylipapilla+on+tiedossaan,+kuinka+merkittävä+joku+asia+tai+ihminen+todellisuudessa+on+ja+
tämä+tieto+perustuu+edellisten+elämien+tiedostamattomiin+kokemuksiin.+Omaa+asennetta+ja+omaa+vahvaa+mielipidettä+on+lähes+mahdotonta+perustella+millään+tavalla,+mutta+siitä+ei+ole+myöskään+mahdollisuutta+perääntyä+ilman+oman+arvovallan+menettämistä.+Minkään+yhteisön,+järjestön+tai+ryhmän+säännöt+eivät+koske+tämän+kortin+haltijaa,+sillä+hän+tietää+millaista+valtapeliä+missäkin+pelataan."
24.12.2016 13:09
Minulta+jää+usein+jokin+kirjain+pois.+Kunhan+asian+ymmärtää.
23.12.2016 22:06
Alkoi+vaivaamaan+piti+katsoa+kuinka+sinä+noin+unohtelet+rahaa,+epäilen+että+minulle+ei+kävisi+noin,+olen+tarkkan+pennosistani.+Yksi+kruunu+on+0,10+€.
Siehän+sait+ihan+mukavan+joululahjan.
22.12.2016 22:45
Näin+on,+eläkeläisen+ei+kannata+ottaa+velkaa.+Tietysti+jos+tietää+kuolevansa+lähiaikoina+että+ei+tarvitse+maksaa.+
Olen+niin+taukki,+en+tiedä+paljoko+nuo+kruunut+on+euroissa,+en+viitsi+katsella+netistä.
22.12.2016 22:31
En+:)
Jos+joutuisin+ottamaan+velkaa+pyytäisin+jälkikasvulta+että+antakaa+te+minulle.
22.12.2016 22:28
En+minä+osaa+ostaa+mitään+jälkikasvulle.+Olen+sellainen+fossiili.
annan+rahana,+ostavat+itse+mieleistään.
22.12.2016 20:52
142 / 165