Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Avasin+ketjun+kun+tästä+mainittiin+toisaalla.+:)
Kiitos+Korppis,+olen+hyvin+otettu.
26.10.2016 12:48
En+ole+edes+avannut+Lucia-ketjua,+en+ole+Lucia-ihmisiä.+
Aloittja+ei+tykkää+että+joku+kehuu+itseään,+minun+puolestani+voi+kehua+rauhassa,+ei+olisi+mukavaa+lukea+jos+joku+sättisi+ja+haukkuisi+itseään+tyhmäksi+ja+märehtisi+koko+ajanj+tekemiään+virheitä.+Kivempi+kun+kehuvat.+
Siitä+en+oikein+tykkää+että+haukutaan+muita+nikkejä+asettuen+hänen+yläpuolelleen.+Sellainen+kirjoittaja+putoaan+silmissäni+jalustaltaan.
26.10.2016 09:24
Itse+olen+sen+verran+sivistynyt+että+en+hauku+ketään+henkilökohtaisesti.+
Voi+ylemmyyttään+korostaa+jos+se+on+tarpeen,+ei+minua+häiritse.
25.10.2016 14:46
Kuinka+paljon+suomen+rahkeet+kestää+näitä,+tulijoita+on+taatusti+enemmän+kuin+maamme+vähäiset+veronmaksajat+pystyvät+elättämään,+tuleehan+lapsista+veronmaksajia+jos+eivät+lähde+muualle+kun+olot+paranee,+sitä+ennen+on+heihin+uponnut+isoja+summia.+Tämäkin+äiti+lapsineen+tuli+turvallisesta+maasta.+Viime+yönä+valvoin+omaiseni+vuoteen+vierellä,+on+loppumetrit+meneillään.+Iso+talo,+paljon+asukkaita,+yksi+hoitaja+yöllä+vuorossa,+asukkaista+osa+on+hyvin+levottomia,+oli+pakko+olla+yötä+kun+yksi+hoitaja+ei+yllä+joka+paikkaan,+eikä+omaistani+raaskinut+jättää+yksin,+hän+oli+kauhuissaan+kun+hengittäminen+on+vaikeaa.+Onneksi+lääke+auttoi+aina+vähäksi+aikaa.+Ei+riitä+rahaa+palkata+hoitajia.
25.10.2016 14:18
Junttejahan+ollaan+mielestäsi+siitä+syystä+että+emme+hyväksy+sitä+että+meitä+vedätetään+mennen+tullen.
Itse+et+ole+juntti+mielestäsi+koska+kiellät+tosiasiat,+leijaile+vain+siellä+pilvissä,+ethän+välitä+vaikka+säälin+kohteesi+nauravatkin+sinulle+ja+hyväuskoisuudellesi.+
Ei+ole+meidän+vikamme+että+lapsia+kuolee,+siellä+kuolee+monen+ikäisiä+koko+ajan.+Sotaan+syypäät+pitäisi+saada+aisoihin,+ei+hyödytä+avustaa+huijareita+joita+väkisinkin+pesii+katastrofitilanteisiin.+
Turha+väittää+kylmäksi+ja+tunteettomaksi,+jos+oikeasti+voisin+auttaa+noita+lapsia+antaisin+melkein+mitä+vain+auttaakseni.+
Olen+ennenkin+auttanut+lasta+joka+tarvitsi+kodin,+vielä+nytkin+tekisin+saman,+mutta+voimieni+mukaan
24.10.2016 20:43
Tytär+ja+minä+muistamme+joitakin+asioita+eri+tavalla.+Samoin+om+äidin+kans+ollut,+enää+hän+ei+muista+kun+lapsuudestaan+jotain.+
Ensi+viikonloppuna+tulevat+taas+ruuhkasuomesta+käymään.+Tyttö+sanoi+että+istutaan+iltaa+ja+käydään+jossain.+Olen+vielä+käynyt+heidän+kanssaan+ravintoloissakin,+muuten++ei+tule+käytyä.+
Olen+onnekas+kun+minulla+on+niin+ihana+tytär.+Muistellaan+myös+poikaa,+hänkin+istui+usein+seuranamme+silloin+kun+asiat+olivat+vielä+hyvin.
24.10.2016 14:30
Joskus+äidin+ja+tyttären+välit+ovat+ongelmalliset.+Minä+en+ole+äitini+kans+läheinen+vaikka+olemmekin+ihan+ok.+väleissä.+Äiti+arvosti+enemmän+poikia,+olen+ainoa+tyttö+ja+vanhin.+Siihen+aikaan+toivottiin+esikoisesta+poikaa+joten+olin+ilman+omaa+syytäni+pettymys+josta+kuulin+vanhempanakin.
Onneksi+ollaan+tyttären+kans+hyvissä+väleissä.+Olin+hyvin+nuori+kun+hän+syntyi,+tavallaan+kasvoimme+yhdessä.+Rakkautta+ei+ole+puuttunut+kummaltakaan+lapseltamme+vaikka+virheitäkin+on+tullut+tehtyä,+uusintaa+ei+saa,+mitä+virheitä+ajattelemaan.+Onneksi+tuli+molemmista+fiksuja+hyvin+pärjääviä.+
Välit+olivat+pojan+kans+hyvät,+lähennyttiin+vielä+vaikean+sairauden+myötä,+hänen+menettämisensä+on+ollut+elämäni+kauhein+asia.+
Mei+istutaan+iltaa+tyttären+ja+hänen+puolisonsa+kanssa+aina+kun+käyvät+kotipuolessa.+Olemme+puhuneet+ja+puineet+asiat+niin+tarkkaan+että+ei+enää+tarvitse.
24.10.2016 13:28
Minä+ainakin+luin+tekstiäsi+mielenkiinnolla.
Itse+en+tupakoi,+olen+joskus+yrittänyt+mutta+ei+ollut+minun+juttuni.+
Valkoviinipullon+viikonlopuksi+ostin+vuosia,+nautin+olostani+viinilasin+äärellä,++ratkoin+ristikoita+tai+juttelin+ystävän+kanssa,+aika+kului+mukavasti.+Nyt+on+vähitellen+harventunut+kun++joudun+ottamaan+illalla+särkylääkettä,+olkapään+kiertäjäkalvosimen+repeämä+on+ikävä,+tuntuu+pahemmin+levossa.+
Suhtaudun+varauksella+uskontoihin,+kai+ihmisillä+on+tarve+kuvitella+että+elämä+ei+ole+tässä+ja+nyt+vaan+jatkuu+jossain+muodossa+ikuisesti.+Kyllä+se+jatkuukin,+tulevissa+sukupolvissa.
24.10.2016 10:12
tööttt<
Mahtava,+ihana+mielipide.+Yhtä+aikaa+kaunis+ja+realistinen.
24.10.2016 09:54
Aloittaja+puhuu+asiaa.
Niin+kauan+kun+on+terveyttä+ja+elämänhalua+on+turha+alkaa+vanhukseksi.
Itse+en+miellä+olevani+vanha+vielä+pitkään+aikaan.+
Olen+onnellisempi+nyt+kuin+koskaan+ennen+elämässäni.+
Kovat+kokemukset+saavat+arvostamaan+elämää+ihan+eri+tavalla+kuin+helpommalla+päässeet.+
En+tunne+että+minulta+on+juuri+mikään+asia+kiellettyä+pelkästään+ikäni+takia,+teen+mistä+tykkään+kun+nyt+siihen+on+mahdollisuus,+en+ajattele+sopiiko+se+ikäiselleni.
23.10.2016 13:53
Miksiköhän+jotkut+omais-joitajat+eivät+ehdota+hoidokilleen:
Mitäs+jos+tekisit+jonkun+rikoksen?
Pääsisit+paljon+parenpaan+ympäristöön.
Olisi+paljon+lääkkeitä,+ihan+liikaakin,+ruokaa+ja+syöttäjiä.
Ulkoiluunkin+siellä+pakottavat.<<<<<<<<<<<
Eivät+liikuntakyvyttömät+ja+muistamattomat+ihmiset+pärjää+vankilassa.+Eivät+pysty+tekemään+edes+sitä+rikosta.
Provosoinniksi+tuollainen+on+varmaan+tarkoitettu.+
En+pidä+siitä+että+irvaillaan+omaisiaan+hoitavien+ja+heidän+hoidokkiensa+kustannuksella.
Kaikille+ei+valitettavasti+löydy+hoitopaikkaa,+on+pärjättävä+kotona+omaisen+avustuksella.+
On+myös+ihmisiä+jotka+hoitavat+omaisiaan+ihan+rakkaudesta.
