Olin juuri tullut suihkusta. Minulla oli vain pyyhe päälläni. Oli talvi ja pimeää. Menin istumaan sohvalle. Olohuone oli todella hämärä. Sohvan vieressä oli pieni lattiavalaisin. Vanhempi mies tuli eteeni ja napsautti valon päälle. Hän oli alaston. Hän oli hieman lihava, ja hänellä oli tummia karvoja rinnassa, vatsassa ja jalkovälissä. Hänen peniksensä roikkui puolikovana. Kivekset pullottivat mukavasti. Hän otti pyyhkeen päältäni pois ja ilmoitti hierovansa kikkeliäni seuraavaksi. Huokaisin ja levitin hieman jalkojani. Mies otti peniksestäni kiinni ja tunnusteli sitä. Hän kokeili kiveksiäni vuorotellen. Tunsin, että minulla alkoi seisomaan pikkaisen. Seuraavaksi hän otti paremmin kiinni peniksestäni ja alkoi runkata sitä. Hetken hän veteli esinahkaani terskan ylitse, välillä nopeasti ja välillä hitaammin. Siitä alkoi kuulua mukava lipsutteleva ääni. Hän päästi irti peniksestäni. Penikseni oli jäykkänä vatsaani vasten ja terskan päällä kimalteli muutama kirkas pisara. Mies siirtyi kivesteni pariin. Hän puristeli niitä ja pyöritteli niitä käsissään. Mies nousi seisomaan eteeni ja otti omasta paisuneesta peniksestään kiinni ja alkoi tyydyttää itseään. Hän teki nopeita runkkausliikkeitä ja katsoi minun kovaa penistäni. Otin peniksestäni kiinni ja aloin itse myös runkata. Mies kielsi minua menemästä loppuun asti, hän kuulemma haluaa hoidella minut. Mies alkoi jo huohottaa. Hänen kivekset heiluivat runkkauksen tahtiin. Miehen terska punoitti kiiltävänä kun hän alkoi hieroa sitä peukalollaan ja etusormellaan. Mies alkoi voihkia ja nopeutti sormiensa liikettä. Mies laukesi ja hänen spermansa lensi viereeni sohvalle. Mies tumputti vielä hetken itseään ja katsoi minuun. Hänen otsaltaan valui hiki kun hän polvistui eteeni ja otti penikseni omiin käsiinsä. Hän veti esinahan alas ja alkoi lipoa kielellään terskaani. Välillä hän otti penikseni suuhunsa ja imi sitä. Tunsin orgasmin olevan lähellä...
Kikkelin hierontaa
rekkujekku
4
6210
Vastaukset
- sairasta?
sairasta?
- numb
Tervettä!
- heterot on elämän ja
homous on poisttetttu vain sen vuoksi että ihmisiä ei saa enää kiusata vaikka he ovatkin luonnottomia=sairaita.
- seksiveikko(ko) ?
Mm.. Kuulostaa iha okei. Oikein kirjoitus hieman hataraa ja heikkoa. No joo, toisaalta ymmärrän sua. Nam. Okei, joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353