Vapaa kuvaus

Villi ja vapaa seikkailija.

Harrastuksina tieteet, shakin pelaaminen, väittely ja treenaaminen (CrossFit ja potkunyrkkeily)

Aloituksia

6

Kommenttia

6616

1. Itselläni+oli+lähinnä+päinvastainen,+ajan+myötä+muutuin+uskovasta+(kuin+sinä)+ateistiksi+kun+aloin+tutkimaan+asioita+enemmän.Niin+kauan+tosin+kuin+ymmärrät+että+ihmisillä+on+eri+näkökulmia+etkä+yritä+pakottaa+näkökulmaasi+ihmisille+jotka+eivät+siitä+ole+kiinnostuneet,+mielestäni+olet+keskimääräistä+parempi+uskovainen+:)Ja+siihen+ettei+uskota...+Saattaa+liittyä+siihen+että+olet+kirjoittamassa+Ateismi-palstalle+jossa+ihmiset+ovat+paria+poikkeusta+lukuunottamatta+ateisteja...Mutta+joka+tapauksessa+erimielisyys+ei+tarkoita+ettemme+pystyisi+keskustelemaan+kunnioittavasti+keskenämme,+kuten+ihmiset+huhun+mukaan+kykenevät+joskus+tekemään.
  2. "Ihmisistä+näkee+hyvin+avioliitoista+ja+kestävyydestä+pieni+riita+tulee+sit+erotaan+heti."Harvemmin+olen+tälläistä+nähnyt+että+erottaisiin+noin+helposti.+Yleensä+ongelmat+olivat+paljon+isompia."Silloin+ihmiset+eivät+tiedä+mitä+se+aito+rakkaus+on.Maailmassahan+ei+silloin+olisi+pahaa+ja+tämän+paikka+pitäisi+olla+paratiisi+,sellainen+tämä+ei+ole,+eikä+tule+olemaan"Tavallaan+saa+mieltä.+Siksi+ateistisena+humanistina+katson+että+on+ihmisten+vastuulla+korjata+ongelmakohdat+sen+sijasta+että+luotetaan+johonkuhun+ulkopuoliseen.".Avioliiton+ulkopuolinen+seksi,ei+se+mene+niin+että+hypitään+kukasta+kukkaan+,ole+sit+liitossa+tai+et.."Kukin+taklaa+tyylillään+niin+kauan+kuin+ei+loukkaa+muita+ihmisiä+siinä+samassa.+En+tiedä+miksi+mainitset+"ole+sit+liitossa+tai+et"+koska+on+melko+harvinaista+että+henkilö+olisi+avoimessa+suhteessa."Minun+kohdalleni+ei+ole+sellaista+sattunut,+että+toinen+uros+hevonen+vetää+toista+uros+hevosta+hanuriin.Mie+en+valitettavasti+tiedä+yhtään+eläintä+jotka+homottelee+sukupuolisesti,eikä+kiinnosta."Niitä+lajeja+on+useita+satoja.+Joten+on+turha+väittää+vain+sen+perusteella+ettet+sinä+ole+nähnyt+hevosta+tekemässä+jotain+ettei+se+olisi+"luonnollinen"+asia.+https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behaviorSe+kummasta+sukupuolesta+itse+olet+kiinnostunut+on+taas+ihan+oma+asiasi.+Itse+olen+kiinnostunut+enemmän+vastakkaisesta+mutta+se+ei+tarkoita+että+tahtoisin+estää+suhteita+samaa+sukupuolta+olevien+parien+välissä.
  3. "Jos+ihmiselle+tulee+haava,+alkaa+suojamekanismi+heti+toimia+ja+korjaamaan+vikaa.+Kunnioitan+lääkäreitä+ja+heidän+osuuttaan.+Mutta+he+eivät+varsinaisesti+paranna,+vaan+auttavat+vain+parantumaan,+kun+puhdistavat+haavan+ja+laittavat+sitten+siteen.+Luonto+on+se,+joka+parantaa+haavan."Ja+sitten+taas+muissa+asioissa,+esimerkiksi+keuhkokuumeen+kanssa+ilman+lääkäriä+ja+lääkkeitä+on+kuolema+melko+varma.+Sama+jos+haava+on+liian+suuri+että+keho+kykenisi+parantumaan+siitä+itse."Entä+jos+suomi24:lla+ilmenee+teknisiä+vikoja?+Korjaantuuko+ne+itsestään?+Ei,+vaan+heidän+täytyy+huoltaa+järjestelmää+ja+korjata+vika.+Ei+se+vika+itsestään+korjaannu.+Yhtä+sokeaa+on+luulla,+että+luontokin+korjaa+virheitä+ilman+Luojaa,+kuin+luulla+suomi24:n+vian+korjaantuvan+itestään+ilman+älykästä+korjaajaa."Tietyt+tekniset+viat+korjautuvat+itsestään+Suomi24:n+kannalta,+jotkut+muut+viat+tarvitsevat+taas+manuaalista+korjaamista+ihmisiltä.+Eli+jonkinlaista+"lääkäriä"+mikäli+tahdot+vertauskuvan+edelliseen."Sillä+Jumalan+viha+ilmestyy+taivaasta+kaikkea+ihmisten+jumalattomuutta+ja+vääryyttä+vastaan,+niiden,+jotka+pitävät+totuutta+vääryyden+vallassa,+sentähden+että+se,+mikä+Jumalasta+voidaan+tietää,+on+ilmeistä+heidän+keskuudessaan;+sillä+Jumala+on+sen+heille+ilmoittanut.+Sillä+hänen+näkymätön+olemuksensa,+hänen+iankaikkinen+voimansa+ja+jumalallisuutensa,+ovat,+kun+niitä+hänen+teoissansa+tarkataan,+maailman+luomisesta+asti+nähtävinä,+niin+etteivät+he+voi+millään+itseänsä+puolustaa."Viestisi+viimeinen+kappale+ei+liity+mitenkään+aiemmin+mainitsemiisi+asioihin.+Miksi+alat+puhumaan+"Jumalasta"+jos+edelliset+kohdat+joita+mainitsit+eivät+tue+kantaasi?
  4. Yhdyn+ylläolevaan...+Kannattaa+hommata+erikseen+pienempi+SSD+ja+isompi+kovalevy+säilöntään+maksimoidaksesi+sen+miten+mukava+konetta+on+käyttää+jos+hinta+on+rajoituksena+:)