Nokia Internet modem-ohjelma

ellu-epätoivo

Mokkula ei toiminut. Kävin liikkeessä ja sovittiin, että poista ohjelman ja lataan uudestaan. Mutta kun laitan mokkulan koneeseen, ei tapahdu mitään. Mistä ihmeestä saan sen ladattua?

9

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsle

      Hmmm...mene kerran vielä liikkeeseen ja vaadi Huawei mokkula.
      Ne nokialaiset on ....syvältä.

      Jos et mene, näistä voi olla apua;

      http://europe.nokia.com/support/product-support/internet-stick-cs-15-support/software

      http://www.google.fi/url?sa=t&source=web&cd=9&ved=0CGgQFjAI&url=http://www.dna.fi/yksityisille/asiakaspalvelu/matkapuhelinjaliikkuvalaajakaista/dnamokkulatuotetukijaohjelmistot/Documents/Nokia_CS-17_Quick_Start_Guide_fi.pdf&rct=j&q=Nokia Internet Modem&ei=G1AmTpndMIbKswb00IjBCQ&usg=AFQjCNFX51AHzBOa-fDV7fQCZfzXEt7NWQ&cad=rja

    • ellu-epätoivo

      Alkuperäinen mokkula on CS-15 ja siinä on kuulemma nyt yleisesti vikaa. Asikaspalvelussa kehoitettiin menemään takaisin kauppaan ja vaatimaan tilalle SC-17. No kaupassa tähän ei tietysti suostuttu vaan SC-15 lähtee huoltoon ja sieltä tulee sitten tilalle ehkä tuo SC-17.

      • sun1rt

        Sano irti koko liittymä ja ota uusi sieltä josta saat Huawein mokkulan.

        Ihan sama mikä pulju, huonompi se ei voi olla kuin dna.


    • on_eroa_kun_eroat

      > Ihan sama mikä pulju ...

      Ei oo samantekevää. Eräällä on pikkiriikkiset tiedonsiirtorajat ja niiden ylitytyttyä nopeus vain 64 kilotavua sekunnissa

    • gfd...

      Itellä kans ollu ongelmia. Ja koneena mac. Saa monta kertaa yrittää ennen kuin internet yhdistää. Konekaan ei osaa ilmoittaa, miksi ongelma.

    • ei cs tikkuja

      CS-17 tikuissa on kuulema ainakin yleistä vikaa ja ehkä sitten myös niissä CS-15 tikuissakin on. näin on sanottu sauniksen asiakaspalvelussa.

      • Älä huoli CS-17:ta

        Minulla on CS-17, joka takkuaa ihan hirveästi. Niitä myydään silti yhä mm. DNA:n nettikaupassa, älkää hitossa ostako!

        Ei ole näillä laajakaistafirmoilla kai paljon väliksi, toimiiko liittymä, kunhan saavat asiakkaan 24 kuukauden koukkuun. Jos määräaikaisuudet kiellettäisiin tai olisivat max. vuoden, niin jokohan alkaisi asiakkaan tyytyväisyys kiinnostaa?


      • jeppiiss
        Älä huoli CS-17:ta kirjoitti:

        Minulla on CS-17, joka takkuaa ihan hirveästi. Niitä myydään silti yhä mm. DNA:n nettikaupassa, älkää hitossa ostako!

        Ei ole näillä laajakaistafirmoilla kai paljon väliksi, toimiiko liittymä, kunhan saavat asiakkaan 24 kuukauden koukkuun. Jos määräaikaisuudet kiellettäisiin tai olisivat max. vuoden, niin jokohan alkaisi asiakkaan tyytyväisyys kiinnostaa?

        Kyllähän noita saa jo ilman sitoutumuksia, kunhan ei ota mitään "kaupan päälle." Myös kännyköihin.


    • kokemusta on

      joissain koneis on 3g esto ja (cs-17) menee automaatisest edge:lle ja pitää käyä koneen asetuksist vaihtaas 3g esto pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe