Omakuva

Oksetan itseäni aivan kammottavasti.

Tajusin sen juuri kuinka paljon oksetankaan olemuksellani itseäni.

Niin vapauttavaa nähdä itsensä peilistä ja sanoa että hyi helvetti.

On ollut aivan kamalaa taistelua sanoa itselleen etten ole oksettava, kuvittelen sen vaan. Kaikki minussa huokuu oksetusta ei ihme että asiat on aina niin päin persettä.

Olen halveksunut ja arvostellut ihmisiä jotka kohtelevat minua hyvin, ja taas ymmärtän ihmisiä täysin jotka ovat kohdelleet minua huonosti. Nyt ymmärrän, hehän ovat vain samaa mieltä kanssani, en ole yhtään eri mieltä siitä, että olen perseestä. Miksi olen edes yrittänyt päästä pisteeseen, jossa en kuule totuutta enää, ei ihme että on ollut ongelmia.

Oikeasti, niin vapauttava tunne, olen aivan kamala kaikin puolin, ja tiedän sen.

1

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruman omakuva

Mulla on vähän samat fiilikset. Mä olen oksettavan ruma nainen. Ei ihme että jouduin kiusatuksi ala- ja yläasteella ja ei ihme ettei kukaan mua puolustanut kiusaajia vastaan. Mä olen niin oksettavan näkönen että harvat tutut häpesivät liikkua mun kanssa kaupungilla. Harva kehtas lähteä mun kanssa konsertteihin tai teatterissa käymään. Olisihan se ollut hirveä häpeä heille, jos joku parempi tuttava olisi sattunut kohdalle ja nähnyt minkälaisia tuttavia heillä oikein on. Tuskin toiset ovat pelkkää ilkeyttään mulle mun rumuudesta sanoneet. Eipä enää kannata turhan takia itsensä laitella tai muka nättejä vaatteita ja kenkiä käyttää, se vaan näyttää hiton kornilta, kun ruma yrittää olla muka kuin ei olsi ruma. Ilmankos muut, aina vihjailivat ulkonäöstä silloin, kun yritin laittautua. Ei ruma näytä hyvältä vaikka mitä pukis päälle tai meikkais naamaansa. Jos olisin ollut edes ihmisen näkönen, niin kai mullakin olisi ystäviä ja ehkä mies ja perhettäkin. Rumana naisena mulla ei ole mitään syytä, oikeutta edes elämiseen. Ei näin ruman olis pitänyt edes syntyä ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe