Käsi liikutti

värähti syvin

näkymättömät tiet
sydänten välillä kulkee

yksinäiseen saareen
sävel kantautuu

ilta-auringon säteet leikkii
lämpö veden hyväilee

sylissä kantavassa
uin kohti unelmien rantaa

6

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *laudi*

      Laudi 2.2.2011 11:34


      Yli ison aavan
      läpi kuivan kuusikon

      soilla usvaisilla

      siellä
      missä ukkometto laulaa ikäväänsä

      siellä
      missä kauneus kiteytyy
      kasteeksi hallan värittämille lehdille

      kajona läpi usvan enää näkyvät..

      Niin kuin lumpeenkukat lammella
      usvan leijuessa lammen peittäen..

      elävä mysteeri.
      Koskettaa sydäntä

      tekee unelmista sillan

      • Voidaan laulaa..."Niin kaunis on maa, niin korkea taivan"

        Olenhan noistaki lapin käynneistäni sanonu,
        olen kauneudesta sairas.
        Oii yllä tunturilla missä sateen pitkät kielet,
        kuin harpussa alas valui.
        Minä itkin monessa kohtaa,
        niinkuin seki ykski ilta,
        istuin leppäjärven rannalla ja
        ilta-aurinko veden syliin laskeutui.

        Saahan kauneus tulla ja koskettaa,
        saahan itkuki tulla ja kertoa.

        *laudi*
        jälleen kiitoksenkukkasia ojenna ja viehä terveiseni hillasoille,sinne on ikävä.


    • *MURUKULTA*

      Aurnkoista keskiviikkoaamua Liisa! ;:)

      *******oo*******oo*******oo*******oo*******

      Kauniit unelmat -
      värähtävät
      kuin vedenpinta
      ja kuva siinä

      Elämän järvenpinta -
      alati muuttuva taulu -

      sävyineen

      syvyksineen - -

      *******oo*******oo*******oo*******oo*******

      http://www.valorukous.de/pics/seerose.jpg

      • Unelmat nyt totta

        niitä pitkin talvea unelmoin ja
        nyt ovat aidosti taivas jospas osais
        sanoiks kakiken pukea

        entäs nuokki lumpeenkukat valkoiset
        morsiuskimpuks upein

        näin se on
        kauneus koskettaa
        sen kipuna rinnassaan tuntee

        MURUKULTA

        kuumia kesäpäiviä taas saatiin ja pilvilaivojaki taivaalla soutaa, ukkosta tiedossa
        hyvää kesänaikaa sinnekki ja kiitos vierailustas ajatuksineen


    • Syviä mietteitä

      Ei auennut sittenkään
      Elämän tarkoitus
      Multaan mädäntymään
      Unohtuu vainajuus

      Ikuisuus kanssa mietteiden
      Suurten, filosofisten
      Kauhon läpi pimeyden
      Perille koskaan pääse en

      Puolet ajastain
      Tunne rinnassain
      Mietin heikkouttain
      Siitä vastauksen sain

      Vastaukseton kysymys
      Täydennyksen sai
      Totaalinen typeryys
      Silmät sulkee kai...

    • Elämä.

      suurten kysymysten äärellä kyselee
      oman pienuuden kokien

      tie niin arvaamaton

      siks sinne lapsuuden lehmiteille
      sinne missä elää hetken

      "Syviä mietteitä"

      kiitos syvällisten teitten mietteistä

      olen joskus todennu
      on laitettu kaivertamaan oksasta puuta

      tästä aamusta
      vedensyli oli lämmin jossa sain olla
      hyvää kesän jatkoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe