Vapaa kuvaus

Profiilikuva viittaa tänne: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14754705/nakotesti-rotille

Aloituksia

79

Kommenttia

4196

1. Suomeksi+tuo+on+epätoivoista+vääristelyä.On+se+kumma+kun+mistään+ei+löydy+hihhuleita+jotka+kykenisivät+hyväksymään+Raamatun+tekstit+ja+silti+kaikki+nuo+vääristelijät+väittävät+uskovansa+siihen.+On+selvää+ettei+Raamattuun+usko+kukaan.
  2. "Nooan+tulva+on+Raamattuun+kirjoitettua+historiallista+faktaa,+josta+myös+Jeesus+mainitsi."Säälittävää+miten+aikuinen+ihminen+ei+osaa+erottaa+historiaa+tuntemattomien+ihmisten+kirjoittamista+ja+moneen+kertaan+muutetuista+taruista,+jotka+ovat+vieläpä+selvästi+kopiotaruja.+Lisäksi+tuosta+tulvamyytistäkin+on+lomittain+kaksi+keskenään+ristiriitaista+versiota,+eli+se+ei+ole+edes+tarinana+koherentti:http://keskustelu.suomi24.fi/t/14690927/jahvistinen-vs--papillinen-taikatulva"Et+voi+jättää+huomiotta+Jumalan+Pojan+sanoja."Jätäthän+sinäkin:"Jos+puu+on+hyvä,+sen+hedelmäkin+on+hyvä,+mutta+jos+puu+on+huono,+sen+hedelmäkin+on+huono.+Hedelmästään+puu+tunnetaan.+Te+käärmeen+sikiöt,+kuinka+teidän+puheenne+voisi+olla+hyvää,+kun+itse+olette+pahoja!+Mitä+sydän+on+täynnä,+sitä+suu+puhuu.+Hyvä+ihminen+tuo+hyvyytensä+varastosta+esiin+hyvää,+paha+ihminen+pahuutensa+varastosta+pahaa.+Minä+sanon+teille:+jokaisesta+turhasta+sanasta,+jonka+ihmiset+lausuvat,+heidän+on+tuomiopäivänä+tehtävä+tili.+Sanojesi+perusteella+sinut+julistetaan+syyttömäksi,+ja+sanojesi+perusteella+sinut+tuomitaan+syylliseksi."+(Matt.+12)"Ei+ihmistä+saastuta+se,+mikä+menee+suusta+sisään.+Se+ihmisen+saastuttaa,+mikä+tulee+suusta+ulos."+(Matt.+15)Valehtelet+täällä+kaikki+päivät+ihan+todistetusti+mm.+omista+lähteistäsi+ja+vastoin+raamattua+ja+omien+höpinöidesi+kanssa+ristiin,+olet+plagioinut+toisen+hörhön+valheet,+jankkaat+jotain+ravinto-oppejasi+kuin+pahimmat+new+age+-hörhöt+jne.+Kaikki+näkevät+miten+moraaliton+ja+epärehellinen+olet+ja+miten+joudut+jatkuvasti+pakoilemaan+mm.+sitä+mitä+raamatussa+sanotaan,+koska+olet+siihen+nähden+harhaoppinen,+kuten+allaolevista+pakoilemistasi+kysymyksistäkin+nähdään.Sinua+pidetään+yleisesti+yhtenä+palstan+epärehellisimmistä+ja+harhaisimmista+ihmisistä,+etkä+edes+välitä.+Joten+sinuna+olisin+ihan+hiljaa+siitä+mitä+Jeesus+noissa+tarinoissa+sanoi.
  3. Vaikkapa+samasta+syystä+kuin+miksi+ihmiset+aikanaan+menivät+katsomaan+sirkusten+friikkishow:ta,+vaikkeivät+itse+olleetkaan+"friikkejä".