ISÄNPÄIVÄN ILOT.

Parhaat ohjeet?
Pitäisikö isälle kaataa aamukahvi vuoteeseen?
Pukea pukiksi vaatia lahjoja?
Tarjota terästetty aamukahvi neekerinsuukoilla.

40

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä on kuollut jo 70-luvulla, vien kynttilän haudalle.
      Lasten isäkin on jo haudassa, kynttilä hänellekin.

• Minunkin isäni on kuollut.

H.

• Byääääh. Mullakaa ei ole enää isää elävien kirjoissa.

• Mut minä voin kertoa yhden isänpäivälahjavinkin. Osta hyvät nahkaiset lämminvuoriset sormikkaat, jotka iskä voi sitten myydä eteenpäin ja ostaa viinapullon.

• 1eero

Juomaton viinapullo on kaapissa sekä eilen ostama olut-tölkki, käsineitä..valtavakokoiset pilkkirukkaset, lapasesta lähtee on käsineitä joka lähtöön. Iskänpäivä kortti kunniapaikalla nii aamusella soi känny " hyvvee päevee isille "

• 1eero kirjoitti:

Juomaton viinapullo on kaapissa sekä eilen ostama olut-tölkki, käsineitä..valtavakokoiset pilkkirukkaset, lapasesta lähtee on käsineitä joka lähtöön. Iskänpäivä kortti kunniapaikalla nii aamusella soi känny " hyvvee päevee isille "

Ai sie olet saanut valtavat rukkaset ;).
        Mulleiole iskää, ei iskäniskää enää elossa. Lasteniskälle en enää kehtaa iskänpäiväonnitteluja laittaa. Laittakoot lapset ite jos niin kahtovat parraaksi :). Isäpuolele, siis äiskän kumppanille olen joksus jotai isänpäivähässäkkää laittanu vaikkei sukulaisia sillain ollakkaa. Tehny täytekakkua ja sillee.

• siilenämää kirjoitti:

Ai sie olet saanut valtavat rukkaset ;).
        Mulleiole iskää, ei iskäniskää enää elossa. Lasteniskälle en enää kehtaa iskänpäiväonnitteluja laittaa. Laittakoot lapset ite jos niin kahtovat parraaksi :). Isäpuolele, siis äiskän kumppanille olen joksus jotai isänpäivähässäkkää laittanu vaikkei sukulaisia sillain ollakkaa. Tehny täytekakkua ja sillee.

Ai niin ja äitiniskää en ole koksaa nähnytkään muuta kuin kuvissa.

• 1eero
        siilenämää kirjoitti:

Ai niin ja äitiniskää en ole koksaa nähnytkään muuta kuin kuvissa.

Iänikuiset rukkaset, kaik vanhemmat on hautuumualla, vettä sattaa huomenna niin nytteki kuin esterin päivänä.

• 1eero kirjoitti:

Iänikuiset rukkaset, kaik vanhemmat on hautuumualla, vettä sattaa huomenna niin nytteki kuin esterin päivänä.

Ennen wanhaan kaikki oli kestävämpää, rukkasetkin.
        Täälläki on satanu vettä ajoittain. Joku oli aukaissut meidän koira-aitauksen portin sillä seurauksella et hää oli pässy vapauteen. Onneksi ei ole tottunu liikkuaan yksin niin oli löytynyt etupihan puolelta ojanpientareelta istumasta. Hupinsa joillakin.

• 1eero
        siilenämää kirjoitti:

Ennen wanhaan kaikki oli kestävämpää, rukkasetkin.
        Täälläki on satanu vettä ajoittain. Joku oli aukaissut meidän koira-aitauksen portin sillä seurauksella et hää oli pässy vapauteen. Onneksi ei ole tottunu liikkuaan yksin niin oli löytynyt etupihan puolelta ojanpientareelta istumasta. Hupinsa joillakin.

Muistaako koirasi isäänsä he isä ei taida muistaa muuta kuin alulle panon.
        Joo koirat lähtee mielellään seikkailemaan.

