Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä+olen+samaa+mieltä+kanssasi.+Tunsin+hyvässä+asemassa+olevan+yh-isän,+häntä+suorastaan+palvottiin,+äitienpäivänä+oli+juttua+lehdessä+tästä+urhoollisesta+miehestä.+
Sanon+hänelle+suoraan+että+sinulla+on+koko+ajan+ollut+kotiapulainen,+ei+ole+tarvinnut+viedä+pyörän+tarakalla+lapsia+hoitoon+kuten+samassa+tilanteessa+monien+naisten.+He+niitä+sankareita+ovat.+
Palkka+moninkertainen+jonkun+tehdastyötä+tekevän+palkkaan+verrattuna.+Ei+vastannut+mitään,+muutti+puheenaihetta.
03.10.2017 16:00
En+ole+perehtynyt+asiaan+kovin+syvällisesti.
Enkä+ole+tuntenut+olleeni+panopuu,+minua+on+kohdeltu+hyvin+ihan+näiden+kotimaisten+miesten+taholta.+
Olen+luullut+että+yh-äitien+huono+kohtelu+on+jo+historiaa,+on+valitettavaa+jos+niin+ei+ole.+
En+todellakaan+usko+että+nämä+yh-äidit+saavat+ajan+kanssa+paremman+kohtelun+miesten+taholta+jotka+ovat+tulleet+sieltä+missä+naisen+arvo+on+olematon.+
Aina+on+poikkeuksia,+on+suomalaisissakin+niljakkeita,+mutta+ei+nämä+tulokkaatkaan+mitään+prinssi+uljaita+ole.+
Odotan+mielenkiinnolla+kuinka+kovasti+sepustukseni+taas+naurattaa...
03.10.2017 15:52
Arvostan+suomalaista+miestä,+suomen+naiset+ovat+tasa-arvoisimpia+maailmassa,+kyllä+siihen+on+osuutensa+suomalaisilla+miehilläkin.+
Ihmetyttää+kuinka+varsinkin++nämä+suvaitsevaiset+naiset+löytävät+vain+vikoja+oman+kansansa+miehistä,+suljetaan+silmät+siltäkin+millainen+naisen+asema+näiden+"ihanien"+kultsipuppeleiden++kulttuurissa+on.
02.10.2017 19:45
Olen+ollut+miesvaltaisessa+työpaikassa++ainoa+nainen.
Tulin+kaikkien+kanssa+todella+hyvin+toimeen,+jos+aikaa+oli++pidimme+antoisia+keskusteluja+ilman+flirttiä.+
Vieläkin+vuosien+jälkeen+ilahdumme+kun+satutaan+näkemään+jossain.
02.10.2017 19:43
Olen+tavannut+puhekoneita+miehissä+ja+naisissa,+he+ovat+ärsyttäviä,+ei+heitä+jaksa.
Pukeudun+siten+mistä+tykkään,+en+ole+mitenkään+rohkea+pukeutumisessa,+ei+liian+tiukkoja+eikä+kovin+paljastavia+enää+näillä+kymmenillä.+
Kyllä+napapaita+ja+legginsit+näyttää+nololta+jos+painoa+on+niihin+liikaa.
Tykkään+miehestä+joka+on+ihan+tavallinen,+viihtyy+nahoissaan+eikä+pidä+itseään+naista+fiksumpana.+Vaikka+olisikin+fiksumpi+niin+olisi+niin+fiksu+että+ei+sitä+joka+käänteessä+tuo+esiin.
Nuorempana+katsoin+miehen+ulkonäköä+enemmän+kuin+nykyisin,+kun+on+siisti+eikä+pöhöttynyt+kaljakalle++niin+on+ihan+hyvä.+
Mies+jonka+kanssa+vietän+vapaa-ajat+on+kaikkea+mitä+toivon,+huumorintajumme+ja+elämänasenteemme+käyvät+yksiin,+hän+on+hyvännäköinenkin.
02.10.2017 19:33
Minä+mielistelen+vuorostaan+sinua+Tellukkaa.+
Kun+on+tarpeeksi+intoa+ei+pieni+hajuhaitta+ole+kuin+kiihoke.+Minäkin+ostin+grillikotaan+poronnahkoja,+niistä+lähti+kauheasti+karvaa.
En+yleensä+ala+tällaiseen,+voin+kertoa+senkin+että+olen+juonut+muutaman+lasin+valkkaria+joten++olen++tavallista+rohkeampi+:)+
Minulla+ei+ole+ongelmaa,+rentoudun+vähän+ja+huomenna+ei+tee+mieli.+Aletaan+kaverin+kanssa+raivata+pihaa+talvikuntoon.+En+jaksa+katsella+Janne+Katajaa+uutisvuodossa+niin+taas+jouduin+tänne.
30.09.2017 21:55
Ai+siitäkö+kiikastaa+!+Nyyrikin+ja+Perjantain+mainitsemiseni.+
Kerroin+että+pentuna+luin+niitä+suurella+mielenkiinnolla+kun+joku+lehdet+mainitsi.++
Muuten+pidin+aloitustasi+hienona+kertomuksena+millaista+voi+sattua.+En+kieltänyt+kommenteissani+etteikö+noin+voisi+käydä+kenelle+vain.+Sehän+oli+upea+kokemus+ihan+ilman+mielistelyä+tai+paheksuntaa,+puhumattakaan+olisin+tarkoituksella+verrannut+johonkin+Nyyrikin+kertomukseen.+En+ole+paras+mahdollinen+kirjoittaja+syystä+että+en+syvenny+kovin+syvällisesti+kaikkeen+ketjuissa.
30.09.2017 20:34
Oli+hyvät+löylyt,+kyllä+puusauna+aina+sähkösaunan+voittaa..
En+minä+lopeta+kirjoittamista+sinun+pyynnöstäsi.+
Olen+mikä+olen,+sinun+on+pakko+sietää+minuakin+mikäli+palstalla+käyt+:)+
Jos+on+mielistelyä+se+että+ei+kiinnosta+riidellä+niin+olkoon.
Ukkoni+oli+alkoholisti,+tiedän+asiasta+jotain.
30.09.2017 20:06
Odotellaan+saunan+lämpiämistä+ja+luin+mitä+olin+kirjoittanut.+Kyllä+nyt+on+niin+että+sinun+kannattaa+lukea+ketjun+jokainen+sepustukseni+uudelleen.+Yleensä+unohdan+saman+tien+kaiken,+en+jaksa+paneutua+niin+täysillä+palstaan.
Mutta+ei+kai+asia+niin+tärkeä+ole?+Eiköhän+unohdeta+koko+juttu+?
30.09.2017 18:27
Toivoisin+että+kerrot+miten+ruttasin+sinun+tarinasi.+En+ainakaan+muista+tehneeni+niin.+
Olen+kyllä+just+se+mikä+olen,+en+voi+mitään+sille+että+olet+sitä+mieltä.+
Nyt+olen+melko+tasainen,+vaikka+kumppani+saattaa+olla+eri+mieltä.+Elämäni+on+ollut+vaiherikasta+kuten+sinunkin,+ehkä+monipuolisempaa+kuin+uskotkaan,+siksi+en+hermostu+turhista+enää.+Enkä+ota+palstaakaan+kuin+hupina,+kieltämättä+nykyisin+avaan+sivut+luvattoman+usein.
30.09.2017 18:09
Näin+on,+minua+on+aina+kaihertanut+sana+ikuisesti.+
Elämäsi+loppuun+asti...
En+itse+uskaltaisi+vannoa+valoja+"ikuisesti+sinun",+todellakin+riittää+kun+juuri+nyt+on+ainakin+kohtalisen+hyvä+olla.+
Nyt+on+hyvä+olla,+huomisesta+ei+tiedä+edes+sen+vertaa+onko+enää+hengissäkään.
30.09.2017 17:58
https://www.youtube.com/watch?v=ZpCl5O6tTv8
Tätä+katsoessa+olen+saanut+makeat+naurut.+Jotain+tuttua?
30.09.2017 16:37
Tein+juuri+testin+jonka+pitäisi+jokaisen+alakoululaisen+selvittää.+
Enpä+selvittänyt+puhtaasti,+yksi+oli+väärin.+
Minullekin+testeissä+on+tullut+ikäarvauksia+17-70+vuoteen,+Olen+ihana+ihminen+jos+niihin+on+luottaminen,+pitäähän+niihin+luotta+kun+on+ihan+nettiin+kirjoitettuna++:)
30.09.2017 16:18
Olen+oppinut+suhtautumaan+kuoleman+luonnollisena+asiana.+Moni+karttaa+siitä+puhumista,+täälläkin.
Olen+viime+vuosina+istunut+kuolinvuoteen+äärellä+kolmesti.+
Ensin+poikamme,+se+oli+pahinta+mitä+olen+kokenut+tai+koskaan+voin+kokea.
Sitten+kunnioitettavaan+ikään+ehtinyt+äitini,+hänkin+piti+sitkeästi+elämästä+kiinni,+kuusi+kertaa+soittivat+yöllä+että+nyt+on+loppu+lähellä,+hän+kuitenkin+toipui+aina+jonkin+verran,++kunnes+yksi+aamu+olikin+viimeinen.
Mieheni+oli+vuodepotilaana+kauan,+kun+noutaja+viimein+saapui+se+oli+armollista.++
Tässä+on+hänen+muistolauseensa.
"On+kuin+vasta+äsken+olisi+ollut+kevät+ja+nuoruus,+vilja+kylvetty+ja+oraat+versoneet.+Sitten+äkkiä;+tähdet+syttyneet+iltataivaalle,+linnut+lähteneet+ja+kotipihassa+äänetön+ikävyys.+Kesä+–+on+siellä+jossakin.+"
30.09.2017 14:21
Muistelen+että+rehuun+oli+sekoitettu+lehmistä+tehtyä+luujauhoa,+en+ole+varma.+Lehmän+ruuansulatus+on+tarkoitettu+heinälle+ja+kasveille,+luonnonvastaista+syöttää+muuta.
29.09.2017 18:40
Meillä+myös+häviää+omille+teilleen+kun+näkee+minun+pakkaavan+tavaroita+autoon.+Sängyn+alta+on+vaikea+saada+pois+kun+vaihtaa+paikkaa+koko+ajan.+Minun+on+monesti+pakko+heittää+takki+pois+ja+mennä+pitkäkseni+sängylle+kirjan+kans,+sitten+katti+hiipii+varovasti+katsomaan+onko+vaara+ohi.+Silloin+on+oltava+nopea+jos+meinaa+onnistua,+en+selviä+aina+ilman+naarmuja.
Me+kissan+kans+ollaan+samanlaisia,+kaiken+pitäisi+sujua+kuten+aina+ennenkin.
29.09.2017 18:42
Minullakin+on+kissa,+tykätään+toisistamme.+
Kissa+kiintyy+myös+hoitajaansa+ei+pelkästään+paikkaan.+Eihän+se+tykkää+kun+taas+lähdemme+kylille+asumaan.
29.09.2017 10:47
Ei+niihin+kukaan+usko,+ovat+ajankulua.+Senkin+ajan+voisi+käyttää+paremmin....
29.09.2017 10:31
Facessa+on+monenlaisia+testejä.+Jostain+voi+aloituksen+kaltaisen+vastauksen+saada.+
Olen+niitä+joskus+aikani+kuluksi+täytellyt.
28.09.2017 20:37
Tuohan+sopisi+moneen+kypsään+ikään+ehtineeseen.+kunhan+ikä+täsmää,+vaikka+sekin+taisi+olla+vain+arvio?
28.09.2017 19:59
92 / 165