Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+vielä+paljon+tilannut+,+Stieg+Larssonin+kirjat++Ja+Jo+Nesbon+olen+kuunnellut+kaikki.+
Tyttö+joka+tiesi+liikaa++on+Stieg+Larssonin+kirja,+olen+kuunnellut+ja+lukenut+koko+srjan.+Minulla+ei+ole+kovinkaan+kulturelli+maku,+tykkään+kirjoista+jotka+vievät+mukanaan.+Unilääkkeeksi+viime+aikojen+äänikirja+on+Frankensteinen+tarina.+Ei+uskoisi,+mutta+on+todella+unettava,+ostin+sen+kirpparilta,+vaikka+kauhuelokuvien+aineistoa+ovat+niin+minua+eivät+hätkäytä.
04.04.2018 20:58
On+puhelimessa+yksi+äänikirja+menossa+:)
04.04.2018 19:34
Tänään+nautin+auringosta.+Tultiin+kissan+kans+kaupunkiin+kun+lumen+tuloa+vain+riitti.+
Mökillä+ei+ole+pitkään+aikaan+toivoakaan+auringon+otosta.+Aurinko+paistoi+tänään+lämpimästi.+Nostin+kukkia+parvekkeelee+haukkaamaan+raitista+ilmaa.+
Sitten+sain+elämyksen,+työsin+parvekelasit+sivuun,+pääsiäisvieraiden+jäljeltä+oli+vielä+patjoja+sisällä.+Nostin+parvekkeelle+patjan+ja+tyynyn,+laitoin+äänikirjan+päälle+ja+nautin+elämästäni.+Naama+on+selvästi+terveemmän+värinen.+
Mukavaa+Tiina+että+viihdyt+työelämässä.+Minä+nautin+eläkepäivistäni.
04.04.2018 19:08
Iän+myötä+muutosvastaisuus+on+lisääntynyt+ainkin+minulla.+Niinkin+pieni+asia+että+uusi+juontaja+katsomassani+tv-ohjelmassa+saa+ärtymään,+kunnes+huomaan+että+ihan+hyvähän+tuo+uusikin+on.+
Olen+myös+ollut+hyvin+vihainen+eräille+ihmisille,+syystäkin.+Vuosia+on+kulunut,+en+ole+enää+yhtään+vihainen,+saatan+jopa+jutella+heidän+kanssaan,++joka+olisi+aikoinaan+ollut+mahdottomuus.+Huomasin+että+ottivat+ilolla+vastaa+muutokseni.+
Olen+aina+inhonnut+muutoksia+ihmis-suhteissa,+olisin+halunnut+että+asiat+sujuvat+kuten+on+aina+menneet.
Olen+tehnyt+elämäni+aikana+hyvin+radikaaleja+ja+rohkeita+tekoja.+Ei+ole+ollut+mitenkään+vaikeaa+myydä+asunto+ja+muuttaa+muualle+jos+siltä+on+tuntunut.+Onneksi+olen+onnistunut+hyvin+taloudellisissa+asioissa.
Ostin+sijoitusasunnon+jonka+maksoin+vuokratuloilla,+ostin+ja+myin+asuntoja+enkä+tappiokseni+Nykyisin+en+enää+viitsisi.
Nimim.+Zhuravlitin+kanssa+olen+samaa+mieltä.
04.04.2018 16:16
Sinäkin+niitä+toisia+Hunksz.+
Onkohan+niin+oma+epävarmuus+ja+pelko+siitä,+että+ei+pärjää+porukassa.+Mikäli+koko+ajan+pelkää,+että+muut+ovat+fiksumpia+ja+parempia+ja+hauskempia,+niin+on+jollain+tavalla+haettava+huomiota,+ettei+jää+ilman.+Kiusaaja+pelkää+putoavansa+porukasta+tai+olevansa+itse+se,+josta+ei+niin+kauheasti+pidetä+tai+jota+ei+huomioida.
04.04.2018 10:27
Tyhmä+otsikko.+En+pidä+miehenä+sellaista+joka+pystyy+synnyttämään,+väittipä+mitä+muuta+hyvänsä.
04.04.2018 10:03
Molemmat+olivat+Juutalaista+alkuperää+joka+ei+saksassa+ollut+mikään+etu.+Suhteellisuusteoria+ja+ydinaseet.
04.04.2018 10:00
Usemmiten+tehdään+aborti+terveelle+alkiolle+kun+on+tullut+vahinko.+Ei+siinä+rodunjalostuksesta+ole+kysymys.
Abortista+ollaan+monta+mieltä,+en+ota+kantaa,+itselleni+asia+ei+enää+ole+ajankohtainen.+Onneksi+ei+ole+tarvinnut+tehdä+niin+kipeää+päätöstä.
04.04.2018 09:42
Natsi-Saksassa+oli+kannattamasi+ideologia.
