Kaaduin perjantaina pää edellä rappusissa. La ja Su särki pää tuosta kohdasta mihin tuli kuhmu. Kävin eilen näyttämässä lääkärille, epäili aivotärähdystä, sen kummemmin tutkimatta, sairaslomaa sain. Nyt kipu siirtynyt koko päähän ja hiukan sekava olo. Burana ei auta. Pitäisikö käydä heti näyttämässä? Huomenna? vai mahtaakohan siitä olla hyötyä?
Aivotärähdys
1313+88
1
304
Vastaukset
- menoksi jo...
Kannattaa mennä nopeasti, vaikka ensiapuun. Mulla on yksi tuttu, joka kaatui liukkaalla ja löi päänsä. Hetki meni ennenkuin tajusi, mutta sitten pääsi kuitenkin itse kotiin. Terveyskeskuskäynti antoi kans tuon aivotärähdyksen, mutta sitten päänsärky kasvoi todella kovasti ja tulikin kiire pii-paa-autolla ensiapuun. Aivoverenvuotohan se sitten olikin, oli hissukseen tihkuttanut ja kasvava päänsärky oli merkkinä.
Kaikki sujui kuitenkin ok, mutta neuvon kyllä ensiapuun, jos vielä tuo päänsärky on lisääntynyt. Ei ole leikin asia. Eli heti mars!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958