Vapaa kuvaus

Jeesus VALITSI TEKSTIN . . .

. . . ja --- LUKI sen . . .

. . . ja --- sitten SELITTI sen . . .

. . .

Jeesus SANOI . . .

» . . . Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen, saarnaamaan Herran otollista vuotta . . . »

- Luukas 4:18-19

. . .

Jeesus valitsi tekstin
------------------------

Jeesuksen puhe Nasaretin synagoogassa on ainutlaatuinen. Se on näet ainoa puhe, jossa Jeesus valitsi tekstin ja selitti sen. Siksi olemme erityisen uteliaita tämän puheen suhteen.

Teksti on otettu Jesajan kirjan 42. luvusta ja se on Uudessa testamentissa Luukkaan evankeliumin 4. luvussa. Tästä puheesta on sanottu, että se sisältää lyhyesti Jeesuksen julistuksen ytimen.

Mikä on Jeesuksen sanoman ydin ? --- Siitä ei olla yksimielisiä.

Kaikkina aikoina on ollut ja on edelleenkin niitä, jotka kieltävät jopa Jeesuksen historiallisuuden. Varsin tavallista on myös, että Jeesuksesta tehdään vallankumousmies, yhteiskunnallinen julistaja.

» Kristus samasti itsensä alistettuihin ja riistettyihin, ei opettaakseen heitä tyytymään osaansa, vaan paljastaakseen yhteiselämän vääryydet . . . »

Jotkut taas ovat sitä mieltä, että Jeesuksen opetuksen ydin on hänen Vuorisaarnassaan ja nimenomaan sen moraalissa. Sen ylevyys tunnustetaan yleisesti kaikkialla maailmassa. Tässä mielessä Vapahtajaa pidetään yhtenä ihmiskunnan suurista uskonnollista opettajista, samanlaisena kuin esim. Buddha, Muhammed, Zarathustra, Gandhi ja Sokrates.

Pari vuotta sitten näin elokuvan, jonka nimenä oli Jeesus Nasaretilainen. Elokuvassa kerrottiin Jeesuksen syntymä ja hänen monet ihmetekonsa taruina. Myönteisestä yleissävystään huolimatta filmi oli Jeesuksen elämää ja työtä ajatellen suurta petosta. Jeesus kuvattiin vain ihmisenä, jonka jumalallisuus, ylösnousemus ja ainutlaatuisuus kiellettiin.

Nasaretin synagoogassa Jeesus sovelsi itseensä profeetta Jesajan ennustukset Herran Palvelijasta, Jumalan valitusta:
» Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut . . . Tänä päivänä tämä kirjoitus on käynyt toteen teidän korvainne kuullen. »

Jeesus oli ennustettu Herran Palvelija, Messias, Jumalan valittu, jolla oli jumalallinen tehtävä maailman kansoille.

. . .

Meidän ei tarvitse haparoida
---------------------------------

Kuuntelemme tarkkaavaisesti Jeesuksen sanoja, kun hän ilmoittaa lyhyesti elämäntehtävänsä:
» Herran Henki . . . on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille . . . saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen . . . »
Sanoista on vaikea löytää poliittista sanomaa, joskin Jeesuksen koko toiminta koitui ja koituu myöskin yhteiskunnallisesti sorrettujen hyväksi. Jeesuksen sanoma on ymmärrettävä ennenkaikkea hengellisesti.

Jeesus puhuu köyhistä. Synnin tähden on ihminen köyhä. Synti erottaa meidät Jumalasta, todellisesta aarteestamme. Jumalasta luopuneeseen ihmiseen sopivat tuhlaajapojasta lausutut sanat:
» Mutta kun hän oli kaikki tuhlannut . . . »
Ilman Jumalaa elävä ihminen on todella kaiken tuhlannut.

Jumalasta luopunut ihminen ei ole vain köyhä, hän on myös vanki. Synti kietoo harjoittajansa yhä lujemmin pauloihinsa.
» Jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. » - Joh. 8: 34

Keskustelin nuoren miehen kanssa, joka tunnustautui alkoholistiksi. Koetin puhua hänelle mahdollisuuksista irrottautua juoppoudesta. Hän katsoi minua säälivästi niin kuin katsotaan sellaiseen, joka ei puhumisiaan ymmärrä.

