Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mekin+istumme+ulkona,+laitoin+kynttilöitä+palamaan.+Odotellaan+että+ilta+pimenee,+huomenna+on+toiveita+sateesta+joten+nautitaan+nyt.
01.08.2018 21:33
Vastasin+hunkzille+kun+kysyi+Hakkaraisesta.+Oulun+"prinssi"+ainakin+jonkin+verran+kuului+aloitukseen.
01.08.2018 21:16
On+hyvä+että+Hakkarainen+jäi+kiinni+ketkuilustaan.+Epäilen+että+ei+tämä+ole+ainoa+tapaus.+Väyrysen+jalasmökki+ja+varmaan+muitakin.+Jos+olisi+varoittavana+esimerkkinä+muille.+Keskustan+nuorisosäätiön+toiminta+on+taas+esillä.+Millaista+porukkaa+on+päättäjämme?
01.08.2018 17:44
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000005776111.html
Aika+hyväuskoista+porukkaa+ollaan
01.08.2018 17:02
En+edes+kylvänyt+hernettä+tänä+vuonna.+Eilen+ostin+kaupasta+palkoja,+muutama+matoinen+oli.+Aika+vähän+menee+marjoja,+en+viitsi+paljon+pakastaa.
01.08.2018 15:50
Meinattiin+istua+iltaa+ja+polttaa+kynttilöitä,+mutta+varovasti,+on+rutikuivaa,+vasta+illalla+kun+vähän+viilenee.+
Kaverilla+on+viimenen+lomaviikko+menossa,+kelitkin+varmaan+viilenee+kun+hänellä+työt+alkaa.
Olen+kyllästynyt+kuumuuteen,+en+viitsi+edes+mennä+ulos+päivällä,+korkeintaan+järveen.+Sadetta+pitäisi+saada,+kaivosta+on+vesi+loppunut+kokonaan.+Tiskaan+kylillä+käydessäni+koneessa+ja+tuodaan+tänne+kanistereilla+vettä.+Onneksi+on+paljon+astioita,+ei+tarvitse+joka+päivä+raahata+kylille.+
Ensi+viikolla+muutetaan+kissan+kansa+kaupunkilaisiksi.
01.08.2018 15:47
Jos+kerran+kansalaistottelemattomuus+on+hyväksyttävämpää+kuin+anarkismi+niin+kuinkahan+nämä+loppupelissä+erottuvat+toisistaan?+
Mikäli+jokainen+alkaisi+rikkomaan+lakia+siitä+syystä+että+se+ei+miellytä+niin+melkoinen+kaaos+olisi+tiedossa.
Vaikka+ei+olisikaan+väkivaltaista+niin+huomattavaa+vahinkoa+tällainen+saisi+aikaan.
En+usko+että+palautuksia+tehdään+umpimähkään.+Uskon+että+tämänkin+miehen+asiat+on+tutkittu+tarkkaan,+siihen+pitää+luottaa,+ainakaan+me+täältä+sivusta+emme+tiedä+senkään+vertaa.+
Ei+viranomaiset+saa+kertoa+kenenkään+palautuksen+syytä.+Nämä+palautettavatkin+voivat+valehdella+että+ovat+hengenvaarassa,+aika+usein+on+paljastunut+että+puhuvat+muunneltua+totuutta,+esim.+ikäkysymyksessä...
Se+on+tietenkin+paha+juttu+jos+paljastuu+palautetun+kuolleen+tai+tulleen+kidutetuksi+kotimaassaan.+Siksi+asiat+tutkitaankin+tarkoin.
01.08.2018 15:27
Koneessa+oli+jatkolennolle+meneviä+ihmisiä.+Monelle+saattoi+tulla+muuta+haittaa+myöhästymisestä.
Jos+mies+on+määrätty+palautettavaksi+niin+siihen+on+olemassa+syy.+
Tällä+naisella+ei+ollut+tietoa+palautuksen+syystä,+tällainen+käytös+osoittaa+epäluottamusta+asiota+hoitavia+kohtaan.
Anarkiako+olisi+hyvä+vaihtoehto,+äänekkäimmät+jotka+eivät+välitä+seurauksista+saisivat+toimia+sen+hetkisten+päähänpistojensa+mukaan.+
Onneksi+meillä+on+vielä+järkevääkin+suhtautumista+asioihin.
01.08.2018 09:28
Seksin+jatkuminen+on+riippuvainen+ihmisestä,+siitä+kuinka+paljon+tämä+asia+merkitsee+suhteessa.+
Suhde+voi+olla+lämmin+ja+onnellinen+ilman+seksiäkin.+Se+olisi+tietenkin+ikävää+jos+halut+loppuu+toiselta+osapuolelta+ja+toisella+olisi+vielä+kiinnostusta.+
Minä+en+vaivaa+päätäni+asialla,+elämme+päivän+kerrallaan+kuten+molemmille+on+hyvä.
31.07.2018 20:29
Äiti+asui+tehostetussa+palveluasumisessa,+tämä+oli+ennen+kunnan+vanhainkoti,+nimi+muuttui+ja+maksutapa.
