Kaikki kuukahtivat jouluähkyyn, suoraan laatikkoon. Hautajaiset loppiaisena.
Joukkokuolemat palstalla
6
162
Vastaukset
- onhanmeitäkaksi
Hyvä että ihmisillä on jouluna muutakin tekemistä kuin palstalla olo.
- suvenelli1
"Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja", näin komppaan Mark Twainia.
- ja-taas-suklaata-suuhun
Juuuu, suklaa on vaarallista, sitä syö ja syö ja syö
päässä jo huippaa kummasti,
ei ihme jos ihmisiä kuoleeki joulun aikana tavallista enemmän,
saap nähdä herääkö aamulla vielä tähän elämään
vai liitelenkö enkelinä taivaan sineen,- Tuntemattomuus
Jopas on haaveet kirjoittajalla.
Vai "enkelinä taivaan sineen"
Missäs tuo taivas on ?
Näin vanhaksi oon elänyt, enkä vieläkään tiedä mihin päin sitä silloin mennään.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Aloittajalle kommentti. Mitä jos luuta heiluu palstalla. Ethän silloin nää niitä viestejä jotka on POISTETTU!
En jaksanut syödä enempää vaikka mieli teki.
Ei maha vedä jouluna enempää kuin muulloinkaan.
Kissan kans kahden on ollut rauhallista. Tapanina tulee pikkuväkeä ja isompiakin.
Vuodeosastolta kävi potilas herkuttelemassa pari tuntia. Jaksoi aika hyvin olla erikoispyörätuolissaan.
En ole käynyt kymmeniin vuosiin joulukirkossa, ajattelin mennä kymmeneltä alkavaan tilaisuuteen.- suvenelli1
Mä olin ihan itseksein eilen. Kävin tunnin lenkillä ja herkistelin metsässä juoksuhautojen äärellä.
Saunassa kävin ja söin ei-jouluruokaa.
Tänään menen joulupäivälliselle tyttären luo.
Sää on varsin kelvollinen, auringonkajo siintää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472