» Minä en voi irrottautua, ilman viinaa en voi elää »

» Etkö usko, että Jumala voisi vapauttaa sinut ? »

Ihmeekseni hän sanoi: » Uskon, että vain Jumalan voima voisi minut pelastaa, ei kukaan ihminen. Minä olen jo menetetty mies. »

Orjuuden ikeessä oleva ei voi toteuttaa omaa tahtoaan.

Juuri tällaisten ihmisten puoleen Jeesus katsoo. Juuri heille Jeesus Kristus on tullut --- » julistamaan evankeliumia, saarnaamaan vapautuksen sanomaa, näkönsä saamista ja päästämään sorretut vapauteen. »

. . . . . . . .

Siunausta ja Herran rauhaa !

Aloituksia

5

Kommenttia

1166

  1. RAKKAAT LAPSENI - "Herra on minun paimeneni"

    Psalmi 23 - Daavidin psalmi.

    Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

    Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä.

    Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden.

    Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.

    Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen.

    Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    RAKKAAT LAPSENI - "vielä ei ole käynyt ilmi, mitä meistä tulee"

    1. Johanneksen kirje 3: 1-3

    1 Katsokaa, kuinka suurta rakkautta Isä on meille osoittanut: me olemme saaneet Jumalan lapsen nimen, ja hänen lapsiaan me myös olemme. Tästä syystä maailma ei meitä tunne, eihän se tunne häntäkään.

    2 Rakkaat ystävät, jo nyt me olemme Jumalan lapsia, mutta vielä ei ole käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Sen me tiedämme, että kun se käy ilmi, meistä tulee hänen kaltaisiaan, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena kuin hän on.

    3 Jokainen, joka näin panee toivonsa häneen, pitää itsensä puhtaana, niin kuin hän on puhdas ja pyhä.


    . . . SIIS ---> Profeettoja - Apostoleja - Evankelistoja . . . NOUSEE Suomesta.

    . . . . . . . .

    NYT - Huhtikuussa - TULEE tarkennus moneen ASIAAN ja Jumalan KOULUTUS - jatkuu kun KAIKKI ovat lukeneet ENSIMMÄISEN KIRJAN . . .

    . . . Tapio Nousiainen: Yksi ainoa elämä . . . ;)
  2. TÄSSÄ VANHA VASTAUS . . . Samantyyliseen kysymykseen . . .

    LISÄYKSENÄ vielä . . .

    Jumala on - syksyllä 2014 - ANTANUT TIEDOT - TULEVASTA ensimmäisestä ihmeteostansa ---> IHMEPARANTUMINEN - pyörätuolipotilas, jolla ALS -sairaus

    . . . . . . . .

    Evankeliumi Johanneksen mukaan,

    Joh. 6: 28-30 ---> Se on Jumalan teko - SE - tunnusteolla TODISTAMINEN

    Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"

    Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".

    He sanoivat hänelle: "Minkä tunnusteon sinä sitten teet, että me näkisimme sen ja uskoisimme sinua? Minkä teon sinä teet?

    . . . . . . . .

    SE - IHMEPARANTUMINEN - tulee olemaan TODISTUKSENA KAIKILLE . . . :)

    ----------------------------------------------------------------------------------

    Jumalan_henkäys

    1.11.2015 17:34

    Rakkaat uskon siskot ja veljet !

    ******** KIRJOITIT:

    kuinkamonta ihmistä olet täällä saanut itseesi luottamaan?

    ******** VASTAAN: ---> JOUDUN TEKEMÄÄN KAIKEN YKSIN . . . ;-)

    . . . IHMETEKOJA TULEE TAPAHTUMAAN . . . !

    KYLLÄ . . . HUOMASIT AIVAN OIKEIN . . .

    "Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa. . . "

    Tulevat tekoni kunnioittavat Jumalaa ja niillä todistetaan Jumalan olemassaolo, niille jotka eivät muuten uskoisi. Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa, koska löytävät tapahtumille aina jonkun muun järjellisen tai tieteellisen selityksen . . . johon siis ei Jumala mahdu mukaan.

    ********************************************************************

    Jumalan_henkäys

    25.8.2015 18:43

    "Mikset siteeraa Raamattua?"

    Tehtäväni on toteuttaa ja julistaa tämänhetkistä Jumalan tahtoa . . . edustan siis nyt Jumalaa maan päällä . . . Messiaan tuloon asti.

    Tulevat tekoni kunnioittavat Jumalaa ja niillä todistetaan Jumalan olemassaolo, niille jotka eivät muuten uskoisi. Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa, koska löytävät tapahtumille aina jonkun muun järjellisen tai tieteellisen selityksen . . . johon siis ei Jumala mahdu mukaan.

    Raamatun siteeraaminen on tärkeää, mutta pääasiassa muiden tehtävä. Minut Jumala ohjaa tekoihin, koska Jumalan sana ei tavoita tarpeeksi hyvin vaikka sitä yritetään saarnata kaikin tavoin. Siksi tarvitaan enemmän tekoja, joiden tarkoitus on saada ihmiset etsimään vastausta Raamatusta ja Jumalan sanasta . . . siis pohtimaan asioita itsenäisesti.

    Yritän siteerata Jumalan tahtoa mahdollisimman tarkasti, niin että oma mielipiteeni ja käsitykseni häviäisi kirjoituksistani . . . aivan kokonaan. Siihen pyrin, koska se on Jumalan tahto . . . minun kohdallani.

    "Onko sinulla oma blogi?"

    En kirjoita omaa blogia, mutta tulossa on sellaista, joka korvaa blogin.

    Jumalan tahdon mukainen suunnitelma ottaa käyttöönsä kaikki mahdolliset viestintäkeinot. Tulee tapahtumaan sellaisia asioita, jotka ylittävät uutiskynnyksen, jolloin tavallaan kaikki mahdolliset mediat alkavat julistamaan Jumalan sanaa ja sen seurauksena myös ihmiset alkavat keskustelemaan keskenään, tapahtumista.

    Näistä Jumalan suunnitelmista on annettu ennakkoilmoituksia, jotta niitä voi valmistella alustavasti ja valmistautua myös henkisellä tasolla.

    -----------------------------------------------------------------------------

    Jumala aikoo käyttää Jyrkin ja Jarmon nettisivustoja myös jatkossa, mutta sekin on vasta ennakkoilmoitus, joten en pysty sanomaan asiasta sen tarkemmin, mitä kaikkea on tulossa noiden nettisivujen kautta.

    Myös muita henkilöitä on tulossa noihin tehtäviin, mutta tällä hetkellä ei ole vielä tarkempaa tietoa asiasta.

    Eli tässäkin tapauksessa, asian hoitavat ne Jumalan valitut, joilla on siihen tehtävään parhaat edellytykset ja riittävästi kokemusta.

    ********************************************************************

    Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

    Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

    "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

    Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

    Siunausta ja Herran rauhaa !
  3. Jumalan_henkäys

    1.11.2015 16:23

    Rakkaat uskon siskot ja veljet !

    KYLLÄ . . . HUOMASIT AIVAN OIKEIN . . .

    . . . Jumalan tahto TOTEUTUI . . .

    . . . Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

    ILMOITUSPÄIVÄ oli siis . . .

    Jeesus Nasaretilainen on syntynyt 21.08 vuonna 7 eKr klo:12:17, Jumalan ilmoituksen mukaisesti, eikä sitä voi mitenkään ihminen tutkia, se SYNTYMÄAIKA vaan on ja pysyy, eikä muuksi muutu.

    ----------------------------------------------------------------------

    Jumalan_henkäys 21.8.2015 14:10

    Jumala kyllä tietää oman poikansa syntymäpäivän . . . ei ihminen sitä päivämäärää tutkimalla voi muuksi muuttaa !

    ----------------------------------------------------------------------

    Jumalan_nimissä

    8.9.2015 4:52

    Rakas uskonveljeni Jyrki !

    Olen suorassa virkasuhteessa Jumalaan, ja suoritan Jumalan tahtoa lyhyen ajan täällä. Teen ainoastaan sen mitä Jumala käskee, eli jos en saa kirjoittaa mitään "Jumalan_henkäys" nimimerkillä, niin sitten en myöskään kirjoita, enne kun Jumala taas käskee.

    Olen Jumalan talutusnuorassa ja nöyristä nöyrin Jumalan tahdon toteuttaja. Kirjoitan niille henkilöille, joille Jumala käskee kirjoittamaan ja sen mitä Jumala haluaa sanoa.

    Jumala on määrännyt tänne kokoamaan uudestisyntyneiden valittujen ryhmän, tehtäväänsä varten. Eli vastaan otamme Messiaan, kun aika on täysi. Olen valmistellut tätä vuoden, Jumalan suoralla ohjauksella.

    Jeesus Nasaretilainen on syntynyt 21.08 vuonna 7 eKr klo:12:17, Jumalan ilmoituksen mukaisesti, eikä sitä voi mitenkään ihminen tutkia, se SYNTYMÄAIKA vaan on ja pysyy, eikä muuksi muutu.

    Keskustelen Jumalan kanssa ja toteutan nöyrän kärsivällisesti Herran tahtoa, siksi minua pidetään hulluna. Minua ei uskota, mutta teen mitä Jumala käskee, luottamuksen saamiseksi ja minulla on kaikki valtuudet ilmoittaa asiat, Jumalan nimissä.

    -----------------------------------------------------------

    Tämä on ilmoitettu Kaikkivaltiaan Jumalan nimissä ja valtuutuksella, sillä edustan nyt . . . Jumalaa maan päällä.

    Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
  4. TÄSSÄ VASTAUS . . . Kahdessa viestissä . . .

    . . . Jumalan tahto TOTEUTUI . . .

    . . . Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

    ---------------------------------------------------------------------

    Jumalan_henkäys

    1.11.2015 15:21

    Rakkaat uskon siskot ja veljet !

    KYLLÄ . . . HUOMASIT AIVAN OIKEIN . . .

    . . . Jumalan tahto TOTEUTUI . . .

    . . . Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

    ----------------------------------------------------------------------

    NÄMÄ KAKSI ILMOITUSTA . . . OVAT YHTEYDESSÄ TOISIINSA

    ******** Näky pettyneistä ihmisistä !!! (Julkaistu 21.8.2015)

    ******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? (21.8.2015 12:17)

    ja LISÄKSI VIELÄ >Yöllinen näkyni Jeesuksen toisesta tulemisesta<

    http://keskustelu.suomi24.fi/t/13904024/yollinen-nakyni-jeesuksen-toisesta-tulemisesta

    ----------------------------------------------------------------------

    ************************************************************************

    Näky pettyneistä ihmisistä !!!

    Julkaistu 21.8.2015

    Evankelista profeetta Paavo Järvisen näky pettyneistä ihmisistä, jotka eivät tienneet että heidän on kaduttava pahoja tekojaan ja tehtävä parannus synneistään.

    "Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon." - Sananlaskut 28:13

    Katso koko ohjelma täältä: http://www.tv7.fi/vod/player/?program...

    Uudestisyntyminen: http://ennustuksia.com/uudestisyntymi...

    https://www.youtube.com/watch?v=9R2PrjeaQg4

    ----------------------------------------------------------------------

    http://keskustelu.suomi24.fi/t/13839680/naky-pettyneista-ihmisista-!!!

    ----------------------------------------------------------------------

    ************************************************************************

    Jumalan_henkäys

    21.8.2015 12:17

    Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

    Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

    UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

    --------------------------------------------------------------

    Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

    ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

    UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

    KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

    "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

    Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

    Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

    ----------------------------------------------------------------

    Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

    Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

    ********************************************************************

    Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

    Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

    "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

    Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

    Siunausta ja Herran rauhaa !
  5. Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

    . . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

    ---

    ***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

    Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

    ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

    NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

    ---

    MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

    . . . . . . . .

    Jumalan_henkäys

    21.8.2015 12:17

    Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

    Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

    UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

    --------------------------------------------------------------

    Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

    ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

    UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

    KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

    "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

    Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

    Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

    ----------------------------------------------------------------

    Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

    Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

    Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

    TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

    . . . . . . . .

    Evankeliumi Matteuksen mukaan,

    Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

    Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

    Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

    Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

    . . . . . . . .

    RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

    . . .

    Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

    Jumalan rakkaus

    ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

    Aamen.

    . . . . . . . .

    Siunausta ja Herran rauhaa !
  6. Profetia 30.3.2016

    211357871

    31.3.2016 23:47

    Cherie Sheridanin 30.3.2016 saama profetia

    LINNOITUKSET

    Jumala tule hajottamaan rahan palvonnan epäjumalat, vaikka se tarkoittaisi yhteiskunnan perustusten järkkymistä. Babylonian (uskonnollisuuden) alttarit tulevat romahtamaan Jumalan voimasta.

    Jumala on se, joka pitää kansakunnat pystyssä.

    Kun Jumala kielletään voiman ja menestyksen antajana, jokainen kansakunta kaatuu.

    TEHKÄÄ PARANNUS

    Kansojen menestys ja mahti kaatuvat, kunnes ne antavat kunnian Jumalalle.

    Suomi herää! Tuomio on ovella! Sinulta on odotettu vain sitä, että antaisit kunnian Herralle, joka pelasti sinut vihollisen kädestä. Kuinka olemme kieltäneet Sinut, te kysytte?

    Siten, että olette vaihtaneet Minut rahan, materian ja lihallisten nautintojen epäjumaliin. Jos jatkatte tätä tietä, lapsistanne tulee vielä pahempia, kuten Sodoma ja Gomorra!

    Tehkää siis parannus tai tulen ja siirrän lampunjalkanne pois paikaltaan!

    Olette tuoneet pakanoiden rituaaleja minun huoneeseeni. Uskonnollisuuden ja ihmisten perinnäissääntöjen epäjumalat olette tuoneet sinne. Ja niin ovat lamppunne sammuneet.

    Juhlitte voittoani noitien kanssa! Osoitatte epäkunnioitusta ristillä vuodattamalleni verelle ja kärsimykselle. Pelkäätte omasta puolestanne, ettekä huolehdi vähimmistä veljistäni, jotka kärsivät Nimeni tähden.

    TEHKÄÄ PARANNUS TE PAHA JA USKOTON KANSA!

    Kääntykää, ennen kuin vien teidät jälleen vankeuteen. Johtajanne ovat vieneet teidät syvälle harhaan. Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää puoleeni nöyryydessä. Älkää omaksuko valhetta!

    En iske silmää synneillenne, vaan ne ovat kuin löyhkä sieraimissani. Katukaa!

    Tuomio tulee viipymättä!

    LUPAUS

    Jos käännytte, käytän teitä Minun äänenäni koko maailmalle.

    Kääntykää vain pois rahan ja materian palvonnasta. Minussa ovat kaikki teidän tarpeenne.

    Tavaran himostanne on tultava loppu!

    SANANSAATTAJAT

    Olen lähettänyt sanansaattajiani Suomeen vuosien ajan, jotta syttyisitte.

    Te pidätte heitä vain viihdyttäjinä. Mitä nyt? Mitä uutta taas? Vain uusi teatteriesitys jälleen, jota katsoa.

    Haluatte, että he antavat itsensä teille kokonaan, mutta mitä he saavat palkaksi? Mitä teette saatuanne Sanan?

    Te paadutatte itsenne, ette muutu. Ja jokaisen Sanan jälkeen paadutte yhä enemmän, koska ette ottaneet sanaa vakavasti.

    Totisesti, lähetän profeettojani varoittaakseni teitä! Kuunnelkaa heitä ja kääntykää!

    TALOUS

    Kun maailman talous kaatuu, me kaadumme myös. Perustukset järkkyvät ja sulavat kuin vaha Minun edessäni.

    Valitkaa siis tänään, ketä palvelette. Jos Jumalaa, niin palvelkaa tosissaan.

    JOHTAJAT

    Suomen johtajat ovat johtamassa harhaan kansaanne. He kuuntelevat humanismin ja poliittisen korrektiuden ääntä.

    He ovat ennakkoluuloja ja rasismia vastaan muuttaen Totuuden vääräksi ja haluten poliittista korrektiutta.

    Heistä on tullut sokeita taluttajia. Rukoilkaa johtajienne puolesta, että he kääntyisivät puoleeni.

    TUOMIO VAI ARMO

    Tuonko siis armon vai tuomion teille? Tehkää siis parannus ja kääntykää jälleen Minun luokseni rakkaani! Sillä Minä tulen pian, sanoo Jumalan Henki.

    HERÄTYS

    Haluaisin tulla keskuuteenne, mutta ihmiset vain pelaavat peliään seurakunnassa, eivätkä ota Minua vakavasti. He ovat huolissaan vain omasta elämästään, eikä Minulle ole siinä tilaa. Joudun ravistelemaan heitä saadakseni taas heidän huomionsa.

    http://www.jouko-piho.fi/211357871
  7. "Sanon teille erään kauhistuttavan totuuden: Uskovien yhteyden puute on suurin syy siihen, ettei ole suurta herätystä. Suomalaisia hukkuu ja syy on uskovissa."