04.04.2018 09:38
En+plkää+hammaslääkäriä.+Viime+kesänä+kävin+viimeksi,+aika+hyvässä+jamassa+hampaat+oli.+
On+pistelty+neuloilla+kortisonia+ym+niveliin,+vähän+sekin+kirpaisee,+ihmettelen+kun+on+ihmisiä+jotka+pelkäävät+pistämistä.
04.04.2018 09:33
Kerro+ihmeessä.+Sellainen+keksintö+olisi+tarpeen.
03.04.2018 20:46
Sotin+lopettaminen+olisi+hyvä+juttu.+Mutta+valitettavasti+uskon+että+ei+tule+onnistumaan.
Lieneeköhän+maapallolla+ollut+aikaa+ettei+jossain+maailman+kolkassa+sodittaisi.+Siis+tarkoitan+aikaa+minkä+ihmislaji+on+täällä+vaikuttanut.
03.04.2018 20:41
Minä+tykkäsin.+Noinkin+voi+mennä.+Yhtä+hyvin+voi+naisen+tilalle+kuvitella+miehen.
03.04.2018 16:20
Kai+sitä+on+vanha+kun+usein+tulee+puhe+sairauksista.+
Juttelin+kaupassa+entisen+työkaverin+kanssa,+heti+alkoi+vaivojen+valittaminen,+melkein+yhteen+ääneen.+
Yhtäkkiä+molemmat+huomasimme+missä+mennään.+Aloimme+nauraa+ja+todettiin,+ennen+puhuttiin+miehistä+ja+vaatteista+jopa+muista+ihmisistä,+näinkö+on+käynyt,+kivut+ja+säryt+taitavat+olla+ainoa+aihe+joka+enää+kiinnostaa.
03.04.2018 16:11
En+sentään+ole+vielä+katkera+vaikka+vaikeuksia+on+kaikkien+nivelien+kanssa.+Lisäksi+on+kiertäjäkalvosin+revennyt+siitä+kädestä+missä+ei+ranne+ole+kipeä,+eli+molemmat+kädet+toimii+alle+puolella+teholla.+Jos+tekee+äkkinäisen+liikkeen+niin+sattuu+kovasti,+tekisi+mieli+huutaa.+
Sain+kortisonia+niveliin,+se+teki+ihottumaa+ja+alkoi+ahdistaa+henkeä+:(+
Ottivat+ennen+Pääsiäistä+paljon+kokeita,+tänä+aamuna+lisää.+Pitkäaikainen+tulehdusarvo+oli+koholla,+se+saatiin+selville+jo+aikaisemmin,+tänään+iltapäivällä+olen+viisaampi.+
En+minä+lannistu,+olen+varma+että+tervehdyn.+Haluaisin+elää+vielä+kauan+kohtalaisen+terveenä,+vaan+ei+se+tietenkään+minun+haluamisesta+ole+kiinni.+Päivä+kerrallaan,+on+silti+paljon+ilonaiheitakin.
03.04.2018 11:39
Minäkin+nautin+hiljaisuudesta.+Poikkeuksena+on+unta+odotellessa+äänikirjan+kuunteleminen.Varsinkin+rauhallinen+miesääni+on+parasta+unilääkettä.+Kirjan+ei+pidä+olla+liian+mielenkiintoinen+tai+jännittävä.+Nyt+kuuntelin+Frankesnteinin+tarinaa,+ostin+sen+kirpparilta.+Luulisi+että+se+on+jännittävä+,+minusta+ei,+vanhahtava+teksti+on+jotenkin+nukuttavaa.
03.04.2018 11:29
Kyllä+hän+kuuleman+mukaan+on+itse+arkun+tehnyt.+On+taitava+käsistään.
02.04.2018 21:33
Tiedä+muusta,+tänään+jouduin+ajamaan+mökille+sankassa+lumipyryssä.+Kaverille+nousi+korkea+kuume+kylillä+ollessamme,+kissa+jäi+mökille+joten+piti+hakea+se.+Sai+kyllä+ajella+valppaana+kieli+keskellä+suuta.+Harmittaa+kun+osa+lomalaisista+lähti+tänään+ajamaan+kohti+Helsinkiä,+varmaan+oli+rankka+ajomatka.
02.04.2018 21:16
Kyllä+minunkin+mielipiteeni+Sipilästä+pehmeni,+hän+oli+niin+vapautunut+ja+tavallinen+kun+vertaa+viralliseen+olemukseensa.
Veitola+ei+vetoa+minuun,+jokin+hänessä+hiertää.+Vai+lienenköhän+vain+kateellinen??
02.04.2018 21:13
Koska+asun+Itä-Suomessa+mutta+syntynyt+rannikolla+niin+veri+vetää+meren+rannalle.+
Joka+kesä+autoilen+suomen+halki+kotiseudulle.+Kun+alkaa+olla+lakeutta+niin+tunnen+oloni+hyväksi.+
Olen+käynyt+monessa+paikassa,+Puumala+on+ollut+mielestäni+hieno+paikka.
02.04.2018 20:44
57 / 165