Vapaa kuvaus

Jeesus VALITSI TEKSTIN . . .

. . . ja --- LUKI sen . . .

. . . ja --- sitten SELITTI sen . . .

. . .

Jeesus SANOI . . .

» . . . Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen, saarnaamaan Herran otollista vuotta . . . »

- Luukas 4:18-19

. . .

Jeesus valitsi tekstin
------------------------

Jeesuksen puhe Nasaretin synagoogassa on ainutlaatuinen. Se on näet ainoa puhe, jossa Jeesus valitsi tekstin ja selitti sen. Siksi olemme erityisen uteliaita tämän puheen suhteen.

Teksti on otettu Jesajan kirjan 42. luvusta ja se on Uudessa testamentissa Luukkaan evankeliumin 4. luvussa. Tästä puheesta on sanottu, että se sisältää lyhyesti Jeesuksen julistuksen ytimen.

Mikä on Jeesuksen sanoman ydin ? --- Siitä ei olla yksimielisiä.

Kaikkina aikoina on ollut ja on edelleenkin niitä, jotka kieltävät jopa Jeesuksen historiallisuuden. Varsin tavallista on myös, että Jeesuksesta tehdään vallankumousmies, yhteiskunnallinen julistaja.

» Kristus samasti itsensä alistettuihin ja riistettyihin, ei opettaakseen heitä tyytymään osaansa, vaan paljastaakseen yhteiselämän vääryydet . . . »

Jotkut taas ovat sitä mieltä, että Jeesuksen opetuksen ydin on hänen Vuorisaarnassaan ja nimenomaan sen moraalissa. Sen ylevyys tunnustetaan yleisesti kaikkialla maailmassa. Tässä mielessä Vapahtajaa pidetään yhtenä ihmiskunnan suurista uskonnollista opettajista, samanlaisena kuin esim. Buddha, Muhammed, Zarathustra, Gandhi ja Sokrates.

Pari vuotta sitten näin elokuvan, jonka nimenä oli Jeesus Nasaretilainen. Elokuvassa kerrottiin Jeesuksen syntymä ja hänen monet ihmetekonsa taruina. Myönteisestä yleissävystään huolimatta filmi oli Jeesuksen elämää ja työtä ajatellen suurta petosta. Jeesus kuvattiin vain ihmisenä, jonka jumalallisuus, ylösnousemus ja ainutlaatuisuus kiellettiin.

Nasaretin synagoogassa Jeesus sovelsi itseensä profeetta Jesajan ennustukset Herran Palvelijasta, Jumalan valitusta:
» Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut . . . Tänä päivänä tämä kirjoitus on käynyt toteen teidän korvainne kuullen. »

Jeesus oli ennustettu Herran Palvelija, Messias, Jumalan valittu, jolla oli jumalallinen tehtävä maailman kansoille.

. . .

Meidän ei tarvitse haparoida
---------------------------------

Kuuntelemme tarkkaavaisesti Jeesuksen sanoja, kun hän ilmoittaa lyhyesti elämäntehtävänsä:
» Herran Henki . . . on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille . . . saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen . . . »
Sanoista on vaikea löytää poliittista sanomaa, joskin Jeesuksen koko toiminta koitui ja koituu myöskin yhteiskunnallisesti sorrettujen hyväksi. Jeesuksen sanoma on ymmärrettävä ennenkaikkea hengellisesti.

Jeesus puhuu köyhistä. Synnin tähden on ihminen köyhä. Synti erottaa meidät Jumalasta, todellisesta aarteestamme. Jumalasta luopuneeseen ihmiseen sopivat tuhlaajapojasta lausutut sanat:
» Mutta kun hän oli kaikki tuhlannut . . . »
Ilman Jumalaa elävä ihminen on todella kaiken tuhlannut.

Jumalasta luopunut ihminen ei ole vain köyhä, hän on myös vanki. Synti kietoo harjoittajansa yhä lujemmin pauloihinsa.
» Jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. » - Joh. 8: 34

Keskustelin nuoren miehen kanssa, joka tunnustautui alkoholistiksi. Koetin puhua hänelle mahdollisuuksista irrottautua juoppoudesta. Hän katsoi minua säälivästi niin kuin katsotaan sellaiseen, joka ei puhumisiaan ymmärrä.

» Minä en voi irrottautua, ilman viinaa en voi elää »

» Etkö usko, että Jumala voisi vapauttaa sinut ? »

Ihmeekseni hän sanoi: » Uskon, että vain Jumalan voima voisi minut pelastaa, ei kukaan ihminen. Minä olen jo menetetty mies. »

Orjuuden ikeessä oleva ei voi toteuttaa omaa tahtoaan.

Juuri tällaisten ihmisten puoleen Jeesus katsoo. Juuri heille Jeesus Kristus on tullut --- » julistamaan evankeliumia, saarnaamaan vapautuksen sanomaa, näkönsä saamista ja päästämään sorretut vapauteen. »

. . . . . . . .

Siunausta ja Herran rauhaa !

Aloituksia

5

Kommenttia

1166

  1. Jumalan_henkäys++22.4.2017+22:50Jumala+SANOO+.+.+.Jumalan+tahto+on+kampata+Paavi+nurin,+samoin+kaikki+muukin,+joka+ei+ole+Jumalan+tahdon+mukaista.+Paavi+on+ihmisten+valinta,+eli+ei+suoraan+Jumalan+valinta,+vaan+niiden+jotka+omavaltaisesti+ovat+päättäneet+edustaa+Jumalaa,+mutta+ilman+Jumalan+tahdon+toteutusta+ja+Jumalan+valintaa.+Paavi+on+siten+ihmisten+valinta+edustamaan+Jumalaa,+jolloin+Jumalan+tahto+ei+enää+toteudu,+vaan+ihmisen+tahto.+Jumalan+tahto+siis+katosi,+kun+Paavilla+korvattiin,+Jumalan+tahto.+Minä+olen+siten+puhdas+Jumalan+tahto..+.+.Jumalan_nimissä++8.9.2015+14:37Rakas+uskonveljeni+"KTSEiKirj"+!Se+miten+sinä+nämä+yksittäiset+asiat+ymmärrät,+omassa+käsitysmaailmassasi,+ei+ole+mitään+merkitystä.+Voit+nostella+sieltä+täältä+yksittäisiä+asioita,+mutta+jos+et+ymmärrä+kokonaisuutta,+niin+et+myöskään+ymmärrä+noiden+yksittäisten+asioiden+todellista+merkitystä.+Toivottavasti+ymmärsit,+mitä+todella+tarkoitin,+se+on+pyrkimykseni,+että+minut+ymmärrettäisiin+täysin+oikein,+jotta+Jumalan+tahto+toteutuisi.+----------------------------------------------------------+"-+Paavikompleksi?"Jumalan+tahto+on+kampata+Paavi+nurin,+samoin+kaikki+muukin,+joka+ei+ole+Jumalan+tahdon+mukaista.+Paavi+on+ihmisten+valinta,+eli+ei+suoraan+Jumalan+valinta,+vaan+niiden+jotka+omavaltaisesti+ovat+päättäneet+edustaa+Jumalaa,+mutta+ilman+Jumalan+tahdon+toteutusta+ja+Jumalan+valintaa.+Paavi+on+siten+ihmisten+valinta+edustamaan+Jumalaa,+jolloin+Jumalan+tahto+ei+enää+toteudu,+vaan+ihmisen+tahto.+Jumalan+tahto+siis+katosi,+kun+Paavilla+korvattiin,+Jumalan+tahto.+Minä+olen+siten+puhdas+Jumalan+tahto.En+itse+päätä+mistään+mitään,+noudatan+vain+kirjaimellisesti+Jumalan+ohjeita+eli+minun+omilla+ajatuksillani+ei+ole+mitään+merkitystä.+Minulla+ei+ole+näissä+asioissa+enää+omaa+tahtoa,+on+vain+olemassa+Jumalan+tahto,+joka+täytyy+toteuttaa+ja+hyvä+niin.Jos+tapahtuisi+niin,+että+en+enää+toteuttaisi+Jumalan+tahtoa,+niin+Jumala+ottaisi+tilalleni,+sellaisen+ihmisen,+joka+toteuttaisi+puhtaasti+Jumalan+tahdon+ja+minua+ei+enää+tarvittaisi.Tai+sitten+kurittaisi+minua+uudestaan+niin+pitkään,+että+toteuttaisin+taas+pelkästään+Jumalan+tahtoa,+enkä+lainkaan+omaani.+------------------------------------------------------------------------"edustan+nyt+.+.+.+Jumalaa+maan+päällä."Näin+on+Jumala+valitettavasti+määrännyt+ja+jos+en+tee+niin,+olen+petturi+Jumalaa+kohtaan+ja+minut+voisi+saman+tien+korvata,+jos+olisi+joku,+jolla+voisi+korvata.Kaikki+edelliset+ovat+Jumalan+tahdon+toteutusta,+sillä+edustan+nyt+.+.+.+Jumalaa+maan+päällä.+En+ymmärrä,+miten+sen+voi+muuten+sanoa,+ehkä+jotenkin+kiertelemällä,+jonka+jälkeen+kukaan+ei+enää+ymmärrä+.+.+.+ketä+todellisuudessa+edustan.Itseäni+en+kuitenkaan+edusta,+enkä+SAATANAA+.+.+.+pelkästään+siis+JUMALAA+ja+Jumalan+tahtoa."Joudutte+lukemaan+opiskeluaikana+yli+770+sivua,+Jeesuksen+elämästä+ja+opetuksista,+jota+siis+ei+ole+Raamatussa+kerrottu."Emme+jatka+asioiden+käsittelyä,+ennen+kuin+kaikki+ovat+paikalla+ja+suostuvat+toteuttamaan+Jumalan+tahtoa.+Jumala+ilmoittaa+milloin+voimme+jatkaa+asioiden+käsittelyä,+minä+en+sitä+päätä.+Eli+JH+ei+kirjoita+mitään,+eikä+perustele+mitenkään,+miksi+ei+kirjoita+mitään,+koska+toteuttaa+pelkästään+Jumalan+tahtoa+ja+saa+määräyksen+Häneltä.+Jumalan+ei+tarvitse+lainkaan+perustella,+miksi+toimii+niin+kuin+toimii,+koska+Herra+yksin+määrää+mitä+ja+milloin+haluaa+toteuttaa,+eikä+ihminen+voi+siihen+mitenkään+vaikuttaa.---------------------------------------------------------------------Se+mitä+puhdas+Jumalan+tahto+tarkoittaa+ja+miten+sitä+tulee+toteuttaa,+ei+ole+yksinkertaista.+Jumala+käytti+minun+koulutukseeni+14+vuotta,+jotta+voisin+toteuttaa+puhdasta+Jumalan+tahtoa,+niin+kuin+Herra+tahtoo,+enkä+siis+tahdo+enää+mitään+muuta+kuin+toteuttaa+Kaikkivaltiaan+Jumalan+tahtoa,+niin+tarkasti+kuin+vaan+voin.+------------------------------------------------------------Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.
  2. ""Näin+sanoo+Herra+Sebaot,+Israelin+Jumala:+Älkää+antako+keskuudessanne+olevien+profeettojen+ja+ennustajien+pettää+itseänne!+Älkää+uskoko+unia,+joita+he+teille+kertovat.+Silkkaa+valhetta+he+julistavat+teille+minun+nimissäni,+en+minä+ole+heitä+lähettänyt,+sanoo+Herra.+(Jer.29:7-9)-+Mitä+ihmeen+tekemistä+noilla+kahdella+jakeella+on+keskenään?+Miksi+ne+ovat+peräkkäin?+Onko+kirjoittajan+ajatus+harhaillut+tai+kopioijalla+kynä+lipsunut?+kyselin+ihmeissäni,+luettuani+molemmat+jakeet.Sitten+käväisin+netin+keskustelupalstoilla+lueskelemassa+kristittyjen+välistä+keskustelua.+Äkkiä+jälkimmäinen+jae+ei+tuntunutkaan+enää+niin+omituiselta.""----------------------------------------------------------------------------ÄLKÄÄ+---+MYÖSKÄÄN+---+PETTÄKÖ+-+itse+-+ITSEÄNNE+.+.+.+LUULEMALLA+.+.+.+;)Kirje+galatalaisille+61.+Veljet,+jos+joku+tavataan+jostakin+rikkomuksesta,+niin+ojentakaa+te,+hengelliset,+häntä+sävyisyyden+hengessä;+ja+ole+varuillasi,+ettet+sinäkin+joutuisi+kiusaukseen.+2.+Kantakaa+toistenne+kuormia,+ja+niin+te+täytätte+Kristuksen+lain.+3.+Sillä+jos+joku+LUULEE++jotakin+olevansa,+vaikka+ei+ole+mitään,+niin+hän+PETTÄÄ+itsensä.+4.+Mutta+tutkikoon+kukin+omat+tekonsa,+ja+silloin+hänen+kerskaamisensa+on+vain+siinä,+mitä+hän+itse+on,+ei+siinä,+mitä+toinen+on;+5.+sillä+kunkin+on+kannettava+oma+taakkansa.+6.+Jolle+sanaa+opetetaan,+se+jakakoon+kaikkea+hyvää+opettajallensa.+7.+Älkää+eksykö,+Jumala+ei+salli+itseänsä+pilkata;+sillä+mitä+ihminen+kylvää,+sitä+hän+myös+niittää.+8.+Joka+lihaansa+kylvää,+se+lihasta+turmeluksen+niittää;+mutta+joka+Henkeen+kylvää,+se+Hengestä+iankaikkisen+elämän+niittää.+9.+Ja+kun+hyvää+teemme,+älkäämme+lannistuko,+sillä+me+saamme+ajan+tullen+niittää,+jos+emme+väsy.+10.+Sentähden,+kun+meillä+vielä+aikaa+on,+tehkäämme+hyvää+kaikille,+mutta+varsinkin+uskonveljille.+.+.+.+.+.+»+Joka+ei+ole+minun+kanssani,+se+on+minua+vastaan;+ja+joka+ei+minun+kanssani+kokoa,+se+hajottaa.+»-+Matt.+12:30Jumalan+Pyhän+Hengen+TOIMINTA+---+KOKOAA+---+EIKÄ++.+.+.+HAJOTA+.+.+.+!Jeesus+SANOO+.+.+.30.+Joka+ei+ole+minun+kanssani,+se+on+minua+vastaan;+ja+joka+ei+minun+kanssani+kokoa,+se+hajottaa.