Vapaa kuvaus

Kiinnostaako Lipogrammi?Entä Pomologia?Kirjoittele?
[email protected]

Aloituksia

110

Kommenttia

951

1. Päivän keikka pietariin

Olen ajatellut pistäytyä ensimmäisen kerran Pietariin ensi kesänä. Jos kyseessä olisi päivän keikka mitä suosittelette,
    Pietari
    7
    267
  2. Dualingo kieltenopiskelu

Hei Onko kekemusta kielten opiskelusta Dualingo-ohjelmalla? Siten että lähtökieli on suomi? Voitteko suositella muita v
    Yleistä opiskelusta
    0
    260
  3. Pelejä Pietarissa

Oletteko käyneet katsomassa jääkiekkoa Pietarissa?
    KHL
    4
    258
  4. Oudon maan Au pairit

Missä vähemmän yleisissä maissa olette olleet Au pairina?
    Au pair
    1
    239
  5. Pietari kesällä

Kiinnostaisi viettää jokunen pitkä viikonloppu kesällä Pietarissa. En välittäisi tehdä sitä yksin joten kaipaan matkaseu
    Matkaseuraa
    3
    226
  6. Eläke vai ansiosidonnainen

Jos olet syntynyt ennen vuotta 1958 ja olet saanut työttömyyspäivärahaa yli 500 päivältä, on mahdollista että voit jäädä
    Peruseläketurva
    7
    225
  7. Tulevat mökki naapurit

Näen karttapaikasta kiinteistötunnukset. Mutta näenkö mistään kuka omistaa lyseisen kiinteistön? Näin kesämökin ostoa su
    Naapurit
    2
    225
  8. Eläkkeen maksu

Kun jään 1.9.2023 eläkkeelle. Olen hoitanut kaiken ajoissa niin milloin on eka eläke tilillä? Otetaanko siinä laskelmas
    Maailman menoa
    4
    223
  9. Uusi rakas mukaan

Miten avoimessa suhteessa olevat saavat uuden henkilön mukaan suhteeseen. Sanotteko heti että olette avoimessa suhteessa
    Avoin suhde
    0
    216
  10. Milloin eläkkeelle?

Siis jos firmalla menee hyvin eikä mitään vähennystarpeita ole. Voinko jatkaa töissä 69-vuotiaaksi niin halutessani? Yh
    60 plus
    20
    213
  11. Rakastettu bailuissa tai poika

Voisitteko hyväksyä tyttö tai poikaystävän käymisen bailuissa missä itse ette olisi mukana? Siis tanssimassa hitaita ja
    Bailut
    1
    210
  12. Vieraat kielet

Onko täällä ketään lukiosta. Miten opiskelet vieraita kieliä? Lähinnä ajattelen sanojen oppimista. Millä menetelmällä ta
    16 plus
    5
    206
  13. Näköala tasanteella aukot puita varten

Hei Missä Ruotsissa on moinen tasanne?
    Ruotsi
    0
    205
  14. Muistolaatta kirkon seinään.

Alla oleva on Helsingin Kallion seurakunnasta. Onkohan missään muualla vastaavaa. Tuo nimi laatta juttu kiiinnostaa. Seh
    Mitä kuoleman jälkeen?
    2
    204
  15. Venäjän kieli ja kulttuuri

Kiinnostaisi saada keskustelua apua venäjän kielellä. Olen suomenkielinen mies ja aloittamassa venäjän opiskeluja.
    Etäopiskelu
    0
    189
  16. DNA / Aiva toimivuus?

Suomessa ollessasi puhelimesi käyttää DNA Double Prepaid -liittymää, Venäjällä vastaavasti Aiva Mobile -liittymää. Onko
    Yleistä Venäjästä
    2
    184
  17. Ilman ylämäkiä kiitos

HSL:n kartta sovellutus on hyvä. Mutta onko vastaavaa versiota missä voisi rajata jyrkät ylämäet pois vaikka matka hiuk
    Pyöräily
    0
    183
  18. Visa maksuhäiriöiselle

Mainostavat tuollaisia velkaisille. Miten se toimii? Miten prepaid luottokortille tallenetaan rahaa? Voinko sen tehdä k
    Maksukortit
    1
    181
  19. Android ja gmailin sulkeminen

Mulla on android puhelin. Samalla tietysti gmail posti puhelimen takia. Kun avaan puhelimen niin gmail posti on tietysti
    5
    180
  20. Venäjää verkossa ilmaiseksi

Onko jotain netti kurssia mistä ei tarvitsisi maksaa mitään. Venäjää sen verran että pärjäisi Kahvilassa Pietarissa. Ai
    Yleistä Venäjästä
    4
    179