Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kristitty.net
profiilit
Kristitty.net
Kristitty.net
Vapaa kuvaus
http://kristitty.net
Aloituksia
129
Kommenttia
16899
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nuuska+siinä+missä+sähkötupakkakin+voi+pelastaa+henkiä.+Ihmiset+kun+joka+tapauksessa+ovat+koukussa+nikotiiniin,+ovat+nämä+hengenvaaralliselle+tupakalle+varmasti+terveellisempi+vaihtoehto.
31.07.2017 18:10
Viisaita+sanoja!
31.07.2017 18:09
Sapatti+ei+ole+juutalaisten+sapatti,+vaan+koko+ihmiskunnan+sapatti.+Jeesus+sanoo+että+sapatti+on+ihmistä,+eli+koko+ihmiskuntaa+varten.
31.07.2017 16:23
Olen+puhunut+vain+Jumalan+Sanaa.+Itse+kirjoitat+joutavia+247.
31.07.2017 16:23
Saammeko+tahallaan+tehdä+syntiä+ja+rikkoa+lakia,+koska+"Jumalan+lain+mittaa+ei+yksikään+ihminen+pysty+täyttämään"?
"Ja+siitä+me+tiedämme+hänet+tuntevamme,+että+pidämme+hänen+käskynsä.+Joka+sanoo:+"Minä+tunnen+hänet",+eikä+pidä+hänen+käskyjänsä,+se+on+valhettelija,+ja+totuus+ei+ole+hänessä.+Mutta+joka+pitää+hänen+sanansa,+hänessä+on+Jumalan+rakkaus+totisesti+täydelliseksi+tullut.+Siitä+me+tiedämme,+että+me+hänessä+olemme.+Joka+sanoo+hänessä+pysyvänsä,+on+velvollinen+vaeltamaan,+niinkuin+hän+vaelsi."+(1.+Joh.+2:3-6)
31.07.2017 14:44
Saako+tahallaan+rikkoa+sapattia+ja+tehdä+syntiä?
31.07.2017 14:42
Mitä+judaismia+ja+lain+alle+työntämistä+on+muka+siinä,+että+noudattaa+kymmentä+käskyä?
Ja+minä+vain+peräänkuulutin+jokaisen+omaa+harkintaa+mitä+tulee+sapattisäädösten+noudattamiseen.+Se+ei+ole+vastoin+Pyhän+Hengen+johdatuksessa+kulkemista.+Maalaisjärkeä+saa+käyttää+myös+hengellisissä+asioissa.
Onko+Pyhän+Hengen+johdatuksessa+kulkeminen+sinun+mielestäsi+sitä,+että+tahallaan+rikotaan+sapattikäskyä?+Onko+meille+uudessa+liitossa+jokin+lupa+rikkoa+lakia?
31.07.2017 13:35
Katsos+kun+minä+en+pyhäpäivänä+ole+mitään+joutavia+puhunut.
31.07.2017 12:55
Miksi+kristityt+eivät+kuule+Jeesuksen+selvää+opetusta?+Jeesuksen+mukaan+laista+ei+katoa+pieninkään+piirto:
”Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään.+Sillä+totisesti+minä+sanon+teille:+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+ei+laista+katoa+pieninkään+kirjain,+ei+ainoakaan+piirto,+ennenkuin+kaikki+on+tapahtunut.+Sentähden,+joka+purkaa+yhdenkään+näistä+pienimmistä+käskyistä+ja+sillä+tavalla+opettaa+ihmisiä,+se+pitää+pienimmäksi+taivasten+valtakunnassa+kutsuttaman;+mutta+joka+niitä+noudattaa+ja+niin+opettaa,+se+pitää+kutsuttaman+suureksi+taivasten+valtakunnassa.”+(Mt.+5:17-19)
"Mutta+ennemmin+taivas+ja+maa+katoavat,+kuin+yksikään+lain+piirto+häviää."+(Lk.+16:17)
Näitä+sanoja+ei+uskota,+vaan+väitetään+että+Jeesus+on+kumonnut+lain.+Mielivaltaisesti+jaetaan+laki+seremonia-+ja+moraalisäädöksiin+ja+väitetään+että+tämä+tai+tuo+käsky+ei+koske+meitä.+Kymmenen+käskyä+otetaan+riemulla+vastaan,+paitsi+neljäs+käsky,+joka+kuuluu+"Muista+pyhittää+sapatinpäivä".
31.07.2017 12:38
Sanoisitko+että+kuudennen+käskyn+noudattajille+ei+riitä+Jeesus?+Turhaa+vouhotusta,+muka+ei+saisi+tappaa?+Entä+älä+tee+huorin+vouhottajat,+miksei+Jeesus+riitä+heille?
Sapattikäsky+on+kymmenestä+käskystä+neljäs.+Jostain+syystä+kirkot+opettavat,+että+sapattia+saa+rikkoa.+Tämä+ei+käy+päinsä,+siksi+vuohotus+tästä+aiheesta.+Kyse+ei+ole+siitä+että+seuraa+Moosesta,+vaan+seuraa+Jeesusta.+Joka+seuraa+Jeesusta,+on+velvollinen+vaeltamaan+niin+kuin+hän+vaelsi.+Jos+me+rakastamme+Jeesusta,+pidämme+hänen+käskyt.
31.07.2017 12:00
Ja+sähkötupakan+höyry+sisältää+vesihöyryä+ja+nikotiinia.+Ei+mitään+niistä+tuhansista+vaarallisista+aineista+mitä+tupakansavussa+on.+Eli+sähkötupakka+ei+mitenkään+voi+olla+yhtä+vaarallista+kuin+tupakointi.+Sähkötupakka+voi+pelastaa+henkiä.
31.07.2017 11:54
Missä+kohtaa+Raamattua+kielletään+foorumille+kirjoittelu+sapattina?+Ei+missään+kohtaa.+Kyse+on+kommunikoinnista,+mikä+taatusti+on+sallittua+sapattina.+Eikö+sapattina+saa+puhua?
30.07.2017 21:59
En+ymmärrä+sanaakaan+mitä+selität.+Raamatun+mukaan+Jeesus+oli+synnitön+ja+se+riittää+minulle.
30.07.2017 14:56
Jos+Jeesus+teki+syntiä+hän+ei+olisi+voinut+olla+virheetön+karitsa+ja+synnitön+uhri+meidän+puolestamme.+Raamatun+mukaan+Jeesus+oli+synnitön,+toisin+sanoen+hän+ei+rikkonut+ainuttakaan+lain+kohtaa:
"Sillä+siihen+te+olette+kutsutut,+koska+Kristuskin+kärsi+teidän+puolestanne,+jättäen+teille+esikuvan,+että+te+noudattaisitte+hänen+jälkiänsä,+joka+"ei+syntiä+tehnyt+ja+jonka+suussa+ei+petosta+ollut","+(1.+Piet.+2:21-22)
"Ja+te+tiedätte+hänen+ilmestyneen+ottamaan+pois+synnit;+ja+hänessä+ei+ole+syntiä."+(1.+Joh.+3:5)
"Sillä+ei+meillä+ole+sellainen+ylimmäinen+pappi,+joka+ei+voi+sääliä+meidän+heikkouksiamme,+vaan+joka+on+ollut+kaikessa+kiusattu+samalla+lailla+kuin+mekin,+kuitenkin+ilman+syntiä."+(Hepr.+4:15)
"Kuka+teistä+voi+näyttää+minut+syypääksi+syntiin?+Jos+minä+totuutta+puhun,+miksi+ette+minua+usko?"+(Joh.+8:46)
Jeremian+profetaalisten+sanojen+mukaan+tuleva+Messias+on+synnitön:
"Hänelle+annettiin+hauta+jumalattomain+joukossa;+mutta+rikkaan+tykö+hän+tuli+kuoltuansa,+sillä+hän+ei+ollut+vääryyttä+tehnyt+eikä+petosta+ollut+hänen+suussansa."+(Jes.+53:9)
Myös+ristinryöväri+todistaa+että+Jeesus+oli+synnitön:
"Me+tosin+kärsimme+oikeuden+mukaan,+sillä+me+saamme,+mitä+meidän+tekomme+ansaitsevat;+mutta+tämä+ei+ole+mitään+pahaa+tehnyt."+(Lk.+23:41)
30.07.2017 14:26
Moni+kuvittelee+vastoin+Raamatun+sanaa,+että+uudessa+liitossa+on+lepo+joka+päivä,+eikä+mitään+lepopäivää+tarvita.+Mitä+älyttömyyttä!+Jumala+on+antanut+meille+sapatin,+jotta+meille+olisi+lepopäivä+kerran+viikossa.+Tätä+ei+kumota+missään+kohtaa+Raamattua.
30.07.2017 14:15
Ja+tuo+peite+on+nykyään+kristittyjen+silmillä,+sillä+luettaessa+Moosesta+he+eivät+näe+selkeää+totuutta+sapatista.+Selkeää+tekstiä.
30.07.2017 14:14
Raamattu+ei+puhu+sunnuntaista+yhtään+mitään.+Ainoastaan+sapatti+käsketään+pyhittää.+Sunnuntaina+saa+siis+tehdä+ruokaa+mielin+määrin.
30.07.2017 14:12
Raamatussa+ei+käsketä+pyhittää+sunnuntaita+lepopäiväksi.+Sanaa+lepopäivä+ei+ole+alkutekstissä,+Raamatussa+puhutaan+vain+ja+ainoastaan+sapatista.+Raamatussa+meidän+käsketään+pyhittää+ainoastaan+sapatti.+Jumala+on+pyhittänyt+sapatin+luomisviikolla,+siksi+sapatti+on+pyhä.+Sunnuntaita+ei+Jumala+ole+milloinkaan+pyhittänyt.
30.07.2017 14:11
Uudessa+liitossa+Toora+kirjoitetaan+meidän+sydämiimme.+Selkeää+tekstiä.+Toora+ei+ole+armoa+ja+pelastusta+vastaan+vaan+ne+kulkevat+käsi+kädessä.
30.07.2017 14:09
Varmasti+amfetamiini+ja+heroiini+ovat+syntiä.+Jos+mennään+toiseen+suuntaan,+onkos+kahvikin+sitten+syntiä?
Tupakka+tunnetusti+tappaa.+Sähkötupakka+voi+pelastaa+ihmishenkiä.+Se+on+taatusti+vähemmän+haitallista+kuin+tupakka.
30.07.2017 14:06
765 / 845