Haluun sua,..;)

Kiitti vink,..;)

Hei olen keski-iän parhaassa vedossa ja kylmässä suhteessa,..
Olen miettinyt pitkään ja koko ajan vahvistuu halu tehdä syrjähyppy, jonkin
kivan naisen kanssa,. Asun p-suomeessa ja ajattelin ettei siitä tule mitään jälki seurauksia,.. niin olisko sinkku vai varattu parempi?? Onko kokemuksii toisilla??
Olen iloinen ja virili varmaan ehkä saattaa jäädä kaipuuta tai katumusvettä kettelemään,. mut hitsit kun vain haluttaa,.. Kertokaa kokemuksii??

27

7608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dick

      Varattu parempi. Ei jää nurkkiin pyörimään eikä rotsinliepeisiin roikkumaan. Jos sinkun kanssa harrastat, sinulla on aina enemmän hävittävänä kuin kumppanilla.

      • Pimu_43

        Tietysti varattu,.. tai selllainen joka seikailee samoilla ajatuksilla,..
        Toivon että saat sellaisen kivan,.. hmm,.. Nasta-Pimun,.. ;)
        Itse olen Etelä-Suomessa ja jos olisin lähempänä niin voisin heittäytyä kanssasi,. ;) En ole käynyt kuin kerran syrjähyppäyttämässä kundia,.. ja tosi on että siitä saa tosi virikettä omaan suhteeseenkin,. ;)
        Aurinkoista kesää,.. ;)


      • Anonyymi
        Pimu_43 kirjoitti:

        Tietysti varattu,.. tai selllainen joka seikailee samoilla ajatuksilla,..
        Toivon että saat sellaisen kivan,.. hmm,.. Nasta-Pimun,.. ;)
        Itse olen Etelä-Suomessa ja jos olisin lähempänä niin voisin heittäytyä kanssasi,. ;) En ole käynyt kuin kerran syrjähyppäyttämässä kundia,.. ja tosi on että siitä saa tosi virikettä omaan suhteeseenkin,. ;)
        Aurinkoista kesää,.. ;)

        Penkalle ja kuula kalloon akkansa pettäjät


    • Dick

      Enpä tiedä kummalle Pimu halusi vastata, mutta minä kyllä asun Etelä-Suomessa...

      • Pimu_43

        Ai,.. missä päin Dick asustelee,..?? Kerro vähän itsestäsi,..;))

        ;terkuin,.. ;)


      • Anonyymi
        Pimu_43 kirjoitti:

        Ai,.. missä päin Dick asustelee,..?? Kerro vähän itsestäsi,..;))

        ;terkuin,.. ;)

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Pimu_43 kirjoitti:

        Ai,.. missä päin Dick asustelee,..?? Kerro vähän itsestäsi,..;))

        ;terkuin,.. ;)

        Asun Keski-Suomessa. Tervetuloa imemään mua.


    • Dick

      Dick asustaa Vantaalla. Mutta siirretäänpä keskustelu hieman privaatimmaksi? Laitas sähköpostia osoitteeseen [email protected], niin jatketaan juttua vaikka siellä. Jos et ykkössähköpostista etkä vielä kakkosestakaan kehtaa vastata niin tekaise kolmas, vaikkapa yahoohon, hotmailiin tai minne mieli tekeekään ja pistä postia tulemaan.

    • urmas47

      Moi! Varattu parempi.Itse sain pieneköltä naiselta tiukkaa... ja kyllät eki hyvää:Mut itse koin ogelmaksi sen et ei tahdo löytyy halukkaita naisia.Its asustelen keski- suomessa.

      • Anonyymi

        Asu vaikka hevon persreijässä idiootti


    • Anonyymi

      ois kiva tavata. tykkäätkö suihin otosta.

    • Anonyymi

      Aito hyvä avaus sinulta😍
      Kylmässä suhteessa kohta kymmenisen vuotta avio vaimona, pari vuotta sitten lomalla antauduin ihanalle miehelle. Vietimme yhdessä lomastani kolme päivää, sain tuntea hellyyttä ja ennen kaikkea miehen aitoa halua. Tunsin aluksi huonoa omaa tuntoa joka muuttui nopeesti voima varaksi arkeen. Kynnys madaltui tämän jälkeen, nauttinut useamman kivan miehen kanssa, aina kun tilaisuus. N 44

      • Anonyymi

        Mistä pain mahdat olla? Olen Pohjois-Savosta ja kaipaisin kovasti viriiliä naisseuraa. Kotona ei vaan seksin määrä ja laatu riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä pain mahdat olla? Olen Pohjois-Savosta ja kaipaisin kovasti viriiliä naisseuraa. Kotona ei vaan seksin määrä ja laatu riitä.

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä pain mahdat olla? Olen Pohjois-Savosta ja kaipaisin kovasti viriiliä naisseuraa. Kotona ei vaan seksin määrä ja laatu riitä.

        Viriili on ilmaus mieheen viitaten. Haetko naismaista viriiliä miestä siis jo 10-v?


    • Anonyymi

      U­­u­­si s­­ek­­­si­­tea­tteri ava­­utu­­­u Suome­­­en! Ku­­tsu­­­mme kai­­­kk­i. Il­­­moit­­tau­tumine­­n ry­­hmä­­­ämm­­­e tääl­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F2d4M4

    • Jos Satakunnasta löytyy halukkaita naisia, niin täällä olis luotettava sinkkumies. M41

      • Anonyymi

        Missä päin Satakuntaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Satakuntaa?

        Noormarkku


    • Anonyymi

      haluan sua- oot ihana

      • Anonyymi

        Hyi saatana mikä ällötys


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varattu on parempi niin pysyy asiallisena .
      Eikä tarvi olla kerta käyttöistä .
      Saattaa olla mielen terveydelleknin tervehdyttävä juttu .
      On vaan vaikea juttu löytää sopivaa.
      Eteenkin pohjois Suomessa.
      Vaikka olen tanssi taitoinen ja en alkoa käytä niin harvoin se nainen kotiin tulee se on totuus.
      Vaa vaikeaa on lähteä ensim tanssi lavalle kun matkaa on 170 km.
      Harmi ettei noita järkeviä chattejä ole enään .

      • Anonyymi

        Sussa ole mitään normaalia muutenkaan kuulapää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sussa ole mitään normaalia muutenkaan kuulapää

        Mitähän tervettä susta lötyis. Se olis varmaan tosi lyhyt luettelo. Se olis yhtä lyhyt kun Italialaiset sotasankarit. Ei päässyt alkuu pitemmälle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      oiskos 60v miehelle naisseuraa luotettavasta kamusta joko vapaa tai varattu

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe