Ruuneman
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
- 10110
Entä jos sittenkin?
Demarien tarkoituksena on kaataa haĺitus ja sen mukana tapahtuu muutakin. Sotekin menee nurin ja paljon uhrattua rahaa5245Minunkin mielipiteni
Täällä esitetään hankalia kysymyksiä, mutta kaukaiseksi koettuja Emme voi mitään sillä, että Unkari rikkoo kirkkaasti te55876- 3182
Voitaisiinko kirjoittaa näin?
Kun täällä kirjoitetaan vastauksia, niin niissä käsitellään yleensä kirjoittajaa kun sensijaan pitäisi kirjoittaa kirjoi10359Sanon taas jotakin
Olen kirjoittanut palstalla pitkään ja paljon. Olen hyvin tietoinen puutteistani. Olen vain epätäydellinen ihminen, vamm5329Miksi pelätään ruotsindemokraatteja?
Ruotsissa on parlamenttivaalien ja ruotsindemokraattien valtaanpääsyä pelätään. Miksi? Muistetaanko vanha Palmen kansan33325Meidän palsta
Olkaamme kiitollisia tästä palstasta, jolle meidät ajettiin häiritsemästä noita seitsemankymppisiä nuorikoita. Elän pal14342Keskustelu yksinäisyyden poistajana.
Olen kohdannut yksinäisiä vanhuksia, joilla ei ole ollut muuta näkyvää syytä yksinäisyyteensä kuin vanhuutensa. Kun itse15362Pidättekö Marseljeesista?
Seuraan urheilua tiiviisti ja palkintojenjaossa soitetaan voittajamaan kansallislaulu Ranskalaisille tämä on Marseljees4142Syyttelyä Sipilän ja Orpon hallituksen rosvouksest
Meillä oli pitkään hallituksia, joiden aikana Suomen taloudellinen alamäki oli hurjaa ja vaarallista. Demarit olivat va12314Ruvettaisko kirjoittamaan
Meitä on täällä vanha tuttu joukko ihmisiä, joilla on vähintään kirjoitusalue, ellei peräti intoa. Minäkin olen yksitäll15249Kyllä tämä tästä, sanoi linja auto.
Kun Italiassa autot putosivat sillalta niin osataan sitä meilläkin. Korkealta putosi bussi meilläkin, mutta silta ei pet1112Englannille loppuexit
Englanti epäonnistui sopimuksissaan EU:n kanssa ja nyt ovat asiat täysin levällään. Koko Eurooppa kärsii moisesta. Eng4127Loukattu Lipponen ja kehuttuKatainen
Lipposta on paljon haukuttu, varsinkin EU-hun menosta. Lipposen ajatuksissa oli Eu:n puheenjohtajuus, mutta huonosti k0107Tiedon vai mieron tie.
Tiedon tie tällä palstalla on kivikkoinen ja huono. Liian vähän on osaavia ja tietäviä kirjoittajia, joilla on tietoa me22522Lauantai-aamun näkemyksiä Suomesta.
Meillä oli Kataisen johtama hallitus tukenaan demarit ym. Se oli konkurssihallitus, jota oli jatkunut jo pitkään. Huono12207Tervehdys taas minulta!
Täällä istun tablettini edessä, rispaantuneissa kalsareissa ja kirjoitan. Edustusasua ei täällä tarvittanekaan, hyvää5246Miksi ystävällinen kohtelu puuttuu?
Me useat, en ainoastaan minä, olemme yksinäisiä ja siitä suruisiakin. Kun liikun rollaattorilla taituplapotkulla ja vas9741- 3446