Vapaa kuvaus

Villi ja vapaa seikkailija.

Harrastuksina tieteet, shakin pelaaminen, väittely ja treenaaminen (CrossFit ja potkunyrkkeily)

Aloituksia

6

Kommenttia

6616

1. Jos+yllätyt+siitä+että+ateistit+eivät+ole+kiinnostuneita+kristinuskostasi...+Oletko+ajatellut+miltä+sinusta+tuntuu+jos+ateistit+päättäisivät+massana+mennä+puhumaan+ateismin+eduista+ja+merkityksestä,+keksien+valheita+ja+olkinukkeja+kristityistä+"Kristinusko"-palstalle?
  2. Yritän+analysoida+viestisi+jotta+ymmärrät+miksi+kannattaa+ehkä+harkita+tapaa+jolla+voit+parantaa+"Voi+sun+kanssas+oikein,+hellanlettas!"Keskusteluun+liittymätön+kommentti+jossa+et+lisää+keskusteluun+mitään+hyödyllistä."Sinä+ja+olkiukkosi,+etkö+itse+näe+miten+syvässä+suossa+olet+uskomuksinesi?"Valitettavasti+minulta+puuttuu+uskomukset.+En+katso+että+asiat+ovat+tietämisen+arvoisia+ellei+niitä+ole+todistettu+tarpeeksi+varmaksi.+"Aloitukseni+johon+viittaat,+ja+kaikki+muutkin+Jumalasta+kertovat+aloitukset+ja+viestit,+ovat+omiaan+ateismi-palstalla+koska:-+Ateismi+on+harhauskomus,+jossa+väitetään+että+Jumalaa+ei+ole.+-+Valheet+tulee+oikaista."Onnistuit+taas+luomaan+olkiukon+olettamalla+että:*+Ateismi+on+uskomus+(se+ei+ole)*+Ateismi+väittää+mitään+muuta+kuin+että+Jumalan+tai+jumaluuksien+olemassaoloa+ei+ole+tarpeeksi+hyvin+todistettu+(ateismi+on+vain+uskon+puutetta,+ei+kieltämistä+tai+väittämistä)*+Ateismi+liittyy+erityisesti+Jumalaan,+vs.+esim.+Brahmaan+tai+Joulupukkiin+(se+liittyy+kaikkiin+uskontoihin+yhtä+vähän+koska+se+on+vain+kaikkiin+uskontoihin+uskomattomuutta)*+Sinun+mielipiteesi+(ilman+todisteita)+on+oikea*+Tämänlainen+mielipide+olisi+"omiaan"+palstalla+verrattuna+esim.+kristinusko-palstaan+jossa+ihmiset+ovat+kiinnostuneita.Koska+alkupremissit+ovat+väärässä+niin+silloin+mikäli+käytät+näistä+pääteltyä+johtopäätöstä,+on+lopputuloskin+väärässä.Se,+että+valheet+tulee+oikaista+on+myös+syy+miksi+se,+että+tulet+ateismi-palstalle+väittämään+asioita+ateismista+tai+jumalastasi+tulee+oikaista+:)"Totuus+on.+On+velvollisuus+kertoa,+että+totuus+on,+ja+mikä+totuus+on.+"+Totuudesta+puhuen+on+yleensä+hyvä+jos+pystyt+perustelemaan+ja+todistamaan+kantasi.+Esimerkiksi+minä+voisin+sanoa+että+kuun+takana+asuu+vihreitä+hiiriä+koska+kuu+on+juustosta+ja+että+se+on+totta,+mutta+se+ei+tarkoita+että+totuus+olisi+näin+vaikka+kuinka+kovin+minä+itse+uskoisin+siihen."sinun+sensuuritaktiikkasi+onnistuu+ainoastaan+osoittamaan+käytännössä+eli+Todellisuudessa+sen,+mihin+jumalattomuus+vie.+Totuuden+vastaisuus+on+todellakin+totuutta+vastaan.+Puhumme+aivan+todellisista+ja+maallisistakin+asioista.+"Sensuuria+ei+ole+se,+että+olen+eri+mieltä+kanssasi+ja+uskallan+sanoa+niin.+Saat+ihan+vapaasti+pitää+oman+mielipiteesi+Jumalan+tai+jumaluuksien+todellisuudesta+ja+se+on+ihan+ok+minun+puolestani.+:)Mutta+jos+tulet+väittämään+niistä+minulle+tai+ateismi-palstalle,+voit+varautua+siihen+että+ihmiset+jotka+eivät+ole+samaa+mieltä+tulevat+kertomaan+sinulle+siitä+miksi+he+katsovat+sinun+olevan+väärässä."Eikä+tämä+ole+mikään+ensimmäinen+kerta,+kun+minä+havaitsen+sinut+puhumassa+pahaa+täällä+toisten+selän+takana.