Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä+oli+aikoinaan+lötterö+vesisänky.+Ukkeli+otti+siitä+vähän+väliä+lämmityksen+pois,+oli+sitä+mieltä+että+huoneenlämpö+riittää+lämmitykseksi.+Ei+siinä+voinut+nukkua+liiallisen+loiskeen+ja+kylmyyden+takia.+Onneksi+kissa+raapi+reikiä+ja+heitettiin+pis,+hyvä+sängyn+runko+jäi,+en+muista+mihin+sen+jätimme.
01.11.2016 09:24
Olet+siis+älykkö.+Minäkin+tunnen+muutaman,+osa+on+oman+älykkyytensä+lumoissa+niin+että+eivät+näe+metsää+puilta.
01.11.2016 08:58
Oli+aikaisemminkin+dokumentti+80-vuotiaasta+ilotytöstä+Amsterdamissa.
Ihan+iloinen+mummeli+oli.
Onneksi+eläke+on+riittävä++;)
31.10.2016 18:46
Kyllä+loppuun+asti+voi+huolehtia+ja+hoivata+vaikka+olisi+välillä+omaakin+elämää.+Voi+käydä+laitoksessakin+usein+katsomassa.++Hoidettavallekin+on+parempi+jos+omaishoitaja+on+henkisesti+vireämpi,+Elämässä+pitää+olla+muutakin+kuin+yhtä+pesemistä,+pukemista,+lääkkeiden+antoa+ja+vaipanvaihtoa.+Ei+ole+kummankaan+etu+jos+hoitaja+luhistuu+henkisesti+ja+fyysisesti.+
Itse+otin+pidempiä+lomia+ja+matkustelin+kaukomatkojakin.+En+alkanut+marttyyriksi+muutenkaan.
31.10.2016 17:23
Olen+samaa+mieltä+kuin+hunksz.+Vieläpä+voin+sanoa+sen+kokemuksen+syvällä+rintaäänellä.+Plussaa!
31.10.2016 15:36
Ainakin+asuntokaupoissa+miesten+kanssa+ei+kannata+olla+viisas.+Avuttoman+ja+apua+tarvitsevan+naisihmisen+rooli+on+hyvä+kun+tekee+kauppoja+vanhempien+miespuolisten+despoottien+kanssa.+He+ovat+olleet+aina+perheessä+se+joka+tietää+kaiken+ja+akka+on+ollut+hiljaa.+
Olen+kahdesti+onnistunut+hyvin,+kumpikin+on+tehnyt+mielestään+hyvät+kaupat,+vastapuoli+ehkä+tajusi+myöhemmin+että+ei+se+ihan+niinkään+ollut.+
Aforismin+loppuosa+ei+oikein+sopinut,+en+ole+oppinut+ymmärtämään+vieläkään+tuollaisia+ukkeleita+vaikka+tyhmyyteni+on+saattanut+lisääntyä+ihan+luonnostaan,+senkin+voi+kääntää+edukseen.
31.10.2016 07:32
Katsoin+sivuilta,+hänet+on+päästetty+vapaaksi+mutta+poliisin+pitää+tietää+missä+on.
En+aio+alkaa+vakituiseksi+lukijaksi,+on+liian+provokatoorista+luettavaa.+Jos+olisi+ainoa+informaation+lähde+en+tiedä+mitä+pitäisi+ajatella.
30.10.2016 18:56
Olen+samaa+mieltä.
30.10.2016 13:00
Sitten+täällä+on+jokunen+outo+tyyppi+perämetsästä+(siinä+ei+sinänänsä+mitään+pahaa,+paitsi+jos+ikkunat+on+kaikki+metsäänpäin+ja+ovelta+näkyy+vain+lepikkoa+ja+naapurin+perunamaa)+<<<
Minä+olen+saanut+sanasta+sanaan+tuollaisen+lausunnon+itsestäni.
Aika+tökeröä+mielestäni.+
Itseäni+ei+pottupellon+katselu+haittaa,+se+peittyy+taas+lumeen.+Luen+mikä+mikä+kiinnostaa+milloinkin,+pidetäänpä+sitten+tyhmänä+tai+ei.+
Olen+näillä+eväillä+pärjännyt+loistavasti+olosuhteisiin+nähden+tähänkin+asti.
30.10.2016 08:10
:)+En+ole+oikein+ajan+tasalla,+valvominen+vaikuttaa+näillä+kymmenillä.+Ihmettelin+vain+kuinka+lesken+voi+olla+lapseton+perheenäiti,+kai+jos+miehellä+on+liuta+lapsia+yhteen+mennessä+ja+nainen+alkaa+niille+äidiksi.
Lesken+valitti+että+häntä+haukutaan+vastauksessaan+minulle,,+taisin+vastata+sekavasti.
