Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juuri+noin+kävi+Isäni+kotipaikalla.+Vanhin+poika+peri+kaiken,+kaksi+lähti+Amerikkaan,+isä+muutti+työn+perässä+toiselle+puolelle+suomea+yritettyään+ensin+hoitaa+tilaa+veljensä+kanssa.+Minäkin+olen+jälkeenjääneiden+jälkeläinen.+
Vanhin+poika+ei+mennyt+naimisiin,+hän+oli+niitä+äireen+peräkammarin+poikia,+silti+oli+selvää+että+hän+peri+kotipaikan,+sai+isä+ja+muut+sisarukset+osansa,+yksi+vanhapiika+sisko+ei+käynyt+päivääkään+töissä,+eli+myymällä+metsää+tai+puita+kunnes+pääsi+kansaneläkkeelle.+Se+oli+Pohjanmaalla+tapana,+äitini+on+vieläkin+sitä+mieltä+että+vanhin+poika+perii+kaiken.+Muistan+lapsuudesta,+mamma+suvun+matriarkka+sai+Amerikan+paketteja+ja+taaloja,+muistivat+äitiään+sieltäkin.
09.09.2016 15:59
Kukapa+ei+ottaisi+palkallista+vapaata+miettimättä+syytä+siihen.+Minulle+on+kelvanneet+hyvin,+työnantajan+kannalta+ei+niinkään+hyvä+asia.+Aina+vain+enemmän+kirkolliset+juhlapyhät+menettävät+merkitystään.
09.09.2016 08:00
Maorit+on+valitettavasti+jääneet+väliin,+aion+korjata+sen+puutteen+pikimmin.
09.09.2016 07:52
Mistä+aloittaja+olet+saanut+päähäsi+että+uskonnottomalle+jumalattomuus+on+tärkeää?+
Minulle+ainakin+on+samantekevää.+Jos+olet+tyytyväinen+elämääsi+niin+elä+rauhassa+ja+anna+muidekin+elää.
08.09.2016 14:41
Vietä+mukavia+hetkiä+Luoston+huipulla.+
Olen+tykäänyt+lukea+napakkoja+viestejäsi.
En+ole+tottunut+siihen+että+minua+hätistellään+porukasta+pois.+
Toisaalta+olen+viettänyt+ihan+liian+paljon+aikaa+netissä,+sateiset+ilmat+on+vaikuttaneet.+Tämä+palstakin+näyttää+tulevan+tarpeelliseksi+vaikka+ei+sitä+todellakaan+ole.
08.09.2016 09:47
Aloittajan+mukaan+nämä+ovat+ainoastaan+ateistien+paheita,++homous,+perverssio,+päihteet,+työttömyys,+köyhyys,+anarkia+ja+isänmaan+vastustaminen+kuuluvat+kaikki+ateistisen+puolueen+sallimien+asioiden+listalle.<
Olen+uskonnoton,+silti+mikään+noista+ei+kosketa+minua.+Uskonnoista+on+aina+ollut+enemmän+haittaa+kuin+hyötyä.
08.09.2016 09:41
Aloittajalla+on+oma+totuutensa.+Minulla+omani.
En+todellakaan+valehtele+itselleni,+miksi+valehtelisin?
Olen+vapaa+kun+en+vaivaa+päätäni+uskonnoilla+enkä+kuolemanjälkeisillä++asioilla.
08.09.2016 09:36
Hennan+pakomatkaa+lukuunottamatta+voi+nuo+kaikki+oireet+tulla+kenelle+hyvänsä.+
Stressi,+hiivatulehdus+ja+Herpes+voi+tulla+kenelle+hyvänsä.+Ei+siihen+syntiä+tarvita.
08.09.2016 09:31
En+ole+hänestä+yhtään+enempää+kiinnostunut+kuin+muistakaan+kirjoittajista.+Netissä+on+paljon+mahdollisuuksia,+ei+tämä+ole+ainoa+paikka.+Mukavia+kirjoittajia+on+useita,+siksi+olen+käynyt.
On+kai+pidettävä+taukoa+kun+hän+on+kovasti+sitä+mieltä+että+en+kuulu+palstalle.+Olen+kuvitellut+että+nämä+suomi+24+palstat+ovat+avoimia+kaikille,+esim.+ikäryhmät+on+vain+suositus.+Jos+joku+viihtyy+nuorempien+tai+vanhempien+seurassa+ei+liene+kiellettyä.
08.09.2016 09:16
http://tinypic.com/view.php?pic=675gus&s=6
Kari+oli+nerokas.+On+ihan+tätä+päivää.
07.09.2016 18:46
eijumankauta<
Kyllä+se+on+hienoa+kun+meidät+pidetään+ajan+tasalla.+Uusin+muotivillitys+on+kuulemma+sellainen+että+hameen+halkiot+yltävät++vyötärölle+eikä+ole+alkkareita.+Hyvin+rohkeiksi+näitä+naisia+kehuttiin.+Olikin+etusivulle+muiden+vähäpätöisempien+uutisten+joukossa,+kuten+nälänhädät+ja+kurjuus.
07.09.2016 18:38
Tulin+junalla+helsingistä+muutam+vuosi+sitten.+Vastapäätä+istui+hyvin+pukeutunut+mutta+eläneen+näköinen+nuorehko+mies.+Aloimme+jutella,+hän+kertoi+voittaneensa+lotossa+ison+summan,+ollut+paossa+vaimoaan+useamman+kuukauden,+vaimo+ei+kuulemma+tiennyt+voitosta.+
Sanoin+aikani+kuluksi+että+ennustan+sinulle,+en+enää+muista+mitä+höpötin.
