Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Isä+on+kuollut+jo+70-luvulla,+vien+kynttilän+haudalle.+
Lasten+isäkin+on+jo+haudassa,+kynttilä+hänellekin.
11.11.2017 18:53
On+olemassa+hyvin+lämpimiä+ja+kevyitä+täkkejä.+Minua+ahdistaa+painava+täkki.+Se+on+kai+tottumiskysymys.
10.11.2017 09:26
Ei+kai+kukaan+pysty+noin+paljon+syömään+.+Taidat+olla+kateellinen.+Jos+yksi+ihminen+syö+kontillisen+ruokaa+niin+haluaisinpa+tosiaan+nähdä+hänet.
09.11.2017 20:11
Ompelen+itse+pussilakanoita,+saa+uniikkeja.+Täkin+ulkonäöllä+ei+ole+väliä,+kunhan+on+kevyt+ja+lämmin.
09.11.2017 19:23
Nuorempana+oli+utelias,+en+enää+lähtisi.+
Eihän+sitä+tiedä+jos+ei+kokeile++:)
09.11.2017 18:38
Aloitusen+otsikko+on:+"Älä+valehtele+-+juotko+liikaa?"
Kertooko+aloittaja+millainen+hänen+suhteensa+alkoholiin+on.
09.11.2017 09:38
Minulla+on+samanlainen+kokemus+Venetsiasta.+Haisi+pahalta+ja+ryöstöhinnoittelu.+
Sattui+olemaan+vielä+todella+helteiset+päivät.
08.11.2017 21:15
Olen+käynyt+monesti+venäjällä.+Meiltä+on+lyhyt+matka+rajalle.+Olen+käynyt+Pietarissa+ja+entisessä+Leningradissa,+Viipurissa+ja+Sortavalassa,+Pihkovassa+tutustumassa+ison+luostariin,+neuvostoliiton+aikaan.+Reissuja+on+kertynyt+sinne+kymmenittäin,+en+edes+muista+kaikkia.
Voisin+lähteä+vieläkin+lyhyelle+reissulle.
08.11.2017 20:13
Minä+olen+mökillä+kissan+kans+joulun,+kaveri+tulee+varmaan+joulupäivänä+mökille.+
Meillä+on+niin+pieni+kaupunki+että+ei+juuri+maaseudusta+erota.++Asunnolla+on+paljon+porukkaa+joulunajan,+vietän+tietysti+aikaa+heidänkin+kanssaan.+
En+ole+jouluihminen,+ärsyttää+kun+hössötys+on+jo+alkanuat.
Amerikassa+on+useampiakin++sukulaisia,+en+vain+innostu+sinne+lähdöstä+enää.++Veljeni+tuli+juuri+Bostonista+tyttärensä+luota,+kehui+että+on+se+vaan+paras+paikka+tämä+kotimaa.
08.11.2017 20:08
Soussehan+se+oli.+Pyssymiehet+portilla+vahtimassa.++Kerran+läksin+kävelemään+sain+heti+perääni+epäilyttäviä+tyyppeja+ja+lauman+kulkukoiria.++
Käännyin+takaisin,+kai+nuo+kapiset+koirat+vaistosivat+myötätuntoni+kun+läksivät+seuraamaan.++
Missään+muualla+en+ole+ollut+niin+pitkästynyt.+En+muista+sieltä+yhtään+hyvää+asiaa.+
Agarid+on+aika+paljon+samanlainen,+ei+ehkä+ihan+niin+paha.+
Olenkohan+ollut+samassa+Alanyassa+kun+minulla+on+sieltä+ihan+hyvää+sanottavaa,+olen+käynyt+kolmesti.
08.11.2017 19:15
Agarid,+ja+Tunisia,+en+enää+muista+missä+kaupungissa+siellä+kävin.+Alanya+on+mielestäni+ihan+ok.+
En+myöskään+tykännyt+Brasiliasta,+siellä+oli+liian+kuuma+enkä+sopeutunut+kolmessa+viikossa++aikaeroon.+Itään+päin+mennessä+ei+ole+ollut+hankaluuksia++sopeutua.
08.11.2017 19:06
Samaa+mieltä+profiilikuvan+laittamisesta.+Miksi+ei+voisi+laittaa+koska+sitä+varten+on+paikka.+
Ei+minulle+ole+ollut+haittaa+vaikka+naamani+on+näkynyt+profiilissa,+välillä+kissa+ja+kukkia.+
En+hae+kuvan+laittamisella+mitään,+olisi+mukavampi+keskustella+jos+kaikilla+olisi+profiilikuva+esillä.
08.11.2017 11:10
Tietenkin+jokainen+tietää+että+kuva+on+lavastettu.
Aika+huonoa+makua+osoittava+joka+tapauksessa.+
Ihan+kuin+ilkkuisi+kerjäläisille+joiden+on+pakko+tehdä+noin+kuten+Jari,++muka+vitsinä.+
Jari+on+suht.+nuori+mies+vielä,+on+silti+voimakkaasti+elähtäneen+näköinen.
08.11.2017 11:03
Turhaan+unohdettu.
