Omakuva

Oksetan itseäni aivan kammottavasti.

Tajusin sen juuri kuinka paljon oksetankaan olemuksellani itseäni.

Niin vapauttavaa nähdä itsensä peilistä ja sanoa että hyi helvetti.

On ollut aivan kamalaa taistelua sanoa itselleen etten ole oksettava, kuvittelen sen vaan. Kaikki minussa huokuu oksetusta ei ihme että asiat on aina niin päin persettä.

Olen halveksunut ja arvostellut ihmisiä jotka kohtelevat minua hyvin, ja taas ymmärtän ihmisiä täysin jotka ovat kohdelleet minua huonosti. Nyt ymmärrän, hehän ovat vain samaa mieltä kanssani, en ole yhtään eri mieltä siitä, että olen perseestä. Miksi olen edes yrittänyt päästä pisteeseen, jossa en kuule totuutta enää, ei ihme että on ollut ongelmia.

Oikeasti, niin vapauttava tunne, olen aivan kamala kaikin puolin, ja tiedän sen.

1

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruman omakuva

Mulla on vähän samat fiilikset. Mä olen oksettavan ruma nainen. Ei ihme että jouduin kiusatuksi ala- ja yläasteella ja ei ihme ettei kukaan mua puolustanut kiusaajia vastaan. Mä olen niin oksettavan näkönen että harvat tutut häpesivät liikkua mun kanssa kaupungilla. Harva kehtas lähteä mun kanssa konsertteihin tai teatterissa käymään. Olisihan se ollut hirveä häpeä heille, jos joku parempi tuttava olisi sattunut kohdalle ja nähnyt minkälaisia tuttavia heillä oikein on. Tuskin toiset ovat pelkkää ilkeyttään mulle mun rumuudesta sanoneet. Eipä enää kannata turhan takia itsensä laitella tai muka nättejä vaatteita ja kenkiä käyttää, se vaan näyttää hiton kornilta, kun ruma yrittää olla muka kuin ei olsi ruma. Ilmankos muut, aina vihjailivat ulkonäöstä silloin, kun yritin laittautua. Ei ruma näytä hyvältä vaikka mitä pukis päälle tai meikkais naamaansa. Jos olisin ollut edes ihmisen näkönen, niin kai mullakin olisi ystäviä ja ehkä mies ja perhettäkin. Rumana naisena mulla ei ole mitään syytä, oikeutta edes elämiseen. Ei näin ruman olis pitänyt edes syntyä ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2252
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      77
      2200
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      53
      1449
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1376
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      791
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      754
    10. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    Aihe