Onko halunne lisääntyneet?
Nautitteko tästä seksihelteestä?
10
170
Vastaukset
- IsänMerkitys
Nautin.
Kieli seisoo ja kakka on kovaa.- Kuin-himoista-sekaisin
Minulla seisoo silmät päässä ja otsa on kovettunut ihan sormin tuntuvasti. Korvanlehdetkin tuntuu lepattavan kuin tyhjät pussit. Moniteholasit huurussa.
Jalat velttona kuin spagetit.
- Miten-lie-ei-kaikilla
Kyllähän kesä lisää kaikenlaisia haluja. Seksiä ohittamatta.
- tympii-
Kumppani kuollu, ei oo kumappania, ei oo halujakkaa,
- vfihimsf
elämäss' ja työssäkin joskus ollut rankkaa ihmsten raadollisuuden kohtaamista kuin kannibaalien kestit ruumishuoneella - sanoisko että syvä uuppmus ja inho edelleen surun ohella päällimmäisätunteita.
- KuksKuks
Sanoisin et mun vaimo on innokkaampi kun aikoihin . Joten sehän piristää minuakin .
- Etuveikka
Veltostuttaa vaan lisää jo valmiiksi velton vehkeen.
Liian kuuma, tulee hiki jo ajatuksesta.
Nautimme uimisesta ja pihalla varjossa istumisesta enemmän.- henrjii
Jää nähtäväksi, en ole ennustaja
- Nautin.jäätelöstä
Seksihulluus on korvien välissä, sitä riittää joillakin vaikka toinen jalka olisi jo haudassa. On lukuisia muitakin nautittavia asioita kuin seksi ja sen joka rakoon tunkeminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247