Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nuorena+jo+kymmenvuotiaana+olin+innostunut+merkkaamisesta.+Minulla+on+vieläkin+vanhoja+liinoja,++pidän+niitä+pöydillä+silloin+tällöin.+
Aikaisemmin+ompelin+kaikki+vaatteeni+itse,+jos+näin+mieleiseni+vaatteen+jossakin+tein+samanlaisen+mittojen+mukaan+itselleni.+
En+enää++paljon+ompele,+korjailen+vaatteita+ja+joskus+innostun+ompelemaan++tyynyliinoja+ja+pussilakanoita,+siten+saa+mieleisiään.
02.11.2017 06:18
En+ajatellut+niin,+itselleni+kelpaisi+jos+tarvetta+olisi.
Eiköhän+unohdeta+koko+juttu?+
En+ole+mikään+hyväntekijä,+kaukana+siitä
01.11.2017 21:01
Anteeksi.+En+tarkoittanut+loukata.
Kuvamuonaa+ja+lihaa+pakasteesta+olisin+antanut.+
Huomasitko+että+itse+pidit+selvänä+että+jääkaappini+sisältö+on+ikivnhaa+homehtunutta+syömäkelvotonta+jätettä.
01.11.2017 18:00
Voin+sanoa+ihan+rehellisesti,+ei+kiinnosta+minuakaan.+Tiedän+että+moni+saa+enemmän+kuin+minä,+joku+jopa+vähemmän,+entä+sitten?+
Ei+minunkaan+suhtautumiseni+muuttuisi+vaikka+naapuri+saisi+lottovoiton.+Eihän+se+minua+liikuttaisi+yhtään.
01.11.2017 15:50
Tyhjennän+jääkapin+usein,+joka+kerta+kun+lähden+mökille+ja+muulloinkin,+heitän+huonot+pois,+sitten+sammutan+virran+jääkaapista,+teen+saman+toisin+päin+kylille+tullessani.++Mökiltä+käyn+vain+pari+kertaa+viikossa+kaupassa,+siellä+on+pienempi+jääkaappi.
Ei+minulla+ole+ainuttakaan+syötäväksi+kelpaamatonta+tavaraa+jääkaapissani.+Raaskin+antaa+Supikoirille++tai+laittaa+biojätteeseen.++Pakastimen+järjestän+usein,+muuten+sinne+unohtuu+jotain.+Sulatan+pakastimen+taas+kun+tulee+pakkaset+ja+uudistan+koko+sisällön,+marjat+ja+hyvin+säilyvät+saa+jäädä.++
Miksi+etsit+aina+huonoja+puolia+joka+asiasta?+
Ostan+liikaa+ruokaa,+se+on+totta,+olenkin+ajatellut+laittaa+pakastimen+pois+käytöstä+ja+ostaa+vain+sen+minkä+tarvitsen.
01.11.2017 15:23
Minulta+saisit+vaikka+mitä+jos+asuisit+lähempänä.+
Taidan+pelätä+nälkäkuolemaa+kun+jääkaappi+on+aina+pullollaan,+samoin+pakastin.+Yritän+sieltä+syödä+parhaani+mukaan.+Kaveri+käy+viikonloppuisin+ja+ostelee+lihaa,+sitä+jää+aina+syömättä+pakkaseen,+en+oikein+välitä+liharuuasta,+en+silti+ole+kokonaan++kasvissöyöjä.+
Pakkasesta+annan+sitten+supikoira+pariskunnalle+mökillä+jos+en+itse+kaikkiea+pysty+syömään.
Minäkin+olen+nähnyt+puutetta,+siitäköhän+johtuu+että+kaikkea+on+nyt+oltava,+vaikka+ei+ihan+välttämättä+tarvitsekaan.+
Jos+aloitus+ei+ole+provo+niin+mielestäni+kannattaisi+pitää+kirjaa+menoista.+Ei+minullakaan+hääppöinen+eläke+ole+moneen+muuhun+verrattuna,+silti+se+riittää.+
En+ole+nuuka+kuten+äiti+oli,+hän+säästi+tuhannen+euron+eläkkeestä+ja+piti+kirjaa+joka+pennistä.+
Minusta+on+oikein+että+käyttää+rahansa+itse.
01.11.2017 14:03
Tulen+hyvälle+tuulelle+kuunnellessani+Dean+Martinia,+Frank+Sinatraa+ja+muita+vanhoja+hyviä+laulajia.+
https://www.youtube.com/watch?v=OnFlx2Lnr9Q
31.10.2017 16:35
Kemiallinen+wc.+Se+on+ihan+kätevä.+On+ulkohuussikin.+Ei+ole+pytyn+vieressä+suihkua++:)
31.10.2017 15:35
Ihan+vaatimaton+on+mökkini,+mutta+minulle+rakas+paikka.+Viimeinkin+sain+rahdattua+tavarat+ja+kissan+kylille.+
Kävi+voimille,+en+mene+vähään+aikaan+mökille+kun+viemään+linnuille+ruokaa.
31.10.2017 14:38
Pytyn+vieressä+on+suihku,+mikä+estää+käyttämästä+sitä.+Se+on+tärkeimpiä+asioita+vessassa.
31.10.2017 10:37
Ei+ole+varastettu+kuin+yksi+korurasia,+siinä+oli+korviksia+ja+sormuksia+ym..,+siis+kaikki+koruni.
Suvussa+ei+tietääkseni+ole+ollut+yhtään+kriminaalia.
Taloyhtiössä+oli+remonttia+ovet+olivat+paljon+auki+siihen+aikaan,+en+tiedä,+ketään+ei+voi+syyttää,+olisi+pitänyt+olla+tarkempi.+Mennyt+mikä+mennyt,+vaikka+harmittaa+mummoni+sormukset+ja+muut+tunnearvoiset.
30.10.2017 21:13
Aloin+taas+pitää+pitkin+hampain+korviksia.+Jostain+syystä+en+halunnut+niitä+ainakaan+pariinkymmeneen+vuoteen.+Ostin+samanlaiset+mitkä+varastettiin,+eivät+ole+trendikkäät,+mutta+niillä+on+tunnearvoa.
Myös+sormuksia+olen+ostellut+varastettujen+tilalle,+en+osta+kuin+kultaisia.+niitä+alkaa+olla+joka+sormelle,+joskus+laitan+useamman+kun+lähden+ihmisten+ilmoille.+
Kotioloissa+ei+ole+mitään+koruja.
30.10.2017 19:57
Rättialallakin+olleena+olen+ajat+sitten+ymmärtänyt+että+muodissa+ei+ole+mitään+uutta,+hameet,+pöksyt,+puserot,+hihat,+on+oltava+vaikka+kuinka+niitä+yritettäissin+kiertää.+
Jospa+tulee+muotia+joka+on+tarkoituksenmukainen,+ihmiselle+tarkoitettu.+Saattasi+olla+jotain+ennen+kuulumatonta.+
Onneksi+nykyisin+ei+ole+niin+väliä+hameen+pituudella+ym....
Minulla+on+muodista+pois+menneitä+vaatteita+joiden+kuosi+on+taas+uutta+trendiä.+Eihän+nuoremmat+tiedä+että+nuo+on+jo+nähty++;)
30.10.2017 19:51
Uskoisin+että+olen+saanut+immuniteetin+huijareita+vastaan.+Olen+käyttänyt+nettiä+kauan+ja+oppinut+välttelemään+houkuttelevimmatkin+sudenkuopat,+niin+ainakin+uskon+toistaiseksi.+
En+vastaa+numeroon+joka+ei+ole+listassani,+katson+ensin+Fonectasta+kuka+on+soittanut,+soitan+takaisin+jos+näen+tarvetta.+
Kerran+avasin+oven+katsomatta+ovisilmään+kun+odotin+vierasta.+Joku+kortin+kauppaaja+työnsi+minut+sivuun+ja+yritti+sisään,+onneksi+oli+kaveri+paikalla,+hän+tuli+katsomaan+ja+tunkeilija+häipyi.+
En+edes+unissani+antaisi+pankkitunnuksia+ja+salasanoja+kenellekään.
30.10.2017 17:25
"Heikunkeikku"
En+ymmärrä++ihmisiä+joiden+elämän+tarkoitus+on+villakoirien+jahtaaminen+ja+lattioiden+puunaaminen.+
Samat+lattiat+ja+sängynalustat+vuodesata+toiseen,+on+huoli+ettei+yksikään+pölynhiukkanen+pääse+eksymään+mihinkään.+
Pakko+on+siivota,+mutta+ei+saa+olla+ensimmäisellä+sijalla+elämässä.+
Hautajaiset+vievät+voimia,+pitää+muistaa+tuhat+ja+yksi+asiaa,+vuoden+vaihteessa+oli+meillä+kahdet.+
Jälkiselvitykset+ovat+vielä+asia+erikseen.
30.10.2017 17:02
En+ole+tehokas+enää,+onneksi+ei+tarvitse.+Älykkyyttänikin+epäilen+kun+alan+kinastelemaan+turhista+palstalla,+sellainen+ei+ole+kuulunut+tapoihini.
Tämä+erakkona+olo+tekee+varmaan+tehtävänsä.+Menee+päiviä+että+en+näe+muita+juttukavereita+kun+kissan.+En+tykkää+höpötellä+puhelimessakaan.+Onneksi+tämä+on+vapaaehtoista,+jos+ei+olisi,+kamalalta+tuntuisi.
Kaveri+kävi,+joutui+lähtemään+jo+Sunnuntai-iltana+töihin,+käytiin+sentään+viikonloppuna+kaupungissa.+
Vähän+tehokkuutta+vaatii+siirto+keskustaan,+pölyä+kertyy+joka+paikkaan+vaikka+ei+asuisikaan.+Lisäksi+pitää+saada+kissa+kiinni,+se+arvaa+että+lähdetään+kun+pakkaan+autoa++ja+piiloutuu.
30.10.2017 16:20
Kai+tyylini+on+viime+vuosisadalta.+Kuulostaa+pahemmalta+kuin+onkaan,+me+nähtiin+vuosisadan+vaihtuminen,+jopa+vuosituhannen,++Voisiko+sanoa+tyylini+on+viime+vuosituhannelta?+Miksi+vaihtaa+hyväksi+havaittua?+
Inhoan+tatuointeja+ja+lävistyksiä,+onneksi+ei+jälkikasvu+ole+niistä+kiinnostunut,+ainakaan+vielä.+
En+haikaile+vanhoja+hyviä+aikoja,+nyt+on+paremmin+kuin+ennenvanhaan.
30.10.2017 16:10
Olen+laittanut+mökillä+ikkunaan+valoja,+on+muuten+niin+pimeää,+annan+palaa+koko+yön.
Huomenna+kai+on+lähdettävä+kylille,+ensin+on+tehtävä+lumitöitä.+Siellä+laitan+prvekkeelle+iltaisin+muutaman+Led-valon.
30.10.2017 13:53
Mielestäsi+raittius+antaa+luvan+kaataa+muiden+niskaan+paha+olonsa.
Hyvä+käytös+ei+ole+nöyristelyä.
Minun+kokemukseni+mukaan+alkoholistin+kanssa+ei+voi+elää+jos+hän+juo.+Mutta+yhtä+mahdotonta+on+kestää+häntä+raittiina.
30.10.2017 12:12
Minä+olen+myös+pitkäpinnainen,+mutta+suuttuessani+oikea+hurrikaani.+Onneksi+ikä+on+tuonut+"seesteisyyttä".
Kipulääkkeitä+on+hermokipuun+komea++lajitelma,+otan+silloin+kun+tarvitsen.+Minulla+kipu+vaivaa+nukkumaan+ruvetessa,+ei+niinkään+liikkuessa.
29.10.2017 19:21
85 / 165