Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juhannus+tuli+ja+meni.+Oli+oikein+mukavaa+tyttären+kanssa,+näimme+monia+vanhoja+tuttuja.+Kaveri+oli+kuskina+meille,+on+mahtavaa+että+on+kumppani+joka+ei+välitä+juoda+edes+jussina+päätään+täyteen.+
Tuuli+aika+kovasti+mutta+ei+haitannut,+oltiin+enimmäkseen+sisällä.
25.06.2018 17:02
Yritätkö+vaihteeksi+palstakiusaamista.+Eikö+muùalta+kiusattavia+löydy?+Jos+olosi+helpottuu+niin+jatka+ihmeessä.+Ihme+jankuttaja+olet.
24.06.2018 21:51
Niin+kauan+kuin+toisin+todistetaan+oletan+että+aloittaja+
+on+tosissaan.+Eikä+minua++haittaa+vaikka+ei+olisikaan.+Maailmani+ei+moiseen+kaadu.
Nytkin+vastaan+koska+olen+kissa-ihminen.+
Jos+kissa+tuntee+sinut+ennestään+ja+on+jopa+tullut+syliisi+uskon+teidän+pärjäävän.+
Saattaisi+olla+parempi+että+et+jätä+sitä+kovin+pitkäksi+aikaa+yksin.+Jos+mahdollista+niin+asuisit+sen+kanssa+tämän+viikon.
24.06.2018 19:55
Eihän+aloittja+kertonut+kumpi+halusi+erota,+mistä+sen+tietää+vaikka+ex-vaimo+olisi+löytänyt+uuden+rakkaan.
Jos+mies+on+yhdessä+uuden+kumppanin+kanssa+hommannut+asunnon+pitäisi+leskellä+olla+asumisoikeus+loppu+elämänsä.+
Hänen+kuolemansa+jälkeen+jää+asunto+miehen+lapsille+jos+ei+ole+yhteisiä+lapsia,+mikäli+on,+silloin+äidin+osuus+siirtyisi+yhteiselle+lapselle.
Minä+maksoin+tyttärelle+isän+osuuden+hänen+kuoltuaan,+onneksi+pystyin.+Haluaisin+pienemmän+asunnon+mutta+paikkakunnalla+on+asuntokauppa+täysin+pysähtynyt.
24.06.2018 10:21
Olen+törmännyt+ihmisiin+jotka+kyselivät+minulta+miksi+mieheni+juo,+syyttävään+sävyyn.+
Voin+sanoa+että+vaikka+puolisona+olisi+ollut+herran+enkeli,+ei+hän+olisi+voinut+viinan+himolleen+mitään.+Siksi+suhtautumiseni+alkoholisteihin+on+hyvin+varautunut.
Miehelleni+ei+viina+sopinut,+hän+muuttui+silmissä+saatuaan+muutaman+paukun.
En+tietenkään+ollut+enkeli,+kaukana+siitä,+ihan+tavallinen+ihminen+vain.
23.06.2018 20:08
Minun+sympatiat+on+naisen+puolella.+Hän+on+joutunut+sietämään+hirveää+elämää+lapsineen.+
Hyvä+että+sai+voimia+lähteä,+juopot+eivät+paranna+tapojaan+ennenkuin+haudassa+harvoja+poikkeuksia+on.+Jos+sairastuvat+vakavasti+viinan+takia+voi+juominen+jäädä,+aina+ei+silloinkaan.
Hyvä+että+kertoi+elämästään,+jospa+joku+muukin+saisi+tästä+aiheen+muuttaa+elämäänsä+parempaan.
23.06.2018 17:19
Siinä+lesken+olet+oikeassa+että+koskaan+ei+ole+täysin+vapaa+jos+synnyttää+lapsen.+Vaikka+lapsi+olisi+80v+ja+itse+lähes+100v+niin+huolta+vain+kantaa.
Mutta+en+katso+rasitteeksi+vaikka+olenkin+äiti.+Poikamme+kuoli+eikä+jäänyt+lapsia.+Tyttärellä+on+yksi+poika+ja+hänelläkin+jälkikasvua.+
Sain+tytön+kun+olin+hätäisesti+17v.+Suhtauduin+asiaan+luonnollisesti,+minulla+on+voimakkaat+äidinvaistot.
Poika+syntyi+kun+olin+20v.+Sitten+lopetinkin+lapsen+teon.+
Huolehdin+lapsistani+hyvin+vaikka+nuorena+kokemattomana+teinkin+paljon+virheitä.+
Hyvä+puoli+on+siinä+kun+teki+lapset+nuorena,+ehdin+hommata+ammatin+myöhemmin,+ja+elää+itsellenikin.+Avioliitto+oli+mitä+oli+alkoholistin+kanssa,+asuimme+eri+asunnoissa+siihen+asti+kun+mies+sairastui+ja+jouduin+omaishoitajaksi,+senkin+pestin+tein+hamaan+loppuun+asti.++
En+kuitenkaan+uhrautunut,+vaadin+vapaata+ja+matkustelin,+jos+olisin+ollut+vain+omaishoitaja+niin+en+enää+eläisi+tässä+kirjoittelemassa.+
Olen+nyt+onnellinen+kun+olen+terve+ja+saan+elää+täyttä+elämää.+Ollaan+pitkäikäistä+sukua,+mutta+ainahan+voi+jotain+sattua,+sitä+ei+kannata+miettiä.
21.06.2018 22:36
Tehdään+niin++:)
21.06.2018 20:19
Nyt+tuli+Arttu+Viskari,+näköjään+vedän+puoleeni+pulskia+miehiä.
21.06.2018 19:18
Katsoin+Veitola+yökylässä+ohjelman+Teuvo+Hakkaraisen+luota.+Siinä+hän+vaikutti+ihan+sympaattiselta,+melkein+ujolta.+
Tämä+Teuvo+on+niitä+miehiä+joiden+pitäisi+pysyä+erillään+viinasta.+Tai+mennä+juomaan+jonnekin+korpeen+yksinään.
21.06.2018 09:05
Iso+muovinen+limsapullo+(1,5+–+2+litraa)
++++4+ruokalusikallista+ruskeaa+sokeria
++++2,25+desilitraa+vettä
++++1/4+teelusikallista+hiivaa
Leikkaa+muovipullosta+yläossa+pois,+poista+korkki.+Laita+seos+alaosaan+ja+pullon+yläosa+suu+alaspäin+alaosan+sisään.
Tein+sellaisen,+ei+ollut+ruskeaa+sokeria+joten+sekoitin+tavalliseen+sokeriin+vähän+siirappia.+Muutama+hyttynen+on+sinne+hukkunut.
21.06.2018 09:02
Miksi+pitäisi+tuntea+syyllisyyttä+jos+en+ole+juoppo.+Olen+miettinyt+että+elimistöni+tuottaa+antabusta,+en+voi+juoda+kuin+pieniä+määriä+alkoholia+ja+harvoin.
Jos+on+geeneissä+taipumusta+alkoholismiin+niin+ei+ole+kenenkään+syy+jos+jostain+tulee+juoppo,+sellaisen+kannattaisi+pysä+kokonaan+erossa+alkon+tuotteista..+Ainahan+juopt+syyttää+muita+juomisestaan,+kyllä+syy+löytyy+heistä+itsestään.
21.06.2018 08:57
Olet+oikeassa,+myös+minun+äitini+sai+asumistukea+omistusasunnon+vastikkeeseen+vaikka+oli+velaton.+Rahaa+oli+pankissa+aika+paljon,+vain+korot+laskettiin+tuloksi.+Eläke+ei+ollut+iso+mutta+joka+kuukausi+hän+siitä+säästi.+Ei+ollut+ikinä+työelämässä+,+isän+jälkeen+tuli+leskeneläke.+
Olen+myös+saanut+omaishoidontukea,+käteen+jäävä+osuus+on+tosi+vähän+kun+siitä+menee+vero+raskaimman+jälkeen.+Ei+omaishoidontuki+ole+riittävä+vaikka+olisi+veroton,+työ+on+sitovaa+ja+raskasta.+Heppoisin+perustein+ei+omaishoidontukea+edes+anneta.+Yhteiskunta+säästää+tosi+paljon+omaishoitajien+ansiosta.+Jos+kaikki+omaishoitajat+luovuttaisivat+menisi+kaikki+systeemit+sekaisin.
20.06.2018 10:06
Toivottavasti+saat+apua,+oletkin+saanut+jo+hyviä+neuvoja+ja+puhelinumeroita+täältä.
Kyllä+lemmikin+menettäminen+on+kova+paikka,+pelottaa+jo+etukäteen+kuinka+vaikeaa+on+toivottaa+hyvästit+kaverilleni+Kaisa-kissalle.+
Se+ymmärtää+puhettani+ja+näkee+jos+olen+allapäin,+tulee+lohduttamaan.+
Elämä+on+luopumista.+Lemmikki+on+ainakin+minulle+perheen+jäsen,++olen+joutunut+luopumaan+lemmikeistäni+kun+heidän+elämänsä+on+paljon+lyhyempi+kuin+ihmisen.+Kaikilla+on+paikka+muistoissani.
19.06.2018 22:09
Onneksi+en+tarvitse+kenenkään+apua+missään+asiassa,+vielä,+jospa+kuolo+korjaisi+saappat+jalassa.+
Tykkään+kyllä+jos+kaveri+leikkaa+nurmikon+ja+tekee+pieniä+remonttihommia,+en+pane+yhtään+pahakseni,+palkinnoksi+teen+maukasta+ruokaa.+
Ei+tarvitse+kaitsea+lapsiakaan+kun+asuvat+kaukana+ruuhkasuomessa.+Mielelläni+viettäisin+vähän+aikaa+heidän+kanssaan.+
Kun+on+hoitanut+taloutensa+hyvin+voi+maksaa+hyvinvoinnistaan.
19.06.2018 17:41
Tykkäsin+kuunnella.+Kuuntelen+toistekin.
19.06.2018 09:36
Hullaannun+söpöistä+eläimistä.+Kissanpennut+ovat+ihania.+
Jopa+hiiri+on+söpö+kun+katsoo+mustilla+nappisilmillään.+Yritin+kerran+kesyttää+hiirtä,+kesyyntyi+liiankin+hyvin,+yöllä+heräsin+kun+oli+sotkeentunut+hiuksiini.+Lisäksi+toi+koko+sukunsa+luokseni+täyshoitoon.+Oli+pakko+tehdä+loppu+näistä+söpöläisistä+vaikka+pahalta+tuntui.+
Kissa+pitää+huolen+että+hiiri+populaatio+ei+pääse+kasvamaan+mökillä.+
En+pidä+Tanskan+Dogista+ne+eivät+ole+edes+koiria,+pilalle+jalostettuja+hienostelijoita.+jouduin+hoitamaan+sellaista,+kissakin+huomasi+kuinka+tyhmä+se+on,+käveli+nokka+pystyssä+jalkojen+välistä,+pelkäsi+kissaa+vaikka+kokoeroa+oli+yli+kymmenkertaisesti.
19.06.2018 08:58
En+ole+tislaanut,+nyt+kukkii+Juhannusruusut+ja+näitä+punaisia+on+useamman+laisia.+Osassa+on+huumaava+tuoksu.+Taidan+kokeilla,+katson+ohjeen+googlesta.
19.06.2018 08:51
Suunnitelmat+riippuu+kelistä.+Jos+sataa+ollaan+mökillä+ja+saunotaan.+
Voidaan+lähteä+kokkkoa+katsomaan+jos+ilmat+sallii.
Hesalaiset+saattavat+tulla,+ei+ole+vielä+varmaa,+olisi+mukava+nähdä.
18.06.2018 12:19
Ei+minusta,+asioilla+on+aina+monta+puolta.+Ei+kaikkea+voi+eikä+tarvitse+hyväksyä.+
Nuorena+lausuin+tuomioni+jyrkästi,+nyt+vähän+huvittaa+kun+muistan+silloisen+itseni.+
Joka+päivä+tulee+ikää+lisää+ja+kuolema+on+taas+päivän+lähempänä.+Sitä+ei+kannata+pohtia+vaan+elää+niin+täydesti+kun+pystyy+jokaisena+päivänä.+
Olen+hyvin+tyytyväinen+nykyiseen+olooni,+tiedän+että+kaikki+päätty+joskus,+toivottavasti+siihen+menee+vielä+pitkään.
18.06.2018 11:52
43 / 165