+31.+Sentähden+minä+sanon+teille:+jokainen+synti+ja+pilkka+annetaan+ihmisille+anteeksi,+mutta+Hengen+pilkkaamista+ei+anteeksi+anneta.+32.+Ja+jos+joku+sanoo+sanan+Ihmisen+Poikaa+vastaan,+niin+hänelle+annetaan+anteeksi;+mutta+jos+joku+sanoo+jotakin+Pyhää+Henkeä+vastaan,+niin+hänelle+ei+anteeksi+anneta,+ei+tässä+maailmassa+eikä+tulevassa.+33.+Joko+tehkää+puu+hyväksi+ja+sen+hedelmä+hyväksi,+tahi+tehkää+puu+huonoksi+ja+sen+hedelmä+huonoksi;+sillä+hedelmästä+puu+tunnetaan.+34.+Te+kyykäärmeitten+sikiöt,+kuinka+te+saattaisitte+hyvää+puhua,+kun+itse+olette+pahoja?+Sillä+sydämen+kyllyydestä+suu+puhuu.+35.+Hyvä+ihminen+tuo+hyvän+runsaudesta+esille+hyvää,+ja+paha+ihminen+tuo+pahan+runsaudesta+esille+pahaa.+36.+Mutta+minä+sanon+teille:+jokaisesta+turhasta+sanasta,+minkä+ihmiset+puhuvat,+pitää+heidän+tekemän+tili+tuomiopäivänä.+37.+Sillä+sanoistasi+sinut+julistetaan+vanhurskaaksi,+ja+sanoistasi+sinut+tuomitaan+syylliseksi.Evankeliumi+Matteuksen+mukaan,+Matt.+12:30-37+--->+Pyhän+Hengen+pilkka
  3. Kristuksen+ruumis+.+.+.+Jumalan+seurakunta+.+.+.+!+Jukka+Rokan+näky+Kristuksen+ruumiista+keväällä+1980-------------------------------------------------------------Näin+edessäni+patsaan.+Se+oli+kuin+Danielin+näkemä+kuvapatsas,+mutta+tämä+näkemäni+kuvasi+Kristusta+ja+seurakuntaa.+Tämän+patsaan+pää+säteili+rakkautta.+Ruumiskin+näytti+vahvalta+ja+voimakkaalta.+Sen+rintakehässä+luki+sana+ISRAEL.+Pää+katseli+sitä+ja+huokasi+syvään.+Sydämen+kohdalle+ilmestyi+sana+ALKUSEURAKUNTA.+Se+valtasi+koko+ruumiin+-+jopa+sana+Israel+katosi.+Ruumis+näytti+vahvalta+ja+elinvoimaiselta.Mutta+sitten+vatsan+kohdalle+ilmestyi+kirjoitus:+ROOMALAISKATOLINEN+KIRKKO,+YKSI+JA+AINOA.+Mutta+nyt+koko+vatsa+joutui+kuin+synnytyskipuihin,+ja+se+muuttui+visvaa+valuvaksi+paiseeksi.+Ja+totisesti:+siitä+SYNTYI+ulkopuolisen+voiman+vaikutuksesta+ELÄVIÄ+LAPSIA.+Mutta+sitten+tapahtui+kauheaa:+NÄMÄ+SYNTYNEET+LAPSET+JOUTUIVAT+KIDUTETTAVIKSI+JA+NIITÄ+TAPETTIIN.+Mutta+jatkuvista+vainoista+huolimatta+myös+SYNNYTYSKIVUT+JATKUIVAT:+syntyi+sanoja:+luterilaiset,+anglikaanit,+presbyteerit,+episkopaalit,+metodistit,+baptistit,+helluntailaiset+ym.+-+ja+pää+...+itki!Kuulen+jatkuvana+huutona+eri+ryhmien+taholta:+Lähtekää+siitä+ulos,+te+minun+kansani.+Mutta+tuo+huuto+oli+kuin+kuolleiden+luiden+kolinaa:+huuto+ei+ollut+Pyhän+Hengen+vaikuttamaa+huutoa,+vaan+kiihkeää+opinkiistojen+ilmaisua.Yhtäkkiä+kävi+kuin+humahdus,+ja+se+sai+liikettä+luihin.+Käsivarret+alkoivat+liikkua+huitoen+sinne+tänne.+Samoin+jalat+alkoivat+käydä,+mutta+nekin+vetivät+eri+suuntiin.+Koko+ruumis+näytti+kuin+repeilevän+kappaleiksi,+sillä+nyt+ruumiiseen+ilmestyi+sinne+tänne+kiskovia+jalkoja+ja+käsivarsia+sadoittain,+ja+ne+kaikki+olivat+toinen+toisensa+tiellä,+eikä+matka+edistynyt.+Päästä+valuivat+kyyneleet,+kun+koko+ruumis+oli+kuin+rikkirevittyä,+runneltua+lihaa.+Pää+itki,+sillä+olivathan+kristityt+itse+ristiinnaulinneet+Herransa+ruumiin,+repineet+pyhien+seurakunnan+...+Se+oli+täynnä+oppia,+riitaa,+kateutta,+vihaa.Nyt+ilmestyivät+sanat+PYHÄ+HENKI+ja+KARISMA,+LIITTYKÄÄ+TOISIINNE+RAKKAUDEN+SITEILLÄ+...+sillä+olettehan+samaa+ruumista!+...+kaikui+pään+vaatimana+huutona.+Ihmeekseni+näin,+että+yhä+uudet+ja+uudet+jalkaparit+alkoivat+astua+tasatahtia,+ja+samalla+nämä+tasatahtiset+kuin+näkymättömän+voiman+vaikutuksesta+alkoivat+irrottautua+tästä+lahoamaisillaan+olevasta+ruumiista,+jonka+yhtäkkiä+huomasin+olevan+ilman+päätä!+Se+oli+päätön+ruumis!Samalla+näin+näiden+tasatahtiin+päässeiden+muodostaneen+todellisen+ruumiin,+joka+nyt+oli+kiinteästi+liitettynä+päähän.Päästä+lähtenyt+rakkauden+virta+pyyhkäisi+pois+kaiken+lian+ja+saastan,+kaikki+haavat+ja+vammat,+jotka+nyt+kuin+kirouksena+laskeutuivat+tuon+vanhan+kirkkokuntaruumiin+ylle+saaden+senkin+käymistilaan.Todellinen+Kristuksen+ruumis+seisoi+ylväänä+päähän+liitettynä,+kuin+jotain+odottaen.+Ja+nyt+sen+ylle+sidottiin+leveä+kultainen+vyö,+jossa+luki:+RAKKAUS+-+TÄYDELLISYYDEN+SIDE.Tämä+täydellisyyden+side+-+Rakkaus+-+liitti+yhteen+kaikki+patsasruumiin+eri+osat,+lihaksiston,+luuston,+elimistön+-+koko+uudestisyntyneiden+ruumiin!+Niinpä+tähän+elävään+patsaaseen+ilmestyivät+sanat:+Kristuksen+ruumis+-+Jumalan+seurakunta.Ja+sen+rinnalla+seisoneeseen,+eri+uskontokuntien+kuolleista+luista+koostuneeseen+kyhäelmään,+joka+ulkonaisesti+näytti+mahtavalta,+mutta+sisäisesti+oli+täynnä+kuolleiden+luita+ja+kaikkea+saastaa,+kirjoitettiin+sanat:+SUURI+BABYLON.+Ja+sitä+katseli+kauhistuneena+SYNNYTYSKIVUISSAAN+KIEMURTELEVA+VAIMO+-+ISRAEL+...Yhtäkkiä+kävi+kuin+väkevä+tuulispää,+joka+tempasi+ylös+tämän+Hengestä+syntyneen,+Herransa+tuloa+odottavan+Kristusruumiin,+joka+oli+lopullisesti+liittyvä+päähän.Alhaalla+maan+kansat+vaikeroivat,+ja+siellä+kuului+myös+viimeinen+uloskäsky,+koskien+Israelia+ja+kaikkia+vielä+jäljellä+olevia+pyhiä:+’Tyhmät+neitsyet!+Lähtekää+siitä+ulos,+minun+kansani,+ettette+tulisi+osallisiksi+hänen+synteihinsä+ja+saisi+tekin+kärsiä+hänen+vitsauksistansa+(Ilm.18:4).+Mutta+Kristuksen+ruumis,+seurakunta-morsian,+kohosi+ylös.+He+nousivat+kuin+kirkkaat+tähdet+kaikista+kansoista,+heimoista,+kielistä+ja+sukukunnista,+kaikista+uskovien+piireistä+yli+seurakuntarajojen…’.”-+Jukka+Rokka.+.+.+.+.+https://suomiprofetiassa.wordpress.com/jukka-rokka-jarkyttava-naky-aamulla-16-03-2001/
  4. 7.+Älkää+eksykö,+Jumala+ei+salli+itseänsä+pilkata;+sillä+mitä+ihminen+kylvää,+sitä+hän+myös+niittää.+8.+Joka+lihaansa+kylvää,+se+lihasta+turmeluksen+niittää;+mutta+joka+Henkeen+kylvää,+se+Hengestä+iankaikkisen+elämän+niittää.+.+.+.+11.+Katsokaa,+kuinka+suurilla+kirjaimilla+minä+omakätisesti+teille+kirjoitan!+.+.+.Kirje+galatalaisille+61.+Veljet,+jos+joku+tavataan+jostakin+rikkomuksesta,+niin+ojentakaa+te,+hengelliset,+häntä+sävyisyyden+hengessä;+ja+ole+varuillasi,+ettet+sinäkin+joutuisi+kiusaukseen.+2.+Kantakaa+toistenne+kuormia,+ja+niin+te+täytätte+Kristuksen+lain.+3.+Sillä+jos+joku+luulee+jotakin+olevansa,+vaikka+ei+ole+mitään,+niin+hän+pettää+itsensä.+4.+Mutta+tutkikoon+kukin+omat+tekonsa,+ja+silloin+hänen+kerskaamisensa+on+vain+siinä,+mitä+hän+itse+on,+ei+siinä,+mitä+toinen+on;+5.+sillä+kunkin+on+kannettava+oma+taakkansa.+6.+Jolle+sanaa+opetetaan,+se+jakakoon+kaikkea+hyvää+opettajallensa.+7.+Älkää+eksykö,+Jumala+ei+salli+itseänsä+pilkata;+sillä+mitä+ihminen+kylvää,+sitä+hän+myös+niittää.+8.+Joka+lihaansa+kylvää,+se+lihasta+turmeluksen+niittää;+mutta+joka+Henkeen+kylvää,+se+Hengestä+iankaikkisen+elämän+niittää.+9.+Ja+kun+hyvää+teemme,+älkäämme+lannistuko,+sillä+me+saamme+ajan+tullen+niittää,+jos+emme+väsy.+10.+Sentähden,+kun+meillä+vielä+aikaa+on,+tehkäämme+hyvää+kaikille,+mutta+varsinkin+uskonveljille.+11.+Katsokaa,+kuinka+suurilla+kirjaimilla+minä+omakätisesti+teille+kirjoitan!+12.+Kaikki,+jotka+pyrkivät+lihassa+olemaan+mieliksi,+ne+pakottavat+teitä+ympärileikkauttamaan+itsenne+vain+siksi,+ettei+heitä+Kristuksen+ristin+tähden+vainottaisi.+13.+Eiväthän+nekään,+jotka+ympärileikkauttavat+itsensä,+itse+noudata+lakia,+vaan+he+tahtovat+teitä+ympärileikkauttamaan+itsenne+saadakseen+kerskata+teidän+lihastanne.+14.+Mutta+pois+se+minusta,+että+minä+muusta+kerskaisin+kuin+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+rististä,+jonka+kautta+maailma+on+ristiinnaulittu+minulle,+ja+minä+maailmalle!+15.+Sillä+ei+ympärileikkaus+ole+mitään+eikä+ympärileikkaamattomuus,+vaan+uusi+luomus.+16.+Ja+kaikille,+jotka+tämän+säännön+mukaan+vaeltavat,+kaikille+heille+rauha+ja+laupeus,+ja+Jumalan+Israelille!+17.+Älköön+tästedes+kukaan+minulle+vaivoja+tuottako;+sillä+minä+kannan+Jeesuksen+arvet+ruumiissani.+18.+Meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+armo+olkoon+teidän+henkenne+kanssa,+veljet.+Amen.
  5. Rakas+!OLET+KIRJOITELLUT+ITSELLESI+VUODEN+AJAN+TUOMIOTA+ja+SINUA+EI+PELASTA+MIKÄÄN+---+SELITYS+---+ENÄÄ+--->+OLET+TUHON+OMA+.+.+.+:(.+.+.+Jumalan_henkäys+9.4.2017+20:11HEI+Rakas+!OLEN+Jumalan+Profeetta+---+VIIMEINEN+ennen+Herran+TULOA+.+.+.+:).+.+.+siis+---+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+;).+.+.+...........................................................+.+.+.+OLET+KIRJOITELLUT+ITSELLESI+VUODEN+AJAN+TUOMIOTA+ja+SINUA+EI+PELASTA+MIKÄÄN+---+SELITYS+---+ENÄÄ+--->+OLET+TUHON+OMA+.+.+.+:(AJATTELEN+Jumalan+KANSSA+SAMOILLA+AIVOILLA+ja+TUNNEN+Jumalan+Hengen+TUNTEET+sielussani+--->+Olet+Jumalan+VIHAN+KOHTEENA+!!!TOTUUS+on+ARMOTON+.+.+.+vai+ONKO+.+.+.+Sinä+-+ITSE+-+päätät+.+.+.+ONKO+.+.+.+!.+.+.Jumalan+Pyhä+Henki+---+EI+---+riitele+-+ja+-+väittele+.+.+.+ITSENSÄ+KANSSA+.+.+.+;)..............................................................................................................................+.+.+.+»+Sillä+meillä+ei+ole+taistelu+verta+ja+lihaa+vastaan,+vaan+hallituksia+vastaan,+valtoja+vastaan,+tässä+pimeydessä+hallitsevia+maailmanvaltiaita+vastaan,+pahuuden+henkiolentoja+vastaan+taivaan+avaruuksissa.+»+-+Ef.+6:12TAISTELU+.+.+..+.+.+HENKIVALTOJA+VASTAAN+-+Tapio+Nousiainen+.+.+.+!.+.+.+....................................................................................+.+.+.+.+.+.+Terveisiä+Kaikkivaltiaalta+Jumalalta+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+MINÄ+OLEN+.+.+.+paimen+.+.+.+Jumalan+TAHTO+.+.+.+;)Jumalan_henkäys+=+Jeesus_valitsi_tekstin+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+!Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+aloittaa+kohta+JULKISEN+toimintansa+Suomessa+.+.+.+;)+..+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  6. Jeesus+SANOO+.+.+.+51.+Luuletteko,+että+minä+olen+tullut+tuomaan+maan+päälle+rauhaa?+Ei,+sanon+minä+teille,+vaan+eripuraisuutta.+52.+Sillä+tästedes+riitautuu+viisi+samassa+talossa+keskenään,+kolme+joutuu+riitaan+kahta+vastaan+ja+kaksi+kolmea+vastaan,+53.+isä+poikaansa+vastaan+ja+poika+isäänsä+vastaan,+äiti+tytärtänsä+vastaan+ja+tytär+äitiänsä+vastaan,+anoppi+miniäänsä+vastaan+ja+miniä+anoppiansa+vastaan."+54.+Ja+hän+sanoi+myöskin+kansalle:+"Kun+näette+pilven+nousevan+lännestä,+sanotte+kohta:+'Tulee+sade';+ja+niin+tuleekin.+55.+Ja+kun+näette+etelätuulen+puhaltavan,+sanotte:+'Tulee+helle';+ja+niin+tuleekin.+56.+Te+ulkokullatut,+maan+ja+taivaan+muodon+te+osaatte+arvioida;+mutta+kuinka+ette+arvioitse+tätä+aikaa?+57.+Miksi+ette+jo+itsestänne+päätä,+mikä+oikeata+on?+.+.+.Evankeliumi+Luukkaan+mukaan,Luuk.+12:35-59+--->+Herran+ODOTUS,+Herran+TAHTO+-+ja+-+rangaistus+NISKUROINNISTA35.+Olkoot+teidän+kupeenne+vyötetyt+ja+lamppunne+palamassa;+36.+ja+olkaa+te+niiden+ihmisten+kaltaiset,+jotka+herraansa+odottavat,+milloin+hän+palajaa+häistä,+että+he+hänen+tullessaan+ja+kolkuttaessaan+heti+avaisivat+hänelle.+37.+Autuaat+ne+palvelijat,+jotka+heidän+herransa+tullessaan+tapaa+valvomasta!+Totisesti+minä+sanon+teille:+hän+vyöttäytyy+ja+asettaa+heidät+aterioimaan+ja+menee+ja+palvelee+heitä.+38.+Ja+jos+hän+tulee+toisella+yövartiolla+tai+kolmannella+ja+havaitsee+heidän+näin+tekevän,+niin+autuaat+ovat+ne+palvelijat.+39.+Mutta+se+tietäkää:+jos+perheenisäntä+tietäisi,+millä+hetkellä+varas+tulee,+hän+ei+sallisi+taloonsa+murtauduttavan.+40.+Niin+olkaa+tekin+valmiit,+sillä+sinä+hetkenä,+jona+ette+luule,+Ihmisen+Poika+tulee."+41.+Niin+Pietari+sanoi:+"Herra,+meistäkö+sinä+sanot+tämän+vertauksen+vai+myös+kaikista+muista?"+42.+Ja+Herra+sanoi:+"Kuka+siis+on+se+uskollinen+ja+ymmärtäväinen+huoneenhaltija,+jonka+hänen+herransa+asettaa+pitämään+huolta+hänen+palvelusväestään,+antamaan+heille+ajallaan+heidän+ruokaosansa?+43.+Autuas+se+palvelija,+jonka+hänen+herransa+tullessaan+havaitsee+näin+tekevän!+44.+Totisesti+minä+sanon+teille:+hän+asettaa+hänet+kaiken+omaisuutensa+hoitajaksi.+45.+Mutta+jos+palvelija+sanoo+sydämessään:+'Herrani+tulo+viivästyy',+ja+rupeaa+lyömään+palvelijoita+ja+palvelijattaria+sekä+syömään+ja+juomaan+ja+päihdyttämään+itseänsä,+46.+niin+sen+palvelijan+herra+tulee+päivänä,+jona+hän+ei+odota,+ja+hetkenä,+jota+hän+ei+arvaa,+ja+hakkaa+hänet+kappaleiksi+ja+määrää+hänelle+saman+osan+kuin+uskottomille.+47.+Ja+sitä+palvelijaa,+joka+tiesi+herransa+tahdon,+mutta+ei+tehnyt+valmistuksia+eikä+toiminut+hänen+tahtonsa+mukaan,+rangaistaan+monilla+lyönneillä.+48.+Sitä+taas,+joka+ei+tiennyt,+mutta+teki+semmoista,+mikä+lyöntejä+ansaitsee,+rangaistaan+vain+muutamilla+lyönneillä.+Sillä+jokaiselta,+jolle+on+paljon+annettu,+myös+paljon+vaaditaan;+ja+jolle+on+paljon+uskottu,+siltä+sitä+enemmän+kysytään.+49.+Tulta+minä+olen+tullut+heittämään+maan+päälle;+ja+kuinka+minä+tahtoisinkaan,+että+se+jo+olisi+syttynyt!+50.+Mutta+minä+olen+kasteella+kastettava,+ja+kuinka+minä+olenkaan+ahdistettu,+kunnes+se+on+täytetty!+51.+Luuletteko,+että+minä+olen+tullut+tuomaan+maan+päälle+rauhaa?+Ei,+sanon+minä+teille,+vaan+eripuraisuutta.+52.+Sillä+tästedes+riitautuu+viisi+samassa+talossa+keskenään,+kolme+joutuu+riitaan+kahta+vastaan+ja+kaksi+kolmea+vastaan,+53.+isä+poikaansa+vastaan+ja+poika+isäänsä+vastaan,+äiti+tytärtänsä+vastaan+ja+tytär+äitiänsä+vastaan,+anoppi+miniäänsä+vastaan+ja+miniä+anoppiansa+vastaan."+54.+Ja+hän+sanoi+myöskin+kansalle:+"Kun+näette+pilven+nousevan+lännestä,+sanotte+kohta:+'Tulee+sade';+ja+niin+tuleekin.+55.+Ja+kun+näette+etelätuulen+puhaltavan,+sanotte:+'Tulee+helle';+ja+niin+tuleekin.+56.+Te+ulkokullatut,+maan+ja+taivaan+muodon+te+osaatte+arvioida;+mutta+kuinka+ette+arvioitse+tätä+aikaa?+57.+Miksi+ette+jo+itsestänne+päätä,+mikä+oikeata+on?+58.+Kun+kuljet+riitapuolesi+kanssa+hallitusmiehen+eteen,+niin+tee+matkalla+voitavasi+päästäksesi+hänestä+sovussa+eroon,+ettei+hän+raastaisi+sinua+tuomarin+eteen+ja+tuomari+antaisi+sinua+oikeudenpalvelijalle,+ja+ettei+oikeudenpalvelija+heittäisi+sinua+vankeuteen.+59.+Minä+sanon+sinulle:+sieltä+et+pääse,+ennenkuin+maksat+viimeisenkin+rovon."
  7. Jumalan_henkäys++22.4.2017+22:50Jumala+SANOO+.+.+.Jumalan+tahto+on+kampata+Paavi+nurin,+samoin+kaikki+muukin,+joka+ei+ole+Jumalan+tahdon+mukaista.+Paavi+on+ihmisten+valinta,+eli+ei+suoraan+Jumalan+valinta,+vaan+niiden+jotka+omavaltaisesti+ovat+päättäneet+edustaa+Jumalaa,+mutta+ilman+Jumalan+tahdon+toteutusta+ja+Jumalan+valintaa.+Paavi+on+siten+ihmisten+valinta+edustamaan+Jumalaa,+jolloin+Jumalan+tahto+ei+enää+toteudu,+vaan+ihmisen+tahto.+Jumalan+tahto+siis+katosi,+kun+Paavilla+korvattiin,+Jumalan+tahto.+Minä+olen+siten+puhdas+Jumalan+tahto..+.+.Jumalan_nimissä++8.9.2015+14:37Rakas+uskonveljeni+"KTSEiKirj"+!Se+miten+sinä+nämä+yksittäiset+asiat+ymmärrät,+omassa+käsitysmaailmassasi,+ei+ole+mitään+merkitystä.+Voit+nostella+sieltä+täältä+yksittäisiä+asioita,+mutta+jos+et+ymmärrä+kokonaisuutta,+niin+et+myöskään+ymmärrä+noiden+yksittäisten+asioiden+todellista+merkitystä.+Toivottavasti+ymmärsit,+mitä+todella+tarkoitin,+se+on+pyrkimykseni,+että+minutymmärrettäisiin+täysin+oikein,+jotta+Jumalan+tahto+toteutuisi..+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+MINÄ+OLEN+.+.+.+paimen+.+.+.+Jumalan+TAHTO+.+.+.+;)Jumalan_henkäys+=+Jeesus_valitsi_tekstin+.+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+!Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+aloittaa+kohta+JULKISEN+toimintansa+Suomessa+.+.+.+;)+..+.+..+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  8. JATKUU+.+.+.+Analyysillä+.+.+.+:)SUOMI+PROFETIASSA+.+.+.Tämän+jo+alkaneen+kolmannen+maailman+sodan+loppuvaiheen+atomipommien+tahdituksella+”Herran+päivä+on+tuleva+niin+kuin+varas,+ja+silloin+taivaat+katoavat+pauhinalla,+ja+alkuaineet+kuumuudesta+hajoavat,+ja+maa+ja+kaikki,+mitä+siihen+on+tehty,+ja+maa+ja+kaikki+mitä+siihen+on+tehty,+palavat.Kun+siis+nämä+kaikki+näin+hajoavat,+millaisia+tuleekaan+teidän+olla+pyhässä+vaelluksessa+ja+jumalisuudessa,+teidän,+jotka+odotatte+ja+joudutatte+Jumalan+päivän+tulemista,+jonka+voimasta+taivaat+hehkuen+hajoavat+ja+alkuaineet+kuumuudesta+sulavat!Mutta+hänen+lupauksensa+mukaan+me+odotamme+uusia+taivaita+ja+uutta+maata,+joissa+vanhurskaus+asuu.”+..+Sefanjan+kirja+1+luku+Herran+vihan+päivä+on+lähellä.+2+–+”Minä+tuhoan+kaiken,+tempaan+kaiken+pois+maan+päältä,+sanoo+Herra.”Nämä+lohdulliset+sanat+lohduttakoon+nyt+jokaista.+Eikö+synti,+synnin+mitta+ole+jo+tullut+mielestäsi+jokseenkin+yli+äyräittensä+ts.+täyteen+mittaansa+ja+se+tarkoittaa+jotakin+sitä+mihin+ollaan+peruuttamattomasti+menossa+eli+III+MS,+koska+pitäähän+maapallo+puhdistaa!Sanoohan+Raamattu+”maa+pysyy+iäti”+ja+”Hän+käärii+sen+niinkuin+peiton”.+Jumala+puhdistaa+maan+ydinsodan+täydellisen+tuhon+jälkeen+ja+”vaatettaa”+sen+uudelleen,+jolloin+maapallo+on+aivan+täydellisen+ihana+ja+täysin+puhdas+ja+silloin+laskeutuu+myös+alas+tuo+Uusi+Jerusalem.Kristus+valmisti+omiaan+kestämään.+Kuinka+Kristuksen+seuraaja+voisi+kuvitella+pääsevänsä+elämässään+helpolla,+jos+hänen+Herransa+ei+helpolla+päässyt?+Ei+oppilas+ole+opettajaansa+suurempi,+vai+onko?JATKUU+.+.+.+SUOMI+PROFETIASSA+.+.+.-------------------------------------------------------------Norjalaisen+naisen+näky+vuodelta+1968!https://suomiprofetiassa.wordpress.com/norjalaisen-naisen-naky-vuodelta-1968/.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  9. ""Vielä+eräs+uni+tähän+lyhyesti,+jossa+peilaan+tämän+sodan+mahdollisuutta,+kenties+sen+ajankohtaa.+Vuonna+2019+kerrottiin+tulevan+iskun,+suuren+ja+merkittävän.+Siinä+kerrottiin+epäuskoisille+tulevista+Vihan+maljoista....+...+Puhuttiinhan+iskusta+ja+epäuskoisia+kohtaavasta+Vihan+maljojen+vuodattamisesta.""--------------------------------------------------------------------------------Norjalaisen+naisen+näky+vuodelta+196890-vuotias+norjalaisnainen+sai+näyn+vuonna+1968+ja+sen+kirjasi+ylös+Emanuel+Minos,+mutta+harkinnan+jälkeen+hän+ei+pitänyt+soveliaana+julkaista+näkyä+sen+radikaalin+sisällön+vuoksi.Olosuhteet+olivat+aivan+erilaiset+siihen+aikaan+ja+siksi+asia+unohtui+25+vuodeksi.+Emanuel+Minos+löysi+kellastuneen+paperin,+johon+oli+ottanut+ylös+näyn+ja+pelästyi+lukiessaan+mitä+nainen+oli+nähnyt..+.+.+.+.Tässä+90-vuotiaan+naisen+näky+vuodelta+1968:”Minä+sain+nähdä+maailman+karttana.+Minä+näin+Euroopan+–+maasta+maahan.+Näin+Skandinavian+ja+Norjan.+Minä+näin+asioita,+joita+tulee+tapahtumaan+juuri+ennen+Jeesuksen+paluuta,+juuri+ennen+kuin+suuri+onnettomuus+purkautuu+ihmisten+päälle.Onnettomuus,+jonka+vertaista+emme+koskaan+ole+kokeneet+ja+nähneet.Aivan+ennen+Jeesuksen+paluuta+ja+koettelemusten+alkua+koemme+liennytyksen+ajan,+jollaista+ei+koskaan+ennen+ole+ollut.Tulee+rauha+ja+tämä+rauha+kestää+pitkään.+Tänä+rauhanaikana+tapahtuu+sotavarustusten+supistamista+monissa+maissa,+myös+Norjassa.Kolmas+maailmansota+syttyy+tavalla,+jota+kukaan+ei+ole+odottanut+ja+odottamattomalta+suunnalta,+ja+me+olemme+yhtä+valmistautumattomia+kuin+olimme+9.+huhtikuuta+1940.Minä+näin+kristittyjen+keskuuteen+tulevan+vertaansa+vailla+olevan+välinpitämättömyyden,+lankeemuksen+tosi+ja+elävästä+kristillisyydestä.Aikana+ennen+Jeesuksen+paluuta+kristityt+eivät+tule+olemaan+avoimia+tutkistelevalle+julistukselle.He+eivät+tule+kuuntelemaan+synnistä+ja+armosta,+laista+ja+evankeliumista,+katumuksesta+ja+parannuksesta.Tilalle+tulee+toista+laatua+oleva+julistus,+jonkinlainen+onnellisuutta+tavoitteleva+kristillisyys.+Pitää+menestyä+ja+päästä+eteenpäin.+Kyseessä+ovat+aineelliset+asiat+tavalla,+mitä+Jumala+ei+koskaan+ole+luvannut.Kirkot,+vapaakirkot+ja+rukoushuoneet+tyhjenevät+yhä+enemmän.+Ristin+ottamisen+ja+Jeesuksen+seuraamisen+julistuksen+sijalle+tulee+viihde,+taide+ja+kulttuuri+sinne,+missä+pitäisi+olla+herätys,+hätä+ja+parannuskokouksia.Tämä+tulee+tapahtumaan+suuressa+määrin+juuri+ennen+Jeesuksen+toista+tulemista+ja+onnettomuus+murtautuu+päällemme.Norjaa+kohtaa+vertaansa+vailla+oleva+moraalin+hajoaminen.+Ihmiset+tulevat+elämään+niin+kuin+naimisissa+olevat+olematta+naimisissa.+Yhteen+muuttaminen+ennen+avioliittoa+lisääntyy+suuressa+määrin.Tämä+tapa+tulee+hiipimään+kristillisiin+seurakuntiin+ja+tätä+ei+vastusteta+aktiivisesti.+Myös+synti+luontoa+vastaan+suvaitaan.Aivan+ennen+Jeesuksen+paluuta+näytetään+TV-ohjelmia,+joita+emme+ole+koskaan+ennen+nähneet.+TV+tulee+täyttymään+niin+hirvittävästä+väkivallasta,+että+se+opettaa+kansaa+murhaamaan+ja+tekemään+lopun+toisistaan.+Kaduilla+kävelemisestä+tulee+turvatonta.Kansa+tulee+omaksumaan+sen,+mitä+he+näkevät,+eikä+silloin+tule+olemaan+vain+yhtä+vaihtoehtoa+televisiossa,+vaan+tarjonta+tulee+olemaan+laaja.+Televisio+tulee+toimimaan+juuri+niin+kuin+radio.+Voimme+ruuvata+ohjelmasta+ohjelmaan,+jotka+tulevat+olemaan+täynnä+väkivaltaa,+ja+kansa+pitää+tätä+viihteenään.+Pahimmat+ajateltavat+murha-+ja+väkivaltakäsikirjoitukset+lavastetaan+näytettäväksi+ja+tämä+leviää+yhteiskuntaan.Sukupuoliyhdyntäkohtauksia+tullaan+näyttämään.+Kaikista+intiimimmät+asiat,+jotka+kuuluvat+avioliittoon,+näytetään+ruudussa.+Tämä+tulee+tapahtumaan+ja+sinä+tulet+näkemään+sen+toteutumisen.Ne+lait,+jotka+meillä+nyt+on,+tullaan+rikkomaan+ja+kaikista+epäsiveellisintä+tullaan+näyttämään+silmiemme+edessä.Kansaa+köyhistä+maista+virtaa+Eurooppaan.+He+tulevat+myös+Skandinaviaan+ja+Norjaan.+Kansa+ei+pidä+siitä,+että+he+ovat+täällä+ja+tulevat+olemaan+kovia+heitä+kohtaan.+Heitä+tullaan+kohtelemaan+yhä+enemmän+kuin+juutalaisia+ennen+sotaa.+Silloin+meidän+syntimme+mitta+on+täyttynyt.Tämä+tapahtuu+aivan+ennen+Jeesuksen+paluuta+–+ja+ennen+kuin+kolmas+maailmansota+syttyy.Siitä+tulee+lyhyt+sota.+Kaikki,+mitä+olen+sodasta+kokenut,+on+vain+lastenleikkiä+verrattuna+tähän.Se+alkaa+tavallisena+sotana,+mutta+se+tulee+leviämään+ja+se+päättyy+atomipommeihin.Ilma+tulee+saastumaan+niin,+ettei+sitä+voi+hengittää,+ja+tämä+kohtaa+monta+maanosaa.+Amerikka,+Japani,+Australia+–+rikkaat+maat.Vesi+tulee+pilaantumaan.+Emme+voi+viljellä+maata+siellä.He,+jotka+ovat+jäljellä+rikkaissa+maissa+yrittävät+paeta+köyhimpiin+maihin,+jotka+eivät+ole+vahingoittuneet.Siellä+heitä+kohdellaan+niin+kuin+me+kohtelemme+heitä+täällä,+eivätkä+ole+halukkaita+ottamaan+meitä+vastaan.Minä+olen+iloinen+siitä,+etten+tarvitse+kokea+tätä,+mutta+kun+aika+lähestyy,+sinun+on+rohkaistava+itsesi+ja+matkustettava+ympäri+ja+varoitettava+ja+kerrottava+kansalle+mitä+minä+olen+nähnyt.”.+.+.+.+.JATKUU+.+.+.++lyysi+Ana:+llä+.+.+.+;)
  10. ""Nyt+näyttäytyy+asiat+niin,+että+valtiojohdon+taholta+on+synnille+annettu+paperilla+lupia,+lupia+joita+ei+saisi+antaa,+kuten+homoille+ja+lesboille+liitto-oikeus+nimellä+avioliitto.+Jokainen+uskovainen+tietenkin+ymmärtää,+ettei+sellaista+voi+olla.""--------------------------------------------------------------------------------Ajattele!MITÄ+RAAMATTU+OPETTAA+---+HOMOSEKSUAALISUUDESTA?Petri+PaavolaTänä+päivänä+kirkossa+on+käynnissä+keskustelu+ihmisen+seksuaalisuudesta+sekä+homoseksuaalisuudesta.Toiset+ovat+puolesta+ja+toiset+ovat+sitä+vastaan.+Se+ihminen,+joka+kunnioittaa+Jumalaa+ja+Hänen+sanaansa+saa+selvän+vastauksen+Raamatusta+siihen+onko+homoseksuaalisuus+syntiä+vai+ei.Sisällys:Jumalan+asetus+seksuaalisuudesta+Kirkon+viranhaltijoiden+kannanottoja+homouteen+Piispat+vastaan+Raamatun+sana+Jumalan+kanta+homoseksuaalisuuteen+Homogeeni+Herran+Jeesuksen+profetia+Arkkipiispa+Paarman+lausunto+Arkkipiispa+Kari+Mäkisen+ajatuksia+Kirkko+ja+homous+Luopumus+Jumalan+sanasta+Herra+Jeesus+piti+homoutta+syntinä+Raamatun+tutkimuksen+vääristelyä+Homouden+puolustelua+Raamattua+vääristäen+Painostaminen+Synti+haluaa+enemmän+Fyysiset+haitat+ja+vahingot+Homoseksuaalisuus+ja+pedofilia+Allekirjoittaneen+kanta+homoseksuaalisuuteen+Kaksi+Kampanjaa.+.+.+.+.+Jumalan+asetus+seksuaalisuudesta1+Moos+1:26+–28:+Ja+Jumala+sanoi:+”Tehkäämme+ihminen+kuvaksemme,+kaltaiseksemme;+ja+vallitkoot+he+meren+kalat+ja+taivaan+linnut+ja+karjaeläimet+ja+koko+maan+ja+kaikki+matelijat,+jotka+maassa+matelevat”.+Ja+Jumala+loi+ihmisen+omaksi+kuvaksensa,+Jumalan+kuvaksi+hän+hänet+loi;+mieheksi+ja+naiseksi+hän+loi+heidät.+Ja+Jumala+siunasi+heidät,+ja+Jumala+sanoi+heille:+”Olkaa+hedelmälliset+ja+lisääntykää+ja+täyttäkää+maa+ja+tehkää+se+itsellenne+alamaiseksi;+ja+vallitkaa+meren+kalat+ja+taivaan+linnut+ja+kaikki+maan+päällä+liikkuvat+eläimet”.Jumala+loi+ihmisen+seksuaalisuuden,+tämän+seksuaalisuuden+Jumala+asetti+miehen+ja+naisen+välille.+Jumalan+asettama+ja+tarkoittama+seksuaalisuuden+harjoittamismuoto+on+siis+miehen+ja+naisen+välinen,+joka+perustuu+miehen+ja+naisen+elinikäiseen+liitto-suhteeseen,+eli+he+sitoutuvat+rakastamaan+toisiaan+ja+elämään+yhdessä+miehenä+ja+vaimona,+kunnes+kuolema+heidät+erottaa.3+Moos+20:10+Jos+joku+tekee+aviorikoksen+toisen+miehen+vaimon+kanssa,+jos+hän+tekee+aviorikoksen+lähimmäisensä+vaimon+kanssa,+niin+heidät,+sekä+avionrikkoja+mies+että-nainen,+rangaistakoon+kuolemalla.1+Kor+7:2+mutta+haureuden+syntien+välttämiseksi+olkoon+kullakin+miehellä+oma+vaimonsa,+ja+kullakin+naisella+aviomiehensä.Room+7:1-3:+Vai+ettekö+tiedä,+veljet-minä+puhun+lain+tunteville-että+laki+vallitsee+ihmistä,+niin+kauan+kuin+hän+elää?+Niinpä+sitoo+laki+naidun+vaimon+hänen+elossa+olevaan+mieheensä;+mutta+jos+mies+kuolee,+on+vaimo+irti+tästä+miehen+laista.+Sentähden+hän+saa+avionrikkojan+nimen,+jos+miehensä+eläessä+antautuu+toiselle+miehelle;+mutta+jos+mies+kuolee,+on+hän+vapaa+siitä+laista,+niin+ettei+hän+ole+avionrikkoja,+jos+menee+toiselle+miehelle.Haureus+ja+huoruus+on+Jumalan+sanan+opetuksen+mukaan+kaikkea+sitä,+missä+ei+ole+miehen+ja+naisen+kesken+keskinäistä+pysyvää+parisuhdetta,+eli+avioliittoa,+jonka+tarkoitus+on+kestää+kuolemaan+saakka.+Raamatun+opetus+on+selvä,+että+miehellä+on+vain+yksi+vaimo+ja+vaimolla+on+vain+yksi+mies.+Kaikki+irto-suhteet+ja+seksi,+joka+ei+ole+lupausta+elinikäisestä+liitto-suhteesta+miehen+ja+naisen+välillä+on+haureutta.2+Moos+20:+14+Älä+tee+huorin.Kymmenessä+käskyssä+oleva,+älä+tee+huorin+käsky+tarkoittaa+aviorikosta+ja+kaikenlaista+haureutta+ja+huorintekemistä.+Na’aph+eli+naaf+=+aviorikos,+avionrikkominen.+Raamattu+käyttää+sanaa+naaf+myös+epäjumalan+palvelemisesta.+Täten+sana+naaf+tarkoittaa+myös+kaikkea+sitä,+mikä+on+vastoin+Jumalan+liiton+käskyjä..+.+.+.+.+Kirkon+viranhaltijoiden+kannanottoja+homouteen.+.+.JATKUU+.+.+.+SUOMI+PROFETIASSA+.+.+.-------------------------------------------------------------MITÄ+RAAMATTU+OPETTAA+---+HOMOSEKSUAALISUUDESTA?https://suomiprofetiassa.wordpress.com/ajattele/.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  11. ""Eräs+piispa+tai+pappi+näki+aikoinaan+Turun+kirkossa+näyn,+jossa+enkeli+ilmoitti+Suomen+kohtalosta.+Siinä+kolmas+miekka+olisi+iskevä+kahvaan+saakka,+elleivät+suomalaiset+tekisi+parannusta+ja+rukoilisi.""--------------------------------------------------------------------------------Gustaf+Johanssonin+enkeli-ilmestys+vuonna+1920Arkkipiispa+Gustaf+Johanssonin+(1844-1930)+enkeli-ilmestys+Turun+TuomiokirkossaEräänä+myöhäisenä+pimeänä+iltana+vuonna+1920+Gustaf+Johansson+oli+iltakävelyllä.+Hän+käveli+tuomiokirkon+ohi+ja+havaitsi+sen+kirkkaasti+valaistuna.Uteliaana+hän+meni+katsomaan+sisälle,+että+mikä+tilaisuus+oli+vielä+näin+myöhään.Kun+hän+saapui+sisään,+niin+kirkon+alttarin+edessä,+keskikäytävällä,+seisoi+valtavan+suuri+kirkas+enkeli,+paljastettu+miekka+kädessä.Jumalan+lähettämänä+enkeli+ilmoitti,+että+Suomea+kohtaa+kolme+kovaa+tuomiota:.+.+.+”Ensiksi+miekan+kärki+kastuu,+toiseksi+miekka+menee+puoliväliin+ja+kolmanneksi+miekka+menee+kahvaa+myöten.””Kansasi+tulee+kokemaan+kolme+tällaisen+miekan+iskua+ja+näkemään+kolme+suurta+sotaa,+jolloin+miekka+isketään+Suomeen.””Yksi+isku+on+jo+tullut,+mutta+kaksi+on+vielä+tulematta."”Suomi+tulee+kestämään+nämä+kaksi+miekan+iskua,+mutta+kolmas+on+uppoava+syvälle+ja+kahvaa+myöden,+ellei+Suomen+kristityt+palaa+takaisin+Raamattuun+ja+täyty+Pyhällä+Hengellä+sekä+tee+parannusta+kaikessa+missä+parannusta+voi+löytyä.”.+.+.+.+.+JATKUU+.+.+.+SUOMI+PROFETIASSA+.+.+.-------------------------------------------------------------Gustaf+Johanssonin+enkeli-ilmestys+vuonna+1920https://suomiprofetiassa.wordpress.com/arkkipiispa-gustaf-johanssonin-1844-1930-enkeli-ilmestys-turun-tuomiokirkossa-vuonna-1920/.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  12. SE+---+OIKEA+-+SOTA+---+ON+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+Jumalan+Pyhä+Henki+---+EI+---+riitele+-+ja+-+väittele+.+.+.+ITSENSÄ+KANSSA+.+.+.+;)..............................................................................................................................+.+.+.+»+Sillä+meillä+ei+ole+taistelu+verta+ja+lihaa+vastaan,+vaan+hallituksia+vastaan,+valtoja+vastaan,+tässä+pimeydessä+hallitsevia+maailmanvaltiaita+vastaan,+pahuuden+henkiolentoja+vastaan+taivaan+avaruuksissa.+»+-+Ef.+6:12TAISTELU+.+.+..+.+.+HENKIVALTOJA+VASTAAN+-+Tapio+Nousiainen+.+.+.+!.+.+.+....................................................................................+.+.+.+.+.+.+Jeesus_valitsi_tekstin+++20.9.2016+12:05TAISTELU+.+.+..+.+.+HENKIVALTOJA+VASTAAN+-+Tapio+Nousiainen+.+.+.+!.+.+.+....................................................................................+.+.+.KUN+---+Uudestisyntynyt+Jumalan+Lapsi+---+ON+---+Pyhän+Hengen+OHJAUKSESSA,+niin+silloin+---+Hän+on+AUTOMAATTISESTI+---+KALTAISTENSA+KANSSA+.+.+.+.+.+.+SAMASSA+HENGESSÄ+.+.+.+SAMAN+---+Pyhän+Hengen+---+VAIKUTUKSESTA+.+.+.+!+.+.+.+...................................................................................................................................+.+.+.ERI+HENGESSÄ+OLEMINEN+---+NÄKYY+ikävänä+RIITELYNÄ+-+ja+-+VÄITTELYNÄ+.+.+.+:(.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+..+.+.+KOULUTUKSEN+AIKANA+-+Profetiat+PALSTA+-+näyttää+TULEVAISUUDEN+.+.+.+.+.+.+VAINOA,+PILKKAUSTA+ja+TOTUUDEN+"vääristelyä"+.+.+..+.+.+PIMEYDEN+VOIMIEN+avulla,+mutta+-+SE+-+on+vain+TEIDÄN+PARHAAKSENNE+.+.+.+.+.+.+RAKKAAT+LAPSENI+.+.+.+:).+.+.+KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;).+.+.+.+.+.+.+.-----------------------------------------------------------Taistelu+henkivaltoja+vastaan+-+TAPIO+NOUSIAINEN+http://www.adlibris.com/fi/kirja/taistelu-henkivaltoja-vastaan-9789515851987-----------------------------------------------------------ESITTELYSSÄ+huomautus+--->+""Jos+tämä+kirja+on+totta.""JOO,+kyllä+-+SE+-+on+TOTTA,+kirjoittaja+oli+.+.+.+Jumalan+Profeetta+.+.+.+!