29.10.2016 09:15
Niin+minäkin,+voisin+mennä+ja+tulla+miten+haluan,+ei+ole+vähään+aikaan+huvittanut+lähteä+minnekään,+täällä+on+kaikki+mitä+kaipaan+tällä+hetkellä.+
Vapaa+ei+ikinä+ole+huolenpidosta+jos+rakastaa+läheisiään.
Äidillä+on+saattohoito+menossa,+tämä+on+raskasta,+valvominen+saa+aikaan+että+on+päivisinkin+muissa+maailmoissa.+Äiti+on+elänyt+pitkän+hyvän+elämän,+nähnyt+sodan+ja+pula-ajat.
28.10.2016 15:18
Aika+monena+on+näköjään+oltava,+lapseton+perheenäitikin?
Ei+minuakaan+tämä+palsta+hetkauta+niin+paljon+että+mielialaani+vaikuttaisi.
En+ole+haukkunut+alkoholistiksi+jos+Lesken+viestisi+oli+minulle,+olet+joskus+asiasta+maininnut+itse,+saat+puolestani+olla+millainen+milloinkin+haluat.
28.10.2016 12:58
Ajattelin+avata+MV-lehden+sivut+kun+sitä+kehutaan+ja+haukutaan.+Luin+vähän+aikaa,+ainakin+tulin+pahalle+tuulelle.+
Tarkoitushakuista+tekstiä+vaikka+totuuden+siemeniä+joukossa.+
Manipulointia+ja+salailua+on+muissakin+medioissa.+Kenen+leipää+syöt+sen+lauluja+laulat,+vai+miten+se+meni.
Mikäli+aikoo+pysytellä+tasapainossa+ilman+someraivoa+kannattaa+karttaa+liian+provosoivia+sivuja.
28.10.2016 09:59
En+minäkään+tunnista+aina+itseäni+kun+kaveri+kertoo+mielipiteensä.++Mielestäni+hänen+kertomanasa+luonteestani+ei+pidä+paikkaansa,+en+tunne+tuollaista+tyyppiä++?
28.10.2016 08:56
Kissa+hyppii+syliin,+tulee+kirjoitusvirheitä
28.10.2016 08:17
Ei+kakarat+enää+kitisisi+kun+olet+päässyt+tähän+ikään,+ovat+jo+omassa+elämäaaään+lukuunottamatta+peräkammarinpoikia.+Olen+tyytyväinen+elämääni+kotona,+en+kaipaa+mennekään.+
Vietä+mukava+reissu.
Eilen+illalla+maa+oli+valkoinen,+avasin+kaihtimet+niin+lunta+ei+ollut+enää+tippaakaan.
28.10.2016 08:16
Siilimuori+:DDD
28.10.2016 07:29
Eiks+täydykki+olla+jotain?
Jossain+ja+jollakin.
Kaikki+kun+sille+aina...
Sillee+ja+sitenkin.<<
https://www.youtube.com/watch?v=g-A6kYNNt9o
27.10.2016 15:18
Minulla+on+hieno+turkki+ihan+joutavana,+ei+viitsi+pitää+nykyaikana.+Painavakin+on,+olisi+tietysti+lämmin+peittona+sohvalla+maatessa.+
Nykyisin+harvemmin+tunnen+primitiivisiä+ajatuksia,+samoin+on+kaverin+laita.+
Viattomuudestakaan+en+menisi+takuuseen.
26.10.2016 14:24
Mitäkö+mietin?
Aika+eläimellisiä+asioita.+Luokseni+muutti+pikkuinen+tyttökissa,+hän+vain+tuli+mökkiin.+Sovittiin+omistajan+kans+että+saa+jäädä+minulle.+
Typykkä+leikattiin,+alkuun+meni+hyvin,+sitten+aloin+vahtimaan+
hiekkalaatikkoa,+kökköstä+ei+vain+kuulunut+moneen+päivään.+
Olen+ollut+huolesta+ja+harmista+tolaltani.+Eläinlääkäristä+neuvottiin+antamaan+parafiiniöljyä.+Se+oli+helpommin+sanottu+kuin+tehty.+Kun+ruiskun+kans+yritin+antaa+öljyä+sen+kitaan+niin+melkein+kaikki+meni+muualle,+puhumattakaan+laastarilapuista+joita+on+joka+puolella+kehoa+itselläni.+Tänä+aamuna+juoksutin+sitä+ulkona+ensilumella,+vein+sisään+ja+jatkoin+lenkkiä.+Kun+tulin+sisään+ihana+kissankakan+tuoksu+leijaili+nenääni,+veti+vertoja+kalleimmelle+hajuvedelle.+Elämä+on+taas+raiteillaan++:)
26.10.2016 14:13
149 / 165