"Minusta on tehty varmaan valehtelematta satoja perättömiä ilmoja keskustelupalstan ylläpitäjälle, vaikka itse olen ollut satojen jopa tuhansien kilometrien päässä fyysisesti tietokoneeltani.Silti tuo sinnikäs ihailijani/ihailijat?? Ovat nähneet milloin minkäkin nikin takana minut lymyämässä."
Muistanko oikein, eikös Uma tunnustanut nämä hänen tekosikseen?Hänhän rekkasi jopa sinun nickiäsi kopioivan nimimerkin jos oikein muistan?
Muistatko Sakuli?
9
61
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Muistat väärin.
- 4+12
Ei, kyllä hän muistaa oikein.Umahan on tällä palstallakin tunnustanut asian jopa rekattuna, vai tarkoitatko että joku muu kirjoitti tunnustuksen hänen nimimerkillään?
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4+12 kirjoitti:
Ei, kyllä hän muistaa oikein.Umahan on tällä palstallakin tunnustanut asian jopa rekattuna, vai tarkoitatko että joku muu kirjoitti tunnustuksen hänen nimimerkillään?
Ei, et muista oikein.
- 12+14
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Ei, et muista oikein.
Joku varmaan löytää Uman tunnustuksen ellei hän ole poistanut sitäkin viestiä
- Olet taas väärässä
Kenen taas kuvittelet näkeväsi Uma?
Jos tunnustit itse häiriköineesi Sakulia niin turha sinun on yrittää syyttää muita.
Entä Gatosgatos-nikkisi jolla kirjoitit miehenä Sakulille ilkeyksiä jopa hänen läheisensä kuolemasta?
- 8+18
Miksi tämä asiallinen aloitus on klikattu? Eikö bussi kutsunutkaan?
- nauraa vedet silmiss
Totuudet klikataan, valheet jää ja kasvaa lumipallon lailla. sIIs ihan niinkuin koko palstan historian ajan.
Nythän rupee lumipallonsa kaatuvan omaan syliinsä kun valheitaan levitellyt törmääkin omakertomiinsa / sepittämiinsä juttuihin ja panee oikeen tuomarit tutkimaan.
Sallikaa mun nauraa !!!!!!!
- Myy-Pikkuinen
No se muistaa asiat aina siten, että riippuu kenen "puolella" se on. =)))))))
- ex-rekattu
Väitätkö tosiaan, että täällä on joitain "puolia" !!??!! :-))
Nojuu ja suurin takinkääntäjä olet sitten sinä.. :-))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015