Vapaa kuvaus

http://kristitty.net

Aloituksia

129

Kommenttia

16899

1. Eiköhän+se+ole+Kimmo+Kuu+Seikkailuun+joka+on+tässä+ketjussa+totaalisesti+nolannut+itsensä.+Olit+väärässä+etkä+pysty+mitenkään+myöntämään+sitä+vaan+joudut+haukkumaan+idiootiksi.+Sinä+olet+itkenyt+ja+porannut+kuin+mikäkin+pikkukakara,+koska+et+pysty+myöntämään+olleesi+täydellisesti+väärässä.Muistutukseksi,+kirjoitit:>>+Ja+mitä+oli?+Kuinka+monta+elukkaa+piti+ottaa?+Kaksi.+Olet+väärässä.+<<Kuitenkin+Raamatun+mukaan+puhtaita+eläimiä+ja+lintuja+piti+ottaa+seitsemän+paria.+Joten+sinä+olet+väärässä+ja+sillä+selvä.+Kiitos+eeppisestä+ketjusta+kuitenkin,+minulla+on+ollut+todella+hauskaa.
  2. >>++Etkö+tiedä+et+nyt+on+Uuden+Liiton+aika+ja+Mooseksen+lain+aika+on+päättynyt???+<<Katsos+kun+Jeremian+mukaan+uudessa+liitossa+Mooseksen+laki+on+edelleen+voimassa:”Vaan+tämä+on+se+liitto,+jonka+minä+teen+Israelin+heimon+kanssa+niiden+päivien+tultua,+sanoo+Herra:+Minä+panen+lakini+(Tooran)+heidän+sisimpäänsä+ja+kirjoitan+sen+heidän+sydämiinsä;+ja+niin+minä+olen+heidän+Jumalansa,+ja+he+ovat+minun+kansani.”+(Jer.+31:33)>>+Luuletko,+että+Raamatun+tärkein+sanoma+on+Mooseksen+laki?+Luuletko,+että+Raamatun+tärkein+sanoma+on+sapatti+ja+sianlian+syönnin+välttäminen???+<<En+väitä+että+ne+ovat+tärkein+sanoma,+mutta+ne+ovat+toki+tärkeitä.+Sapatin+puolustaminen+on+tärkeää+siksi,+että+sitä+kirkon+viralliselta+taholta+käsketään+rikkomaan.>>+Eli+sinä+kirjoitat+jatkuvasti+lain+rikkomisesta,+josta+minä+en+ole+kirjoittanut.+<<Suora+lainaus:+"Itse+asiassa+hän+tarkoittaa,+että+kristittyjen+tuleen+noudattaa+Mooseksen+lakia,+jonka+rikkomista+hän+valhetellen+nimittää+synniksi."+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14863954/kristus-on-lain-loppu#comment-89982775>>+Paavali+ei+rikkonut+lakia,+vaikka+hän+ei+noudattanut+Mooseksen+lakia.++<<Missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan+että+Paavali+ei+noudattanut+Mooseksen+lakia?+Raamatun+mukaan+Paavali+noudatti+Mooseksen+lakia:”Ota+ne+luoksesi+ja+puhdista+itsesi+heidän+kanssansa+ja+maksa+kulut+heidän+puolestaan,+että+he+saisivat+leikkauttaa+tukkansa;+siitä+kaikki+huomaavat,+ettei+ole+mitään+perää+siinä,+mitä+heille+on+kerrottu+sinusta,+vaan+että+sinäkin+vaellat+lain+mukaan+ja+noudatat+sitä.”+(Apt.+21:24)”Mutta+sen+minä+sinulle+tunnustan,+että+minä+sitä+tietä+vaeltaen,+jota+he+lahkoksi+sanovat,+niin+palvelen+isieni+Jumalaa,+että+minä+uskon+kaiken,+mitä+on+kirjoitettuna+laissa+ja+profeetoissa,+”+(Apt.+24:14)”Minä+en+ole+mitään+rikkonut+juutalaisten+lakia+enkä+pyhäkköä+enkä+keisaria+vastaan”+(Apt.+25:8)”Miehet,+veljet!+Vaikka+en+ole+mitään+tehnyt+kansaamme+tai+isiemme+tapoja+vastaan,+annettiin+minut+kuitenkin+Jerusalemista+vankina+roomalaisten+käsiin”+(Apt.+28:17)
  3. 92+on+tunnetusti+erittäin+huono+käännös.+Tietysti+kääntäjä+voi+lisäillä+ja+muokata+tekstiä+mielin+määrin.+Siksi+meillä+on+olemassa+alkukieli,+josta+asiat+voi+tarkistaa.+Alkukielen+eli+heprean+mukaan+tuo+jae+kuuluu+että+"puhtaita+eläimiä",+ei+mitään+mainintaa+uhrieläimistä.+Alkukieltä+voi+jokainen+itse+tarkastella+tästä:+http://biblehub.com/interlinear/genesis/7-2.htmRaamatun+mukaan+Nooa+otti+puhtaita+eläimiä+arkkiin+seitsemän+paria+ja+saastaisia+vain+yhden+parin.+"Kaikkia+puhtaita+eläimiä+ota+luoksesi+seitsemän+paria,+koiraita+ja+naaraita,+mutta+epäpuhtaita+eläimiä+kutakin+yksi+pari,+koiras+ja+naaras."+Miksi+et+voi+myöntää+olleesi+väärässä?+En+pilkkaa+sinua+jos+myönnät+virheesi.+Paitsi+ehkä+ihan+vähän+;)