Miksi pitää ihmisen olla näin arkajalka..
taas näin..
tiedät sä :) kuitenkin..
ehkä..
miksiköhän
8
215
Vastaukset
- sydän arkana
Jätä se ehkä pois, niin pärjäät paremmin ;)
- arkajalka vain
:) niinpä
kuin tää onkin tämmästä..
..jatkan tätä mitä pitäiskin.. täällä.. ;)- c.
Niinpä, täällä uskaltaa arkajalkakin leikkiä sydämen kyllyydestä :)
- arkajalka vain
c. kirjoitti:
Niinpä, täällä uskaltaa arkajalkakin leikkiä sydämen kyllyydestä :)
riippuu siitä.. mikä on leikin nimi!
ja sydämellä, niin.. kyllä :) sillä tässä mennään..
- v.a.a.k.a
Tiedän, sama ongelma.
Voisit laittaa vaikka viestiä. Mun puhelinta käyttää vain yksi hlö. - näin mulla
niin sanoppa se. mä oon aina ollut monessa asiassa arkajalka mutta jos on suuria tunteita jotakin kohtaan niin kappas uskallan vaikka ja mitä, ihan yllätys oli itsellenikin ;)
- 1723
Ei, ei hän ymmärrä ja pahoittaa mielensäkin.
- Ei sillä
pitäis kuitenkaan ketään hengiltä kiusata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070