Vapaa kuvaus

Kiinnostaako Lipogrammi?Entä Pomologia?Kirjoittele?
[email protected]

Aloituksia

110

Kommenttia

951

1. Rengas matka laivalla Itämerellä

Onko kukaan tehnyt useamman kaupungin risteilyä Itämerellä.? Ajatus olisi että kokoajan samassa laivassa.
    Laivamatkat ja risteilyt
    19
    310
  2. Suhde kuusikymppiseen

Olen noin kuusikymppinen mies. Haluaisin suhteen netissä. Vasta puoli voisi olla 16-66 vuotias nainen. Varsinaista ikä r
    Nettideittailu
    20
    303
  3. Päivän keikka pietariin

Olen ajatellut pistäytyä ensimmäisen kerran Pietariin ensi kesänä. Jos kyseessä olisi päivän keikka mitä suosittelette,
    Pietari
    7
    281
  4. Pelejä Pietarissa

Oletteko käyneet katsomassa jääkiekkoa Pietarissa?
    KHL
    4
    277
  5. Eläkkeen maksu

Kun jään 1.9.2023 eläkkeelle. Olen hoitanut kaiken ajoissa niin milloin on eka eläke tilillä? Otetaanko siinä laskelmas
    Maailman menoa
    4
    267
  6. Milloin eläkkeelle?

Siis jos firmalla menee hyvin eikä mitään vähennystarpeita ole. Voinko jatkaa töissä 69-vuotiaaksi niin halutessani? Yh
    60 plus
    20
    266
  7. Tulevat mökki naapurit

Näen karttapaikasta kiinteistötunnukset. Mutta näenkö mistään kuka omistaa lyseisen kiinteistön? Näin kesämökin ostoa su
    Naapurit
    2
    259
  8. Oudon maan Au pairit

Missä vähemmän yleisissä maissa olette olleet Au pairina?
    Au pair
    1
    255
  9. Android ja gmailin sulkeminen

Mulla on android puhelin. Samalla tietysti gmail posti puhelimen takia. Kun avaan puhelimen niin gmail posti on tietysti
    5
    253
  10. Venäjän kieli ja kulttuuri

Kiinnostaisi saada keskustelua apua venäjän kielellä. Olen suomenkielinen mies ja aloittamassa venäjän opiskeluja.
    Etäopiskelu
    0
    248
  11. Eläke vai ansiosidonnainen

Jos olet syntynyt ennen vuotta 1958 ja olet saanut työttömyyspäivärahaa yli 500 päivältä, on mahdollista että voit jäädä
    Peruseläketurva
    7
    248
  12. Näköala tasanteella aukot puita varten

Hei Missä Ruotsissa on moinen tasanne?
    Ruotsi
    0
    245
  13. Pietari kesällä

Kiinnostaisi viettää jokunen pitkä viikonloppu kesällä Pietarissa. En välittäisi tehdä sitä yksin joten kaipaan matkaseu
    Matkaseuraa
    3
    243
  14. Muistolaatta kirkon seinään.

Alla oleva on Helsingin Kallion seurakunnasta. Onkohan missään muualla vastaavaa. Tuo nimi laatta juttu kiiinnostaa. Seh
    Mitä kuoleman jälkeen?
    2
    241
  15. Rakastettu bailuissa tai poika

Voisitteko hyväksyä tyttö tai poikaystävän käymisen bailuissa missä itse ette olisi mukana? Siis tanssimassa hitaita ja
    Bailut
    1
    236
  16. Venäjää verkossa ilmaiseksi

Onko jotain netti kurssia mistä ei tarvitsisi maksaa mitään. Venäjää sen verran että pärjäisi Kahvilassa Pietarissa. Ai
    Yleistä Venäjästä
    4
    233
  17. mailbox.org salasananvaihto

Eli miten se salasana vaihdetaan. Muista vanhan ja kaikki toimii mutta miten vaihdan sen?
    Sähköposti
    3
    229
  18. Uusi rakas mukaan

Miten avoimessa suhteessa olevat saavat uuden henkilön mukaan suhteeseen. Sanotteko heti että olette avoimessa suhteessa
    Avoin suhde
    0
    227
  19. Vieraat kielet

Onko täällä ketään lukiosta. Miten opiskelet vieraita kieliä? Lähinnä ajattelen sanojen oppimista. Millä menetelmällä ta
    16 plus
    5
    226
  20. kaverin kanssa etsimään

Etsiskelen kaveria geo kätköilemään. Erityisiä vaatimuksia ei ole. Katsotaan sitten miten homma sujuu. Ajatus on kuiten
    Geokätköily
    1
    219