Vapaa kuvaus

Ahkera apupoika Hämeestä.

Löytyisikö tämän kautta avuntarvitsijoita?

Olen kokki, strippari ja kotiapulainen

Aloituksia

8

Kommenttia

114

  1. Olen+pitkään+etsinyt+naispuolista+piiskaajaa...kysyntä+on+tarjontaa+suurempi,+ellei+halua+maksaa+itseään+kipeäksi
  2. Osa.2+-Alas+nuolla+jo+poika,+kuului+tiukka+käsky+ja+aloin+nuolla.+Pyörittelen+kieltäni+Leenan+jakorasiassa,+välillä+lipoen+kuin+koira+ja+välillä+näykkien+kevyesti+klitorista.+Tunnen+kuinka+kiimaliimani+valuu+vanana+mulkkuni+kärjestä+hallin+betonilattialle,+Leenan+pitäessä+kiinni+hiuksistani+painaen+naamaani+aina+vain+tiukemmin+kiinni+limalämiskäänsä.-NUOLE+KUNNOLLA!!!!+Leena+huutaa+kiimansa+keskeltä,+kunnes+laukeaa+rajusti+kasvoilleni,+lysähtäen+konepeltiin+selälleen.+Nuolen+Leenan+pillun+puhtaaksi+ja+taidan+antaa+kielelläni+vielä+pikku+orkun.+Tässä+olen+alasti+oman+työpaikkani+hallissa,+naama+pillunesteissä+ja+omat+kiimalimat+valumassa+mulkusta+ulos.+Samassa+Leena+tointuu+ja+nousee+ylös+konepelliltä+oikoen+hameensa+helmoja.-YLÖS!!!+kuuluu+yksinkertainen+käsky.+Tottelen+ja+nousen+vapisten+seisomaan.+Samalla+Leena+kiertää+taakseni-Nyt+on+sinun+aikasi+tulla.+Leena+kuiskaa+vienosti+korvaani.+Katson+olkani+yli+hieman+hölmistyneenä.+Leenan+kiertäessä+eteeni-Runkkaa!!+Leena+komentaa+tiukasti.+Tottelen+ja+alan+vemputtaa…omaan+tapaani.+Leenan+hymyillessä+ja+kosketellessa+minua.+Hän+silittää+hiuksiani,+nipistelee+nipukoitani,+hyväilee+timmiä+masua+siirtyy+taakseni+alkaen+taas+kutitella+kuulapussejani.+Samassa+tunnen+kuinka+Leenan+kostea+sormi+alkaa+hyväillä+anustani...uskallanko+edes+arvata+millä+sormi+on+liukastettu?Tämä+rääkki+on+minulle+liikaa,+laukean+ennen+näkemättömällä+paineella+suoraan+Leenan+auton+konepellille.+Samassa+tunnen+hänen+tarttuvan+minua+niskahiuksista+ja+pakottavan+kumaraan+ja+naamani+kiinni+auton+konepeltiin.-Vai+sotket+sinä+saatanan+runkkari,+mun+hienoa+konepeltiä+limoillasi!?!?+NYT+NUOLET+SEN+PUHTAAKSI!!!+Leenan+äänen+muuttuessa+sarkastisen+vihaisesta+uhkaavaksi.+Alan+nuolla+minkä+jaksan+spermojani+konepelliltä+Leenan+pitäen+minua+tiuasti+otteessaan.+Nuoleminen+alkaa+tuntua,+mutta+lopulta+saan+pellin+puhtaaksi+ja+kiiltämään.+Leena+siirtää+minut+sivuun+ja+tarkastaa+työni+laadun.-+Hyvä+poika.+Voit+mennä.+Leena+sanoo+ja+tempaisee+minut+sivuun.+Lennähdän+lattialle+ja+osun+kevyesti+työkaluvaunuun,+jäähtynyt+kahvini+kaatuu+päälleni.Ehdin+tuskin+tajuta+mitä+tapahtuu+kun+Leena+hyppää+autoonsa+ja+alkaa+peruuttaa+sitä+hallista+ulos.-Hoidit+homman+hyvin,+Tullaan+ensi+viikolla+vaihtamaan+öljyt+autoonkin.+Leena+huikkaa+iloisesti+ajaen+pois.Jään+katselemaan+auton+loittonevia+perävaloja.+Mikä+naaras...+Kiitos+Leena,+ajattelen+perävalojen+kadotessa+näkyvistä.
  3. Kuulostaa+hauskalta
  4. Jaan+saman+fiiliksen