Kaikki+hinnoiteltiin+erikseen,+otettiin+maksut+eläkeestä+paitsi+vähän+yli+100€+jätettiin+kuluihin.+Jos+ja+kun+eläke+ei+riittänyt+niin+kunta+maksoi+loput.+
Silloin+ei+vielä+koskettu+säästöihin,+vain+korot+katsottiin+tuloksi.+Olin+ymmärtävinäni+että+myös+säästöistä+otetaan+hoitokuluihin+tulevaisuudessa.
Epäilen+että+yksin+asuvien+asunnot+myytiin+hoitokuluihin,+en+ole+varma.+Asunnot+myytiin+kun+nämä+ihmiset+vielä+elivät,+heistä+itsestään+ei+ollut+myyjiksi,+eivät+ymmärtäneet+asian+päälle+mitään,+siksi+ihmettelin+asuntojen+myyntiä+ennen+henkilöiden+kuolemaa.
31.07.2018 20:22
Ei+aina+käy+niin+kuin+haaveillaan.+Toivon+sinulle+jaksamista+ja+voimia.+Elämäni+on+kulkenut+vähän+samoja+latuja.
Olin+vielä+työelämässä+kun+mieheni+sairastui,+hoidin+ensin+työn+ohessa,+kun+kuntonsa+huononi+niin+jäin+omaishoitajaksi.+Sitä+kesti+reilusti+yli+kymmenen+vuotta.+
Jos+nyt+olisi+sama+tilanne+en+alkaisi+omaishoitajaksi.
Sain+miehen+vuodeosastolle+jossa+hän+eli+vielä+viisi+vuotta.+Sitten+äidin+tilanne+paheni,+yritin+huolehtia+hänestäkin+parhaani+mukaan,+onneksi+hän+sai+paikan+tehostetun+palveluasumisen+yksikössä.+Ensin+kuoli+mies,+kolmen+kuukauden+kuluttua+äitini.+
Nyt+ei+tarvitse+huolehtia+kuin+itsestään+ja+kissasta.+Kumppanikin+on+löytynyt,+hän+asuu+aika+kaukana+mutta+käy+joka+viikko+kun+töiltään+pääsee.
30.07.2018 20:32
Älä+odota+valmista+vaan+keksi+jotain+kiinnostavaa.+Varmasti+saat+vilkkaan+keskustelun+aikaan.
Minulla+järki+juoksee+vielä+huonommin+kuin+normaalisti+tässä+kuumuudessa.
30.07.2018 12:28
Aika+paljon+joutuu+hikoilemaan+jos+jotain+tekee.+Henki+ei+pihise,+uinti+tai+viileä+suihku+auttaa.+
Odotan+vielä+illan+viilenemistä,+sitten+ajelen+lenkin+pyörällä.
29.07.2018 19:14
Minulle+on+sama+kunhan+ymmärtää+mitä+kirjoittaja+tahtoo+sanoa.+Teen+paljon+kirjoitusvirheitä+varsinkin+tabletilla+tai+kännykällä+.+Voihan+kertoa+jos+virheet+häiritsee,+en+silti+aio+lopettaa+kirjoittelua.
29.07.2018 15:53
Olen+aina+ollut+tätä+mieltä,+jos+itse+ei+pysty+pitämään+asiaa+salassa+niin+turha+vaatia+sitä+muiltakaan.+Jos+jotain+kerron+niin+en+kuvittele+asian+pysyvän+salassa.
Olipa+aikuinen+tai+lapsi.+En+edes+harkitsisi+kertovani+lapselle+asiaa+joka+pitäisi+pysyä+salassa.
29.07.2018 10:51
Vien+ehjät+vaatteet+joita+en+pidä+kierrätyspisteeseen.+Olen+yrittänyt+myydä+kirppiksellä,+on+hankalaa+ja+usein+turhaa,+en+edes+ole+vienyt+huonokuntoista+tavaraa+kirppikselle,+nyt+olen+kokonaan+luopunut+siitä+hommasta.+
Kaatopaikalle+vain,+aittaa+siivosin+alkukesässtä+tuli+paljon+vietävää.+Olisi+edelleenkin,+näin+kuumalla+en+jaksa+keskittyä+asiaan.
28.07.2018 22:01
Liian+kuuma,+tulee+hiki+jo+ajatuksesta.+
Nautimme+uimisesta+ja+pihalla+varjossa+istumisesta+enemmän.
28.07.2018 18:42
Kaverilla+on+vanha+"polonen",+on+silti+miehekäs.+
En+ensin+tajunnut+mitä+veljeni+tarkoittaa+kun+sanoi+hänellä+olevan+vanha+polonen,+luulin+tarkoittavan+minua??+Sitten+ymmärsin+hänen+tarkoittavan+Wolskia,
28.07.2018 18:15
Muuten,+sähköpyörään+tulee+riippuvuus.+Olin+reilut+kaksi+viikkoa+ilman+sähkäriä,+eilen+ajoin+noin+16km,+olin+kuin+uusi+ihminen.+Yleensä+poljin+ainakin+10+km+päivässä.
Kuumuuskaan+ei+tunnu+kun+ei+tarvitse+ponnistella+hiki+hatussa,+silti+jaloille+tulee+liikuntaa+ihan+tarpeeksi.
28.07.2018 17:14
Hehhh,+laitoin+erikseen,+vahingossa+tai+tietämättömyyttäni++:)
28.07.2018 17:05
37 / 165