Mies+ihastui+ikihyväksi+höpinääni,+sanoi+että+lähde+hänen+mukaan+reissuun+ihan+minne+haluat+lähteä.+Suunnittelin+silloin+Australian+matkaa,+kerroin+hänelle.+Kysyi+onko+passi+mukana,+lähdetään+vaikka+heti+kun+saa+lentoliput,+raha+ei+kuulemma+loppuisi+ihan+heti.++
Hän+oli+hyvin+kaunopuheinen+kun+pyyteli+mukaansa+reissuun.+
En+lähtenyt,+jälkeenpäin+olen+miettinyt+että+teinköhän+virheen.+Tuollaista+tilaisuutta+ei+elämässä+toista+tule.+
Onneksi+on+jo+ikää+joten+ymmärsin+yskän,+olisin+joutunut+lapsenlikaksi,+hän+kaipasi+selvästi+tomeraa+naista+huolehtimaan+itsestään.
07.09.2016 18:30
Olen+käynyt+kerran+ennustajalla.+En+olisi+lähtenyt+mutta+lupauduin+kuskiksi+ystävättärelle+joka+uskoo+vankasti+tällaiseen.+
Siinä+samalla+annoin+ennustaa+itsellenikin.+
Kaikenlaista+puhui,+asioita+joita+sattuu,+tai+on+sattunut+lähes+kaikille.+
Rahaa+ja+rakkautta+ei+luvannut,+rakkutta+olen+saanut+ja+saan+kokea++ja+rahaakin+normaaliin+toimeentuloon.+
Kun+tunne-elämän+puolella+ja+muutenkin+asiat+ovat+kunnossa+ei+ennustajia+kaipaa.
07.09.2016 15:25
Miksihän+Hunksz+on+niin+pääsyillään+minusta.+
Olen+viikot+yksin+kotona+ja+on+sadellut+joka+päivä,+tulee+jämähdettyä+nettiin.+Nyt+mietin+lähtiskö+mökille+vai+pyörälenkille.+
Varmin+merkki+vanhenevasta+miehestä+on+kärttyinen+narina+ja+tyytymättömyys.+Vikaa+on+kaikissa+ja+kaikkessa+paitsi+ei+itsessä.++
En+lähde+mihinkään,+alkoi+taas+satamaan.+Pyykit+jo+silitin,+kaivan+ompelukoneen+esiin.
07.09.2016 15:00
Äidistäni+juuri+huomaa+kuinka+tärkeää+on+myös+aivojen+toiminta.+Kun+alkaa+unohtelemaan+asioita+ei+enää+pärjää+yksin+vaikka+fyysinen+kunto+olisikin+hyvä.
07.09.2016 13:22
Minä+sentään+kuntoilen,+on+laitteitakin+pienen+kuntosalin+verran.+En+välitä+samoilla+ryteiköissä+hirvikärpästen+kiusattavana.+Äitini+94v+ei+ole+kuntoillut+ikinä,+eikä+tehnyt+ruumiillista+työtä.+Silti+on+olemukseltaan+ja+niveliltään+ainakin+kaksikymmentä+vuotta+nuorempien+tasolla.+Vieläkin+pääsee+ylös+kylppärin+lattialta+omin+avuin.+
Vasta+äskettäin+alkoi+muisti+heiketä,+pääsi+asumaan+palvelutaloon.
07.09.2016 13:18
Tykkään+olla+täällä,+saanko?
07.09.2016 13:02
Sota-aikojen+kansa-koulun-tapaisia+kirjoitus-virheitäki<
Niinpä+niin.+
Olet+ihmeen+kiinnostunut+kirjoittajien+iästä.+
Minulle+on+moni+sanonut+että+olet+sen+ikäisen+näköinen+ja+oloinen+kun+haluat,+en+sentään,+vaikka+mielelläni+uskoisinkin+sen.
+Nuoremmat+ihmiset+viihtyvät+seurassani+oikein+hyvin.+Minunkin+ystäväni+ovat+oikeastaan+kaikki+aika+paljon+nuorempia+kuin+60+.
07.09.2016 12:56
Eiköhän+Jumalalle,+millainen+sitten+onkin,++ole+samantekevää+uskonko+minä+häneen+vai+en.+En+kuvittele+olevani+niin+erityinen+että+juuri+minun+uskomiseni+olisi+tärkeää.
Uskontoja+on+lukemattomia,+kaikki+uskovaiset+ovat+oikeassa,+mielestään.+Jos+se+auttaa+elämässä+niin+oikein+hyvä.+
Sain+immuniteetin+uskontoja+kohtaan+elettyäni+lapsuuteni+ahtassa+ukonnollisessa+ilmapiirissä.+
Jo+varhain+huomaisn+että+nämä+"hyvät"+tekivät+toisin+kuin+opettivat.+
Vitkuttelen+koneella+kun+en+viisisi+alkaa+silittämään+ja+korjailemaan+vaatteita,+aina+jostain+on+irronnut+nappi+tai+sauma+ratkennut..
07.09.2016 10:44
Jos+aloitus+koskee+asioita+joista+olen+kiinnostunut+niin+otan+ihan+tosissani.+Ikäni+on+mikä+on,+ihan+sopiva.+En+tunne+olevani+vanha.
07.09.2016 10:13
157 / 165