    – Tapio Nousiainen

    "Monien erehdysten ja kiivailujen jälkeen minulle on kirkastunut kalliiksi Jeesuksen lammaslauman yhteys. Tarvitsemme Suomeen suuren herätyksen taivaasta. Herätyksen, joka yhdistää hajallaan olevat Jumalan lapset. Sellaisen, jonka vaikutuksesta ihmiset herkeävät kyselemästä, mikä suunta on oikea. He käsittävät, että vain Jeesus Kristus on oikea."

    – Tapio Nousiainen

    Tapio Nousiainen (1914–1981) on Suomen kristityille tuttu runoteostensa ohella ennen kaikkea kirjasestaan Yksi ainoa elämä, joka on – hieman ilkeää termiä käyttääkseni – ”pelotteluevankelioinnin” ehkä tunnetuin kotimainen edustaja. Kyseisen kirjan lukeneet voivat helposti kuvitella sen tekijän tiukkailmeiseksi, elämään ilottomasti ja mustavalkoisesti suhtautuvaksi tuomion saarnaajaksi.

    Tapio Nousiainen oli elämänsä aikana yksi Suomen monipuolisimmista ja tuotteliaimmista kirjailijoista. Hän kulki ahdasmielisen kristillisyyden alueilta laajoille niityille, taistelemaan Kristuksen ruumiin yhteyden puolesta. "Alas bunkkerimentaliteetti ja toistemme haavoittaminen - Kristus kuoli kaikkien leirien ulkopuolella, ja sinne, luoksensa, Hän kutsuu aikamme uskovia"; tässä yksi Tapio Nousiaisen käyttämä haastehuuto. Kuultiinpa tällainenkin jatkosana: "Kristityt ihmisten keskelle – vaikka kirkot pitäisi räjäyttää!"

    ----------------------------------------------------------

    Siunausta ja Herran rauhaa !
  8. Rakkaat USKON siskot ja veljet !

    UUDESTISYNTYNEILLÄ - Jeesuksen seuraajilla . . . joilla on vakaa KUTSUMUS . . .

    . . . TUO - JEESUKSEN ANTAMA - KÄSKY . . . ON AINA KIRKKAASTI MIELESSÄ . . .

    . . . Mutta kuitenkin MUUTAMAT EPÄILEVÄT . . .

    Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, JOSKIN MUUTAMAT EPÄILIVÄT. - Matt. 28:17

    ******************************************************************************

    Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 28:16-20 ---> Lähetyskäsky

    Kaikki yksitoista opetuslasta lähtivät Galileaan ja nousivat vuorelle, minne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.

    Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, joskin muutamat epäilivät.

    Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin:

    "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

    Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

    ******************************************************************************

    Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, JOSKIN MUUTAMAT EPÄILIVÄT. - Matt. 28:17

    LOPETA SINÄKIN EPÄILYSI . . .

    . . . KYLLÄ MEIDÄN TEHTÄVÄMME ON . . . KÄÄNNYTTÄÄ . . .

    . . . UUDESTISYNTYMISEEN eli PELASTUKSEEN . . .

    . . . JA JUMALA ON MEIDÄN KANSSAMME . . .

    . . . "Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

    ________________________________________________________________________

    Siunausta ja Herran rauhaa !
  9. Jeesus_valitsi_tekstin

    26.2.2016 12:27

    Rakkaat USKON siskot ja veljet !

    Jumala SANOO . . .

    . . . JOS jollakin on KORVAT KUULLA . . . hän KUULKOON . . . !

    . . . Elian - HENKI - tulee ---> Johannes Kastajan KAUTTA - (ON TULLUT NYT)

    . . . VOIMA ja VOITELU - ON TULOSSA - (AJALLAAN)

    ------------------------------

    Jumala PUHUU ja NE kuuntelevat, jotka ottavat Herran VASTAAN . . . nöyrästi.

    TIE ON AUKENEVA

    ........NE, jotka Herraa ODOTTAVAT, SAAVAT UUDEN VOIMAN. Jes. 40:31

    . . .

    Jesaja 40: 29-31

    40:29 Hän antaa VÄSYNEELLE VÄKEÄ ja VOIMATTOMALLE VOIMAA yltäkyllin .

    40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

    40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

    ---------------------------------------------------------------------------------------

    Jesaja 40:3-8

    40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

    40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

    40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

    40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

    40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.

    40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

    Jesaja 40:25-31

    40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

    40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.

    40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

    40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.

    40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.

    40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

    40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

    ---------------------------------------------------------------------------------------

    Siunausta ja Herran rauhaa !