Vapaa kuvaus

☁☁☁☁🦅⛅🌧️🌧️🌧️🌧️
🌫️individualistinen dualisti💧
🌊🌊🐬🐋🌊🌊🏝️🏝️👨‍🌾🌱

- Olet siellä missä mielesi sijaitsee nyt -
- Fyysinen olemus on kuin pilvi, mutta mieli on kuin kallio -

Muoto
〰️〰️〰️〰️
Olemassaolo
〰️〰️〰️〰️
Aine

Aloituksia

154

Kommenttia

4112

1. Esimerkki+uskonnollisesta+kerroksellisesta+lähestymistavasta.+Taso2:+Vesi--------------------------Taso1:+H2OVastaavasti+aivot.+Taso2:+Aivot------------------------------Taso1:+Aivojen+molekyylitTaso1+edustaa+todellisuuden+aineellista+puolta.+Taso2+on+jo+elämyksellisempää.++Aivan+hyvin+voi+olla+olemassa+taso+3+jne.
  2. Kuvitteellinen+vaalikeskustelu+erään+kuvitteellisen+puolueen+kuvitteellisen+vaaliohjelman+tiimoilta.+K:+Mistä+aloitettaisiin+vaalikeskustelu?+Ha: +MaahanmuutostaK:+Sopiihan+seHa:+Haluan+muuttaa+pois+maastaK:+Juurihan+sanoitte,+että+haluatte+keskustella+maahanmuutostaHa:+Kyllä,+mutta+haluan+pois+täältäK:+Kuuhun?+Ha:+Äh,+en+tietenkään+vaan+toiseen+maahanK:+Mutta+tehän+vastustatte+maahanmuuttoaHa:+Haluan+muuttaa+pois,+koska+täällä+on+liikaa+mamujaK:+Minne+haluaisitte+muuttaa?+Ha:+Slaveniaan,+siellä+ei+ole+mamujaK:+AhaaHa:+Inhoan+mamujaK:+Te+olisitte+ensimmäinen+siellä?+Ha:+KylläK:+Entä,+jos+eivät+huoli+teitä+sinne?+Ha:+Olen+tohtorismies,+kyllä+huolivatK:+Kirkkoslaavia...+Ha:+Äh,+se+on+sivuseikka.+Osaan+lukea+ja+kirjoittaaK:+Entä,+jos+ette+saa+töitä?+Ha:+Osaan+politiikkaa.+Liittyisin+paikalliseen+peruspuolueeseen,+joka+vastustaa+mamujaK:+Olisitte+itsekin+mamu+sielläHa:+Kyllä,+mutta+mamukriittinen+sellainen.+Minusta+tykättäisiin.+K:+Olisitteko+itse+valmis+vastaanottamaan+tänne+mamukriittisia+mamuja?+Ha:+En+tietenkään,+hehän+ovat+mamujaK:+Haluatte,+että+maahanmuutto+sallitaan+Slaveniassa?+Ha:+Kyllä,+voisin+muuttaa+sinne+ja+saada+slavenian+kansalaisuudenK:+Mahdollinen+paluunne+tänne+olisi+epävarmaaHa:+Osaan+pyöräillä+ja+ylittää+rajan+salaa+jossain+käsivarren+tienoillaK:+Pidätte+huolta+kunnostanne?+Ha:+Kyllä,+minulla+on+jo+tarkka+suunnitelma+aina+Kiirunaan+saakkaK:+Hienoa,+haluatteko+puhua+vielä+jostain+muusta?+Ha:+Kyllä,+haluaisin+puhua+maahanmuutosta.+Vastustan+sitä