Vapaa kuvaus

57v tk-eläk. muusikonretku. Ihan liikaa vapaa-aikaa=), verbaalisesti lahjakas, kyynistyvä(taistelen vastaan), keski-ikäinen kotoilija jolla kuitenkin tavan ihmisen tavan halut ja toiveet. Persoonaa löytyy vaikka muille jakaa, ja viisas(telijakin) olen =)

Naista olisin vailla kun olen saanut viimein oman elämän kulkemaan tasaisesti, ongelmitta. olisi kivaa jakaa asioita ja saada hellyyttä, varsinkin antaa, iso sydän.

Aloituksia

11

Kommenttia

157

1. Juu+mutta+niiden+raamatun+lauseiden+pohjalta+esin+paavi+Urbanus+III+tai+joku,+sanoi+et+kaikki+tulevat+ja+tehdyt+synnit+o+anteeksiannetut+niille+jotka+lähtevät+Kristuksen+sotilaina+tappamaan+saraseneja+eli+muslimeja.+Noin+200+tuhatta+ihmistä+tapettiin+tuon+käskyn+seurauksena.+Ja+sekö+on+vanhaa+aikaa?+Mitä+oli+george+bush+nuoremman+seikkailut+lähi-idässä+2000?+se+eka+sota+menee+vieläläpi+mut+toinen+oli+pelkkää+kristillistä-Fundementalismia,+eli+sistä+samaa+kuin+ISIS+vetoaa+nyt+eli+sotaa+käydään,+syyt+on+USKONNOssa,+ei+uskossa.Lopulta,+minä+uskon,+mutta+en+kristittyjen+en+juutalaisten+en+muhamettilaisten,+en+hindujen+jumalaan,+Vaan+IHMISEEN+ilman++jumalia+(vaikka+se+erittäin+vaikeaa+onkin+kun+täytyy+tällaisia+perusajatuksia+jakaa).ETKÖ+usko+itseesi,+tarvitset+jumalan+kainalokepiksi???Eikö+sinusta+ole+mihinkään+ilman+että+jokin+korkeampi+olento+määrittää+sinut????Oletko+uskovainen+vain+siksi+et+se+on+helpompi+vaihtoehto?