Elikkäs olen tälläinen jalkapalloa harrastava yhdeksäs luokkalainen tyttö, jonka ka oli tnä keväänä 9,73 . Kohtapuoliin pitäisi lukioita ruveta harkitsemaan mutta kun en tiedä mihin pitäisi hakea... IDEOITA JA ARVOSTELUITA/KOKEMUKSIA????
Kiitos :)
PS. Olen kiinnostunut matemaattis-luonnontieteisistä aineista
PPS. Asustelen Järvenpäässä, Etelä-Suomessa, joten koulukin pitäisi löytyä suht läheltä
Mihin lukioon?? APUVA!!!!!
7
214
Vastaukset
- jeep33
9,73 ei saatana tommosia ei saada muutaku pärstäkertoimella isäs on varmaan kaupunginjohta saatana, ei muttaku ompelulinjalle amitsuun sinnehä nä ysin tytöt nykyää menee
- Rekisteröitymätön-
Yleensä en tee tätä, mutta yhdeksäs_luokkalainen, ..., ISOJA KIRJAIMIA JA KYSYMYSMERKKEJÄ????? ja keskiarvo 9,73. Just
- KAKARA :P
Kateellisia kakaroita....
- ,.,,.,.,.,.,.,
Ööh... Järvenpäässähän on lukio...?
- minäkäs
Samaa vähän mäki mietin. Luulis nyt sen verran ottaneen selvää, että omassa kotikaupungissa on lukio... -.-
- 45677
Järvenpää, Kerava, Korso, Tikkurila, Mäkelänrinne, Ressu, Norssi..
Ihan miten kauas vain itse viitsit matkustaa ja mikä tuntuu hyvältä. Nuo kaikki nyt ainakin ovat juna kävelymatkan päässä (Järvenpään asemalta). Mäkelänrinne on urheilulukio ja Norssissa on matemaattis-luonnontieteellinen linja.
Tosin aika sama kurssitarjonta kaikissa lukioissa on. Voit itse oikeastaan valita painotuksesi (lukea enemmän kursseja matikkaa ja luonnontieteita ja/tai liikuntaa). Jos olet oikea kilpaurheilija eli sinulla tulee paljon kisamatkoja (esim. ulkomaille), niin että joudut olemaan paljon poissa koulusta, niin sitten tuo urheilulukio on se oikea paikka. Mutta muuten ei sillä ole niin väliä, kyllä niitä muita urheilijoita löytyy tavallisistakin lukioista, samoin kuin matikasta kiinnostuneitakin.
Sinuna menisin sellaiseen lukioon, mihin kaveritkin ja mikä olisi helpon matkan takana. Samaa opetusta niissä kaikissa suunnilleen saa. - Urheiluhullu123
Kaikki urheilijathan pyrkivät märskyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760