  13. Tämä+Jumalan_henkäys+/+Jeesus_valitsi_tekstin+...+Hän+kävi+meilläkin+pelastussanomissa+kirjoittelemassa.+Valehtelee+jatkuvasti+olevansa+se+ja+tämä+ja+sitä+ja+tätä.+Hän+lukee+joka+ikisen+kirjoituksen,+jonka+kirjoitan+ja+tekee+niistä+omia+päätelmiään.+Hän+myös+kertoo+joskus+sydän+karrella+privaatisti+olleensa+katuvainen+kun+on+tullut+käytettyä+alkoholia+ja/tai+huumeita+ja+tehtyä+sitten+sitä+ja+tätä...+kuten+vaikka+varasti+meidän+kaikkien+rekisteröimättömät+nimimerkkimme,+joita+vain+keksi.+Siinä+meni+niin+Sinettisormus,+kuin+Filadel,+kuin+minunkin+Jarmo_EiKirj+(siis+yhdellä+alaviivalla)+ja+monta+muuta,+parikymmentä+ehkä.Sellainen+uskova+on+tämä+ns.+Jumalan_henkäys+ja+Jeesus_valitsi_tekstin..+.+.+Jeesus_valitsi_tekstin+11.12.2016+17:48ALOTTAJAN+KÄSKYRIKKOMUS:2.+Mooseksenkirja+20:16+Älä+sano+väärää+todistusta+lähimmäisestäsi.+--------------------------------------------------------------------------------Rakas+"TYYPPI+sieltä+Vantaalta=+ilman+omatuntoa"+!.........................................................+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+.+;).+.+.+OLET+TÄYSIN+oikeassa+-+Jarmo+EI+OLE+KOSKAAN+KIRJOITTANUT+-+niin+kuin+.+.+.+.+.+.+ALOITUKSESSA+VALHEELLISESTI+VÄITETÄÄN+.+.+.+!.+.+.+ALOITUS+on+---+siis+---+PANETTELUA+.+.+.+:(.+.+.+mutta+.+.+..+.+.SEURAAVA+TEKSTI+on+valitettavasti+.+.+.+SAMAN+KÄSKYN+RIKKOMUS+.+.+.+:(.................................................................+.+.+.+...................................................+.+.+.+Jarmo__EiKirj+9.12.2016+19:27Miksköhän+toi+palstasyyttäjä+ja+tekopyhä+saivartelija+pitää+kahta+rek.+nimimerkkiä+ja+välillä+koittaa+jopa+kirjoittaa+niillä+eri+tavalla+veikkei+se+edes+onnistu.+Käyttikö+Jeesus+useita+nimiä?Piilotuiko+Jeesus+ja+huuteli+piilosta?Käyttikö+apostolit+nimimerkkejä?Piiloutuivatko+apostolit+ja+huutelivat+sieltä+ihmisille?Entäpä+miten+toimi+tämä+esikuva,+Johannes+Kastaja?Piiloutuiko+Johannes+puskiin+ja+huuteli+sieltä+juttujaan?Käyttikö+hän+useita+nimimerkkejä+vain+siksi+että+joku+luulisi+hänen+olevan+monta?NÄIN+TEKI+VAIN+YKSI+OLENTO:+LEEGIO,+saatanan+joukot+tekevät+tänä+päivänä+tätä+samaa+joka+paikassa.+He+piiloutuvat,+varastelevat+toisten+identiteetit+ja+panettelevat+kun+ovat+niillä+saaneet+kirjoitettua+tai+tehtyä+rumia+ja+ikäviä+tekoja.+He+syyttävät+syyttämisellä+kun+heidän+ahdistelemansa+henkilö+koittaa+puolustautua.+He+yksinkertaisesti+ovat+yhtä+tällä+palstalla+monen+henkiön+kanssa.Vai+enkö+vastakin+puhunut+jostain+teflonpannusta,+kun+sinne+heittää+totuuden,+niin+se+paluttaa+sen+heti,+eikä+siihen+edes+tartu+mikään.Tämä+Jumalan_henkäys+/+Jeesus_valitsi_tekstin+...+Hän+kävi+meilläkin+pelastussanomissa+kirjoittelemassa.+Valehtelee+jatkuvasti+olevansa+se+ja+tämä+ja+sitä+ja+tätä.+Hän+lukee+joka+ikisen+kirjoituksen,+jonka+kirjoitan+ja+tekee+niistä+omia+päätelmiään.+Hän+myös+kertoo+joskus+sydän+karrella+privaatisti+olleensa+katuvainen+kun+on+tullut+käytettyä+alkoholia+ja/tai+huumeita+ja+tehtyä+sitten+sitä+ja+tätä...+kuten+vaikka+varasti+meidän+kaikkien+rekisteröimättömät+nimimerkkimme,+joita+vain+keksi.+Siinä+meni+niin+Sinettisormus,+kuin+Filadel,+kuin+minunkin+Jarmo_EiKirj+(siis+yhdellä+alaviivalla)+ja+monta+muuta,+parikymmentä+ehkä.Sellainen+uskova+on+tämä+ns.+Jumalan_henkäys+ja+Jeesus_valitsi_tekstin.Ottakaa+vaarin,+älkää+menkö+panetteluihin+mukaan!
  14. Tämä+Jumalan_henkäys+/+Jeesus_valitsi_tekstin+...+Hän+kävi+meilläkin+pelastussanomissa+kirjoittelemassa.+Valehtelee+jatkuvasti+olevansa+se+ja+tämä+ja+sitä+ja+tätä.+Hän+lukee+joka+ikisen+kirjoituksen,+jonka+kirjoitan+ja+tekee+niistä+omia+päätelmiään.+Hän+myös+kertoo+joskus+sydän+karrella+privaatisti+olleensa+katuvainen+kun+on+tullut+käytettyä+alkoholia+ja/tai+huumeita+ja+tehtyä+sitten+sitä+ja+tätä...+kuten+vaikka+varasti+meidän+kaikkien+rekisteröimättömät+nimimerkkimme,+joita+vain+keksi.+Siinä+meni+niin+Sinettisormus,+kuin+Filadel,+kuin+minunkin+Jarmo_EiKirj+(siis+yhdellä+alaviivalla)+ja+monta+muuta,+parikymmentä+ehkä.Sellainen+uskova+on+tämä+ns.+Jumalan_henkäys+ja+Jeesus_valitsi_tekstin..+.+.+Jeesus_valitsi_tekstin+11.12.2016+17:48ALOTTAJAN+KÄSKYRIKKOMUS:2.+Mooseksenkirja+20:16+Älä+sano+väärää+todistusta+lähimmäisestäsi.+--------------------------------------------------------------------------------Rakas+"TYYPPI+sieltä+Vantaalta=+ilman+omatuntoa"+!.........................................................+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+.+;).+.+.+OLET+TÄYSIN+oikeassa+-+Jarmo+EI+OLE+KOSKAAN+KIRJOITTANUT+-+niin+kuin+.+.+.+.+.+.+ALOITUKSESSA+VALHEELLISESTI+VÄITETÄÄN+.+.+.+!.+.+.+ALOITUS+on+---+siis+---+PANETTELUA+.+.+.+:(.+.+.+mutta+.+.+..+.+.SEURAAVA+TEKSTI+on+valitettavasti+.+.+.+SAMAN+KÄSKYN+RIKKOMUS+.+.+.+:(.................................................................+.+.+.+...................................................+.+.+.+Jarmo__EiKirj+9.12.2016+19:27Miksköhän+toi+palstasyyttäjä+ja+tekopyhä+saivartelija+pitää+kahta+rek.+nimimerkkiä+ja+välillä+koittaa+jopa+kirjoittaa+niillä+eri+tavalla+veikkei+se+edes+onnistu.+Käyttikö+Jeesus+useita+nimiä?Piilotuiko+Jeesus+ja+huuteli+piilosta?Käyttikö+apostolit+nimimerkkejä?Piiloutuivatko+apostolit+ja+huutelivat+sieltä+ihmisille?Entäpä+miten+toimi+tämä+esikuva,+Johannes+Kastaja?Piiloutuiko+Johannes+puskiin+ja+huuteli+sieltä+juttujaan?Käyttikö+hän+useita+nimimerkkejä+vain+siksi+että+joku+luulisi+hänen+olevan+monta?NÄIN+TEKI+VAIN+YKSI+OLENTO:+LEEGIO,+saatanan+joukot+tekevät+tänä+päivänä+tätä+samaa+joka+paikassa.+He+piiloutuvat,+varastelevat+toisten+identiteetit+ja+panettelevat+kun+ovat+niillä+saaneet+kirjoitettua+tai+tehtyä+rumia+ja+ikäviä+tekoja.+He+syyttävät+syyttämisellä+kun+heidän+ahdistelemansa+henkilö+koittaa+puolustautua.+He+yksinkertaisesti+ovat+yhtä+tällä+palstalla+monen+henkiön+kanssa.Vai+enkö+vastakin+puhunut+jostain+teflonpannusta,+kun+sinne+heittää+totuuden,+niin+se+paluttaa+sen+heti,+eikä+siihen+edes+tartu+mikään.Tämä+Jumalan_henkäys+/+Jeesus_valitsi_tekstin+...+Hän+kävi+meilläkin+pelastussanomissa+kirjoittelemassa.+Valehtelee+jatkuvasti+olevansa+se+ja+tämä+ja+sitä+ja+tätä.+Hän+lukee+joka+ikisen+kirjoituksen,+jonka+kirjoitan+ja+tekee+niistä+omia+päätelmiään.+Hän+myös+kertoo+joskus+sydän+karrella+privaatisti+olleensa+katuvainen+kun+on+tullut+käytettyä+alkoholia+ja/tai+huumeita+ja+tehtyä+sitten+sitä+ja+tätä...+kuten+vaikka+varasti+meidän+kaikkien+rekisteröimättömät+nimimerkkimme,+joita+vain+keksi.+Siinä+meni+niin+Sinettisormus,+kuin+Filadel,+kuin+minunkin+Jarmo_EiKirj+(siis+yhdellä+alaviivalla)+ja+monta+muuta,+parikymmentä+ehkä.Sellainen+uskova+on+tämä+ns.+Jumalan_henkäys+ja+Jeesus_valitsi_tekstin.Ottakaa+vaarin,+älkää+menkö+panetteluihin+mukaan!