Kenen kuvittelet/toivoisit .. tai tiedät sinua kaipaavan?
AavisteluG
14
251
Vastaukset
- Kullippia
No varmaan Matti Vanhasen
- äläpilaa
oletpa valoisalla tuulella!
- ...ja
En kalla noa. Utta den kon.
- Kuvittele / tiedä
No aloittajan olisi hyvä ensin vastata itse.
- ....................
Ei kukaan muu, kuin pomo tahtois että teen ilmasiksi töitä. Mut ei kukaan muu kaipaile.
Hei, nyt tarvitaan romantiikkaa. Muuten tää menee ihan liian surulliseksi.- jos hän en minä
Mua kaipailee jokunen anonyymi tyyppi,... aika heikolla pohjalla ollaan.. ehkä joku muukin kyllä.. mutta menee niin että en minä häntä ja Hän ei taas minua..
näinhän se menee, eikä jaksa.. - ........
jos hän en minä kirjoitti:
Mua kaipailee jokunen anonyymi tyyppi,... aika heikolla pohjalla ollaan.. ehkä joku muukin kyllä.. mutta menee niin että en minä häntä ja Hän ei taas minua..
näinhän se menee, eikä jaksa..voi ja voi
voiko tuohon muuta sanoa :/
sulla Sentään joku muukin pomo ilmasia duuneja
Mihin on mussukat kadonneet?
- Ullappi
Emmä tiä, kuvittelen kameralla, toivoa ei sovi, tieto on aina valtaa... ei mua kai kukaan, mutta mun *illua varmaan joku?
- -----miinus---
aika ällöä..
- miinuslasit päässä?
-----miinus--- kirjoitti:
aika ällöä..
Eiks ookin? *illu on osi ällöä! :D *ittu siellä taas joku "*********" LOPETA näidn lukeminen jos ällöttää.
- --minuus +
miinuslasit päässä? kirjoitti:
Eiks ookin? *illu on osi ällöä! :D *ittu siellä taas joku "*********" LOPETA näidn lukeminen jos ällöttää.
Ootko itse p**** vai k****. Taidat olla TOSI ällö :D Toivottavasti minun p***** ei pelkästään kukaan kaipaa vaan ihmisenä kokonaisuudessaan...
- Jos pelkkää
pillua kaipaa eiköhän sitä olisi tullut vierailtua siellä ja unohdettua koko ihminen, tuskin tänne olisi päätynyt funtsimaan omia tunteitaan kyseiseen vastakappaleeseen.. :)
- Jii Oulusta
Tiedän ettei mua kaipaa yhtään kukaan...
- tuulax
Samat sanat. Ei minuakaan kaipaa kukaan ja se on tosiasia. Kukapa tällaista vanhaa naakkaa enää kaipaisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251