Vapaa kuvaus

Villi ja vapaa seikkailija.

Harrastuksina tieteet, shakin pelaaminen, väittely ja treenaaminen (CrossFit ja potkunyrkkeily)

Aloituksia

6

Kommenttia

6616

1. Koska+tällä+hetkellä+jostain+kumman+syystä+uskovaistenkin+järjestöt+saavat+tukea+vaikka+ei+tähän+ole+mitään+järkevää+syytä.Omasta+mielestäni+molemmat+järjestöt+toimisivat+täydellisessä+maailmassa+puhtaasti+vain+lahjoituksilla.+Ilman+että+valtio+joutuu+auttamaan+kumpaakaan+esim.+veroilla+tai+niiden+keräämisellä
  2. "Ateistin+elämä+on+kuolettavan+tylsää+kun+ei+ole+erilaisia+olentoja+joihin+uskoa.+Ateistille+mitään+sellaista+ei+ole+olemassa+mitä+hän+ei+itse+voi+nähdä.Todella+tylsää+ja+rajoittunutta+elämää."Se,+että+henkilö+on+ateisti+ei+tarkoita+että+he+eivät+omaisi+mielikuvitusta.+Ateismi+liittyy+vain+siihen+että+ihminen+ymmärtää+eron+mielikuvituksensa+ja+työnsä+välillä."Usko+tai+älä,+parasta+uskon+elämässä+ei+suinkaan+ole+homojen+vainoaminen,+todellakaan.+Sen+sijaan+olentoihin+uskominen+on+tavattoman+hauskaa+ja+avartavaa.+Aluksi+saattaa+tietty+olla+hankalaa+mutta+kyllä+se+lapsen+usko+sieltä+tulee+kun+sitä+rukouksessa+pyytää."+Ei+kiitos,+voit+pitää+uskosi+ihan+vain+omanasi+kun+kerran+siitä+niin+nautit+:)+Valitettavasti+meille+muille+se+ei+tuo+nautintoa.+Samalla+tavalla+kuin+itse+nautin+potkunyrkkeilystä+(ja+matsissa+hyvää+vastustajaa+vastaan+on+vaikea+olla+hymyilemättä+hammassuojan+lävitse)+vaikka+esimerkiksi+sinä+et+välttämättä+nauti+tästä.Meillä+on+erilaiset+harrastukset,+joten+älä+oleta+että+sinun+harrastuksesi+tekisi+jonkun+muun+kuin+sinut+onnellisemmaksi+:)"Omakin+uskoni+on+niin+lapsellista+että+se+suorastaan+saa+ateistit+raivostumaan."Ainakin+itsellä+tulee+lähinnä+myötähäpeän+olo,+mutta+kuten+saattaa+olla+että+olet+huomannut+en+ole+suuttunut+palstalla+vaikka+kirjoitan+usein+vastauksen+siitä+mitä+ajattelen+rehellisesti."Vielä+jos+sanon+että+Jeesus+on+Herra+ja+että+ateistin+pitää+lopettaa+syntielämä+niin+ateisti+muuttuu+kuin+punaista+nähneeksi+häräksi+ja+alkaa+puskea+minua+kohti+mutta+minä+sanon+että+lopeta+raivoaminen+heti+jos+haluat+olla+ystäväni."+Taaskin+myötähäpeä,+ei+raivostuminen+:)"Minun+ystävilläni+on+rauha+sydämessä,+ei+paina+synnin+häpeä+ystäväni+mieltä."Ei+huolta.+Sama+juttu+meillä+ateisteillakin+vaikka+suurin+osa+sanoisi+sen+vähemmän+runollisesti.+:)