Oksetan itseäni aivan kammottavasti.
Tajusin sen juuri kuinka paljon oksetankaan olemuksellani itseäni.
Niin vapauttavaa nähdä itsensä peilistä ja sanoa että hyi helvetti.
On ollut aivan kamalaa taistelua sanoa itselleen etten ole oksettava, kuvittelen sen vaan. Kaikki minussa huokuu oksetusta ei ihme että asiat on aina niin päin persettä.
Olen halveksunut ja arvostellut ihmisiä jotka kohtelevat minua hyvin, ja taas ymmärtän ihmisiä täysin jotka ovat kohdelleet minua huonosti. Nyt ymmärrän, hehän ovat vain samaa mieltä kanssani, en ole yhtään eri mieltä siitä, että olen perseestä. Miksi olen edes yrittänyt päästä pisteeseen, jossa en kuule totuutta enää, ei ihme että on ollut ongelmia.
Oikeasti, niin vapauttava tunne, olen aivan kamala kaikin puolin, ja tiedän sen.
Omakuva
1
282
Vastaukset
- ruman omakuva
Mulla on vähän samat fiilikset. Mä olen oksettavan ruma nainen. Ei ihme että jouduin kiusatuksi ala- ja yläasteella ja ei ihme ettei kukaan mua puolustanut kiusaajia vastaan. Mä olen niin oksettavan näkönen että harvat tutut häpesivät liikkua mun kanssa kaupungilla. Harva kehtas lähteä mun kanssa konsertteihin tai teatterissa käymään. Olisihan se ollut hirveä häpeä heille, jos joku parempi tuttava olisi sattunut kohdalle ja nähnyt minkälaisia tuttavia heillä oikein on. Tuskin toiset ovat pelkkää ilkeyttään mulle mun rumuudesta sanoneet. Eipä enää kannata turhan takia itsensä laitella tai muka nättejä vaatteita ja kenkiä käyttää, se vaan näyttää hiton kornilta, kun ruma yrittää olla muka kuin ei olsi ruma. Ilmankos muut, aina vihjailivat ulkonäöstä silloin, kun yritin laittautua. Ei ruma näytä hyvältä vaikka mitä pukis päälle tai meikkais naamaansa. Jos olisin ollut edes ihmisen näkönen, niin kai mullakin olisi ystäviä ja ehkä mies ja perhettäkin. Rumana naisena mulla ei ole mitään syytä, oikeutta edes elämiseen. Ei näin ruman olis pitänyt edes syntyä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 255214
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34637- 1181471
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211044viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61873- 37809