Vapaa kuvaus

Aloituksia

102

Kommenttia

2589

  1. <<Kaltaisesi materialistit haluavat uskoa siihen, että olemme pelkkiä biologisia robotteja, joiden tietoisuus sammuu kuten robotillakin,>>

    En ole missään sanonut, että meidän tietoisuus sammuisi kuolemassa. Sanoin täysin päinvastoin, jos luet ensimmäisen viestin tässä ketjussa. Se että me olemme ainetta ja energiaa ei tarkoita, että tietoisuus sammuu.

    <<robotti ei tule koskaan kykenemään samaan,>>

    Sun kannattaisi vähän seurata mitä maailmalla tapahtuu. Tekoälyt osaa nykyään tehdä kuvataidettakin paremmin kuin enimmät ihmiset.

    <<robotilla ei ole sielua,>>

    Ei vielä, mutta odota muutama kymmenen vuotta. ChatGPT:n älykkyysosamäärä on jo nyt 83 ja se on suorittanut useita tutkintoja:

    https://www.businessinsider.com/list-here-are-the-exams-chatgpt-has-passed-so-far-2023-1?r=US&IR=T

    <<Itse olen kokenut jonkin verran yhteyttä ns. henkiin, kuten telepatiaa, olen ollut jotenkin vain näiden henkien toiminnan kohteena,>>

    Aivot on tehokas biologinen tietokone, joten se voi luoda todellisen tuntuisia hallusinaatioita tai unia. Itsekin olen "lentänyt ulos mun kehosta"[1] monta kertaa, mutta sen sijaan, että alkaisin uskomaan sieluun, tein tieteellisiä kokeita "kehon ulkopuolella", ja todistin, että en todellisuudessa ollut kehon ulkopuolella, ja kyseessä oli vaan eräänlainen selkouni.

    [1] https://en.wikipedia.org/wiki/Astral_projection

    "Telepatia" tapahtuu myös vain aivoissa, siksi telepatiaa ei ole koskaan onnistuttu todistamaan. Telepatia tarkoittaisi, että tietoa siirtyisi yhdestä olennosta toiseen, mutta todellisuudessa aivot vaan kommunikoi itsensä kanssa, aivan kuten unissa. Aivot voi luoda mielikuvitusolentoja, kuten henkiä ja ulkoavaruusolentoja, joiden kanssa ihminen kuvittelee olevansa yhteydessä.

    <<kuten kataarit, jotka uskoivat jälleensyntymiseen, jne, jne.>>

    Kuten sanoin ensimmäisessä viestissä tässä ketjussa, todistin jälleensyntymisen viime vuonna, joten siihen ei enää tarvitse uskoa, koska se on tietoa.