Mä en osaa sanoa tätä sulle ja siksi mä kirjoitan nyt ja toivon että sä luet tämän. Mä mietin sua koko ajan. Mä en halua olla sulle vain lapsellinen teini. Sä vaikutat jotenkin kylmältä ja välinpitämättömältä. Tai sitten sä olet liian "cool"
Kuinka montaa naista sä pyörität nyt? Mä en vain haluaisi "hukata" aikaa sellaiseen joka ei halua multa muuta kuin ystävyyden.
Voisiko meistä tulla jotain? Mä olen kuvitellut sut satoja kertoja mun elämääni.
Oletko sä edes kiinnostunut musta millään tavalla?
Mä olen miettinyt että olenko mä "pelästyttänyt" sut jotenkin vai oletko vain...noin välinpitämätön?
Haluatko sä antaa aikaa ja miettiä asioita? Oletko sä varovainen?
Miten varovainen sun tarvitsee olla? Pelkäätkö että kun annat itsestäsi kaiken vedän maton jalkojesi alta?
Vai olenko mä antanut ymmärtää että mua ei kiinnosta?
Oletko sä saanut väärän kuvan musta?
Mäkin pelkään meneväni rikki, silti pitää antaa mennä, täällä ollaan vain kerran!
Sanoisit mitä h****ttiä sä mietit !
huoh...miehet
10
881
Vastaukset
- munamauri
Jos ekana laitat edes senverran tietoa, että minkänimiselle viestisi on tarkoitettu!!
- dänkädänkä
Minä tiedän, että saatan vaikuttaa kylmältä ja välinpitämmättömältä välillä. En sitä kuitenkaan ole. Pelkään vain tunteitani sinua kohtaan. Tunteeni ovat vain todella vahvat. Olet yksi ja ainoa nainen elämässäni ketä minä mietin. Kuvaasi välillä katselen ja mietin kuinka ihanan kuvan itsestäsi oletkaan onnistunut antamaan. Sitä kuvaa pyörittelen mielessäni joka ikinen päivä ja yö. Jostakin syystä vain olen ajatellut, että sinua ei kiinnosta. Et ole niin antanut ymmärtää, mutta ehkä se johtuu huonosta itsetunnosta jos ajattelen, että ei kukaan voi minusta kiinnostua. En minäkään sinulle puhumalla uskalla kertoa, kirjoittaminen on paljon helpompaa. Toivottavasti me vielä kohdataan ja uskalletaan tehdä tunteemme selviksi toisia kohtaan.
- en ole kylmä..
aivan kuin minun suustani tuo "dänkädänkän" kirjoitus,samat ovat ajatukseni mutta miehelle menee ja suloiselle ruskeasilmäiselle komistukselle ;)
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
joo elikkä tuota tuota olen riippunut menneessä turhaan silloin tapahtui jotain tuon kaltaista mitä epäilet ja se on saattanut vaikuttaa vähän sellaiselta että olisin välinpitämätön tai kylmä ja teen sitä vaan suojellakseni itseäni etten olisi kohta taas ihan rikki! Sinä et ole tehnyt mitään väärää päinvastoin nautin sun lähellä olosta! Ja en todellakaan pyöritä naisia ympärillä niinkuin luulet koska se ei ole oikein niinhän sitä jo sanotaankin että yhteen sydämeen mahtuu vain yksi ämmä ;) ja se olet sinä...
- tsipsuttelijalle
Mikä alue?
- j......j
turuus,siel toispuol jokkee
- :)
Ups...
Minulla ei ole ketään :) Vain yksi ja sama koko ajan :)
j --> j
:) - jaretccc
Olen 39 vuotias homo mies, ja tapasin parivuotta sitten elämäni upeimman nuoren miehen suomi24: n homo chatistä. Viime kesä oli meille molemalle raskasta aikaa. Kun taistelin oman alkoholi ongelmani kanssa. Ja lukuisat retkahdukset varjostivat elämääni keväällä kerta toisensa jäkeen. Tossa kesällä sitten olimme aikeissa erota, ja minä olin kovin murheissani siitä.
- tumo91
kelle puhut? mikä kaupunki?
- huoh................
... En ainakaa tykkaa sust et , this is what i think
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958