Auttakaa!!!!
Olen 36-vuotias nainen, joka on viimeisen viiden vuoden aikana kärsinyt useasti jännetuppitulehduksista. Pääasiassa ne ovat ovat olleet kummankin nilkan jalkapöydän päällä menevissä pienissä jänteissä, mutta myös toisessa käsivarressa. Olen viimeisen 7kk ajan kärsinyt jatkuvista jännetuppitulehduksista useammassa jänteessä kummassakin nilkassani. Kun yksi paranee, niin toinen alkaa. Tälläkin hetkellä kummassakin nilkassa on akuutti tulehdus päällä. Kaikki tulehdukset ovat tulleet jo arkisesta pakollisesta liikkumisesta ja kaikki liikkuminen on ollut pakko jättää ihan minimiin. Urheilemisesta en ole pystynyt edes haaveilemaan, kun hyvä että pystyn autolla kaupassa käymään saamatta uutta tulehdusta.
Nyt olen käynyt useamman erikoislääkärin ja reumatologian erikoislääkärin vastaanotolla ja kortisonit on syöty ja pistetty, mutta ei apua. Olen myös kokeillut eri reumalääkkeitä, mutta niistäkään ei apua. Lääkärit ovat aivan ymmällään vaivastani ja eivät osaa löytää syytä ongelmaan. Elämäni on täysin pois raiteiltaan, enkä tiedä miten selviän eteenpäin elämässäni, jos nämä jatkuvat kivut ja tulehdukset ei parane.
Onko kellään vastaavia kokemuksia, että mikä sairaus voisi kentes olla kyseessä?
Olen todella epätoivoinen!!!
Jatkuvat jännetuppitulehdukset nilkoissa, onko tietoa sairaudest
elämänilo kadonnut
0
256
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921485Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva199940- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750- 7714
- 60693