Aina+kun+tulee+haikea+olo,+kuuntelen+tätä.
https://www.youtube.com/watch?v=Bx3-8I_zMVE
07.11.2017 19:44
En+enää+ole+niin+reissaamisen+perään+kuin+nuorempana.++
Muistan+ensimmäisen+ulkomaanmatkani+Leningradin++ja+Tukholman+jälkeen+(+en+noita+laske+ulkomaiksi).+Käytiin+veljen+vaimon+kanssa+entisessä+Jugoslaviassa,+pieni+Opatija+niminen+paikka,+samaalla+reissulla+käytiin+Venetsiassa.+
Seuraava+oli+turistirysä+Playa+del+Ingles,+siellä+oli+kivaa+:)+
Olen+tuon+jälkeen+reissunut+paljon+joka+puolelle+maapalloa+ja+saanut+siitä+tarpeekseni.++
Olen+huomannut+että+sopeudun+paremmin+jos+kelloja+siirretään+eteenpäin.+Tykkään+matkustella+yksin,+en+kaipaa+seuraa+matkoilla,+aina+löytyy+yksin+matkustavia+jos+haluaa+seuraa.+
Sukulaisia+olisi+Yhdysvalloissa+ja+Australiassa,+ovat+pyydelleet+käymään+mutta+se+pitkä+lento,+varsinkin+ausseihin,+en+enää+lähde,+ollaan+muuten+yhteyksissä.+
Minusta+matkustamisessa+ei+ole+mitään+erityisen+hienoa,+arkeaan+ihmset+elävät+joka+puolella,+lomaillessa+on+mielenkiintoista+seurata+miten+muualla+eletään.
07.11.2017 14:54
Et+ole+liian+lihava.+Iän+myötä+saa+olla+lievää+ylipainoa,+se+on+vain+eduksi+terveydelle.+
Merkittävä+ylipaino+on+ihan+eri+asia.
07.11.2017 14:33
Tunnen+pari+ex+holistia.
Yksi+saunakalja+on+heidän+mielestään+alku+rappiolle.+Voi+olla+heille,+mutta+eivät+huomioi+sitä+että+on+toisenlaisiakin+ihmisiä+olemassa.+
Lähes+koko+ajan+kehutaan+kuinka+mahtavaa+on+olla+ilman+viinaa,+ei+sitä+jaksa+kuunnella+kun+on+ainut+puheenaihe,+jos+yrittää+puhua+muusta+niin+aina+palataan+samaan.+
Pitäisi+ylistää+vedet+silmissä,++mahtavaa+kun+on+pysynyt+irti+viinasta.+Hänhän+elää+vain+kuten+suurin+osa+ihmisistä,+miksi+siitä+pitäisi+koko++ajan+hänelle+kertoa.+
On+sentään+yksi+poikkeus,+hän+on+ollut+toistakymmentä+vuotta+raittiina+kun+meinasi+menettää+työpaikkansa+viinan+takia.+
Alkuun+hänkin+oli+samanlainen,+ainoa+puheenaihe+oli+viina,+nyksisin+on+ihan+ok-tyyppi.
07.11.2017 11:36
Koska+vaativat+pyhien+miesten+sijaan+pyhät+ihmiset,+ei+muuten+tasa-arvo+toteudu.+
Ärsyttää+kun+joulua+on+alettu+hössöttää+jo+nyt,+mainosta+tunkee+joka+tuutista.+
Nykyisin+kirkolliset+juhlapäivät+ovat+onneksi+samanlaisia+kuin+muutkin+päivät,+kaupat+auki,+paitsi+ei+ehkä+Alko.
07.11.2017 11:02
En+ole+erityisemmin+pitänyt+ikinä+Sillanpäästä.+Ymmärrän+jos+joku+tykkää,+osaa+kyllä+laulaa.
07.11.2017 10:55
1+)+En+laita+leggingsejä+edes+kotona+lyhyen+puseron+kanssa.+Treenihousuissa+en+voisi+lähteä+ihmisten+ilmoille.+Suomalais-ugrilainen+taidan+olla+vaikka+olenkin+rannikolta+lähtöisin.+Kamelinvarvasta+en+mistään+hinnasta+paljasta+kauppareissulla.+
En+ilkeä+lähteä+kauppaan+jos+olen+epäsiistin+näköinen.
2)++Eihän+sitä+tiedä+vaikka+kauppareissulla+tulisi+salainen+ihalija+vastaan+ja+kokisi++järkytyksen+minut+nähdessään,+viisainta+olla+varuillaan++:)
+
3)+Aika+usein+näkee+nuoria+naisia+liian+tiukoissa+vaatteissa+joista+läskit+pursuavat+yli.+
Kypsissä+daameissa+on+monenlaista+pukeutujaa,+hyvin+kauniisti+pukeutuva+ja+sitten+muita,+kuulun+varmaan+niiden+välimuotoon.+
Saattaa+olla+että+joissakin+maissa+naiset+pukeutuvat+kauniimmin,+matkoilla+olen+tunnistanut+suomalaiset+pukeutumisesta+jo+kaukaa,+ei+aina+imartelevassa+mielessä.+En+sentään+yleistä,+ei+kaikkia+tunnista.+
Hyvin+harvoin+arvostelen+kenenkään+pukeutumista.+Ykköskohdan+tyyppi+voisi+herättää+säälinsekaista+ihmetystä.
07.11.2017 10:49
83 / 165