Auttakaa!!!!
Olen 36-vuotias nainen, joka on viimeisen viiden vuoden aikana kärsinyt useasti jännetuppitulehduksista. Pääasiassa ne ovat ovat olleet kummankin nilkan jalkapöydän päällä menevissä pienissä jänteissä, mutta myös toisessa käsivarressa. Olen viimeisen 7kk ajan kärsinyt jatkuvista jännetuppitulehduksista useammassa jänteessä kummassakin nilkassani. Kun yksi paranee, niin toinen alkaa. Tälläkin hetkellä kummassakin nilkassa on akuutti tulehdus päällä. Kaikki tulehdukset ovat tulleet jo arkisesta pakollisesta liikkumisesta ja kaikki liikkuminen on ollut pakko jättää ihan minimiin. Urheilemisesta en ole pystynyt edes haaveilemaan, kun hyvä että pystyn autolla kaupassa käymään saamatta uutta tulehdusta.
Nyt olen käynyt useamman erikoislääkärin ja reumatologian erikoislääkärin vastaanotolla ja kortisonit on syöty ja pistetty, mutta ei apua. Olen myös kokeillut eri reumalääkkeitä, mutta niistäkään ei apua. Lääkärit ovat aivan ymmällään vaivastani ja eivät osaa löytää syytä ongelmaan. Elämäni on täysin pois raiteiltaan, enkä tiedä miten selviän eteenpäin elämässäni, jos nämä jatkuvat kivut ja tulehdukset ei parane.
Onko kellään vastaavia kokemuksia, että mikä sairaus voisi kentes olla kyseessä?
Olen todella epätoivoinen!!!
Jatkuvat jännetuppitulehdukset nilkoissa, onko tietoa sairaudest
elämänilo kadonnut
0
261
Luetuimmat keskustelut
- 3432748
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782164- 361774
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791567- 531095
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273940Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 63719
- 40585
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571