Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+saanut+noita+kaikkia.+
Oxicontin+leikkauksen+jälkeen,+Panacodia+ja+Tramalia+kipuun.+Ei+tuoneet+mitään+kiksejä+paitsi+Oxicontin+vei+tilapäisesti+muistin,+en+muistanut+edes+omaa+osoitettani.
En+ota+keskushermostoon+vaikuttavia+lääkkeitä+nykyisin,+silloin+kun+otin+niin+ainoastaan++illalla+nukkumaan+mennessä,+enkä+ajanut+autoa.+
En+minä+voivotellut,+itse+hän+on+paino-ongelmistaan+kertoillut,+jopa+moraalistaankin,+huumeiden+käytön+tietää+kaikki,+en+ole+niitä+keksinyt.+
Mulla+mitään+sädekehää+ole+:D
19.09.2017 16:41
Jos+ei+ihmisillä+parempaa+tekemistä+ole+niin+miettikööt+uusia+nimityksiä+koko+työpäiviensä+ajan.
Luulisin+että+heterot+ovat+vielä+enemmistönä+vaikka+tuntuvat+jäävän+jalkoihin,+kaikki+muut+ovat+tärkeämpiä.+
Alttaritekstiilitkin+on+jo+jossain+kirkossa+sateenkaaren+värisiä.+
Kun+ymmärtämättömille+lapsille+kerrotaan+koko+ajan+että++he+voivat+olla+mitä+sukupuolta+++vain,+voivat+käsittää+asian+väärin+ja+esittää+vaikka+opettajan+mieliksi+muuta+kuin+ovat.
19.09.2017 14:52
Kuulemma+myyty+ennätysmäärä+lippuja+konserttiin,+ei+tainnut+ihan+paha+asia+olla.
19.09.2017 10:46
Meillä+on+sukurasituksena+että+viina+ei+tahdo+maistua.+Kaksi+veljeäni+ovat+absolutisteja.+Minä+ja+yksi+veljeni+voidaan+vähän+ottaakin,+sitten+saadaan+karmea+kohmelo+jos+paria+lasillista+enempää+tulee+juotua.+Siksi+en+kovin+usein+ota+riskiä.+
Ei+kukaan+ole+ihmetellyt+vaikka+en+aina+otakaan+vaikka+muut+ottaisivat,+olen+silloin+ollut+yleensä+kuskina.+Rasittavaa+istua+kapakassa+vissylasi+nenän+alla+ja+odotella+koska+malttavat+lähteä+pois,+ei+yleensä+ennen+valomerkkiä.
Viime+aikoina+olenkin+kieltäytynyt+moisesta.
Viimeksi+kuskina+ollessani+seurasin+paria+ikäistäni+rouvaa.+Olivat+lievää+voimakkaammin+päihtyneitä.+Toinen+pääsi+juuri+ja+juuri+pöydästä+ylös+ja+pysyi+jaloillaan,+toinen+tuiskahti+nenälleen.+Portsarin+avulla+tytöt+saatiin+taksiin.+Silloin+ajattelin+että+ei+ikinä+noin+ihmisten+ilmoilla+ainakaan,+mieluummin+ei+missään.
18.09.2017 16:34
Hyvä+että+kerroit,+olisihan+se+ikävää,+varsinkin+surevien+omaisten+aikaan.
Toisaalta+on+hyvä+että+ei+tiedä+koska+lähtö+tulee,+ainut+varma+asia+on+että+varmasti+tulee.+
Suhtaudun+kuolemiseen+luontevasti,+olen+nähnyt+aika+paljon+sitä+viime+vuosina.+Vuoden+sisällä+kolme+läheistä+ihmistä+olen+saattanut+viimeiseen+hengenvetoon+asti.+Ei+se+kovin+kaunista+katsottavaa+ole,+onneksi+kivun+hoito+on+aika+hyvää+nykyisin.
18.09.2017 16:24
Aina+jos+olen+paikalla+katson+puoli+yhdeksän+uutiset,+A-studion+ja+A-talkin.+
Aamuisin+en+katso+mitään++kuin+harvoin,+iltapäisin+voin+katsoa+uusinnan.+
En+katso+jos+voin+välttää+kilpailuja+joissa+julkkiksilla+teetetään+älyttömiä+temppuja.
Ruokaohjelmista+tykkään,+aika+harvoin+silti+tulee+katsottua.+Sunnuntaisin+Inhimillinen+tekijä+on+hyvä.
18.09.2017 10:26
Minulle+tulee+häntä+kuunnellessa+mieleen+taloyhtiömme+naistenkerho.+Kävin+siellä+muutaman+kerran.+
Joillakin+on+niin+paljon+sanottavaa+että+muiden+on+hiljennyttävä.+Olen+aina+ollut+enemmän+kuuntelija,+joskus+suljen+korvani+ja+annan+ajatusten+lentää.+Vanhemmilla+naisilla+on+usein+tällaista,+onneksi+ei+kaikilla.+
Hyvin+luonnollinen+on+Riitta.++Ei+asiani+ole+arvostella+pukeutumistaan+ym...
18.09.2017 09:26
Riitta+Väisäsellä+on+armoton+puheripuli,+on+jotenkin+epäsiistin+näköinen.+Minulle+tuli+kiusaantunut+olo,+en+ehtinyt+nähdä+muita+kun+avasin+telkkarin+vasta+Riitan+ollessa+esillä.
18.09.2017 09:09
En+usko+että+sen+kummempaa+kuin+muutenkaan.+Söisin+hyvin+kaikkea+mistä+pidän,+hommaisin+kissalle+uuden+kodin.+Laittaisin+hyvä+äänikirjan+päälle+ja+menisin+sänkyyn+odottelemaan+viikatemiestä.
18.09.2017 08:29
Siinä+"kylmä+totuus"+puhut+asiaa,+kohtuutonta+on+jos+nimet+tulee+esiin+valikoiden,+sensaatiota+tavoitellen.+Kaikille+sama+kohtelu!!
18.09.2017 08:16
http://www.jocka.fi/?p=3867
Olen+tämän+kirjoittajan+kanssa+samaa+mieltä.
17.09.2017 17:27
Jos+tuttava+on+itse+kertonut.+Jos+joka+viikko+juo+noin+paljon+voi+ajan+mittaan+vaikuttaa+terveyteen.+Varsinkin+jos+alkaa+siirtymään+kaksipäiväisiin.+
Jos+tuntee+juomisen+ongelmaksi+alkaa+vähätellä+sitä+ja+salailla.
Olen+nähnyt+juoppoja+elämäni+aikana,+ei+heihin+järkipuhe+tehoa,+juovat+itsensä+hautaan+tai+joku+harva+lopettaa.+Ainakaan+ei+kannata+auttaa+ja+hyysätä,+se+vain+pitkittää+tilannetta.
17.09.2017 10:13
Kaihileikkaus+onnistui+oikein+hyvin,+en+edes+tarvitse+laseja+kun+lukiessani+oikein+pientä+tekstiä.+En+silloinkaan+jos+valoa+tarpeeksi.
Minullakin+on+silmänpainetta,+pitää+käydä+vähintään+kerran+vuodessa+mittauttamassa.+
Eniten+ehkä+lukemista+vaikeuttaa+silmien+kuivuus,+laitan+kostuttavia+tippoja+monta+kertaa+päivässä+mutta+silti+lukiessa+alkaa+tuntumaan+että+on+roskia+silmissä.+Leikkauksen+jälkeen+kosteuttavat+tipat+ovat+ensimmäinen+ehto,+muutaman+päivän+ajan+oli+myös+jotain+antibioottipitoisia+tippoja.
17.09.2017 10:03
Jos+minulta+olisi+kysytty+30-40-vuotiana+olenko+onnellinen,+olisin+taatusti+sanonut+että+en+ole.+
Nykyisin+on+niin+onnellinen+kuin+ihminen+pystyy+olemaan.+On+kaikkea+mitä+tarvitsen,+sielunkumppanikin.
Ei+minulla+ole+mitään+loisteliasta,+ihan+tavallista+elämää.
16.09.2017 22:23
Jos+teillä+on+yhdessä+hyvä+hetkiä+niin+mikä+estää.+Eihän+elämässä+mikään+ole+pysyvää.+
Toivottavasti+kuuskymppinen+mies+ei+ala+ihmettelemään+mitä+hänestä+haluat,.
Ymmärtääkseni+aikeesi+ovat+vilpittömät.+
Kunhan+et+uhraa+elämäsi+parhaita+vuosia+hoitamalla+vanhusta.+
Minulle+on+yhdentekevää+vaikka+aloitus+olisi+provo,+vastaan+niin+kuin+itse+ajattelisin+asiasta.
16.09.2017 22:17
Silmäni+eivät+kestä+lukemista+kun+vähän+kerrallaan,+siksi+kuuntelen+äänikirjoja,+on+aina+tavallinen+kirjakin+kesken,+luen+kirjoja+joka+päivä+jonkin+aikaa.+
En+juuri+liiku+ihmisten+ilmoilla,+ainoa+huvitus+on+vierailu+lähikaupungissa+lauantaisin,+käydään+kaverin+kans+syömässä+ja+ostoksilla.+
Elämäni+on+ollut+aika+kiireistä+ja+paljon+vastuuta,+nyt+tykkään+kun+saan+olla+vain.
16.09.2017 22:11
Kuuntelen+päivittäin+äänikirjoja.+Niissä+on+valikoima+suppeampi+mutta+välillä+löytää+ihan+mukavaa+kuuntelemista.+Päätaloa+olen+yrittänyt+lukea,+junnaavaa+ja+pitkäveteistä.+Viimeinen+savotta+oli+vähän+erilainen,+sen+luin+kokonaan.+
Ommellessa+on+mukava+kuunnella+äänikirjaa,+iltaisin+nukkumaan+mennessä+kannattaa+valita+sellainen+joka+ei+tee+liian+valppaaksi,+nukahdan+joka+ilta+siihen+että+äänikirja+on+päällä.+Olen+lukenut+ja+kuunnellut+kaikenlaista,+en+edes+teininä+välittänyt+lukea+nuorille+tytöille+tarkoitettuja+kirjoja,+enkä+ainakaan+Netta+Muskettia+ja+muita+saman+tyyppisiä.+
Isällä+oli+kirjahyllyssä+Olavi+J.+Paavolaisen+synkkä+yksinpuhelu,+luin+senkin+läpi+vähän+toisilla+kymmenillä,+nyt+en+kyllä+lukisi.+Uskovaisessa+kodissamme+oli+paljon+uskonnollista+kirjallisuutta,+luin+kaikki+mitä+käsiini+sain.+Raamattukin+tuli+luettua+läpi,+en+siitä+paljon+ymmärtänyt,+en+kyllä+ymmärrä+vieläkään.
Kuten+aloittajakin+sanoi,+ei+viitsi+keskittyä+kaikkeen,+onneksi+sentään+löytyy+jotain+sellaista+joka+säväyttää.
16.09.2017 18:02
Olen+ollut+aikuiskouluttajana+myös.+Opetin+vastahakoisia+ja+innokkaitakin+ompelemaan.+Ihan+suomalaisia+olivat+kaikki.+Aika+juonikkaita+osa,+joku+asettuu+johtajaksi,+mikäli+häntä+uskaltaa+vastustaa+eri+mieltä+olevaa+aletaan+syrjiä+ja+kiusata.+Ihmiset+ovat+laumasieluja,+katsovat+pääsevänsä+helpommalla+kun+seuraavat+johtajaa,+menevät++joukon+mukana.
Sain+asian+aika+hyvin+järjestykseen.+
Loppupelissä+tultiin+hyvin+toimeen+ja+yhteishenkeäkin+löytyi.+
Olen+myös+saanut+kurssien+loputtua+jonkun+pienen+lahjan+oppilailta.
16.09.2017 09:52
Olet+oikeassa,+totuuskaan+ei+ole+totuus+jos+se+julkaistaan+väärästä+lähteestä.+Uskon+että+lukijoilla+on+arvostelukykyä+erottaa+oikeat+asiat.+Tahallisen+provosoinnin+huomaa+jos+ei+ole+ihan+ulkona.
Kyllä+holtiton+lisääntyminen+on+ilmastonmuutoksen+kanssa+syy+siihen+että+lähtevät+synnyinseudultaan.
16.09.2017 07:53
Minäkin+ottaisin+mieluummin+jostain+muualta,+vaikka+nykyisin+lienee+saman+tekevää+kun+en+enää+aio+lisääntyä+:)+
+Isä+aina+kertoili+:+"Mikäs+sulla+on+kun+äireen+otit,+mun+pitää+ottaa+ventovieras.
15.09.2017 17:38
95 / 165