Ateistit haluavat pitkittää omaan elämäänsä ja siksi he kaikki vastustavat kaksipuoluejärjestelmää. He haluavat nauttia hyvä tuomaa hedelmää mutta kieltäytyvät kantamasta yksin vastuuta pahan tuomasta kärsimyksestä.
Jos Suomessa olisi kaksi puoluetta: Jumalan puolue ja ateismin puolue, niin tulisi selväksi kaiklle millaiseen ahdinkoon ateistien ajamat ja kannattamat asiat Suomea veisiviät: homous, perverssio, päihteet, työttömyys, köyhyys, anarkia ja isänmaan vastustaminen kuuluvat kaikki ateistisen puolueen sallimien asioiden listalle. Sen sijaan Jumalan puolueessa ovat listalla perhe, lapset, työ, menestys, kuri ja itsenäinen Suomi.
Mutta ateistit haluavat menestystä, perhettä, itenäisyyden suomaa vapautta, työn suomaa rahapussia mutta eivät kuitenkaan halua työtä tehdä, Suomea puolustaa, eikä puolisoaan arvostaa.
Olisi tovottavaa, että ateisitkin alistuisivat sille Raamatun totuudelle, että Jumalan sana on KAKSIteräinen miekka joka erottelee Jumalan omat ja jumalattomat toisistaan. Näin kun he tekisivät, hyväksyisivät he Suomeen kaksipuoluejärjestelmän amerikkalaisittain. Suomeenkin heti republikaanit ja demokraatit!
ateistit käyttävät järjestelmää hyväkseen
20
<50
Vastaukset
- Nebukd
Avohoitoa on monenlaista - huora huora huora
- Mielivapaana
Kun lahkolainen on riittävästi päätään jeesuksilla ja muhamedeilla yms. saanut sekaisin niin syntyy ajatus meistä uskovaisista ja heistä muista joilla ei ole arvoa.
Niin on Jumala maailmaa rakastanut että on luonut ahdasmieliset uskonnot ja pahuudet mitä niistä on seurannut.- seeioleväärinnnnnnnnnnnn
"Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista."
"Neljältä ilmansuunnalta hän sen mittasi. Siinä oli muuri yltympäri; pituutta viisisataa ja leveyttä viisisataa. Sen tuli erottaa pyhä epäpyhästä."
"Minä hävitän sen: ei sitä enää vesota eikä kuokita, vaan se on kasvava ohdaketta ja orjantappuraa, ja minä kiellän pilvet sille vettä satamasta." - Nebukd
seeioleväärinnnnnnnnnnnn kirjoitti:
"Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista."
"Neljältä ilmansuunnalta hän sen mittasi. Siinä oli muuri yltympäri; pituutta viisisataa ja leveyttä viisisataa. Sen tuli erottaa pyhä epäpyhästä."
"Minä hävitän sen: ei sitä enää vesota eikä kuokita, vaan se on kasvava ohdaketta ja orjantappuraa, ja minä kiellän pilvet sille vettä satamasta."Huora huora huora - "Jumala ei tiedä kaikkea mutta on muuten kaikkitietävä" - palstahihhuli; "Se on vain niin, että me menemme taivaaseen ja kaikki muut joutuvat helvettiin" - totinen lestatyttö televisiossa.
- Epäilijä
"Minä hävitän sen: ei sitä enää vesota eikä kuokita, vaan se on kasvava ohdaketta ja orjantappuraa, ja minä kiellän pilvet sille vettä satamasta."Tuo on peräisin samasta Lähi-idän hulluudesta kuin ISIS.
Uskovia molemmat.
EI kiitos.
Mielummin olen ateisti kuin tuollainen.
Vanhoilliset ja fundamentalisit tulevat vielä aiheuttamaan oman uskonsa tuhon oman hulluutensa seurauksena. - seeioleväärinnnnnnnnnnnn
Olen tunkenut turnipsin peräaukkooni
- seeioleväärinnnnnnnnnnnn
Epäilijä kirjoitti:
Tuo on peräisin samasta Lähi-idän hulluudesta kuin ISIS.
Uskovia molemmat.
EI kiitos.
Mielummin olen ateisti kuin tuollainen.
Vanhoilliset ja fundamentalisit tulevat vielä aiheuttamaan oman uskonsa tuhon oman hulluutensa seurauksena.Sotket asioita nyt todella pahasti. ISIS tappaa eritavalla uskovat mutta kristitty ei tapa. Lapsikastettu "kristitty" toki saattaa tappaa mutta ei uudestisyntynyt Pyhän hengen kasteen saanut.
- pahassahengessä
Sotket asioita nyt todella pahasti. ISIS tappaa eritavalla uskovat mutta kristitty ei tapa. Lapsikastettu "kristitty" toki saattaa tappaa mutta ei uudestisyntynyt Pyhän hengen kasteen saanut.
kolmekymmenvuotinen sota oli Euroopassa katolisten ja protestanttien välien selvittely, siis kummallakin puolella kristityt
pahassahengessä kirjoitti:
kolmekymmenvuotinen sota oli Euroopassa katolisten ja protestanttien välien selvittely, siis kummallakin puolella kristityt
Kyseessä oli lapsikastetut kristityt. He eivät olleet tehneet henkilökohtaista uskonratkaisua. Käytännössä he olivat ateisteja.
Ja minulla on turnipsi peräaukossa
- Oudoksuva
Kyseessä oli lapsikastetut kristityt. He eivät olleet tehneet henkilökohtaista uskonratkaisua. Käytännössä he olivat ateisteja.
He olivat samalla tavalla uskovaisia kristittyjä kuin sinäkin, jotka myös kuvittelivat että eri tavalla uskovat olivat syyllisiä omiin ongelmiinsa :)
- Hiippainen
Koska sinulla on oikeus ja näkökyky tuomita kunkin jo satoja vuosia sitten eläneidenkin ihmisten sydämet ja mihin ja millä tavalla kukin on uskonut?
Taitaa jokseenkin massiivinen jumalharha vaivata. Mitäpä moisella jumalla enää tekeekään, kun meillä on täällä näin päteviä lähettiläitä tulkitsemassa hänen tahtoaa omakseen ja jakamassa tuomioita ja lajittelemassa ihmisiä. Koska vain jumalla ja nimimerkillä "seeioleväärinnnnnnnnnnnn" on kyky nähdä ihmisten sydämiin. - KirjoitatKuvitelmistasi
USA:ssa uudestisynyneet aikuiskastetut kristityt ovat surmanneet aborttiklinikoiden henkilökuntaa.
Afrikassa uudestisyntyneet aikuiskasteen saaneet kristityt ovat perustaneet jopa terroristijärjestöksi luokitellun koplan Lord’s Resistance Army (LRA) eli Herran vastarinta-armeija. Kyseessä on nimen omaan fundamentalistiseen kristillisyyteen pohjautuva järjestö; ei lapsikastetta opettavista konservatiivisista suunnista oppejaan ammentava.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lord's_Resistance_Army - FundamentalisminHedelmää
Linkki ei toiminut. Yritän uudelleen.
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjEyLCw6PfOAhUJXCwKHSGtAvgQFggoMAE&url=https://fi.wikipedia.org/wiki/Herran_vastarinta-armeija&usg=AFQjCNEQxYma2h94LDBwk9VXbmJYz2AyBA - seeioleväärinnnnnnnnnnnn
KirjoitatKuvitelmistasi kirjoitti:
USA:ssa uudestisynyneet aikuiskastetut kristityt ovat surmanneet aborttiklinikoiden henkilökuntaa.
Afrikassa uudestisyntyneet aikuiskasteen saaneet kristityt ovat perustaneet jopa terroristijärjestöksi luokitellun koplan Lord’s Resistance Army (LRA) eli Herran vastarinta-armeija. Kyseessä on nimen omaan fundamentalistiseen kristillisyyteen pohjautuva järjestö; ei lapsikastetta opettavista konservatiivisista suunnista oppejaan ammentava.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lord's_Resistance_ArmyOnko Joseph Kony tehnyt henkilökohtaisen uskonratkaisun?
- nauti.sitten.siitä
Me tiedämme sen jo, joten lakkaa häiritsemästä ja nimimerkin seeioleväärinnnnnnnnnnnn keskustella rauhassa.
- Oudoksuva
Onko Joseph Kony tehnyt henkilökohtaisen uskonratkaisun?
Jep, ja hänen uskonratkaisunsa on että hänellä on oikeus tappaa Jumalan nimessä.
Ei USA:ssa ole kaksipuoluejärjestelmää, vaan yhden hengen vaalipiirit.
Aloittajan mukaan nämä ovat ainoastaan ateistien paheita, homous, perverssio, päihteet, työttömyys, köyhyys, anarkia ja isänmaan vastustaminen kuuluvat kaikki ateistisen puolueen sallimien asioiden listalle.<
Olen uskonnoton, silti mikään noista ei kosketa minua. Uskonnoista on aina ollut enemmän haittaa kuin hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983