23.10.2016 08:43
"Heh-heh.+Leluja+viedään,+kun+ihmiset+tarvitsevat+ruokaa,+polttoaineita,+kypäriä,+rautakankia,+rauniokoiria,+tärykoneita+betonin+murskaamiseen,+betonia,+kuljetusvälineitä..."
+Kyllä+nämä+ovat+tärkeämpiä.+Lapset+osaavat+leikkiä+ilman+lelujakin,+ei+ennen+ollut+paljonkaan+leluja,+keksittiin+itse+tekemistä+ja+askarreltiin+kaikenlaista.+
Eipä+lelut+paljon+auta+jos+ei+ole+ruokaa+eikä+sänkyä+missä+nukkua.
23.10.2016 08:26
Mielestäni+tämä+huijaus+tuotti+hallaa+näille+sodan+jaloissa+kärsiville.+
Huomio+kyllä+kiinnittyy,+mutta+ei+siten+kuin+olisi+hyväksi.
Ihmiset+ovat+epäluuloisia+eivätkä+anna+niin+herkästi+rahaa+keräyksiin.+Vaikuttaa+muutenkin+suhtautumiseen.
Silti+on+oikein+että+huijarit+paljastetaan.
22.10.2016 08:44
Niinhän+se+on.+++Humoorilla+selvitään.++Eihän+tässä+muukaan+auta.
21.10.2016 19:40
https://www.youtube.com/watch?v=IEVow6kr5nI
Muistan+kuinka+tulevat+sukupolvet+näkyivät+silmistämme.+Se+oli+ihanaa+ja+aitoa.+
Ai+niin,+nyt+on+syksy,+linnuilta+oli+loppunut+siemenet,+toin+lisää+ja+jäin+mäkille.
21.10.2016 18:55
Olen+tavallinen+suomalainen+nainen.+
En+ole+suvaitsematonkaan,+mutta+en+pidä+siitä+että+meitä+pidetään+pilkkanaan.
21.10.2016 18:13
Ollaanko+me+tyhmiä+vai+muuten+höynäytettäviä?
Näköjään+savat+makeat+naurut+suomalaisten+kustannuksella.
21.10.2016 16:52
En+minäkään+osta+luomua.+Vaikka+en+ole+kovin+nuuka+ostan+tarjouksia+ja+tavallisia+luomuttomia+tuotteita.+
Veljeni+ostaa+luomukahvia,+se+on+kallista+eikä+edes+hyvää.+Kananmunat,+sianliha+ja+broileri+olisivat+luomutuotteita+joihin+voisin+panostaa+mikäli+olisin+varma+että+eläinten+olosuhteet+olisivat+paremmat+kuin+olen+huomannut+tehotuotannossa+olevan.+Nykyisin+huijataan+ihmisiä+vähän+joka+asiassa,+on+tehnyt+epäluuliseksi.
21.10.2016 08:35
Minä+en+edes+huomaa+toisten+huushollissa+mitään+moittimista+jos+ei+ihan+järkyttävää+tule+vastaan.+Muutaman+kerran+on+tullut,+suunnilleen+sellaista+kun+telkkarissa+pyörivässä+sarjassa+hamstraajat.+
Itselläni+on+kohtuullinen+järjestys,+en+pelkää+muutamaa+villakoiraakaan.+Makkarin+pidän+niin+pölyttömänä+kuin+pystyn,+on+helpompi+hengittää.+
Hyacint+on+mainio,+häneen+ei+kyllästy+vaikka+on+taas+uusintana.
Muutaman+oikean+siivous+hullun+tunnen,+mutta+eivät+muuten+ole+noin+pätemisenhaluisia.+
Eräs+kantaa+kaikki+matot+ulos+joka+ikinen+päivä+heti+töistä+tultuaan,+sanoo+että+on+pakko,+varmaan+olisi+terapia+tarpeen.
20.10.2016 17:09
En+ole+Reeta??+Olet+erehtynyt+enkä+tarkoittanut+ivata.+Oikeasti+katsoin+edellistä+kuvaasi+enkä+tiennyt+mitä+esitti.
En+kirjoita+kuin+tällä+nimmarilla,+Enkä+vaihda+enää!
20.10.2016 14:16
150 / 165