+Raukkamaista+käytöstä.+"Saat+vapaasti+todistaa+väitteesi+siitä+että+olisin+puhunut+pahaa+muista.+Se,+että+kerron+perustellun+mielipiteen+johon+myös+liitän+copy-pasten+viestistä+miksi+ajattelen+niin+ei+ole+"pahan+puhumista".+Pointtini+vieläkin+oli+vain+että+käyttäytymällä+eri+tavalla+kuin+tietyt+varoittavat+esimerkit,+on+helpompi+saada+ihmisiä+keskustelemaan+sivistyneesti+keskenään.+Valitettavasti+olkinukke-taktiikan+käyttäminen+on+eräs+helpoimmista+tavoista+saada+ihmiset+kääntymään+omia+mielipiteitä+vastaan."Luovu+harhoistasi+ja+valheistasi,+lopeta+selittelyt.+Minä+tiedän,+miten+valheellinen+olet.+Sinä+sen+kiellät.+Katso+itseäsi+rehellisesti+ja+huomaa.+"Eli+ainakin+aiemman+perusteella,+tiedät+väärin+sillä+alkupremisseistäsi+lähtien+et+ole+kertonut+viestissäsi+totuutta+tai+antanut+ihmisille+aihetta+uskoa+sinun+totuudellisuuteesi.+:)
  3. Se,+etten+ole+kiinnostunut+henkilön+panostuksesta+tai+mielipiteessä+tietyssä+asiassa+ei+ole+määritellysti+syrjintää+vaikka+myönnettäköön+että+tarkkaa+linjaa+missa+raja+menee+ei+ole+olemassa.Esimerkiksi+mikäli+henkilö+alkaa+pitkän+kaavan+mukaan+selittää+käsitystään+että+painovoimaa+ja+energiaa+ei+ole+olemassa+vaan+kaikki+perustuu+työntymiseen,+minulla+on+oikeus+olla+kiinnostumatta+ja+oikeus+ettei+tarvitse+esittää+että+olisin+kiinnostunut.+Se+mikä+ero+muiden+oikeudella+olla+kiinnostumatta+ja+sensuurilla+on+lähinnä+se+miten+asia+hoidetaan.Otetaan+esimerkiksi+henkilö+joka+asettaa+puisen+laatikon+keskelle+Helsingin+rautatieasemaa+ja+alkaa+sen+päältä++kovaäänisesti+saarnaamaan+kaikille+siitä+miten+Trump+ja+Putin+tulevat+pelastamaan+maailman.Oikeus+olla+kiinnostumatta:+On+mahdollista+kutsua+poliisi+paikalle+ja+pyytää+henkilöä+menemään+muualle+mielipiteensä+kanssa.+Henkilö+voi+jakaa+täysin+vapaasti+mielipiteensä+kavereiden+kanssa,+tai+muuten+kiinnostuneiden+ihmisten+kanssa+tai+mahdollisesti+jopa+jatkaa+jos+todistettavasti+se+ei+häiritse+muita+paikalla+olevia.Sensuuri:+Poliisi+tulee+ja+pidättää,+rankaisee+ja+pitää+huolen+siitä+että+henkilö+tietää+että+mikäli+tulee+ikinä+kertomaan+mielipiteestään+kenellekään,+hän+tulee+saamaan+paljon+kovemman+rangaistuksen.Näissä+siis+erona+on+se+että+sensuurissa+kyseessä+on+se+että+oikeasti+mielipide+on+se+joka+aiheutti+ongelman.+Siinä+missä+muiden+oikeus+olla+kiinnostumatta+ja+kuuntelematta+tarkoittaa+että+henkilön+mielipiteen+esittämistapa+tai+esityspaikka+olivat+pielessä.
  4. Totta+:)+Harmi+muuten+että+Massdropista+juuri+loppui+Samsung+850+Evo-tarjous,+oli+tosi+hyvällä+hinnalla+siellä,+jopa+teran+oli+kai+260+dollaria+++lähetys+(Mutta+myös+muut+koot+olivat+halvemmalla)Btw,+tosta+M.2+SSD:n+nopeudesta.+Se+riippuu+ihan+siitä+minkälainen+emolevy+ja+SSD+on+nopeuden+kannalta.+M.2+on+vain+muoto-+ja+liitinstandardi.+Itse+tiedonsiirtoon+se+käyttää+joko+SATA+III-protokollaa+(hitaampi)+tai+jotain+PCI-E-protokollista+(paljon+nopeampi).+Valitettavasti+esimerkiksi+oma+kannettavani+omaa+vain+SATA+III-tuen+M.2:ssa+(toisaalta+Samsung+850+EVO+ei+ole+tarpeeksi+nopea+että+SATA+III+olisi+rajoitteena)