• Taikuritässä

Isäni kuolemasta on muutama vuosi.
        Hän ei hirveästi perustanut isänpäivänvietosta, piti markkinamiesten keksintönä. Tietenkin vietettiin, kuten äitienpäivää.
        Meidän ikäisemme mies, voi mielestäni hyvin lahjoa itseään isänpäivän merkeissä.
        Onnea huomiseen päivään isät! Aamukahvin taustamusiikiksikin.
        https://youtu.be/U9UHZT3Oo8A

• 1eero kirjoitti:

Muistaako koirasi isäänsä he isä ei taida muistaa muuta kuin alulle panon.
        Joo koirat lähtee mielellään seikkailemaan.

Ei kai se nyt alullepanoa muista kun oli vasta pilkkeenä isänsä silmäkulmassa :D. Tai nappuloina isänsä ruokakupissa. Itse asiassa viime kesänä ois ollu tarjolla treffata isäänsä mut sattumien vuoksi ei sitten onnistunutkaan. Mut jos sitten ensi kesänä.

• hompsantuusa
        1eero kirjoitti:

Ei sitten "lähtenyt lapasesta" kerran on korkkaamattomina :)

• Jaa-a taitaapi olla 26-27 vuotta isän kuolemasta. Poikani isäkin on kuollut muutama vuosi sitten.
      Onhan se upeata, jos tällä palstalla vielä on jollakin vanhemmat elossa.

• Kenelle minä kahvia muuten kuin itselleni, orpo vanhapiika ...
      Lapsenikin ovat puoliorpoja ja lapsettomia. Menee isänpäivä heilläkin ihan huomaamattomasti.

• nyt.on.SE.päivä

Minä voin toimia teidän laina tai vara isänä, keitelkää te siellä kahvinne, mun automatic palvelee aamulla minua. Muistaa lausua, iskä meidän joka olet suomessa, muista pyhittää sinulle leimattu lepopäivä. Lippu saljossasi liuhukoon.

Ukki isät ja oma isäni ovat hautojensa hallussa, olleet vuosikymmeniä, kaukana kukkieni ja kynttilöiden ulottumattomissa.
        Isäni kuoli 2 pv isänpäivän jälkeen, silloin joskus. Sellaista ei unohda vaikka olin nuori.

• nyt.on.SE.päivä kirjoitti:

Minä voin toimia teidän laina tai vara isänä, keitelkää te siellä kahvinne, mun automatic palvelee aamulla minua. Muistaa lausua, iskä meidän joka olet suomessa, muista pyhittää sinulle leimattu lepopäivä. Lippu saljossasi liuhukoon.

Ukki isät ja oma isäni ovat hautojensa hallussa, olleet vuosikymmeniä, kaukana kukkieni ja kynttilöiden ulottumattomissa.
        Isäni kuoli 2 pv isänpäivän jälkeen, silloin joskus. Sellaista ei unohda vaikka olin nuori.

Mitä v''''a. Mun viesti on poistettu muka sääntöjen vastaisena. Mitähän sääntöjen vastaista siinä oli?

• 1eero
        siilenämää kirjoitti:

Mitä v''''a. Mun viesti on poistettu muka sääntöjen vastaisena. Mitähän sääntöjen vastaista siinä oli?

Ylläpitäjä teki piloillaa kiusatakseen.

• 1eero kirjoitti:

Ylläpitäjä teki piloillaa kiusatakseen.

Nii. Sillä täytyy olla varmaan jotenkin tylsää. Toisaalta tuossa poistossa ei mainittu ylläripåitoa vaan oikso se sitten röbotti, tuo tekoälyn hieno maamerkki tehnyt tuon?

Noh. pelleilkööt rauhassa. Minun häytyy alkaa imuroida suurimmat roskat lattialta kun meidän ukille tulee lapsenlapsi käymään ja vaikka koirulin kanssa samanikäiset ovatkin, niille ei samat sattumat lattialta oikein suuhun passaa :D.

• lapset.parasta

Isänpäivän ilot on omat lapset. Varmaan saan kahvit ja kakut sänkyyn kun kömmin takaisin vuoteeseen ennenkuin lapset heräävät, lahjakin on kuulemma hommattu.

Minä sain lahjani silloin kun lapseni syntyivät, nyt vain nautin heidän seurastaan.

• nihilisti-

Juhlitaanko nyt isijä, vai isejä? Minusta isi on lempinimi, ja isä on se oikea nimitys.
      Samoissa mietteissä ajattelin, että jätänkö pihaan muuttaman haavan, vai muutaman haapan. Kun jätän muutaman Orpon, vai jätänkö muutaman orvon. Turku, turun, turkun.

Kaikesta huolimatta ei niitä kahveja pidä sänkyyn tuoda, eikä ainakaan kaataa.

• Isänpäivän iloja :D.

• hompsantuusa

Isi on sellainen pikkulapsen hellittelysana isälle. Onhan isi helpompi oppia lausumaankin tai siis "iti".

• Grampa

Omatekemä ruoka; punaista, runsaassa voissa paistettua porsaanfileepihviä ja pottumuusia.
      Palanpainikkeeksi omatekemää kotiviiniä.
      Kortit lapsilta ja lapsenlapsilta.

• 1eero

Uskaltaako ylläpitäjä poistaa tämän.
      Olen vihainen jos poistat, uskallappas.

• Taikuritässä

Minusta tuntuu, että palstoilla liikkuu räyhähenki, joka huvittelee varsin omalaatuisella tavalla. Pitäisikö ruveta vainoharhailemaan?

• Meillä on isänpäivän noutopöytä, jokainen saa noutaa jääkaapista mitä haluaa ja lämmittää itse sapuskansa.
      Leivoin kyllä omenakanelimarmeladi-torttuja, vaikka varpaani murtui eilen.

• Tuskallista

Varpaan murtuminen on tuttu juttu. Mutta kun yhdessä jalassa on se murtunut varvas, ja toisessa kihti ja sitten vielä välilevy luiskahtaa, niin siinä on naurussa pitelemistä.

• Tuskallista kirjoitti:

Varpaan murtuminen on tuttu juttu. Mutta kun yhdessä jalassa on se murtunut varvas, ja toisessa kihti ja sitten vielä välilevy luiskahtaa, niin siinä on naurussa pitelemistä.

No tuollainen yhdistelmä on varmasti tuskallista, eihän siinä tiedä kummalla jalalla uskaltaa askeleen ottaa.
        Minä sentään pienen lenkin ontuen kävelin, raikkaassa vesisateessa.

• meillä ei ajatella isänpäivää, ei äitienpäivää jne. Vain joulu ja muutamaa sukutapaamien vuodessa on myös 17 jälkeläistä ajatellen mukava perinne.

on joka päivä iloa, ainakin niin kauankun on työtä, koulua, tai päiväkotia jokaiselle tarvitsijalle ja tietysti katto päänpäällä ja terveyttä.

• Täysin samaa mieltä. Juhlien parhain aihe on läheisten hyvä olo.

• Per-kel

Isä pesi tänään ikkunat ja sai talvirenkaat vanhan romun alle !

• mimmimum-..mi

Teillä on sitten ahkera isä ollut....minäkin tarvisin nyt isän....tyhjentämään kellarivarastoa....kun se maalataan lattiasta...voi voi kun ei oo isää....

• mimmimum-..mi

Urheilusta kiinnostuneilla ..Isillä.. oli hieno urheilupäivä...ruudun edessä... Bottas ja RÄIKKÖNEN palkintopallille....ja Suomi voitti Kanadan 4-3 jääkiekossa...hyvä Suomen pojat...

• Onni yksillä. Bottakselle palkinto. Minulle kaahaamisesta ylinopeudesta sakko.

• mimmimum-..mi

Katselitkos formuloita ja sitten lähdit liikenteeseen.....Poliisi joskus kirjoitti että rallikisojen jälkeen ajetaan ylinopeuksia enemmän....innoittaako se ehkä ajamaan lujempaa....Vähän ne sakot kirpaisee kukkaroa ja mieltä.

• mimmimum-..mi kirjoitti:

Katselitkos formuloita ja sitten lähdit liikenteeseen.....Poliisi joskus kirjoitti että rallikisojen jälkeen ajetaan ylinopeuksia enemmän....innoittaako se ehkä ajamaan lujempaa....Vähän ne sakot kirpaisee kukkaroa ja mieltä.

Nykyisin poliisit ovat anteliaampia. 5 km ylinopeudesta huomautus.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe