taidat olla oikea casanova, lintujen kuningas.... :DD
Hmmmm
24
569
Vastaukset
- mikä sä olet?
yksi rakas yksi elämä.
- usko pois..
Joku liitelevä otus, joka kiiltää ;)
- matti_
usko pois.. kirjoitti:
häh kuka, mervikö se siellä:D
Mäkikotka, ilmojen kuningas. - joopa joo...
matti_ kirjoitti:
häh kuka, mervikö se siellä:D
Mäkikotka, ilmojen kuningas.hei Matti, olet kotkani mun ;) t. mervi :D
- _BatMan_
usko pois.. kirjoitti:
ha! vanha lepakko!
- tiedätkö?
_BatMan_ kirjoitti:
ha! vanha lepakko!
ai, minkäköhän ikänen?
- Ihmepoika-Ropin
tiedätkö? kirjoitti:
ai, minkäköhän ikänen?
hep! kissanainen!
- _BatMan_
tiedätkö? kirjoitti:
ai, minkäköhän ikänen?
Kuten Ropin tuossa totesi: kissanaisella on vuosia takana rapiat seitsemän, mutta ei vielä lähellekään kahdeksaa. Voi, hevon katit ovat alkaneet soittonsa!
- if i'm a casanova
then you're a supernova
- :)
En minä ole Casanova!!!
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2009/11/29/419531.jpg
Minä vain vietän yöelämää ja päivällä nukun!!!
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/11/16/739724.jpg - kasa naavaa
Onhan noita naisia ollut viime aikoina kieltämäti
- juupa juu
arvasinhan sen, mattiseni....muista ehkäisy :DD kuitenkin: mustat sukat mulla silti
- kasa naavaa
juupa juu kirjoitti:
arvasinhan sen, mattiseni....muista ehkäisy :DD kuitenkin: mustat sukat mulla silti
Arvaisitkohan todella...
(nimeni ei ole matti) - angry birds
tuolla lailla menettää ainakin minut
- kasa naavaa
angry birds kirjoitti:
tuolla lailla menettää ainakin minut
Olen mies, verta ja lihaa, enkä tiedä mitä ajattelet tai tunnet. Etsin ihmisiä, en välitä sanoista palstoilla.
Ja miten menettää jotain mitä minulle ei ole? - angry birds
kasa naavaa kirjoitti:
Olen mies, verta ja lihaa, enkä tiedä mitä ajattelet tai tunnet. Etsin ihmisiä, en välitä sanoista palstoilla.
Ja miten menettää jotain mitä minulle ei ole?kaikki naavakasat menettävät minut naavakasuutensa takia. en opi luottamaan kasanaamoihin, tämä tulee joillekin suurenakin yllätyksenä. hienoa silti, että voitte olla oma itsenne ja elää täyttä elämää tiputanssienne parissa.
- kasa naavaa
angry birds kirjoitti:
kaikki naavakasat menettävät minut naavakasuutensa takia. en opi luottamaan kasanaamoihin, tämä tulee joillekin suurenakin yllätyksenä. hienoa silti, että voitte olla oma itsenne ja elää täyttä elämää tiputanssienne parissa.
Tiputkin tosiaan tanssivat. Pitäisikö minun päättää olla luottamatta yhteenkään lintuseen sen vuoksi?
Vihaisista linnuista en enää välitä muutenkaan joten varmaan vältän teitä joka tapauksessa. Tykkään sellaisista, jotka stressaavat vähemmän ja nauttivat enemmän. - angry birds
kasa naavaa kirjoitti:
Tiputkin tosiaan tanssivat. Pitäisikö minun päättää olla luottamatta yhteenkään lintuseen sen vuoksi?
Vihaisista linnuista en enää välitä muutenkaan joten varmaan vältän teitä joka tapauksessa. Tykkään sellaisista, jotka stressaavat vähemmän ja nauttivat enemmän.Joutsenet ja kanat ovat tosiaan erilaisia.
Kasa naavana voitte luottaa siihen, että taivas on täynnä tusinalintuja, jotka nauttivat kanssanne vuorollaan. - tusinatipu ;)
kasa naavaa kirjoitti:
Vihaisista linnuista en enää välitä muutenkaan joten varmaan vältän teitä joka tapauksessa. Tykkään sellaisista, jotka stressaavat vähemmän ja nauttivat enemmän.Kelpaisinks mä? ; )
- outolintu*
Kuinka niin??
- matti moi
Mervike on kyllä sievä, niin kuin olisi oikeakin jos välittäisi pitää huolen itsestään. Ei millään rahalla minnekään suuntaan. Ja menkää pois toisten vuoteelta toimittamasta.
- tälleen...
voih, kiitos sinulle vaikka en matin mervi olekaan, mutta kissanainen voisin olla...mitalit ei mua hetkauttele suuntaan eikä toiseen eikä sen puoleen mitkään muutkaan kiiltävät esineet....ei ees glitterit tai bling blingitkään - että sen puoleen en liitele kenenkään kanssa :D
- merde vaan
tälleen... kirjoitti:
voih, kiitos sinulle vaikka en matin mervi olekaan, mutta kissanainen voisin olla...mitalit ei mua hetkauttele suuntaan eikä toiseen eikä sen puoleen mitkään muutkaan kiiltävät esineet....ei ees glitterit tai bling blingitkään - että sen puoleen en liitele kenenkään kanssa :D
Juu ei kaikki mervit ole mäkikotkattaria tai pyryharakoita mitalinkiilto silmissä...
- tälleen...
merde vaan kirjoitti:
Juu ei kaikki mervit ole mäkikotkattaria tai pyryharakoita mitalinkiilto silmissä...
oikeessa oot ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958