Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kristitty.net
profiilit
Kristitty.net
Kristitty.net
Vapaa kuvaus
http://kristitty.net
Aloituksia
129
Kommenttia
16899
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+aika+kyynel,+jos+joku+helluntaiseurakunta+mut+erottaa.+Mulla+on+ihan+oma+seurakunta,+eikä+mitään+porttikieltoa+sinne.+Senkus+itket+ja+kitiset.
24.03.2021 08:42
Kerrotko+missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan,+että+Mooseksen+lain+tilalla+on+nyt+uudessa+liitossa+jokin+Kristuksen+laki?+Miksi+profeetat+eivät+osaa+sanoa+sanaakaan+mistään+uudesta+laista,+joka+korvaa+Mooseksen+lain?+Miksi+Mooseksen+laissa+sanotaan+noin+miljoona+kertaa,+että+tämä+on+ikuinen+säädös?+Miksi+Vanhassa+testamentissa+missään+kohtaa+ei+sanota,+että+tämä+laki+on+väliaikainen,+vaan+sanotaan+monta+kertaa,+että+Toora+on+ikuinen+(Ps.+119)?
24.03.2021 08:41
Lupasin+jo+olla+jankuttamasta+tästä,+mutta+koska+tätä+Jesaja+9:5+jaetta+siteerataan+jatkuvasti,+on+pakko+toistaa.+Tässä+sanotaan,+että+hänen+nimensä+on+oleva.+Raamatussa+on+monta+henkilöä,+joilla+on+Jumalan+nimi,+eikä+yksikään+heistä+ole+itse+Jumala.+Kolminaisuusopin+kannalta+on+myös+haaste,+että+hänen+nimensä+on+Iankaikkinen+Isä+-+eikö+Athanasius+opeta,+että+Poika+ei+ole+Isä?
24.03.2021 08:38
Meillä+on+seuraavana+sapattina+seurakunnassa+suuri+pesach+ateria.+Silloin+ei+ole+aikaa+jauhaa+täällä.+Toisaalta+jotkut+ovat+kaivaneet+esiin+mun+seurakunnan+Hämeen+Messiaaniset+ja+jauhavat+sitä+vastaan,+toiset+taas+epäilevät,+että+mulle+ei+ole+mitään+seurakuntaa.+Sitten+on+kaivettu+esiin+mun+perustama+seitsemännen+päivän+todistajat.+On+se+kiva+esiintyä+omalla+naamalla+täällä,+mutta+antaa+tulla,+mä+kestän+kyllä,+en+ole+mikään+anonyymi+pelkuri.
24.03.2021 08:35
Sä+voit+lukea+nimimerkin+unitaari+vanhoja+viestejä+sekä+hänen+blogiaan+ja+lukea+sieltä,+kuinka+kiivaasti+hän+vastustaa+Mooseksen+lakia.+Mä+taas+opetan,+että+Mooseksen+laki+on+pyhä,+vanhurskas,+hyvä,+täydellinen+ja+ikuinen.+Jokainen+voi+siitä+päätellä,+että+minä+en+ole+unitaari.
24.03.2021 08:33
Kerrotko+missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan,+että+"seremoniallinen+uhrilaki"+on+päättynyt?+Jeesus+itse+sanoo,+että+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+Toorasta+ei+katoa+pieninkään+piirto.+Millä+kriteereillä+päätät,+mikä+käsky+on+seremonialakia+ja+mikä+jotain+muuta,+kun+Toora+ei+tällaista+jaottelua+tee?
24.03.2021 08:31
Kuka+täällä+on+opettanut+pelastuvansa+lakia+noudattamalla?
24.03.2021 08:29
Eli+siis+kun+me+tahallamme+syömme+saastaista+ja+pyhittämme+sapatin+sijaan+sunnuntain,+niin+me+pelastumme?
23.03.2021 16:34
Ei+ole+viikonpäivien+kanssa+mitään+tekemistä,+kun+Jumala+kymmenessä+käskyssä+käskee+meidän+pyhittää+viikon+seitsemännen+päivän+ja+pyhittää+sapatinpäivän?
23.03.2021 16:32
Eli+siis+kun+me+syömme+saastaista,+pyhitämme+sapatin+sijaan+sunnuntain+ja+pyyhimme+Tooralla+takalistoamme,+niin+silloin+me+ollemme+armon+alla+ja+pelastumme?
23.03.2021 16:31
"10+käskyn+laki+tuli+tiensä+päähän+ristillä.+"
Hallelujaah!+Eli+siis+nyt+saa+tappaa,+varastaa+ja+huorin,+oletko+nyt+aivan+varma?
23.03.2021 16:08
Hallelujaah!+Nyt+saa+siis+tappaa,+varastaa+ja+tehdä+huorin,+Mooseksen+laki+on+kumottu,+vai+miten+tää+menee?
23.03.2021 16:07
Kerro+minkä+Raamatun+jakeen+perusteella+minä+olen+jumalaton+pilkkaaja+ja+rienaaja?
23.03.2021 15:24
Kuulostaa+melko+armolliselta.+Onko+tämä+mitä+helluntaiseurakunnat+opettavat?+Että+panetellaan,+solvataan,+pilkataan+ja+uhkaillaan+"harhaoppisia"?
23.03.2021 15:22
Kuten+olen+noin+miljoona+kertaa+jo+täällä+sanonut,+tässä+sanotaan,+että+hänen+nimensä+on+oleva,+ei+sanota,+että+hän+on.
23.03.2021 15:21
Jo+luomisviikolla+Jumala+siunasi+ja+pyhitti+viikon+seitsemännen+päivän,+sapatinpäivän:
"Ja+Jumala+päätti+seitsemäntenä+päivänä+työnsä,+jonka+hän+oli+tehnyt,+ja+lepäsi+seitsemäntenä+päivänä+kaikesta+työstänsä,+jonka+hän+oli+tehnyt.+Ja+Jumala+siunasi+seitsemännen+päivän+ja+pyhitti+sen,+koska+hän+sinä+päivänä+lepäsi+kaikesta+luomistyöstänsä,+jonka+hän+oli+tehnyt."+(1.+Moos.+2:2-3)
"Sillä+mitä+sinä,+Herra,+siunaat,+se+on+oleva+siunattu+iäti."+(1.+Aik.+17:27)
Kymmenessä+käskyssä+meidän+käsketään+pyhittää+sapatinpäivä.+Missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan,+että+uudessa+liitossa+saamme+rikkoa+kymmentä+käskyä?
23.03.2021 15:15
Näinkö+helluntailaiset+osoittavat+Kristukselle+kuuluvaa+rakkautta?
23.03.2021 14:26
Olet+aivan+oikeassa.+Luotu+olento,+Jeesus,+ei+voi+olla+Jumala,+eikä+olekaan.+Kol.+1:15+sanoo+selvästi+alkukielessä,+että+hän+on+koko+luomakunnan+esikoinen.+Näin+kääntävät+sekä+Raamattu+Kansalle+että+Uuden+maailman+käännös+sanasta+sanaan+tismalleen+samalla+tavalla.
23.03.2021 14:11
Mun+seurakunnassa+on+runsaasti+väkeä,+eikö+kukaan+siellä+pilkkaa,+solvaa,+panettele+ja+uhkaile+mua+kuten+helluntailaiset+tällä+foorumilla.
23.03.2021 14:10
Onko+helluntailaisilla+virallinen+oppi+ja+alas+taivaasta+tulleet+tunnustuskirjat,+kuten+luterilaisilla?+Miksi+pitäisi+olla+virallinen,+kiveen+hakattu+oppi?+Mutta+koska+oppi+on+tärkeää,+olen+perustanut+seitsemännen+päivän+todistajat,+joiden+virallinen+oppi+löytyy+tästä:+http://kristitty.net/blog/seitsemannen-paivan-todistajat/
23.03.2021 12:29
20 / 845